Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?





Сторінка1/16
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16
Опис ключових змін
в оновлених програмах початкової школи


Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії МОН
від 4 серпня 2016 р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня 2016 р.

Зміст


Що конкретно змінилося у програмах початкової школи? 3

Українська мова. 1-4 класи 4

Літературне читання. 2-4 класи 9

Математика. 1-4 класи 15

Інформатика. 2-4 класи 20

Фізична культура. 1-4 класи 23

Мистецтво. 1-4 класи 25

Музичне мистецтво. 1-4 класи 29

Образотворче мистецтво. 1-4 класи 36

Основи здоров'я. 1-4 класи 41

Природознавство. 1-4 класи 47

Трудове навчання. 1-4 класи 52

Я у світі. 3-4 класи 53


Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?



Вперше в одному документі компактно наведено опис ключових змін до ВСІХ оновлених програм.

Вчителі, батьки - прочитайте, будь ласка. Бо, на жаль, інформація, яка до вас надходить через ЗМІ, не завжди коректна та не дає можливості зрозуміти: що ж відбувається насправді?

І у такому випадку єдиний спосіб отримати об'єктивну інформацію - звернутися до першоджерела.

Зміни до програм початкової школи стали результатом безпрецедентно відкритого обговорення на освітній Інтернет-платформі EdEra (https://www.ed-era.com), у якому взяли участь більше чотирьох тисяч вчителів, батьків, науковців, які внесли більше восьми тисяч пропозицій.

4 серпня Колегія МОН затвердила ці зміни, а 11 серпня на сайті Міністерства освіти та науки були викладені оновлені програми.

Зі всіма програмами початкової школи (в т.ч. – оновленими) можна ознайомитися за цим посиланням: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Однак перед тим, як знайомитися з оновленими програмами, вчителям та батькам доречно мати загальне уявлення про те, які саме пропозиції висувалися, чому вони були прийняті чи відхилені.

Саме тому зібрано в один документ всі ввідні розділи до кожної з програм з описом ключових зміни, які вносилися учасниками обговорень.

Власне, саме під час внесення пропозицій та їх обговорення відбувалися найбільш цікаві дискусії, які показали, що в України накопичилась «критична маса» активних вчителів, які не просто скаржаться на важке життя та недолугість застарілих норм, але й готові приділити власний час, досвід та знання, щоб змінювати нашу школу на користь маленьким українцям.

Сподіваюсь, що знайомство з цим надзвичайно цікавим та важливим документом допоможе більш точно побачити сутність пропонованих змін та пересвідчитися, що ці зміни – не результат «кабінетних рішень», а справді відкрита та відверта дискусія про те, чому саме і як саме мають вчитися наші діти у початковій школі.

Важливо й те, що ці зміни – лише перший крок, початок шляху до оновлення української освіти. Вже незабаром буде оприлюднена Концепція нової української школи та відкрито її публічне обговорення, сподіваюсь – у такому ж демократичному форматі. Потім – нові стандарти та нові програми: на цей раз – для всіх класів.
Успіху всім нам!

Зверніть увагу, що після назви кожного предмета у відповідному розділі наведено посилання, за яким можна ознайомитися з детальним описом пропозицій та порівняльними таблицями, а також прочитати обговорення.

Треба мати на увазі, що опис ключових змін у цьому документі може дещо відрізнятися від текстів на сайті EdEra, бо зроблений пізніше та містить уточнення і доопрацювання, які внесені у процесі обговорення з науковими консультантами та затвердження програм.

Українська мова. 1-4 класи


http://ukrmon14-new.ed-era.com/opus_zmyn.html
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?
Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії мон

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних...

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних...

Навчальні програми для початкової школи (1-4 класи)
Оновлені навчальні програми для початкової школи (1-4 класи) затверджені Колегією Міністерства освіти І науки 4 серпня 2016 року

Спільна робота школи І дитячого садка щодо реалізації Державного...
Днз «Наступність, перспективність та спадкоємність у реалізації Державних стандартів дошкільної та початкової освіти»

Учителями школи
Під час складання поурочних планів учителі-предмет­ники, учителі початкової школи використовують методичні рекомендації

Довідка п ро стан ведення поурочних планів учителями школи Мета перевірки
Адміністрацією школи з 24 по 28 березня 2014 року було перевірено календарно-тематичне планування. До перевірки було залучено керівників...

Гра як метод навчання іншомовного спілкування учнів початкової школи Збірка ігор
...

Особливості дітей класів інтенсивної педагогічної корекції
Державним стандартом початкової загальної освіти, є спрямування системи освіти на особистість дитини, її розвиток. На сучасному етапі...

Державний стандарт базової І повної середньої освіти
Державний стандарт початкової загальної освіти (зі змінами, затвердженими колегією Міністерства освіти І науки України від 20. 10....

Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

Особливості навчання іноземній мові учнів початкової школи: Курсова...
Філоненко Г. О. Особливості навчання іноземній мові учнів початкової школи: Курсова робота. – Житомир, Житомирський оіппо, 2008

Ярмолинецька районна державна адміністрація
Розділ ІІІ орієнтовні теми навчальних проектів з деяких предметів початкової школи

Формування успішної особистості учнів на уроках
Державно­му стандарті базової І повної загаль­ної середньої освіти, критеріях оці­нювання навчальних досягнень учнів, програмах з...

Методичні рекомендації для вчителів початкових класів
«Вимоги щодо ведення класного журналу в початковій школі у зв’язку з переходом початкової школи на нові Державні стандарти»

II. Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів початкової школи
Зміст цієї освітньої галузі визначається особливостями соціалізації особистості молодшого школяра в українському суспільстві

Усвідомлення понять та засвоєння їх визначень з учнями початкової школи
Розділ І. Теоретичні основи вивчення суті наукового поняття та засвоєння його означення



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт