Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?





Сторінка1/16
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16
Опис ключових змін
в оновлених програмах початкової школи


Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії МОН
від 4 серпня 2016 р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня 2016 р.

Зміст


Що конкретно змінилося у програмах початкової школи? 3

Українська мова. 1-4 класи 4

Літературне читання. 2-4 класи 9

Математика. 1-4 класи 15

Інформатика. 2-4 класи 20

Фізична культура. 1-4 класи 23

Мистецтво. 1-4 класи 25

Музичне мистецтво. 1-4 класи 29

Образотворче мистецтво. 1-4 класи 36

Основи здоров'я. 1-4 класи 41

Природознавство. 1-4 класи 47

Трудове навчання. 1-4 класи 52

Я у світі. 3-4 класи 53


Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?



Вперше в одному документі компактно наведено опис ключових змін до ВСІХ оновлених програм.

Вчителі, батьки - прочитайте, будь ласка. Бо, на жаль, інформація, яка до вас надходить через ЗМІ, не завжди коректна та не дає можливості зрозуміти: що ж відбувається насправді?

І у такому випадку єдиний спосіб отримати об'єктивну інформацію - звернутися до першоджерела.

Зміни до програм початкової школи стали результатом безпрецедентно відкритого обговорення на освітній Інтернет-платформі EdEra (https://www.ed-era.com), у якому взяли участь більше чотирьох тисяч вчителів, батьків, науковців, які внесли більше восьми тисяч пропозицій.

4 серпня Колегія МОН затвердила ці зміни, а 11 серпня на сайті Міністерства освіти та науки були викладені оновлені програми.

Зі всіма програмами початкової школи (в т.ч. – оновленими) можна ознайомитися за цим посиланням: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Однак перед тим, як знайомитися з оновленими програмами, вчителям та батькам доречно мати загальне уявлення про те, які саме пропозиції висувалися, чому вони були прийняті чи відхилені.

Саме тому зібрано в один документ всі ввідні розділи до кожної з програм з описом ключових зміни, які вносилися учасниками обговорень.

Власне, саме під час внесення пропозицій та їх обговорення відбувалися найбільш цікаві дискусії, які показали, що в України накопичилась «критична маса» активних вчителів, які не просто скаржаться на важке життя та недолугість застарілих норм, але й готові приділити власний час, досвід та знання, щоб змінювати нашу школу на користь маленьким українцям.

Сподіваюсь, що знайомство з цим надзвичайно цікавим та важливим документом допоможе більш точно побачити сутність пропонованих змін та пересвідчитися, що ці зміни – не результат «кабінетних рішень», а справді відкрита та відверта дискусія про те, чому саме і як саме мають вчитися наші діти у початковій школі.

Важливо й те, що ці зміни – лише перший крок, початок шляху до оновлення української освіти. Вже незабаром буде оприлюднена Концепція нової української школи та відкрито її публічне обговорення, сподіваюсь – у такому ж демократичному форматі. Потім – нові стандарти та нові програми: на цей раз – для всіх класів.
Успіху всім нам!

Зверніть увагу, що після назви кожного предмета у відповідному розділі наведено посилання, за яким можна ознайомитися з детальним описом пропозицій та порівняльними таблицями, а також прочитати обговорення.

Треба мати на увазі, що опис ключових змін у цьому документі може дещо відрізнятися від текстів на сайті EdEra, бо зроблений пізніше та містить уточнення і доопрацювання, які внесені у процесі обговорення з науковими консультантами та затвердження програм.

Українська мова. 1-4 класи


http://ukrmon14-new.ed-era.com/opus_zmyn.html
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних...

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних...

Навчальні програми для початкової школи (1-4 класи)
Оновлені навчальні програми для початкової школи (1-4 класи) затверджені Колегією Міністерства освіти І науки 4 серпня 2016 року

Спільна робота школи І дитячого садка щодо реалізації Державного...
Днз «Наступність, перспективність та спадкоємність у реалізації Державних стандартів дошкільної та початкової освіти»

Учителями школи
Під час складання поурочних планів учителі-предмет­ники, учителі початкової школи використовують методичні рекомендації

Довідка п ро стан ведення поурочних планів учителями школи Мета перевірки
Адміністрацією школи з 24 по 28 березня 2014 року було перевірено календарно-тематичне планування. До перевірки було залучено керівників...

Гра як метод навчання іншомовного спілкування учнів початкової школи Збірка ігор
...

Особливості дітей класів інтенсивної педагогічної корекції
Державним стандартом початкової загальної освіти, є спрямування системи освіти на особистість дитини, її розвиток. На сучасному етапі...

Державний стандарт базової І повної середньої освіти
Державний стандарт початкової загальної освіти (зі змінами, затвердженими колегією Міністерства освіти І науки України від 20. 10....

Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

Особливості навчання іноземній мові учнів початкової школи: Курсова...
Філоненко Г. О. Особливості навчання іноземній мові учнів початкової школи: Курсова робота. – Житомир, Житомирський оіппо, 2008

Ярмолинецька районна державна адміністрація
Розділ ІІІ орієнтовні теми навчальних проектів з деяких предметів початкової школи

Формування успішної особистості учнів на уроках
Державно­му стандарті базової І повної загаль­ної середньої освіти, критеріях оці­нювання навчальних досягнень учнів, програмах з...

II. Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів початкової школи
Зміст цієї освітньої галузі визначається особливостями соціалізації особистості молодшого школяра в українському суспільстві

Методичні рекомендації для вчителів початкових класів
«Вимоги щодо ведення класного журналу в початковій школі у зв’язку з переходом початкової школи на нові Державні стандарти»

Усвідомлення понять та засвоєння їх визначень з учнями початкової школи
Розділ І. Теоретичні основи вивчення суті наукового поняття та засвоєння його означення

План самоосвіти вчителя початкових класів гавриленко в. В. На 2015 2016 Н. Р. № П/П
Нормативно правові документи початкової школи. Ознайомлення з рекомендаціями щодо ведення класного журналу в 1- 4 класах відповідно...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт