Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Довідка про результати проведення перевірки організації діяльності територіальних органів Держкомзему у місті Києві та Київській області

Довідка про результати проведення перевірки організації діяльності територіальних органів Держкомзему у місті Києві та Київській області







Довідка

про результати проведення перевірки організації діяльності територіальних органів Держкомзему у місті Києві та Київській області

м. Київ 16 березня 2012р.
Відповідно до протокольного доручення Кабінету Міністрів України (пункт 3 розділу 4 протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 5 березня 2012 р. № 16) щодо проведення вибіркової перевірки організації діяльності територіальних органів земельних ресурсів, у т.ч. у м. Києві та Київській області стосовно дотримання встановлених вимог під час оформлення і видачі громадянам правовстановлюючих документів на земельні ділянки на підставі наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 12.03.2012 № 116 „Про утворення робочих груп з перевірки організації діяльності територіальних органів земельних ресурсів” робочою групою в складі:

Вашешнікова Миколи Олександровича - директора Департаменту правової та законопроектної роботи Міністерства аграрної політики та продовольства, голови робочої групи;

Яцука Ігора Петровича – радника Міністра аграрної політики та продовольства;

Перебейніс Людмили Сергіївни – головного спеціаліста відділу земельних відносин управління реформування відносин власності департаменту відносин власності Міністерства економічного розвитку і торгівлі, члена робочої групи;

Ведмідя Ігора Анатолійовича – головного спеціаліста Департаменту фахової експертизи Секретаріату Кабінету Міністрів, члена робочої групи;

Шацького Віталія Миколайовича – головного спеціаліста відділу правової роботи Департаменту правової та законопроектної роботи Міністерства аграрної політики та продовольства, члена робочої групи;

Чернія Дмитра Анатолійовича – заступника начальника управління Департаменту держслужби боротьби з економічною злочинністю Міністерства внутрішніх справ, члена робочої групи;

Миколюк Тетяни Григорівни – головного спеціаліста відділу оперативного контролю за дотриманням вимог земельного законодавства Управління контролю за використанням та охороною земель Державної інспекції сільського господарства в Київській області, члена робочої групи;

Іванчика Ігора Анатолійовича – начальника відділу протидії злочинам у сфері земельних відносин Головного управління в Київській області, члена робочої групи;

Гарбуза Сергія Миколайовича – заступника начальника відділу протидії злочинам у сфері земельних відносин ГУМВС України в м. Києві, члена робочої групи;

Шевченко Аліни Василівни – старшого державного інспектора відділу Державної фінансової інспекції в Київській області, члена робочої групи;

Селещука Романа Леонтійовича – головного державного інспектора відділу Державної фінансової інспекції в м. Києві, члена робочої групи;
проведено перевірку діяльності Головного управління Держкомзему у м. Києві та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління Держкомзему у Київській області, та вибіркову перевірку діяльності управлінь Держкомзему у Васильківському, Києво-Святошинському та Бориспільському районах Київської області.

Термін проведення перевірки з 14.03.2012 р. по 16.03.2012 р.
При перевірці організації діяльності Головного управління Держкомзему у м. Києві та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління Держкомзему у Київській області, та управлінь Держкомзему у Васильківському, Києво-Святошинському та Бориспільському районах Київської області стосовно дотримання встановлених вимог під час оформлення і видачі громадянам правовстановлюючих документів на земельні ділянки робочою групою встановлено.

Головне управління Держкомзему у м. Києві.

Відповідно до Положення про Головне управління Держкомзему у
м. Києві (далі – Головне управління), затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 грудня 2009 р. № 718, Головне управління є територіальним органом Держкомзему, йому підзвітне та підконтрольне.

Згідно з Положенням, основним завданням Головного управління є зокрема, організація і забезпечення ведення державного земельного кадастру та координація робіт з підготовки земельно-кадастрової документації; проведення у межах компетенції, визначеної Держкомземом, державної експертизи проектів з питань землеустрою, ведення державного земельного кадастру, охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів.

Відповідно до зазначеного Положення, Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Головою Держкомзему.

Начальник Головного управління здійснює керівництво діяльністю управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань.

Начальник Головного Управління Держкомзему у м. Києві – Шумський Анатолій Георгійович.

Згідно штатного розпису у складі Головного управління передбачено 95 осіб, фактично працює – 95 осіб.

Головне управління Держкомзему у м. Києві є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням і розташоване за адресою: вул. Дегтярівська, 51, м. Київ.

Графік прийому фізичних та юридичних осіб в Головному управлінні затверджений наказом Головного управління Держкомзему у м. Києві від 11.10.2011 року № 69 (п’ять днів на тиждень).

Головне управління Держкомзему у місті Києві відповідно до розроблених Держкомземом методичних рекомендацій по виконанню Постанов КМУ від 9 вересня 2009р. № 1021 здійснює реєстрацію правовстановлюючих документів на землю, видачу витягів з поземельної книги, реєстрацію відміток про перехід права власності у відповідності до Постанови КМУ від 6 травня 2009 р. № 439 «Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку» на державному акті на право власності на земельну ділянку.

У Головному управлінні Держкомзему у місті Києві ведеться журнал обліку заяв та видачі документів, в якому зазначається дата звернення громадян та дата видачі документу. Журнал містить відомості про реєстрацію правовстановлюючих документів на землю, видачу витягів з поземельної книги, реєстрацію відміток про перехід права власності на земельну ділянку.

Згідно з наданою Головним управлінням інформацією з ведення державного реєстру земель, за 2011 рік управлінням зареєстровано 105 заяв фізичних осіб щодо реєстрації державних актів на право власності на земельні ділянки, видано зареєстрованих документів – 105; за 2012 рік зареєстровано заяв – 15, видано зареєстрованих документів – 10.

За 2011 рік Головним управлінням зареєстровано заяв про надання витягів з Поземельної книги – 231, видано – 231; за 2012 рік зареєстровано заяв – 26, видано – 20 витягів.

За 2011 рік зареєстровано заяв про проставлення відмітки про перехід права власності – 79, проставлено відміток та видано – 79 документів; за 2012 рік зареєстровано заяв – 8, проставлено відміток та видано документів – 8.

В Головному управлінні підключена та працює перехідна реєстраційна система (ПРС) через мережу Інтернет.

Присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам в Головному управлінні Держкомзему у місті Києві не здійснюється, оскільки в управлінні відсутні індексно-кадастрові карти.

Відповідно до інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель ( форми №№ 6-зем, ба-зем. 6б-зем, 2-зем), яка затверджена наказом Державного комітету статистики України від 05.11.1998 № 377, та зареєстрована Міністерством юстиції України від 14.12.1998
№ 788/3228, звіт про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності ведеться Головним управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради.

Головне управління Держкомзему у місті Києві неодноразово зверталось до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) щодо передачі інформаційних матеріалів автоматизованої системи ПК «Кадастр» для ведення державного земельного кадастру, однак, зазначене Управління повідомляло, що збір та наповнення автоматизованої системи ПК «Кадастр» здійснювалось за кошти місцевого бюджету (територіальної громади м. Києва).

Відтак, первинний облік та формування даних по землекористувачах та землевласниках на базовому рівні ведеться Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради, звіти подаються до Держземагентства згідно графіку.

Розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 05.12.2011 року за № 2264 у відповідності до
ст. 186-1 Земельного кодексу України, створено комісію з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою, голова комісії – Петрук В.І. – начальник Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 23.02.2012 року № 298, у разі, якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації, до роботи у складі комісії вважається включеним уповноважений представник Головного управління Держземагентства у м. Києві.
Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до Положення про Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Управління), затвердженого рішенням Київської міської ради від 19.12.2002 року № 182/342, є структурним підрозділом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та виконує функції територіального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів, є підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та безпосередньо підпорядковується Київському міському голові.

Згідно із зазначеним Положенням, одним із основних завдань Управління є ведення державного земельного кадастру відповідно до законодавства, моніторингу земель, здійснення землеустрою.

Начальник Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) – Петрук Віктор Іванович.

Згідно штатного розпису у складі Управління передбачено 155 осіб, фактично працює – 155 осіб.

Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, в установленому порядку виступає позивачем та відповідачем в судах загальної юрисдикції та господарських судах.

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Управління затверджено начальником Управління від 09.02.2012 року (п’ять днів на тиждень).

В управлінні ведуться журнали обліку особистого прийому громадян керівництвом Управління.

Наказом Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 19.10.2011 року № 37 встановлено персональну відповідальність заступника начальника Головного управління – начальника управління фінансового забезпечення та звітності Коваль Л.М. та керівників структурних підрозділів Управління щодо розгляду звернень громадян.

У період з 01.01.2011 року по 16.03.2012 року в Управлінні зареєстровано в інформаційній системі «Документообіг» 21170 звернень громадян, з них – виконано з порушенням строків, встановлених законодавством, - 2308 (з них за 2011 рік зареєстровано 18047 звернень громадян, виконано з порушенням терміну – 2260; за 2012 рік – зареєстровано 3158 заяв, з порушенням терміну - 49).

Наказом Управління від 30.12.2010 року № 336-к затверджено план заходів Головного управління земельних ресурсів на 2011-2012 роки щодо запобігання корупційним проявам.

В Управлінні ведеться Книга записів реєстрації державних актів на право власності на землю громадян по районах Києва (у відповідності до вказівки Держкомзему України від 01.08.2002 року № 24) в паперовому вигляді та Поземельна книга в електронному вигляді.

Згідно з наданою Управлінням інформацією, за 2011 рік Управлінням зареєстровано та видано 4030 державних актів на право власності на земельні ділянки, договорів оренди – 144, додаткових угод до договорів оренди – 84; за 2012 рік зареєстровано та видано державних актів на право власності на земельні ділянки – 784, зареєстровано договорів оренди – 59, додаткових угод до них – 22.

Протягом 2011 року до Управління надійшло 144 кадастрові справи, в тому числі, із зареєстрованими правовстановлюючими документами – 29. З них стосовно передачі у власність земельних ділянок громадянам для індивідуального використання – 23, із зареєстрованими документами – 3; стосовно приватизації земельної ділянки – 209, із зареєстрованими документами – 23; стосовно поновлення (продовження)/ зміни до договору оренду земельної ділянки – 38, із зареєстрованими документами – 6.

Управління не отримує бланки державних актів на право власності на земельні ділянки у встановленому порядку. Згідно усно наданих пояснень, бланки державних актів отримують відповідні землевпорядні організації, які їх і заповнюють, Управління лише реєструє вказані правовстановлюючі документи на земельні ділянки.

В Управлінні створено фонд технічної документації та затверджено положення про нього.

Індексно-кадастрова карта затверджена розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.08.2002 року, однак наявна та розроблена в Управлінні з 1993 року.

Методику стосовно ведення Поземельної книги Держкомзем України до Управління не направляв, її форма створена Управлінням самостійно.

Кадастрові номери земельним ділянкам визначаються та присвоюються автоматично, без заяв юридичних чи фізичних осіб.

До перехідної реєстраційної системи (ПРС) в мережі Інтернет Управління не підключене.

Управління подає інформацію з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель до Держкомзему Ураїни.
Головне управління Держкомзему у Київській області.

Головне управління Держкомзему у Київській області (далі - Управління) здійснює діяльність відповідно до Положення про Головне управління, яке затверджено наказом Держкомзему від 12 лютого 2010р.
№ 166, та є територіальним органом Держкомзему, йому підзвітне та підконтрольне.

В.о. начальника Головного управління – Горбачов Олександр Михайлович.

Згідно штатного розпису у складі Управління передбачено 95 осіб, фактично працює – 95 осіб.

Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Держаного казначейства, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням і розташоване за адресою: м. Київ, вул. Серпова, 3/14.

Наказом начальника Головного управління від 23 січня 2012р. № 9 затверджено порядок та графік прийому громадян керівництвом Головного управління Держкомзему у Київській області. Прийом громадян проводиться з понеділка по четвер з 10-00 по 13-00.

Графік прийому громадян розміщено на дошці оголошень. Крім того, на дошці оголошень розміщена інша інформація, що стосується оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.

Наказом Головного управління Держкомзему у Київській області від 25.01.2012 року № 15 затверджено графік прийому фізичних та юридичних осіб територіальними органами Держкомзему з питань державного реєстру земель, згідно з яким керівники Управлінь (Відділів) у районах (містах) Київської області приймають з понеділка по п’ятницю з 09.00по 13.00, з 14.00 по 18.00.

В головному управлінні ведеться журнал обліку особистого прийому громадян керівництвом Головного управління. За 2012 рік зареєстровано 108 звернень громадян на особистому прийомі керівництва.

Головне управління Держкомзему у Київській області не визначає (присвоює) кадастрових номерів.

Головне управління видає витяги з поземельної книги та реєструє й видає правовстановлюючі документи на земельні ділянки.

Книги реєстрації та обліку заяв і документів ведуться на підставі та у відповідності до Методичних рекомендацій, направлених до Головного управління Держкомземом України.

Варто зауважити, що зазначена вище Методика та форми журналів не затверджені у встановленому законодавством порядку.

Реєстрація земельних ділянок та державного акту здійснюється з порушенням термінів, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009р. № 1021.

За 2011-2012 роки до Головного управління надійшло 235 документацій із землеустрою, з них – проектів землеустрою – оцінено позитивно; звітів з експертної грошової оцінки – 4 – оцінено позитивно; технічних документацій з нормативної грошової оцінки – 159, з них – 158 – оцінено позитивно, 1 оцінена негативно. Решта документацій перебувають на розгляді і відділі державної землевпорядної експертизі та контролю за дотриманням ліцензійних умов. Загальна кількість документацій, направлених на державну експертизу землевпорядної документації до Держземагентства - 9.

В порушення вимог постанови КМУ від 09.09.2009 року № 1021, витяги із Поземельної книги здійснює виключно Головне управління Держкомзему у Київській області, в той час як Управління (Відділи) Держкомзему у районах (містах) Київської області витягів не видають взагалі.

Так, Головним управлінням за 2011 рік зареєстровано заяв та видано витягів з Поземельної книги – 11005, за за 2012 рік – 2497.

Згідно з листом ДП «Київський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 13.03.2012 року № 01/04-06/267, адресованим начальнику Головного управління Держкомзему у Київській області, станом на 13.03.2012 року кількість документацій із землеустрою, що передана до територіальних органів Держкомзему для присвоєння кадастрових номерів становить 2438 книг (основні проблемні райони Києво-Святошинський – 460, книг, Броварський – 1810 книг, Васильківський – 138, Обухівський – 30 книг); для погодження документацій - направлено 867 книг, з них: по Києво-Святошинському району – 280, по Броварському – 460 книг, по Васильківському – 127 книг. Директор зазначеного інституту звернувся зазначеним листом до начальника Головного управління із проханням сприяти в організації проходження документації із землеустрою в територіальних органах Держземагентства із дотриманням встановлених законодавством порядків та строків.


Управління Дерожкомзему у Києво-Святошинському районі Київської області.

Управління Держкомзему у Києво-Святошинському районі Київської області (далі - Управління) здійснює діяльність відповідно до Положення про Управління, яке затверджено наказом Держкомзему від 12 лютого 2010 р.
№ 166 та є територіальними органом Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзему та відповідно головному управлінню Держкомзему у Київській області. Управління розташоване за адресою:
м. Київ, вул. Серпова, 3/14.

Начальник Управління – Сафошин Олександр Іванович.

Згідно штатного розпису у складі Управління передбачено 25 особи, фактично працює – 25 осіб.

Наказом Управління від 31.01.2012 року № 4 затверджено графік прийому фізичних та юридичних осіб. Прийом громадян проводиться з понеділка по п’ятницю з 09-00 до 13.00, з 14.00 до 17.00.

Наказом Управління від 20.02.2012 року № 9 затверджено заходи щодо попередження та профілактики корупційних діянь в Управлінні Держкомзему у Києво-Святошинському районі Київської області.

Комісія з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою у Києво-Святошинському районі не створена.

В Управлінні ведеться один журнал вхідної кореспонденції (заяви громадян, листи юридичних осіб, в тому числі від органів державної влади).

Ведеться журнал обліку заяв та видачі документів № ЗВ-002725.

За 2011 рік в Управлінні зареєстровано 387 заяв стосовно визначення та присвоєння кадастрового номеру земельним ділянкам, кількість ділянок, по яких визначено кадастровий номер – 0, тобто з порушенням встановлених строків присвоєно (або не присвоєно) 387 кадастрових номерів; 5084 заяв про реєстрацію та видачу державного акта на право власності громадян, зареєстровано та видано державних актів громадянам – 5084; отримано заяв про проставлення відмітки про перехід права власності -984, проставлено відміток – 984.

Відмітка про перехід права власності на підставі цивільно-правових правочинів проставляється з порушенням встановлених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 вересня 2009р. № 1021 „Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі” термінів.

Виявлено велику кількість документацій із землеустрою, які взагалі не зареєстровані.
Управління Держкомзему у Васильківському районі Київської області.

Управління Держкомзему у Васильківському районі Київської області (далі - Управління) здійснює діяльність відповідно до Положення про Управління, яке затверджено наказом Держкомзему від 12 лютого 2010 р.
№ 166 та є територіальними органом Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзему та відповідно головному управлінню Держкомзему у Київській області.

Начальник Управління – Журавський В.В.

Згідно штатного розпису у складі Управління передбачено 18 осіб.

Наказом Управління від 05.01.2012 року № 2-ОД затверджено графік прийому управління Держкомзему у Васильківському районі Київської області. Прийом громадян проводиться у понеділок (видача довідок на замовлення), у середу та четвер з 8.00до 12.00, з 13.00 до 17.00.

Управлінням Держкомзему у Васильківському районі на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 1021 «Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі» забезпечується ведення журналу обліку заяв та видачі документів у відповідності до технічних вимог до формування структури, реквізитів документів, що передбачені постановою КМУ «Про внесення змін до постанов КМУ від 09 вересня 2009 р. № 1021 і від 18 серпня 2010 року №749. Станом на 2011 рік здійснювалось ведення журналу обліку заяв в паперовому вигляді, станом на 2012 рік ведеться електронний журнал обліку заяв.

Стосовно реєстрації державних актів на право власності на земельні ділянки, що роздруковані у філії ДП «Центр ДЗК» у попередніх роках, та переданих до територіального підрозділу, тобто розроблених у відповідності до наказу Держкомзему від 02.07.2003 № 174 «Про затвердження Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель» встановлено наступне. Після подачі заяви та оплати послуг за державну реєстрацію земельної ділянки на право власності на земельну ділянку, реєстратором здійснюється формування Поземельної книги та аркушів книги записів про державну реєстрацію державного акта на право власності на земельну ділянку. Після формування аркушів книги записів про державну реєстрацію державного акта на право власності на земельну ділянку здійснюється видача державного акту на право власності на земельну ділянку власнику або особі за дорученням.

Протягом 2011 року було зареєстровано та видано 5130 державних актів на право власності на земельні ділянки, в тому числі згідно перехідної реєстраційної системи (ПРС) 2075 державних актів на право власності на земельні ділянки.

Заяв на визначення кадастрового номеру земельній ділянці зареєстровано 3216, кількість земельних ділянок, по яких визначено кадастрові номери – 0. Таким чином, 3216 заяви розглянуто з порушенням встановленого строку для визначення та присвоєння кадастрового номеру, зареєстровано заяв про реєстрацію та видачу державного акта на право власності на земельні ділянки – 6622, зареєстровано документів – 5121, тобто 1501 заяви розглянуті з порушенням строків.

За 2012 рік в Управлінні зареєстровано заяв на визначення кадастрового номеру – 1267, кількість земельних ділянок, по яких визначено кадастровий номер – 12, тобто 1255 із порушенням строків; зареєстровано заяв про реєстрацію та видачу державного акта на право власності на земельні ділянки – 1145, зареєстровано документів – 835, тобто 310 з порушенням строків, заяв про проставлення відмітки про перехід права власності – 418, проставлено відміток – 247, тобто 171 з порушенням строків.

Кадастрові номери Управління присвоює автоматично на основі індексно-кадастрових карт, які мають електронний вигляд і ведуться невід’ємно від чергового кадастрового плану за допомогою програмного комплексу ГІС 6.

Передача інформації здійснюється за допомогою перехідної реєстраційної системи.

Реєстрація відміток про перехід права власності ведеться в електронному вигляді (з 2012 року) у журналі обліку та видачі документів (форма ЗВ).

Розпорядженням Васильківської районної державної адміністрації від 13.01.2010 року № 08 створено комісію з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою у Васильківському районі та затверджено Положення про зазначену Комісію. Головою комісії є керівник Управління Держкомзему у Васильківському районі.

Видача документів здійснюється з порушенням строків, встановлених постановою КМУ № 1021.
Управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області

Управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області (далі - Управління) здійснює діяльність відповідно до Положення про Управління, яке затверджено наказом Держкомзему від 12 лютого 2010 р.
№ 166 та є територіальними органом Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзему та відповідно головному управлінню Держкомзему у Київській області.

Начальник Управління – Майстров О.В.

Згідно штатного розпису у складі Управління передбачено 17 осіб, з них фактично працюючих – 15, 2 вакансії.

Наказом Управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області від 29.11.2011 року № 43 затверджено графік прийому громадян та юридичних осіб, згідно з яким громадян приймають у понеділок, середу та четвер (з питань реєстрації правовстановлюючих документів на земельні ділянки та про проставлення відмітки при переході права власності); прийом заяв та скарг здійснюється з понеділка по п’ятницю.

Журнали обліку заяв ведуться відповідно до Методичних рекомендацій, розроблених Держкомземом України (по виконанню постанови КМУ № 1021 від 09.09.2009 року) в паперовому та електронному вигляді з використанням програмного забезпечення ГІС 6.

В Бориспільському районі використовуються індексно-кадастрові карти, які розроблені на всю територію району та відповідають схемам формування території, та проектам щодо зміни меж населених пунктів (кориговані компанією MARMANENT, Blominfo).

До перехідної реєстраційної системи підключено 4 компютери через мережу Інтернет. «Криптосервіс» для криптографічного захисту інформації не наданий Головним управлінням Держкомзему у Київській області.

Книги реєстрації відміток про перехід права власності у відповідності до постанови КМУ від 06.05.2009 року № 439 ведуться відповідно до Методичних рекомендацій, розроблених Держкомземом у паперовому та електронному вигляді з використання програмного забезпечення «Mikrosoft Excel».

За 2011 рік в Управлінні зареєстровано заяв про реєстрацію та видачу державного акта на право власності на земельні ділянки – 6681, зареєстровано документів – 6681, заяв про проставлення відмітки про перехід права власності – 1949, проставлено відміток – 1949, заяв на визначення кадастрового номеру – 1732, кількість земельних ділянок, по яких визначено кадастровий номер – 30, тобто 1702 з порушенням строків.

За 2012 рік в Управлінні зареєстровано заяв про реєстрацію та видачу державного акта на право власності на земельні ділянки – 383, зареєстровано документів – 383, заяв про проставлення відмітки про перехід права
власності – 2152, проставлено відміток – 2083, тобто 69 з порушенням строків.

Розпорядженням Бориспільської районної державної адміністрації від 05.10.2011 року № 2906 створено комісію з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою.

Головою комісії є Майстров О.В. – начальник управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області.

Засідання комісії проводяться щоп’ятниці.

За 2011 року відбулося 21 засідання Комісії, на якому розглянуто 547 проектів землеустрою; за 2012 рік – 6 засідань Комісії, на яких розглянуто 131 проект землеустрою.

Голова робочої групи:

___________ М.О. Вашешніков

Члени робочої групи:

___________ І.П. Яцук

____________ Ведмідь І.А.
____________ В.М. Шацький
___________ Л.С. Перебейніс
___________ Д.А. Черній
­­­­ ___________ Т.Г. Миколюк
___________ І.А. Іванчик
___________ С.М. Гарбуз


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Інструкція з діловодства в Головному територіальному управлінні юстиції...
Головне територіальне управління) та територіальних органах юстиції у місті Києві (далі територіальні органи юстиції у місті Києві)...

Подання звітності електронною поштою до органів статистики за допомогою пз бест звіт плюс
У квітні 2009 року Державний комітет статистики України розпочав проведення пілотного проекту із подання звітності в електронному...

Інструкція
Форма звітності №1-кр (місячна) „Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів” (далі

Довідка про результати перевірки зошитів учнів початкових класів
Мета перевірки: виявити якість перевірки зошитів учителями початкових класів, дотримання єдиного орфографічного режиму та виявити...

Завдяки операції «Урожай 2015» на Харківщині підвищено заробітну...
Вовчанська одпі гу дфс у Харківській області повідомляє, що у зв’язку з реорганізацією територіальних органів Міндоходів шляхом їх...

Звіт оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо...
Києві», розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30. 09. 10. №787...

План проведення особистих зустрічей керівників територіальних органів...

II. Система перевірки знань суб'єкта діяльності
Цей Порядок встановлює вимоги до організації проведення перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників...

*, яка проживає у місті Києві, пров. І. Мар’яненка, 3, кв. 18, бути моїм представником
Дрфо україни – 1240201975; народився в с. Гнездилово Фатежського р-ну Курської області 8 січня 1943 р.; паспорт сн 992687, виданий...

Заява інституту громадянського суспільства для підтвердження участі...
Громадської ради при Подільській районній в місті Києві державній адміністрації, які відбудуться 23 червня 2015 року візьме уповноважений...

План проведення особистих зустрічей керівників територіальних органів дпс у
Державної податкової служби щодо покращення обслуговування представників бізнесу. Сприяння дпс в області покращенню інвестиційного...

Проведення конкурсу на зайняття посади заступника начальника відділу по призначенню допомоги
Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи, відповідно до зазначеного...

План проведення особистих зустрічей керівників територіальних органів...
Електронне адміністрування пдв, зміни в застосуванні рро та інші новації податкового законодавства. Легалізація доходів найманих...

Звіт Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Основні напрями діяльності Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації

Міністерство внутрішніх справ україни наказ від 19 липня 2012 року...
З метою вдосконалення організації оперативно-службової діяльності кінологічних підрозділів органів внутрішніх справ України, використання...

Києво-Святошинський рв гумвс україни в Київській області
Кісленко Т. А. звертається до Києво-Святошинського районного суду Київської області з позовними вимогами до Києво-Святошиського рв...

Зразок спадкового договору за участю подружжя
Лисенко василь іванович, народився 15 березня 1931 року в місті Бровари Київської області, ідентифікаційний номер за Державним реєстром...

Довідка про результати комплексних перевірок загальноосвітньої школи-інтернату...
Од та від 25. 11. 2014 року №437-од затверджено склад експертної групи з проведення комплексної перевірки загальноосвітньої школи-інтернату...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт