Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Шановні колеги, остерігайтесь неякісних матеріалів для підготовки до дпа з англійської мови!

Шановні колеги, остерігайтесь неякісних матеріалів для підготовки до дпа з англійської мови!





ДПА 2016

Шановні колеги, остерігайтесь неякісних матеріалів для підготовки до ДПА з англійської мови!
Звертаємо Вашу увагу на те, що формат державної підсумкової атестації цього року змінився та кардинально відрізняється від формату іспиту минулих років. З детальною інформацією щодо формату завдань можна ознайомитись на веб-сайті http://www.dpa2016.com.ua/.

Нещодавно в мережі роздрібного продажу з’явились посібники, що пропонують тренувальні тести для підготовки до ДПА. Однак, ознайомлюючись із змістом деяких з них, варто бути дуже уважними, адже не всі вони відповідають новому формату державної підсумкової атестації 2016 року.

Так, наприклад, видання Тернопільського видавництва, яке наразі активно розповсюджується в роздрібній мережі, пропонує тренувальні тести з підготовки до ДПА з некоректними завданнями. Відповідно, випускники отримують помилкову інформацію щодо змісту іспиту та не мають можливості ретельно підготуватись до нього.

Ми запросили методистів та експертів розглянути та порівняти формат завдань державної підсумкової атестації, затверджений Міністерством освіти і науки України, з тестовими завданнями вищезазначеного видання.

Секція 1 Розділу 1

Згідно з новим форматом ДПА секція 1 містить завдання множинного вибору з трьома варіантами відповіді у формі листівки, оголошення, вивіски, інструкції або інформаційного повідомлення. Особливістю є наявність додаткових графічних матеріалів, які слугують контекстом і сприяють ефективному виконанню завдання учнем. Завдання має бути максимально наближеним до реалій повсякденного життя. Головним об’єктом є текст, а графічні матеріали – лише допоміжним елементом.

Однак, в посібнику Тернопільського видавництва, завдання фокусується або на графічному матеріалі, або на тексті (розмір якого є найчастіше або недостатнім або перевищеним). Також форма завдання з таких посібників представлена у вигляді переліку слів або аналітичних чи описових статей, рекламних зображень (що передбачає попереднє знання контексту реклами, а одже не надає змоги об’єктивно оцінити вміння розуміти загальну ідею повідомлення). До того ж деякі завдання містять релігійну тематику у варіантах відповідей, що є неетичним щодо учасників тестування. Всі вищезазначені фактори не відповідають формату іспиту та дезорієнтують учнів.

Пропонуємо декілька варіантів завдань Секції 1 вищезазначеного посібника:


  • Текст є неякісно надрукованим і важкий для візуального розпізнавання.




c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

  • Автентичні зображення містять лексичні одиниці не адаптовані до рівня В1;

  • Неякісна візуальна презентація.




c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

  • Формат завдання не відповідає формату завдання, описаного в програмі МОНУ. Дане завдання містить один текст фактичного змісту з окремими запитаннями до абзаців. В програмі заявлені листівки, оголошення, вивіски, інструкції на товарах широкого вжитку, інформаційні повідомлення. Відповідно, мета завдання не досягається.




c:\users\viktoria.plishkova\desktop\2.jpg

  • Інструкції містять некоректні формулювання і не співвідносяться зі змістом завдання;

  • Виконання даного завдання потребує попереднього знання змісту реклами, що не може бути об’єктом контролю.

c:\users\viktoria.plishkova\desktop\4.jpg

  • Інструкції до завдання, як і варіанти відповідей не співвідносяться із завданням.

c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

  • Використання релігійної тематики заборонено у тестології з етичних міркувань.

c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

Секція 2 Розділу 1

Секція містить один текст з практичною інформацією фактичного змісту обсягом до 400 слів. Автентичні тексти, представлені у тесті можуть бути уривками з періодичних видань (газетно-журнальні), художніх текстів, інформаційно-довідкових матеріалів.

Тексти в неякісному виданні не завжди відповідають вищезазначеним критеріям:представлені матеріали відібрані з невідповідних Інтернет-джерел та пропонують учням статті наукового спрямування, не адаптовані за змістом і мовними вимогами програми ДПА, а отже випускники можуть зустрітись з лексичними одиницями та граматичними конструкціями вищого рівня, що унеможливлює виконання завдання.
Ще декілька прикладів невдалих завдань:




  • - Тематика тексту не відповідає формату екзамену – текст наукового спрямування.

c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

Секція 3 Розділу 1

Завдання цієї секції полягає у прочитанні тексту описового або сюжетного змісту обсягом до 400 слів та заповненні пропусків у ньому. Об’єктом контролю цієї секції є використання мови.

Однак, обсяг тексту неофіційних видань є значно меншим, що не відповідає формату іспиту. Окрім цього, зміст запропонованих текстів не відповідає заявленій тематиці: тести із подібних посібників дібрані з невідповідних джерел, та представлені у формі рецензій або статей з фінансових блогів, що не є наближеним до реалій життя учнів. Відповідно тексти не пройшли адаптацію до рівня та містять граматичні конструкції та лексичні одиниці більш високого рівня, що не відповідає програмі державної підсумкової атестації.

Пропонуємо порівняти приклад завдання цієї секції з офіційного джерела та вищезазначених посібників з помилковою інформацією:

Наприклад:



  • Відсутність адаптації до мовного рівня: об’єктами контролю є лексичні одиниці та граматичні конструкції рівня В2 та вище;




c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg


Розділ 2 Писемне мовлення

Цей розділ передбачає створення учнем власного письмового повідомлення з виконання трьох змістових умов. Учням загальноосвітніх навчальних закладів необхідно скласти коротке повідомлення у формі листівки, записки або електронного листа.

Однак, деякі посібники містять тренувальні завдання з цієї секції, які не відповідають формі завдань, а натомість пропонують учням скласти офіційний лист-скаргу, що виходить за межі мовної компетенції учнів загальноосвітніх навчальних закладів на рівні В1.

Окрім цього, завдання з подібних тренувальних посібників пропонують виконати лише дві змістові умови, дезорієнтує учнів та не дає можливості підготуватись до ДПА згідно з вимог програми.
Приклад посібника з помилковою інформацією:



  • Тематика тесту не відповідає формату іспиту;



  • Недостатня кількість змістових умов.

c:\users\viktoria.plishkova\desktop\1.jpg

У світлі всього вищезазначеного закликаємо Вас бути уважними при виборі навчальних посібників:

Обов’язково перевіряйте матеріали, що пропонують Вам для підготовки до державної підсумкової атестації, та користуйтеся лише якісними посібниками, наприклад, Go for Ukrainian State Exam від видавництва MM Publications.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Портфоліо атестаційних матеріалів учителя англійської мови Каліти Вікторії Володимирівни
Тест для вчителів «Чи готові Ви впроваджувати інтерактивне навчання?»

І. Вступна частина
«Шановні колеги, давайте з вами об’єднаємося в коло І познайомимося. Для цього вам потрібно назвати своє ім’я І якість успішності...

Конспект уроку з англійської мови в 2 класі на тему: ”Weather” вчителя...
Мовленнєва зарядка. Warm up. Ознайомлення з правилами читання буквосполучення ck

Вчитель англійської мови, спеціаліст І кваліфікаційної категорії,...
Розділ Дидактичні та психолінгвістичні передумови навчання активної граматики англійської мови

Уроках англійської мови Вчитель
Маковецька Яна Петрівна – вчитель англійської мови Тріскинської загаль-ноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

І. Теоретичні засади викладання англійської мови у початковій школі
Теорія освіти й навчання англійської мови дітей початкової ланки освіти на практиці

Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів...
Нвр сліпак С. М.; члени експертної групи: заступник директора з вр вантух Т. М., старший викладач кафедри викладання англійської...

Уроку з англійської мови у 1 класі Вчитель
Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес...

На уроках англійської мови
Метод проектів як спосіб розвитку творчих здібностей школярів на уроках англійської мови

Підготувала: вчитель англійської мови Мурованського нвк «зш І-ІІІ ст – дитячий садок»
Значення англійської мови як провідної мови світової науки й культури та однієї з офіційних мов Організації Об’єднаних Націй зумовлює...

Запропонованих. Таким чином Міносвіти реалізує заявлений раніше намір...
України або математику, ще 1 предмет на вибір з: біологія, хімія, фізика, географія, а також англійська, французька, німецька, іспанська,...

Інформаційний лист шановні колеги!
Психолого-педагогічні та медико-біологічні проблеми теорії І методики фізичного виховання І спортивного тренування

Тема. Формування екологічної культури у школярів
Доповідь. Шановні колеги! Для того, щоб налаштуватись на роботу, до вашої уваги поезія. Читається перший вірш. Інтерактивна вправа...

Мета, місце, форми І методи самостійної роботи з англійської мови
В умовах класно-урочної системи навчання англійської мови самостійна діяльність учня – це його навчально-комунікативна мовна діяльність,...

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт

«Використання сучасних технологій на уроках англійської мови» Підготувала...
Своїм кредо вважаю: “Знання складається із дрібних крихт щоденного досвіду. Тільки співпраця учителя з учнем здолає бар’єр І дасть...

Ділова гра для педагогів з розвитку мовлення
Шановні колеги, сьогодні ми з вами обговоримо проблему розвитку мовлення у дітей та залучення дітей до художньої літератури; обгрунтуємо...

Доповідь вчителя англійської мови Качанової О. В. за темою: «Сучасні...
Сьогодні життя неможливе без знання хоча б однієї іноземної мови, а процес навчання складний та довгий. А як буде складатись цей...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт