Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Документація процедури закупівлі

Документація процедури закупівлі





Сторінка1/2
  1   2


c:\users\projectmanager\appdata\local\microsoft\windows\inetcache\content.word\blank4_color-01.jpg

ПІДГОТОВЛЕНО

Технічний менеджер проекту ЄС

________________________ І.О. Ковальська

«____» ________________2017р.
ПОГОДЖЕНО

Менеджер проекту ЄС

________________________ К.А. Савчук

«____» ________________2017р.

Документація процедури закупівлі
КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

(Лот 1 Фліпчарт №1, Лот 2 Фліпчарт №2)

(із змінами від 28.04.2017р.)
Проект міжнародної технічної допомоги

«Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком

ринку праці в Хмельницькій області»

виконує

Департамент соціального захисту населення

Хмельницької обласної державної адміністрації

за фінансової підтримки Європейського Союзу
(Грантовий контракт № 2014/345-949,

Картка реєстрації Мінекономрозвитку №3201-01 від 27.03.2017р

Партнери Проекту ЄС:

Хмельницький обласний центр зайнятості
КЗ «Хмельницький обласний центр з організації роботи

по обробці інформації та фінансуванню соціальних програм»

м.Хмельницький, 2017 рік

c:\users\projectmanager\appdata\local\microsoft\windows\inetcache\content.word\blank4_color-01.jpg

Зміст

документації процедури закупівлі

  1. Повідомлення про намір укласти договір поставки товару

Додаток 1. Специфікація товару

Додаток 2. Місцезнаходження переможців конкурсного відбору заявок на придбання обладнання для створення робочих місць на умовах співфінансування

Додаток 3. Форма «Цінова пропозиція»

Додаток 4. Форма «Декларація учасника процедури закупівлі»

Додаток 5. Форма «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних»

Додаток 6. Зразок оформлення зовнішнього конверту

Повідомлення про намір укласти договір поставки Товару

№ оголошення: EU/2017/04/03 Дата оголошення: 14.04.2017р.

Хмельницька область/ Україна

Розділ І. Загальні положення

  1. Інформація про предмет закупівлі:

КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

ЛОТ 1 Фліпчарт №1 (КОД ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», 1 шт., Хмельницька область);

ЛОТ 2 Фліпчарт №2 (КОД ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», 1 шт., Хмельницька область)

Процедура закупівлі:

Спрощений тендер/ Single tender

  1. Програма:

ENPI/2011/22825 «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні».

ENPI – European Neighbourhood Instrument/ Європейський інструмент добросусідства і партнерства.

  1. Фінансування закупівлі:

Грантовий контракт на фінансування проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» №2014/345-949 від 05.01.2015р. (із Доповненнями.) (далі – Грантовий контракт), статті витрат: 3.3.17

Про обласну програму «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці у Хмельницькій області на 2015 – 2016 роки».

Рішення сесії обласної ради від 07.04.2015 року № 21-31/2015 «Про обласну програму «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці у Хмельницькій області на 2015 – 2016 роки».

Рішення сесії обласної ради від 23.12.2016 року № 54-9/2016 Про внесення змін до обласної програми «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці у Хмельницькій області на 2015-2016 роки»

Рішення Хмельницької обласної ради від 23.03.2017р. №15-11/2017 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2017 рік».

  1. Покупець:

Найменування: Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації в рамках реалізації проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» (далі – Проект ЄС).

Код за ЄДРПОУ: 25921623.

Місцезнаходження:

29005, Хмельницька область, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 (Будинок освіти, 1-й пов.).

29000, Хмельницька область, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 2, кімн. №340-342.

Реєстраційний рахунок: 35424316002560 в ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013.

Розділ ІІ. Основні умови договору

  1. Тип договору:

Договір з фіксованою ціною одиниці Товару.

  1. Опис договору:

Поставка товару за місцезнаходженням переможців конкурсного відбору заявок на придбання обладнання для створення робочих місць на умовах співфінансування, а саме: Виконавчому комітету Хмельницької міської ради (Лот 1), Новоушицькому територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Лот 2).

Кількість і назви лотів:

ЛОТ 1 Фліпчарт №1 – КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» -1 шт.

ЛОТ 2 Фліпчарт №2 - КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»-1 шт.

Розділ ІІІ. Умови участі

  1. Умови участі у процедурі закупівлі:

Участь у цій процедурі закупівлі відкрита на рівних умовах для усіх суб’єктів господарювання, які відповідають правилам прийнятності, викладеним у пункті 8 Повідомлення про намір укласти договір поставки Товару.

Крім того, подання Учасником у складі власної цінової пропозиції недостовірних документів може стати підставою для нарахування фінансових санкцій у розмірі від 2% до 10% загальної вартості присудженого Договору. Ця ставка може бути збільшена до 4-20% у випадку повторного порушення протягом п’яти років після першого випадку.

  1. Правила прийнятності: країни громадянства та країни походження

До участі у процедурі закупівлі запрошуються на рівних умовах усі суб’єкти господарювання, що зареєстровані в країнах, які є членами Європейського Союзу, та в країнах, вказаних у Статті 21 Регламенту ЄІСП 1638/2006, включаючи країни ENPI (Європейського Інструменту добросусідства і партнерства – ЄІСП), IPA (Інструменту для сприяння підготовці до вступу) та EEA (Європейської економічної зони). Повний перелік прийнятних країн:

  • країни-члени Європейського Союзу, зокрема: Австрія, Бельгія, Болгарія, Чеська Республіка, Кіпр, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія , Швеція, Велика Британія;

  • країни які є бенефіціарами Європейського інструменту добросусідства і партнерства - ЄІСП: Алжир, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Єгипет, Грузія, Ізраїль, Йорданія, Ліван, Лівія, Молдова, Марокко, Палестинської автономії на Західному березі і в секторі Газа, Росія, Сирія, Туніс, Україна;

  • країни які є бенефіціарами Інструменту попередньої допомоги перед вступом до ЄС відповідно до постанови Ради ЄС № 1085/2006 від 17 липня 2006 року про створення інструменту попередньої допомоги перед вступом до ЄС: Хорватія, колишня югославська Республіка Македонія, Туреччина, Албанія, Боснія і Герцеговина, Чорногорія, Сербія, включаючи Косово;

  • країни Європейської економічної зони держав-членів: Норвегія, Ісландія та Ліхтенштейн.

Процедура закупівлі також є відкритою для міжнародних організацій.

Правило країни походження:

Товар, придбаний за Договором, укладеним в результаті цієї процедури закупівлі, та вартість одиниці якого більша за 5 000 євро, має походити з країн, які є членами Європейського Союзу, або країн чи територій регіонів, вказаних у Статті 21 Регламенту ЄІСП 1638/2006, включаючи країни ENPI (Європейського Інструменту добросусідства і партнерства – ЄІСП), IPA (Інструменту для сприяння підготовці до вступу) та EEA (Європейської економічної зони). Повний перелік прийнятних країн зазначений в пункті 9 Повідомлення про намір укласти Договір поставки Товару. В цьому контексті термін «походження» означає місце, де Товар було видобуто, вирощено, вироблено чи перероблено та/або місце надання послуги. Походження товарів має визначатись відповідно до чинних міжнародних угод (особливо, угоди СОТ), що відображені у законодавстві ЄС про правила походження для користування на митниці: Митний кодекс (Регламент Ради (ЄЕС) № 2913/92 ) і зокрема, його Статті 22-246, і його виконавчі положення (Регламент Комісії (ЄЕС) № 2454/93).

При поданні пропозицій на участь у процедурі закупівлі, якщо пропонована вартість одиниці Товару більша за 5 000 євро Учасники мають засвідчити, що даний Товар відповідає вимогам, що стосуються правила країни походження, та вказати країни походження цього Товару. Покупець може запросити в Учасника додаткову інформацію або документи, що підтверджують відповідність цьому правилу.

  1. Підстави для виключення з участі у процедурі закупівлі:

У складі цінової пропозиції, учасники процедури закупівлі (далі – Учасники) мають подати оформлену відповідно до вимог цієї документації процедури закупівлі Декларацію Учасника (за формою, встановленою цією документацією процедури закупівлі - Додаток 4 ) на підтвердження того, що на даний час вони не підпадають під дію жодних ситуацій виключення, перелічених у Розділі 2.3.3. Практичного посібника з контрактних процедур для зовнішньої діяльності Європейського Союзу/Practical Guide to contract procedures for European Union external actions (в редакції від 14.03.2014 року, версія 2013.1), з яким Ви можете ознайомитись на веб-сторінці Європейської Комісії: http://ec.europa.eu/europeaid/prag/ (розділ «PRAG»)).

  1. Строк поставки Товару:

30 (тридцять) календарних днів з дати здійснення Покупцем попередньої оплати.

  1. Критерії присудження Договору:

Найнижча ціна Товару, запропонована Учасником, за умови відповідності Товару, вимогам Покупця, викладеним у документації процедури закупівлі.

Розділ VІ. Подання пропозицій

  1. Кінцевий термін подання пропозицій:

«12» травня 2017 року, 16.00 год. за Київським часом.

Цінової пропозиції, отримані після зазначеного кінцевого терміну, не розглядатимуться.

  1. Спосіб подання пропозицій:

Пропозиції мають бути викладені українською мовою та подані винятково Покупцю у такий спосіб:

  • АБО рекомендованим поштовим відправленням (офіційною поштовою службою) на адресу: (будівля Хмельницької обласної державної адміністрації), кімн. №340, №341, майдан Незалежності, будинок 2, м.Хмельницький, 29000, Україна,

  • АБО шляхом особистої доставки (в т.ч. за допомогою послуг кур’єрської доставки), що засвідчується квитанцією з датою доставки та підписом отримувача).

На зовнішньому конверті з пропозицією на участь у процедурі закупівлі мають бути зазначені:

  • повне найменування і місцезнаходження Покупця;

  • найменування предмета закупівлі;

  • № та дата оголошення закупівлі;

  • повне найменування (прізвище, ім’я, по-батькові) Учасника, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

№ та дата оголошення, предмет закупівлі обов’язково вказуються при листуванні із Покупцем.

Зразок оформлення зовнішнього конверту міститься у Додатку 6.

  1. Зміст пропозицій на участь у процедурі закупівлі:

Пропозиція на участь у процедурі закупівлі має бути подана у письмовій формі, в одному оригінальному примірнику.

Пропозиція на участь у процедурі закупівлі подається за підписом уповноваженої особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою11.

У випадку, якщо згідно цього повідомлення про намір укласти Договір поставки Товару передбачається надання копій, усі копії документів, що входять до складу цінової пропозиції, мають бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено документацією процедури закупівлі), або завірені належним чином Учасником.

Усі цінові пропозиції мають складатися з двох частин:

Частина 1:

  1. Заповнена Учасником Цінова пропозиція (за формою встановленою цією документацією процедури закупівлі – Додаток 3 ).

  2. Обладнання (за формою встановленою цією документацією процедури закупівлі – Додаток 1 розділ ІІІ ).

Учасник визначає ціну Товару, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням витрат на доставку до місцезнаходження переможців конкурсного відбору заявок, які визначені у Додатку 2, навантаження, розвантаження та монтаж Товару, страхування Товару, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та усі інші можливі витрати Постачальника, понесені ним в процесі виконання зобов’язань за Договором тощо.

Всі платежі за Договором, укладеним за результатами цієї процедури закупівлі, здійснюватимуться в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника.

До платежів за Договором, укладеним за результатами цієї процедури закупівлі, застосовуються податкові та митні пільги, передбачені чинним законодавством України та міжнародними договорами (див. пункт 17).

Частина 2: Допоміжна документація, а саме:

  1. Декларація Учасника (за формою встановленою цією документацією процедури закупівлі – Додаток 4).

  2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або документ про підтвердження реєстрації юридичної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), в якому має міститися вся наявна у цьому реєстрі інформація про Учасника (бажано).

  3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (за наявності).

  4. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або копія витягу з реєстру про сплату єдиного податку (за наявності).

  5. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для фізичних осіб-підприємців (за формою встановленою цією документацією процедури закупівлі – Додаток 5).

Документи, що не передбачені законодавством для Учасників – фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї цінової пропозиції.

Якщо документи, подані у складі цінової пропозиції, викладені іншою мовою, ніж мова процедури закупівлі, якою є українська, необхідно додати переклад цих документів українською.

За надання завідомо недостовірної інформації Учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України.

Крім того, надання недостовірної інформації Учасником є підставою для відсторонення від виконання договорів, що фінансуються Європейським Союзом.

  1. Звільнення від оподаткування та інших зборів:

До платежів за Договором, укладеним за результатами цієї процедури закупівлі, застосовуються податкові та митні пільги, передбачені чинним законодавством України та міжнародними договорами.

Вимоги щодо звільнення від сплати податку на додану вартість (ПДВ).

Покупець є виконавцем проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» (картка реєстрації Мінекономрозвитку №3201-01 від 27.03.2017р.) та закуповує товари, роботи і послуги для цього проекту.

Згідно з Рамковою угодою між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств (далі – Рамкова угода), укладеною 12.12.2006 року та ратифікованою Верховною Радою України (Закон України «Про ратифікацію Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських співтовариств від 03.09.2008 року №360-17), Угодою про фінансування Програми «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні», відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №153 вартість таких товарів, робіт та послуг звільняється від сплати ПДВ.

Для реалізації права на податкові пільги після укладення Договору Покупець надає Постачальнику засвідчені належним чином копії реєстраційної картки Проекту ЄС та плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги.

Постачальник Товару складає в установленому чинним законодавством порядку податкову накладну щодо надання товарів (робіт, послуг) з приміткою «Без ПДВ». У податковій накладній зазначається підстава для звільнення від ПДВ (назва Проекту ЄС, № і дата відповідного Грантового контракту, № і дата картки реєстрації Проекту). Постачальник Товару подає до державного податкового органу за своїм місцезнаходженням декларацію з урахуванням зазначених вище операцій, відповідно до Довідника податкових пільг.


  1. Мова процедури закупівлі:

Уся письмова документація, що стосується цієї процедури закупівлі та присудження Договору, мають бути викладені українською мовою.

  1. Строк дії пропозицій:

Пропозиції на участь у процедурі закупівлі мають залишатися чинними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого терміну подання пропозицій.

  1. Нормативно-правова база:

ENPI – European Neighbourhood Instrument/ Європейський інструмент добросусідства і партнерства.

Рамкова угода між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств, укладена 12.12.2006 року та ратифікована Верховною Радою України (Закон України «Про ратифікацію Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських співтовариств від 03.09.2008р. №360-17).

ENPI/2011/22825 Угода про фінансування програми «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні» від 19.12.2012р., укладена між Урядом України та Європейським Союзом, представленим Європейською Комісією (із Змінами до Угоди від 20.12.2013р.).

Грантовий контракт на фінансування проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» №2014/345-949 від 05.01.2015р. (із Доповненнями №1 від 04.02.2016р. та №2 від 16.03.2017р.).

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».

Реєстраційна картка проекту (програми) «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» №3201-01, зареєстрованого у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України 27.03.2017р.

План закупівлі товарів, робіт та послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги від 21.01.2015р. (із змінами від 04.02.2016р. та від 16.03.2017р.).

Рішення сесії обласної ради від 07.04.2015 року № 21-31/2015 «Про обласну програму «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці у Хмельницькій області на 2015 – 2016 роки».

Рішення сесії обласної ради від 23.12.2016 року № 54-9/2016 Про внесення змін до обласної програми «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці у Хмельницькій області на 2015-2016 роки»

Рішення Хмельницької обласної ради від 23.03.2017р. №15-11/2017 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2017 рік».

  1. Адреси веб-сайтів, на яких Покупцем додатково розміщується інформація про закупівлю:

Веб-сторінка Проекту ЄС: http://rynok-pratsi.com.ua, розділ «Закупівлі/Конкурси».

Веб-сторінка Покупця: http://hmsoczahist.com.ua, розділ «Соціальні проекти».Додаток 1

Специфікація Товару

№ оголошення: EU/2017/04/03 Дата оголошення: 14.04.2017р.

Хмельницька область/ Україна

Розділ І. Загальні положення

    1. Загальна інформація про Проект:

Проект міжнародної технічної допомоги «Створення сучасної моделі управління регіональним розвитком ринку праці в Хмельницькій області» (далі – Проект ЄС) впроваджується Департаментом соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації спільно з Хмельницьким обласним центром зайнятості та КЗ «Хмельницький обласний центр з організації роботи по обробці інформації та фінансуванню соціальних програм» за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Проект впроваджується в рамках Програми Європейського Союзу «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні».

31 січня 2017 року в рамках проекту ЄС оголошено конкурсний відбір заявок на придбання обладнання для створення робочих місць на умовах співфінансування. Прийом заявок тривав три тижні і завершився 20 лютого 2017 року.

До участі у конкурсі органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, установами та організаціями та благодійними фондами подано 41 заявку на суму 19,6 млн. грн.

Перемогу у конкурсі отримали – 19 заявок. 50% вартості обладнання – співфінансуються з коштів ЄС, інші 50% - співфінансуються переможцями конкурсу.

Очікується, що завдяки придбаному обладнанню у 2017 році в Хмельницькій області переможцями конкурсу буде створено 60,25 робочих місця.

УВАГА!!!!!

При закупівлі товару буде здійснюватися співфінансування за кошти місцевого бюджету та проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу

Вартість товару, що буде фінансуватися із коштів місцевого бюджету становить 50 (п’ятдесят) відсотків.

Дофінансування товару буде здійснюватися за рахунок коштів проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу, які відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств (далі – Рамкова угода), укладеної 12.12.2006 року та ратифікованої Верховною Радою України (Закон України «Про ратифікацію Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських співтовариств від 03.09.2008 року №360-17), Угоди про фінансування Програми «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні», відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року №153 вартість такого товару буде звільняється від сплати ПДВ. Порядок звільнення від ПДВ зазначається у ТД

Тому, Учасник процедури закупівлі повинен розрахувати вартість тендерної пропозиції виходячи із того, що 50 (п’ятдесят) відсотків товару буде обкладатися податком на додану вартість, а інші 50 (п’ятдесят) відсотків звільняються від сплати ПДВ.

Наприклад:

Вартість товару становить 3600 грн., в тому числі ПДВ 20% - 600 грн. Враховуючи те, що половина товару буде звільнятися від ПДВ, а половина не буде звільнятися, Учасник повинен надати наступну ціну – 3300 грн., в тому числі ПДВ 300 грн. (1800 грн. звільняється від ПДВ, а 1800 буде обкладатися ПДВ (300 грн.))

Розділ ІІ. Загальні вимоги до Товару

  1. Товар, запропонований Учасником, має відповідати технічним характеристикам, викладеним у розділі ІІІ «Технічні характеристики Товару» цієї Специфікації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ДПЗ, надається Учасником у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у даному Додатку. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так або Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики відповідають або перевищують зазначені вимоги, та відмітку «Не відповідає», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог. Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання повинна засвідчувати відповідність запропонованого Обладнання всім вимогам Технічних вимог цієї ДПЗ

  2. Гарантійний строк експлуатації Товару, що є предметом закупівлі, має становити не менше 12 місяців з моменту поставки Товару Покупцю.

Розділ ІІІ. Технічні характеристики Товару
ЛОТ 1 Фліпчарт №1 - КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» -1 шт.


Назва складових

Вимоги Замовника

Пропозиція Учасника

Відповідність(так/ні), пояснення причин розбіжностей

Технічні характеристики Товару, вимоги Замовника

К-ть

Технічні характеристики Товару, пропоновані Учасником

К-ть

Розміри поверхні

70 x 100 см

1










Поверхня

Магнітно-маркерна










Тип

Мобільна (на роликах)










Тип рамки

Алюмінієва










Особливості

Підставка

Лоток для приладдя

Фіксація блоків паперу Притискна планка










Додаткові характеристики

Інформація кріпиться до поверхні за допомогою магнітиків

Регульована висота стійки












ЛОТ 2 Фліпчарт №2 - КОД ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» -1 шт.


Назва складових

Вимоги Замовника

Пропозиція Учасника

Відповідність(так/ні), пояснення причин розбіжностей

Технічні характеристики Товару, вимоги Замовника

К-ть

Технічні характеристики Товару, пропоновані Учасником

К-ть

Розміри поверхні

65 x 100 см

1










Поверхня

Емаль










Тип

Пересувна (мобільна)










Тип рамки

Алюмінієва










Особливості

Підставка

Лоток для приладдя










Максимальна висота

180 см.












Додаток 2

Місцезнаходження

переможців конкурсного відбору заявок


Найменування

Адреса

Специфікація та к-сть товару

Виконавчому комітету Хмельницької міської ради)

м.Хмельницький

вул.Гагаріна,3, каб.116

Фліпчарт №1 – 1 шт.

Новоушицький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Хмельницька обл.

Новоушицький р-н

смт.Нова Ушиця

вул.Пушкіна, 3а

Фліпчарт №2 – 1 шт.


Додаток 3

(подається Учасником на фірмовому бланку, за наявності)
  1   2

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Документація процедури закупівлі
Вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку 1 «Специфікація закупівлі / форма цінової пропозиції»

Документація процедури закупівлі
Вимоги до предмету закупівлі: колір, матеріал, розміри, товщина та інші характеристики зазначені у Додатку 1 «Специфікація закупівлі/...

Документація процедури закупівлі
Вимоги до предмету закупівлі: формат, кількість сторінок, тип паперу, тираж, умови пакування, фасування, маркування, доставки та...

Документація процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за 5 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися за роз'ясненнями...

Документація процедури закупівлі
Якщо розмір електронного листа перевищує 5 Мб, потрібно відправити пропозицію декількома листами

Документація процедури закупівлі
Код дк 021: 2015 37420000-8 Гімнастичний інвентар Лот 1 Обладнання для спортивного залу

Документація процедури закупівлі
Код дк 021: 2015 37420000-8 Гімнастичний інвентар Лот 1 Обладнання для спортивного залу

Документація процедури закупівлі
...

Конкурсна документація на закупівлю товарів за власні кошти (процедура...
Опис окремої частини (частин) предмета конкурсу із закупівлі, щодо яких можуть бути подані конкурсні пропозиції

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01. 06. 2010 №2289-vi щодо закупівлі : код 32. 30. 1 – вироби спортивні,...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01. 06. 2010 №2289-vi щодо закупівлі : код 32. 30. 1 – вироби спортивні,...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 06. 2010 №2289-vi щодо закупівлі...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Запрошуємо Вас прийняти участь у торгах, які проводить Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01. 06. 2010 №2289-vi щодо закупівлі 10....

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Запрошуємо Вас прийняти участь у торгах, які проводить Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Запрошуємо Вас прийняти участь у торгах, які проводить Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Запрошуємо Вас прийняти участь у торгах, які проводить Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення...

Учаснику процедури закупівлі Шановні Панове!
Вас прийняти участь у торгах, які проводить Відділ освіти Нікопольської рда відповідно до Закону України «Про здійснення державних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт