Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

План закупівель (зміни до плану закупівель) на

План закупівель (зміни до плану закупівель) на







Шаблон за версією 03

Затверджено наказом ректора

02.02.2017 р. №0046-І

СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
___________________________________________________

(назва структурного підрозділу)

ПОПЕРЕДНЬО

ПОГОДЖЕНО

Ректор СумДУ
______________

(підпис)

План закупівель (зміни до плану закупівель) на ______ рік1)

Предмет закупівлі

Передбачуване джерело фінансування4)


Кількість



Одиниця вимірювання

Очікувана вартість предмету закупівлі, грн

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі5)

Конкретне найменування предмету закупівлі2)

ДК 021:2015

Код3)

Найменування коду

1

2

3

4

5

6

7

8


















































Проректор з НПР та ФЕД ________________ _________________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

Проректор6) ________________ _________________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

Начальник відділу

технічного супроводу закупівель/

уповноважена особа з питань ТСЗ7) _______________ _________________________

(підпис) (прізвище, ініціали)
«____» ___________ 20__ р.

___________________________________

1) Попередньо погоджується з ректором, як пропозиції до плану закупівель. Після складання відділом державних закупівель проекту загального плану закупівель за рішенням ректора можливі його корегування,. Приклади заповнення шаблону додатково розміщені в сервісі системи управління якістю діяльності «Шаблони документів СумДУ»;

2) зазначається конкретна назва товару чи послуги або їх узагальнена назва. У разі розширеного асортименту до плану додається асортиментний перелік товару/послуг із зазначенням кількісних показників (од. вимір, обсяг тощо) за кожним предметом закупівлі; У разі необхідності до плану додається службова записка з обґрунтуванням необхідності закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення певного виду діяльності;

3) зазначається за показником четвертого знака ДК 021:2015;

4) зазначається передбачуване джерело фінансування (ДФ): CР - кошти субрахунків (із зазначенням назви структурного підрозділу та статті витрат); НД - кошти наукових договорів (із зазначенням номеру договору); У - загальноуніверситетські кошти; Гр - кошти грантів (із зазначенням номеру гранту); НН - накладні НДЧ; Сп - спонсорські кошти.

5) вказується місяць початку проведення процедури закупівлі;

6) проректор за підпорядкуванням уповноваженої особи з питань технічного супроводу закупівель (далі - уповноважена особа з питань ТСЗ);

7) уповноважені особи з питань ТСЗ – керівники структурних підрозділів (начальники відділів; завідуючі кафедр, директори департаментів тощо) або особи, уповноважені ректором на виконання цих обов’язків за поданням таких керівників.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Щодо заповнення форми річного плану закупівель/річного плану закупівель,...
...

У 2016 році проведено закупівлю робіт по об'єкту строком на 3 роки...
Чи потрібно при плануванні закупівель на 2017 рік створювати новий річний план на проведену закупівлю з указанням бюджетних призначень...

Протокол №24 Засідання комітету з конкурсних торгів щодо внесення...

Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства,...
Но-правових актів та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів щодо здійснення державних закупівель” (далі – Наказ №1112),...

Наказ
Наказу Міністерства економічного розвитку І торгівлі України від 18. 03. 2016 n 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу...

Методичні рекомендації з проведення органами державної контрольно-ревізійної...
З метою забезпечення єдиного методологічного підходу до проведення органами державної контрольно-ревізійної служби перевірок дотримання...

1. Планування та проведення процедур закупівель належать винятково...
...

Зміни до документації конкурсних торгів
Відповідно до ст. 23 Закону України ”Про здійснення державних закупівель” від 01. 06. 2010 №2289-vi внести до документації конкурсних...

Додаток до річного плану закупівель (зі змінами №1) на 2015 рік
Папір побутовий І туалетний та паперова продукція (вироби з паперу гігієнічного призначення ) (17. 22. 1)

Регламент авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн»
Положення) встановлює загальний порядок організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт І послуг Слов’янською районною...

Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель...
...

Лист Міністерства економічного розвитку І торгівлі України від 16....
Но-правових актів та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів щодо здійснення державних закупівель” (далі – Наказ №1112),...

Рішенням комітету з конкурсних
На підставі ст. 23 Закону України «Про здійснення державних закупівель», затвердити зміни до запиту цінових пропозицій наступного...

Інструкція подання, прийому та розміщення інформації про державні...
«Вісник державних закупівель» та на веб-порталі Уповноваженого органу «Державні закупівлі»

Закон України “Про здійснення державних закупівель” (далі Закон)...
Міністерства економічного розвитку І торгівлі України від 18. 12. 2014 №3302-05/44074-03

До участі в кваліфікаційному відборі запрошуються фізичні особи-...
Критерії відбору та кваліфікаційні вимоги до електронного майданчику з організації проведення закупівель та продажів

Керівництво із закупівель товарів, робіт та послуг
Дане Керівництво з організації та проведення закупівель товарів, робіт, послуг (далі – „Керівництво”), розроблено з метою забезпечення...

Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, установи,...
Міністерство економічного розвитку І торгівлі України (далі Мінекономрозвитку) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт