Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1





Сторінка1/3
  1   2   3
Урок 1
Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1.

Розв’язування прикладів виду 4+1+1, 9-1-1. Складання і

розв’язування прикладів і задач.

Мета уроку. Формувати навички додавання та віднімання числа 1, вчити

розв’язувати приклади на додавання та віднімання, виробляти

навички дітей у самостійному складанні задачі за малюнком;

розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість;

виховувати повагу, відчуття взаємодопомоги.

Обладнання. Картки з цифрами, ілюстрації героїв мультфільму

«Простоквашино», «чарівні» листочки з прикладами,

доріжка з прикладами, таблиці.

Урок – мультфільм.

Хід уроку

І. Організація класу.

а) Пролунав уже дзвінок,

починається урок.

На уроці ти працюй,

Гарно приклади рахуй.

б) Сьогодні у нас незвичайний урок. Спробуйте відгадати загадку і ви дізнаєтеся, хто завітає до нас на урок.

Любить мультфільм цей уся дітвора,

Тут хлопчика звуть дядя Федор

І є в нього друзі – це кіт та собака.

А як їх зовуть відгадайте, малята!

  • Про героїв якого мультфільму йдеться мова?

  • Як звали героїв мультфільму?

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Усна лічба.

Так, діти, сьогодні ми урок математики проведемо разом з Матроскіним і Шариком. Давайте покажемо їм як ми усно працюємо.

  • Порахуйте від 1 до10, від 10 до1;

  • Покажіть число, яке вказує на кількість предметів (вчитель демонструє предметні малюнки, а учні показують число, яке вказує на кількість предметів);

  • Розв’яжіть віршовані задачі:

Три веселі киці Васильку, ти чому сердитий?

Грались на травиці. Слив не можу полічити.

Рижик теж до них прибіг. П’ять було, одну я з’їв.

Скільки кошенят усіх? Скільки мамі залишив?

  • Робота в парах. Порівняння чисел.

5і 2, 3 і 8, 6 і 9, 7 і 7.

Хотів Матроскін домовитися з Шариком зустрітися сьогодні вранці і разом погуляти і вирішив зателефонувати, але забув номер телефону. Давайте допоможемо пригадати номер телефону, виконавши завдання:

  • Назвати числа від меншого до більшого: 5, 8, 10, 2, 4, 1, 7.

Молодці! Ось зателефонував котик песику і домовилися зустрітися у Шарика.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Прийшов Матроскін до будиночку, де живе Шарик, а який номер квартири не може пригадати. Чого тільки він не робив і співав, і нявчав, і кричав, не з’явився Шарик. Згадав Матроскін, що сусід Шарика П’ятачок живе у квартирі №4.

- Тож у якій квартирі живе песик? Як отримали число 5? Молодці!

- Назвіть наступне число до числа 7. Як отримали число 8?

Підсумок: наступне число отримуємо додаванням 1 до даного числа.

  • Назвіть попереднє число до числа 9. як отримали число 8?

  • Ось сьогодні ми і будемо складати таблиці додавання та віднімання числа 1.

(За допомогою предметних малюнків діти складають таблиці додавання та віднімання числа 1)

  1. Робота в підручнику.

Порівняйте, чи правильно ми склали таблиці додавання та віднімання числа 1. Давайте їх прочитаємо.

Щось втомився котик наш,

Відпочити настав час.

ІV. Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п’ять

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата, скоки – скоки!

10, 9, 8, 7

Час за парти нам усім.

3.Робота в зошиті.

  • В цей час Матроскін почув голос листоноши Пєчкіна. Той був чимось стурбований і попросив кота рознести газети. Матроскін погодився. І став швиденько розносити пошту. Давайте дізнаємося, в які квартири кіт розніс газети відгадавши загадку.

Вона тонка, як спиця

Це є цифра....(одиниця)

Напишемо цифру 1.

  • Але раптом Матроскін підсковзнувся і покотився вниз зі сходинок, решта газет розлетілася. Давайте допоможемо котику зібрати та рознести пошту, виконавши завдання №2 с.46 ( діти почерзі розв’язують приклади біля дошки, а решта –у зошитах).

  • Нарешті Матроскін прийшов до Шарика. Песик запропонував коту скласти і розв’язати задачу №3 с.46.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

  • Потім наші друзі вирішили з’їздити на автобусі в місто. Водій автобуса попросив їх допомогти розв’язати приклади, щоб швидко, без перешкод дістатися до міста.

4+1+1 6+1 9-1 2+1+1 7-1

5-1 8-1-1 3+1 5+1+1

  • Робота в групах.

Наші герої люблять працювати і вирішили вони поприбирати листячко у дворі.

Пограємо в гру «чарівне листячко», подивимося, яка група швидше прибере листячко, розв’язавши правильно і швидко приклади.

5+1 6+1+1 4+1 8+1

3+1+1 2+1 7+1+1 4+1+1

8-1 4-1 5-1 6-1-1

4-1-1 7-1-1 8-1-1 3-1-1

  • Робота з геометричним матеріалом.

Потім вони намалювали на землі маленьке поросятко.

c:\users\user\desktop\2.jpg

  • З яких геометричних фігур складається поросятко?

  • Яких геометричних фігур найбільше?

  • Яких геометричних фігур найменше?

VІ. Підсумок уроку.

  • Шарик та Матроскін задоволеними поверталися додому.

  • А ми з вами згадаємо, що ми робили на уроці?

  • Чи сподобався вам цей урок?

Урок 2
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання 1

Вимірювання довжини відрізків. Повторення складу чисел.

Мета: Перевірити засвоєння учнями таблиці додавання і віднімання

числа 1, формувати швидкість обчислювальних навичок, виробляти навички дітей у самостійному складанні задачі за малюнком і вимірюванні довжину відрізків;

розвивати образне і логічне мислення, увагу, пам’ять;

виховувати самостійність, працелюбність.

Обладнання. Таблиці додавання і віднімання 1, таблиця з прикладами «Числові сходинки», карта подорожі ”Математичний океан”, набори чисел від 1 до 10, сюжетні малюнки, картки із завданням, картки із буквами слова ”Молодець”.

Урок – мандрівка.
Хід уроку

І. Організація класу.

а) Всі почули ми дзвінок

Він покликав на урок

Зараз сядуть лиш дівчата

А за ними і хлоп’ята.

б) Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми вирушаємо у морську мандрівку. Мандрівку незвичну океаном математичним.

Там морські тварини і риби живуть.

А шлях туди ”Сходинками чисел” всі звуть.

А на, чому ж ми будемо мандрувати? Послухайте загадку.

Ні сани, ні віз, а їде без коліс.(човен)

На нашому шляху зустрінеться багато перешкод.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Усний рахунок.

Але щоб наш човник відплив від берега.

Ось завдання перше вам

Дружним, вправним школярам:

Треба рахувати вміло,

Швидко, правильно, сміливо.

а) Розв’язати приклади ”Числової сходинки”, піднятися сходинками по трапу на борт нашого човника.

4-1

9+1

3+1

6+1

5-1

8+1

7-1

4+1

Молодці, розв’язали всі приклади, відпливаємо від берега і починаємо нашу подорож. Отримуємо першу картку з буквою Л.

б) Від берега ми з вами відплили,

і рибок красивих у морі зустріли.

Гра «Покажи число». ( Одні учні біля дошки предметні малюнки, а решта показує цифру, якою позначено кількість.) Покажіть число:2, 4, 8, 9, 7, 5.

Рибки числа тут лишили,

Показати їх просили.

Треба числа показати,

І «сусідів» їх назвати.

Назвіть сусідів цих чисел.

в) Порівняння чисел.

Числа у рядку стоять –

Треба вам їх порівнять.

Часу ми не гаємо,

Вирази читаємо.

(Вчитель на набірному полотні виставляє предметні картки, а діти викладають на парті числа, потім порівнюють їх. Один учень читає вираз.

Добре діти попрацювали, отримуєте другу букву О.

2. Робота в зошитах.

а) Хвилинка каліграфії.

А тепер уже пора взятися і до пера.

Числа швидко записати,

Чому навчились, показати.

А письмо якої цифри ми будемо повторювати, відгадайте:

  • На нашому путі нам зустрівся красивий птах – лебідь, він і приніс нам цю цифру, а ви відгадаєте, яка цифра сховалася у ньому.

c:\users\user\desktop\img5.gif

  • Молодці, відгадали. Напишіть рядочок цифри 2. Яка чудова цифра 2 виходить у ваших зошитах. Отримуєте ще одну букву Д.

б) Математичний диктант.

Подорожуємо далі, аж ось раптом на морі подув сильний вітер, піднявся шторм, пішов дощ. Щоб він припинився треба виконати наступне завдання. (Вчитель читає задачі – вірші, а діти записують у рядок тільки відповіді.

  • Було у Лисиці

Сім ягід кислиці.

Одну вона з’їла,

А скільки лишила?

  • По дорозі їжак біг,

Ніс 5 яблук на обід.

Одне впало, покотилось,

Скільки яблук залишилось?

  • Біг Зайчисько, куций хвіст,

На сніданок моркву ніс.

8 у кишені, а 1 у жмені.

Запишіть відразу,

Скільки буде разом?

  • Лиска моркву посадила,

3 морквини там вродило.

Наш зайчисько враз 3 з’їв,

Скільки Лисці залишив?

Всі завдання виконані, дощ припинився, ви отримуєте ще одну картку з буквою М.

ІV. Фізкультхвилинка.

А зараз ми підійшли до острова. Можемо на ньому трішки відпочити.

Раз, два, три, чотири, п’ять-

Час прийшов відпочивать.

Гуси – лебеді летіли

На водичку тихо сіли.

Як шумлять у птаха крила:

Ш-ш-ш-ш-ш-ш

В морі синьому вітрила

Ш-ш-ш-ш-ш

Вітер з морем розмовляє,

поміж хвилями гуляє.

Ш-ш-ш-ш-ш

Ми всі трохи пошуміли,

Від роботи відпочили.

Десять, дев’ять, вісім, сім –

Час за парти нам усім.

3. Робота в групах.

Рано вам радіти, діти,

Слід задачу ще зробити.

Добре треба міркувати,

Правильно щоб розв’язати.

Але крокодили нас не випустять, якщо ми не виконаємо завдання. Треба

скласти і розв’язати задачі за предметними малюнками.

( Діти в групах отримують предметні картки з зображенням пальм, бананів, крокодилів, кокосів. Складають умову задачі і розв’язують її. Учні з кожної групи зачитують математичні вирази.

За виконання цього завдання діти отримують ще одну картку з буквою О.

4.Робота з підручником. Робота в парах.

Відпливаємо від острова і тепер, щоб дізнатися, яку відстань треба подолати нам до наступної зупинки, слід виконати завдання №5 у підручнику, виміряйте довжину відрізків. (Діти в парах вимірюють довжину відрізків.)

5.Хвилинка відпочинку.

І ось ми підійшли до наступної зупинки «Ребусів» і трішки відпочинемо. Відгадайте, яке слово сховалось.

2 ір ві 3 ла р 1 а (двір, вітрила, родина)

Так, молодці, ми з вами дружна шкільна родина і всі завдання виконуємо разом. Отримуйте ще букву І.

  1. Гра – змагання.

Треба виконати завдання №6 на с. 47. розіб’ємося на команди. Кожна команда виконує 1 стовпчик прикладів і повторює склад числа 9,10.

1 команда 2 команда 3 команда

9= 3+ 9= 8+ 10= 9+

9= 4+ 9= 7+ 10= 8+

9= 5+ 9=6+ 10= 7+

Виграє та команда, яка швидко і правильно виконає всі приклади, дістанеться до Незнайки. (Приклади діти записують у зошити.)

За виконання цього завдання діти отримують літеру Ц.

V. Підсумок уроку.

- Діти, ось і закінчилась наша морська подорож, ми дісталися до Незнайки. Багато цікавих завдань виконали ми і за це отримали від Незнайки літери, а тепер ми можемо дізнатися нарешті, яке слово загадав для нас Незнайко. Складіть слово з даних літер. (МОЛОДЦІ)

Правильно, ви дійсно молодці, бо протягом уроку виконали багато завдань. Чи сподобалася вам подорож?

Молодці, мої малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Усі завдання розв’язали,

Багато перешкод ви подолали.

Незнайко дуже вдячний вам,

Добрим, дружним школярам.

Урок 3
Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа 2.

Розв’язування прикладів виду 7 – 2 + 1, 8 – 2 – 2.

Віднімання за допомогою числового відрізка.

Складання і розв’язання задач.

Мета. Формувати навички додавання й віднімання числа 2;

тренувати в розв’язанні прикладів на дві дії;

вчити прийому віднімання за числовим відрізком;

продовжувати формувати вміння складати й розв’язувати задачі;

розвивати логічне мислення, кмітливість;

виховувати увагу, інтерес до математики.

Обладнання. Картки цифр, математичні таблиці для 1 класу, ілюстрації

потягу з казковими героями.

Урок – подорож.
Хід уроку

  1. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати

Хороші результати будемо мати.

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Усні обчислення.

Подорожувати будемо незвичайним, а казковим потягом.

В кожному вагончику сидить казковий герой, який підготував для вас завдання.

Щоб наш потяг зрушив з місця, необхідно виконати завдання, що приготував клоун.

  1. Порахуємо до 10.

  2. Назвіть сусідів числа 3, 5,7.

  3. Назвіть склад числа 3, 6, 8.

  4. Повторення таблиці додавання і віднімання числа 1.

(Учитель показує приклади, а учні – відповідають)

Молодці!

А також він приготував для учнів гру ”Мовчанка”

9

8

6

7 + 1

5

3

4

А для деяких учнів завдання – змагання.

2 + 1 4 – 1 3 + 1

2 + 1 +1 4 – 1 – 1 3 + 1 + 1

5 + 1 + 1 6 – 1 – 1 7 – 1 – 1

(Виконують завдання три учні біля дошки)

Перевірка прикладів на дошці.

3. Створення проблемної ситуації.

Діти, як по іншому можна записати приклади 2 + 1 + 1, 4 – 1 – 1?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Переходимо до другого вагончика і зустрічаємося з Червоною Шапочкою.

(Робота з демонстраційним матеріалом, складання таблиці додавання та віднімання числа 2)

Діти складають таблицю додавання та віднімання числа 2, учитель записує на дошці.

  1. Робота з підручником.

Перевірка таблиці додавання та віднімання числа 2.

(читання таблиці хором)

ІV. Фізкультхвилинка

Вже стомилися ми трішки,

Вийдем, діти, на доріжку.

Наші ручки: раз, два, три

Наші ніжки: раз, два, три

Ось голівонька втомилась

Вліво – вправо нахилилась:

Раз, два, три.

Будем пальчики стискати,

Будем знову працювати

3. Робота з числовою лінійкою.

Переходимо до третього вагону. А з ким ми зустрінемося відгадайте загадку.

Дерев’яний та довгенький,

Маю носик я довгенький

На білому слід лишаю, –

І всіх діток потішаю. Буратіно.

Він приготував вам таке завдання: за допомогою числової лінійки розв’яжіть приклади, виконавши завдання №3 на с.48.

Спробуйте за допомогою лінійки розв’язати приклади:

6 + 2 7 – 2 4 + 2 5 – 2

4. Гра «Сходинка»

Переходимо до четвертого вагончика і ось тут ми зустрінемося з ведмедиком.

  • В яких казочках ви зустрічались з ведмедиком7

  • Який він?

Він пропонує нам гру ”Сходинка”

Мої сходинки – не звичайні,

А корисні і навчальні:

Щоб по сходинках стрибати,

Треба вміти рахувати.


3 + 2

3 – 2 4 + 2

5 + 2 5 – 2

4 -2 6 – 2
5. Робота в зошитах.

Переходимо до п’ятого вагончика і там ми зустрічаємо Чебурвшку, який теж приготував для вас завдання.

а) Каліграфічна хвилинка

- Відгадайте загадку і ви узнаєте, яку ми будемо писати цифру.

Цифра ця, як кочерга,

В неї, бач, одна нога. ( 7 )

б) Розв’язування прикладів в зошитах

7 – 2 + 1 8 – 2 – 2

4 + 2 – 1 6 + 2 + 1

в) Складання задач.

- Переходимо до шостого вагончика

- Відгадайте, хто їде в цьому вагончику?

c:\users\user\desktop\00215065.jpg (Чиполіно)

- Він нам підготував таку задачу.

c:\users\user\desktop\prezentaciya_chislo_7.jpg

  1. Підсумок уроку.


Послухайте лист від Вінні – Пуха:

    1. 7 банок меду я купив

2 банки я одразу з’їв

Знайдіть яка остачи

Ось вам моя задача

    1. Посадив ведмідь в гайочку

6 дубочків, 2 осички

Всі йому допоможіть

Скільки разом підкажіть.

  • Молодці! Всі завдання, які підготували казкові герої ми виконали.

  • Чому ми навчились?


Урок 4
  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок математики 1 клас
Тема. Збільшення І зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання І віднімання числа 2

Урок з математики по темі «Число Цифра Склад числа Порівняння чисел....
«Число Цифра Склад числа Порівняння чисел. Додавання І віднімання в межах 8»

Урок математики в 1 класі
Тема: Вправи І задачі на нумерацію чисел другого десятка, на додавання І віднімання в межах 20

Зв'язок додавання І віднімання. Складання
Обладнання: малюнки з прикладами, геометричний матеріал, карточки з віршованими задачами

Урок-подорож з математики
«Додавання І віднімання круглих чисел. Вправи І задачі на закріплення вивченого.»

Урок №22 Тема уроку
Тема уроку: Розв’язування задач. Практична робота№8 «Складання програм із розгалуженнями»

Урок з математики
Мета: Закріплювати різні способи усного додавання І віднімання круглих трицифрових чисел

Підготувала вчитель початкових класів зш І-ІІІ ст. №2 м. Краснодона...
Тема: Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання та віднімання чисел у межах 10

Урок математики у 3 класі
Тема: Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання І розв'язування задач за коротким записом. Периметр...

Урок № Тема. Натуральні числа І цифри
Учні повинні знати: які числа називаються натуральними, вміти читати І записувати

Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками....
Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Складання рівностей за малюнками. Обчислення виразів на додавання

Урок-казка з математики у 1 класі. Виставка учнівських зошитів. Другий...
Користування даним посібником сприятиме одержанню учнями математич- них знань, розвитку логічного мислення, інтерес до вивчення математики,...

Урок математики в 6 класі з теми
Узагальнити та систематизувати знання учнів про додавання І віднімання раціональних чисел; тренувати вміння працювати з координатною...

Урок української мови, проведений в 3 класі Тема уроку
Обладнання. Девіз уроку, тема уроку, малюнок із зображенням сніговика, зимові пейзажі, роздаткові картки, етапи уроку, матеріал для...

Уроку: навчальна
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ І задач на дві дії різного ступеня

Тема. Складання таблиці множення числа Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Мета
Тема. Складання таблиці множення числа Знаходження значень виразів на дії різного ступеня

Урок №5 Тема уроку. Поняття роду, числа. Не з різними частинами мови
Українська мова. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навч рос мовою. / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний....

Уроку
Тема уроку. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа Задачі на дві дії різного ступеня



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт