Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Затверджую

Затверджую





Сторінка1/6
  1   2   3   4   5   6


ФІЛІЯ ГАЗОПРОМИСЛОВЕ УПРАВЛІННЯ «ПОЛТАВАГАЗВИДОБУВАННЯ»

ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ»



ЗАТВЕРДЖУЮ


Голова комітету з конкурсних торгів

ГПУ «Полтавагазвидобування»
_________________ Гавловський Є.О.

« ____ » ________________ 2015 р.
Протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 12.03.2015 р. № 15ПГВ(Т)-1-11 Редукціон




ДОКУМЕНТАЦІЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

відкриті торги зі зменшенням ціни (Редукціон)

на закупівлю за предметом:




код 14.12.1 – Одяг робочий, чоловічий

(Куртка бавовняна на утепленій підкладці ГОСТ 29335-92)

Шифр закупівлі: 15ПГВ(Т)-1-11

м. Полтава, 2015 р.

ЗМІСТ

Розділ 1. Загальні положення

1. Терміни, які вживаються в документації процедури закупівлі

2. Інформація про Замовника процедури закупівлі

3. Інформація про предмет закупівлі

4. Процедура закупівлі

5. Недискримінація Учасників

6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції процедури закупівлі.

7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції процедури закупівлі.

Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації процедури закупівлі

1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації процедури закупівлі

Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозицій процедури закупівлі

1. Оформлення пропозиції процедури закупівлі

2. Зміст пропозиції процедури закупівлі Учасника

3. Забезпечення пропозиції процедури закупівлі

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі

5. Строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі є дійсними

6. Кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції процедури закупівлі

9. Внесення змін або відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником

Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій процедури закупівлі

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій процедури закупівлі

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій процедури закупівлі (І етап)

3. Орієнтовний час початку процедури зменшення цін запропонованих Учасниками пропозицій процедури закупівлі (ІІ етап)

Розділ 5. Визначення Учасника - переможця

1. Оцінка пропозицій процедури закупівлі та акцепт пропозиції

2. Відхилення пропозицій процедури закупівлі

3. Відміна Замовником процедури закупівлі

4. Інша інформація

Розділ 6. Укладання Договору про закупівлю

1. Терміни укладання Договору

2. Проект Договору

3. Дії Замовника при відмові Учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю

4. Забезпечення виконання Договору про закупівлю

5. Перелік документів для Учасника-переможця, необхідних для укладення Договору

Розділ 7. Реєстр недобросовісних Учасників

1. Включення до реєстру недобросовісних Учасників

Додатки

1. Кваліфікаційні критерії, вимоги до Учасників та перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам

2. Форма Цінової пропозиції

3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю

4. Шкала розрахунку кроку процедури закупівлі

5. Проект Договору

6. Перелік документів для Учасника-переможця, необхідних для укладення Договору


Розділ 1. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в документації процедури закупівлі

Документація процедури закупівлі розроблена відповідно до Порядку закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 04.03.2013р. № 93 (далі – Порядок).

Терміни, які використовуються в цій документації процедури закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Порядком закупівель товарів, робіт та послуг.


  1. Інформація про Замовника процедури закупівлі

Повна назва: філія Газопромислове управління «Полтавагазвидобування» Публічного акціонерного товариства «Укргазвидобування».

Місцезнаходження: вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008.

Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками:

- відповідальний за проведення торгівГавловський Євгеній Олександрович – голова комітету з конкурсних торгів ГПУ «Полтавагазвидобування», тел. (0532) 51-53-81;

- щодо технічних питань (профільний відділ) – Лошманов Володимир Іванович -начальник відділу матеріально-технічного постачання та маркетингу, тел. (0532) 51-58-47;

- щодо проведення процедури закупівлі – Мартинов Віталій Васильович – заступник начальника відділу забезпечення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, тел. (0532) 51-58-23, е-mail: slmvv69@pgpu.com.ua.

Адреса веб-сайту Замовника, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.ugv.com.ua
3. Інформація про предмет закупівлі

Найменування предмета закупівлі: код 14.12.1 – Одяг робочий, чоловічий (Куртка бавовняна на утепленій підкладці ГОСТ 29335-92).

Вид предмета закупівлі: Куртка бавовняна на утепленій підкладці ГОСТ 29335-92.

Місце поставки товарів:

місце призначення (склад вантажоотримувача):

• адреса для вхідного контролю: вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008, ГПУ «Полтавагазвидобування»;

• далі на склад за адресою: м. Полтава, Супрунівський пром. вузол, вул. Домобудівельна, буд. 4, ГПУ «Полтавагазвидобування», База ремонтно-технічного забезпечення (для відвантаження).

Кількість (обсяг) поставки товарів 487 шт.

(технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, встановлені Замовником в Додатку № 2 та в Додатку № 3 до документації процедури закупівлі)

Строк поставки товарів: березень– грудень 2015р. (згідно Додатку № 3 до документації процедури закупівлі).
4. Процедура закупівлі: відкриті торги зі зменшенням ціни (Редукціон)
5. Недискримінація Учасників: Вітчизняні та іноземні Учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6. Інформація  про  валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції процедури закупівлі

Валютою пропозиції процедури закупівлі є гривня.

У разі якщо Учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник може зазначити ціну пропозиції процедури закупівлі у доларах США або ЄВРО. При розкритті пропозицій процедури закупівлі ціна такої пропозиції торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до дол. США або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату розкриття пропозицій процедури закупівлі, про що зазначається у протоколі розкриття (редукціону).

Цінова пропозиція нерезидентів перераховується наступним чином:

- ціна пропозиції в іноземній валюті помножена на курс гривні (UAH) до цієї іноземної валюти, встановлений НБУ на дату розкриття пропозицій.
7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені пропозиції процедури закупівлі.

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником та Учасником, викладаються українською мовою або російською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Якщо в складі пропозиції процедури закупівлі надається документ, що складений на іншій мові - Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень

до документації процедури закупівлі
1. Процедура надання роз'яснень щодо документації процедури закупівлі

Учасник, має право не пізніше ніж за 4 дня до закінчення строку подання пропозицій процедури закупівлі, звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо документації процедури закупівлі. Замовник надає письмове роз'яснення на запит протягом трьох робочих днів з дня його отримання. Датою отримання запиту є дата реєстрації запиту в комітеті з конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації процедури закупівлі, продовживши строк подання та розкриття пропозицій не менше ніж на три дні, та оприлюднити протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін на власному веб-сайті.
Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозиції процедури закупівлі
1. Оформлення пропозиції процедури закупівлі

Пропозиція процедури закупівлі, подається у одному запечатаному паперовому пакеті і містить:

- кваліфікаційну пропозицію – у письмовій формі, прошиту, пронумеровану з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплена підписом та печаткою* уповноваженої посадової особи Учасника.

- цінову пропозицію – у письмовій формі, прошиту, пронумеровану з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплена підписом та печаткою* уповноваженої посадової особи Учасника; подається Учасником в окремому запечатаному конверті.

*Вимога щодо скріплення документів печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.

Отримана пропозиція торгів вноситься Замовником до реєстру отриманих пропозицій.

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію процедури закупівлі.

Учасникам закупівлі дозволяється подавати пропозиції процедури закупівлі як по всьому предмету закупівлі, так і по визначеним частинам предмета закупівлі (лотам).

Усі аркуші пропозиції процедури закупівлі Учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, що виконані незмивним чорнилом.**

** Оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) чи нотаріально завірені копії документів не завіряються печаткою та підписом учасника.

На паперовому пакеті з кваліфікаційною та ціновою пропозиціями повинно бути зазначено:

- назва – «Пропозиція процедури закупівлі»;

- повне найменування і місцезнаходження Замовника: Філія Газопромислове управління «Полтавагазвидобування» Публічного акціонерного товариства «Укргазвидобування», вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів зі зменшенням ціни (Редукціону);

- повне найменування Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, юридична адреса, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів, прізвище, ім’я, по батькові керівника підприємства;

- шифр закупівлі: _______________;

- маркування: «Не відкривати до _________ (зазначається: дата та час розкриття  пропозицій)»;

- місця склеювання повинні містити відбитки печатки Учасника процедури закупівлі.

На паперовому конверті з ціновою пропозицією повинно бути зазначено:

- назва – «Цінова пропозиція»;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів зі зменшенням ціни (Редукціону);

- повне найменування Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, юридична адреса, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів, прізвище, ім’я, по батькові керівника підприємства;

- місця склеювання повинні містити відбитки печатки Учасника процедури закупівлі.
2. Зміст пропозиції процедури закупівлі Учасника

Пропозиція процедури закупівлі, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

- Кваліфікаційної пропозиції;

- Цінової пропозиції.
Кваліфікаційна пропозиція містить :

- документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно з Додатком № 1 до документації процедури закупівлі;

- документального підтвердження відповідності пропозиції процедури закупівлі Учасника технічним вимогам і якісним характеристикам, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником, згідно з Додатком № 3 до документації процедури закупівлі;

- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю згідно з Додатком № 3 до документації процедури закупівлі.

Документи, що не передбачені законодавством для Учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Цінова пропозиція містить :

- пропозиція із заповненими даними Учасника, складена за формою згідно з Додатком № 2 до документації процедури закупівлі;

- Проект Договору із заповненими даними Учасника та додатком/-ами до Договору, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника та містити печатку Учасника згідно з Додатком № 5 до документації процедури закупівлі.
3. Забезпечення пропозиції процедури закупівлі

Не вимагається.
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі

Не передбачено.
5. Строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі є дійсними

Пропозиції процедури закупівлі вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій процедури закупівлі. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії пропозицій процедури закупівлі.
Учасник має право:

- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції процедури закупівлі;

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції процедури закупівлі та наданого забезпечення пропозиції процедури закупівлі.
6. Кваліфікаційні критерії, вимоги до Учасників та перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам

Кваліфікаційні критерії та вимоги до Учасників зазначено в Додатку № 1 до документації процедури закупівлі.

Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію та вимоги, зазначено в Додатку № 1 до документації процедури закупівлі.
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в Додатку № 3 до документації процедури закупівлі.

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі кваліфікаційної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції процедури закупівлі

Не передбачено.
9. Внесення змін або відкликання пропозиції Учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції процедури закупівлі (якщо таке вимагалось). Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції торгів враховуються у разі, коли вони отримані Замовником до закінчення строку подання пропозиції процедури закупівлі.
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій процедури закупівлі
1.Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій процедури закупівлі:

Пропозиції торгів, отримані Замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються Учасникам, що їх подали.

- спосіб подання пропозицій торгів: Особисто або поштою (кур’єром).

- місце подання пропозицій торгів: вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008, (каб. № 121).

- кінцевий строк подання пропозицій торгів (дата, час): 19.03.2015 р., до 09 год. 00 хв.
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій торгів на І-му етапі:

Місце розкриття пропозицій торгів: вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008, актова зала (каб. №119).

Дата та час розкриття пропозицій торгів: 19.03.2015 р., 10 год. 55 хв.

До участі у процедурі розкриття пропозицій Замовником допускаються всі Учасники (уповноважені представники Учасника). Відсутність Учасника (уповноваженого представника Учасника) під час процедури розкриття пропозицій не є підставою для відмови в розкритті.

Учасники (уповноважені представники Учасника) до настання кінцевого строку подання цінових пропозицій повинні зареєструватись для участі у процедурі розкриття.

Учасник (уповноважений представник Учасника), в разі участі у процедурі розкриття цінових пропозицій, повинен надати документ, що підтверджує його повноваження, а саме:

- копію паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та/або пред’явити оригінал паспорта або іншого документа для ознайомлення та ідентифікації особистості;

- документ (оригінал або копію, завірену підписом і печаткою Учасника), яким представник уповноважується від імені Учасника надавати Пропозицію процедури закупівлі (кваліфікаційну пропозицію та цінову пропозицію), бути присутнім під час процедури розкриття, підписувати за результатами проведення процедури розкриття протокол розкриття (редукціону) та заявляти або зменшувати ціну пропозиції Учасника, право підпису документів в тому числі по результатах проведених торгів, право на укладання договору (довіреність або доручення, або інший документ).
Документ є обов’язковим у разі присутності представника Учасника під час процедури розкриття, якщо представник не є керівником.

У разі відсутності Учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття, - вищезазначені документи не надаються.
На першому етапі під час розкриття пропозицій оголошується найменування та місцезнаходження кожного Учасника. Кваліфікаційна пропозиція перевіряється на відповідність та наявність всіх необхідних документів, зазначених в документації процедури закупівлі.

Конверти з ціновими пропозиціями Учасників на першому етапі не розкриваються.

Замовник має право звернутися до Учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій.

За результатами розгляду кваліфікаційних пропозицій складається протокол розкриття (редукціону), де зазначається наявність/відсутність необхідних документів зазначених в документації процедури закупівлі, та визначаються Учасники пропозиції яких відхиляються.

Конверти з ціновими пропозиціями Учасників, пропозиції яких було відхилено не розкриваються.
3. Орієнтовний час початку процедури зменшення цін запропонованих Учасниками пропозицій процедури закупівлі на ІІ-му етапі:

- дата та орієнтовний час розкриття цінових пропозицій торгів: 19.03.2015 р., 11 год. 20 хв.

- Місце проведення процедури зменшення цін: вул. Фрунзе, буд. 173, м. Полтава, 36008, актова зала (каб. №119).
На другому етапі Замовник розкриває конверти з ціновими пропозиціями Учасників, пропозиції яких не було відхилено на першому етапі, оголошує найменування та цінову пропозицію кожного Учасника і пропонує уповноваженим представникам Учасників розпочати процедуру зменшення ціни предмету закупівлі або лоту на крок, визначений в документації процедури закупівлі Додаток № 4.
Початковою ціною для процедури зменшення ціни вважається найнижча ціна із розкритих цінових пропозицій.

Якщо на ІІ-му етапі розкриття цінових пропозицій виявляються Учасники з різним статусом платників податків, початковою ціною для процедури зменшення ціни вважається найнижча серед Учасників ціна без ПДВ.

Згоду на зменшення ціни пропозиції присутні представники Учасників підтверджують шляхом підняття картки з номером і оголошенням нової запропонованої ціни.

Якщо після триразового оголошення кінцевої ціни, жоден з Учасників не запропонував нової ціни, процедура закупівлі припиняється.

Кінцеві ціни вносяться до протоколу розкриття (редукціону).

У протоколі розкриття (редукціону) зазначається початкова і кінцева ціна пропозицій.

Протокол розкриття (редукціону) підписується членами комітету з конкурсних торгів та Учасниками, що були присутні.
Протягом трьох робочих днів з дня проведення процедури редукціону Учасник, який запропонував найменшу ціну повинен надати оригінал цінової пропозиції зі зменшеними цінами. Причому, якщо під час торгів мало місце зменшення ціни по лоту або по предмету закупівлі в цілому, ціни в Договорі про закупівлю зменшуються пропорційно на кожну позицію запропоновану Учасником. Сума укладеного Договору не має перевищувати ціну акцептованої пропозиції.
Розділ 5. Визначення Учасника - переможця
1. Оцінка пропозицій процедури закупівлі та акцепт пропозиції

Переможець визначається рішенням комітету з конкурсних торгів за найменшою ціною (з ПДВ) при рівному статусі платників податків Учасників або (без ПДВ) при різному статусі платника податків Учасників.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. За підроблення чи використання підроблених документів Учасник несе відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України.

У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним вимогам, наявність підстав, зазначених у документації процедури закупівлі, або факту зазначення у пропозиції торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.

Строк з дня проведення процедури редукціону до акцепту найменшої цінової пропозиції не повинен перевищувати 21 робочого дня.

Про акцепт пропозиції Учасника - переможця складається протокол.

Повідомлення про переможця торгів надсилається Учаснику - переможцю та публікується на веб-сайті Замовника протягом трьох робочих днів з дня акцепту пропозиції.
2. Відхилення пропозицій процедури закупівлі

Замовник відхиляє пропозицію Учасника, у разі якщо:

- Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, в тому числі за технічними та якісними предмету закупівлі (лоту) встановленим документацією процедури закупівлі;

- Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником;

- пропозиція процедури закупівлі подана Учасником, який є пов'язаною особою з іншими Учасниками процедури закупівлі;

- Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту;

- якщо після ІІ етапу (редукціону) Замовник звернувся до Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією процедури закупівлі за підтвердженням наданої інформації, а Учасник не надав документів або інформації в зазначений строк;

- Учасник внесений до реєстру недобросовісних Учасників.
3. Відміна Замовником процедури закупівлі

Замовник відміняє закупівлю у разі:

- відсутності фінансування чи потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг;

- подання для участі у процедурі закупівлі менше двох пропозицій;

- ціна найбільш вигідної пропозиції процедурі закупівлі перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі;

- якщо до ІІ етапу (редукціону), після І етапу (кваліфікації) допущено менше ніж два Учасника;

- не прийняття рішення щодо акцепту пропозиції Учасника, який брав участь у процедурі закупівлі;

- не укладання договору за результатами процедури закупівлі.
Торги можуть бути відмінені частково (за лотом).
4. Інша інформація

Ціни вказуються з урахуванням вимог, визначених в п. 6 розділу 1 цієї документації процедури закупівлі, із врахуванням податку на додану вартість та вартості інших витрат, необхідних для виконання Договору, на умовах, визначених цією документацією процедури закупівлі.

Учасник зазначає ціну цінової пропозиції з урахуванням всіх витрат, пов'язаних з товаром, до моменту здійснення його поставки відповідно до умов цієї документації процедури закупівлі, в тому числі транспортні витрати, витрати митних процедур, а також усі мита, податки та інші збори, що підлягають сплаті при експорті товару та які потребуються для його транзитного перевезення через будь-яку країну до моменту здійснення його поставки. Вартість митних процедур в країні імпорту покладається на Учасника.

Всі повідомлення і заяви Замовника і Учасників, що стосуються проведення процедури закупівлі, повинні бути викладені в письмовій формі та направлені в порядку, встановленому документацією процедури закупівлі.

Учасник несе всі витрати, пов’язані із підготовкою та поданням його пропозиції процедури закупівлі, а Замовник в будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процесу закупівель.

У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним вимогам, наявність підстав, зазначених у документації процедури закупівлі, або факту зазначення у пропозиції процедури закупівлі будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.

Інформування Учасників під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронній формі на веб-сайті ПАТ «Укргазвидобування».
Розділ 6. Укладання Договору про закупівлю
1. Терміни укладання Договору

Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником пропозиція, якого було акцептовано, не пізніше 14-ти робочих днів з дня акцепту пропозиції цього Учасника. Учасник-переможець при підписанні договору надає Замовнику документи що зазначені в Додатку № 6.
2. Проект Договору

Проект Договору про закупівлю визначений в Додатку № 5 до цієї документації процедури закупівлі.
3. Дії Замовника при відмові Учасника-переможця процедури закупівлі підписати Договір про закупівлю

У разі письмової відмови Учасника-переможця процедури закупівлі підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації процедури закупівлі або не укладення Договору про закупівлю з вини Учасника - переможця у строк, визначений Порядком, Замовник може повторно визначити найбільш економічно вигідну пропозицію торгів з тих, строк дії яких ще не минув і укласти з ним Договір про закупівлю не пізніше 14-ти робочих днів з дня повторного визначення переможця процедури закупівлі.
4. Забезпечення виконання Договору про закупівлю

Не вимагається.
5. Перелік документів для Учасника-переможця, необхідних для укладення Договору викладено в Додатку № 6 до цієї документації процедури закупівлі.
  1   2   3   4   5   6

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Затверджую затверджую
Голова облдержадміністрації, голова обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва

Затверджую

Затверджую

Затверджую

Затверджую

Затверджую

Затверджую

Затверджую

Затверджую погоджено

Повноваження та підписи уповноважених осіб затверджую

Затверджую
Михалко М. В.; Єрін С. А.; Ткачук О. В.; Чутченко І.І.; Кучерява В. Б.; Скубська Т. В

Затверджую
Укладачі Карпенко О. М., Приходько С. В., Венгеровський С. Б. – Лебедин, 2017. – 34с

Затверджую
Код 72. 19. 1 Послуги щодо наукового досліджування та експериментального розробляння

Затверджую
Код 33. 12. 2 – Ремонтування та технічне обслуговування машин І устатковання спеціальної призначеності

Затверджую
Послуги з досліджень та експериментальних розробок у галузі природничих І технічних наук

Затверджую
Здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог природоохоронного законодавства

Затверджую
Сума прибутку, що не підлягає оподаткуванню згідно із міжнародними договорами України

Затверджую
Розробити методичні рекомендації для планування виховної роботи на 2014-2015 н/р



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт