Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2015/2016 навчальному році

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2015/2016 навчальному році





Методичні рекомендації

щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2015/2016 навчальному році
Старченко Л.М.,

методист Центру інноваційного розвитку освіти

І. Рекомендації щодо організації та проведення

ІІ етапу олімпіади


    1. ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій відбудеться 26 грудня 2015 року.

    2. Початок олімпіади о 10.00. Районна олімпіада з інформаційних технологій проводиться в один тур. Час виконання олімпіадних завдань – 4 години.

На ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2015/2016 навчальному році пропонуються окремі завдання 9;10-11 класів.

    1. Характеристика завдань.

Зміст завдань олімпіади базується на навчальній програмі з курсу «Інформатика». Академічний рівень».

Завдання з ІКТ містять: комплексне, інтегроване завдання на використання офісних інформаційних технологій, що вивчається в курсі «Інформатика» (крім програмування на VBA).

Результат роботи над розв’язанням кожної з цих задач має бути чітко спрямований на використання відповідного до умови задачі програмного засобу з пакету офісних додатків.

Звертаємо увагу, що файл-розв’язок не повинен містити копії змісту файлів-зразків (наприклад, учаснику надано файл-зразок у вигляді скріншоту сторінки текстового документа, і учасник здав на перевірку копію цього скриншоту у файлі-результаті). Необхідно звернути увагу на неприпустимість використання у результуючих файлах абсолютних посилань.

Олімпіада з ІКТ проводиться з використанням комп’ютерів. Під час проведення олімпіади необхідно фізично відімкнути комп’ютери учасників від локальної мережі, що унеможливлює обмін даними між учасниками олімпіади.

Під час проведення олімпіади, протягом першої години роботи, необхідно надати можливість учасникам задавати питання членам журі щодо змісту задач. Запитання, що ставить учасник, повинні передбачати відповідь «Так» або «Ні». У випадках, коли запитання сформульоване так, що на нього не можна відповісти «Так» або «Ні» (відповідь на запитання учасника міститься у явному вигляді в умові задачі; запитання стосується розв’язку задачі, термінології програмних засобів, які використовуються для виконання олімпіадного завдання) — член журі повинен відповідати: «Не коментую».

4. Оцінювання здійснюється за критеріями, указаними безпосередньо в завданнях.

Комплект завдань для учнів 9 класів містить 3 задачі, для учнів 10-11 класів – 4 задачі.

Запропоновані завдання виконуються за допомогою засобів офісних додатків та передбачають:

1) у текстовому процесорі: створення текстового документу із використанням засобів форматування, редагування та пошуку,  вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, посилань та розсилок, засобів рецензування;

2) у табличному процесорі: створення та опрацювання табличних даних із використанням засобів форматування, редагування, фільтрації, сортування та пошуку,  вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, вбудованих функцій та засобів аналізу даних, ділової графіки;

3) у системах управління базами даних: проектування моделі бази даних та її реалізація з можливістю опрацювання даних на рівні таблиць, запитів, форм та звітів (форматування, редагування, пошук, фільтрація, сортування та обчислення за допомогою вбудованих функцій);

4) у програмі для створення презентацій: проектування моделі презентації та її реалізація із використанням засобів форматування та редагування, анімації, вбудованих та зв’язаних об’єктів, стилів, посилань, створення навігації по слайдах, використання елементів керування.

Під час роботи над завданням учасник самостійно обирає послідовність виконання окремих його складових. Учасникам забороняється використання VBA та програмних засобів, які не вказані у завданні.
Завдання І туру для учнів 9 класів мають таку структуру:

завдання

Тип завдання

Максимальна кількість балів за одне завдання

1.

Текстовий процесор

25

2.

Табличний процесор

40

3.

Програма створення презентацій

35


Завдання І туру для учнів 10-11 класів мають таку структуру:

завдання

Тип завдання

Максимальна кількість балів за одне завдання

1.

Текстовий процесор

25

2.

Табличний процесор

25

3.

Програма створення презентацій

25

4.

База даних

25


Для об’єктивного оцінювання результатів виконання завдань у текстовому процесорі доцільно користуватися такими критеріями:

Відсоток від максимальної кількості балів за задачу

Критерії оцінювання (текстовий процесор)


0

Результуючий файл не створено

До 10%

Текст завдання присутній у файлі повністю

10-30%

Виконано належне форматування та редагування тексту

30-45%

Виконано дії з малюнками, згідно з завданнями

45-60%

Виконано стильове оформлення документу

60-80%

Виконане роботу з додатковими елементами згідно завдання

80-100%

Завдання виконано в повному обсязі.

Для об’єктивного оцінювання результатів виконання завдань у табличному процесорі доцільно користуватися такими критеріями:

Відсоток від максимальної кількості балів за задачу

Критерії оцінювання (табличний процесор)


0

Результуючий файл не створено

До 10%

Необхідні дані присутні в таблиці, згідно зразку.

10-30%

Виконано належне форматування та редагування таблиці

30-45%

Виконано дії з малюнками та діаграмами, згідно з завданнями

45-60%

Проведені необхідні обчислення та отримані правильні результати обчислення

60-80%

Виконано роботу з додатковими елементами згідно завдання

80-100%

Завдання виконано в повному обсязі.


Для об’єктивного оцінювання результатів виконання завдань у програмі для створення презентацій доцільно користуватися такими критеріями:

Відсоток від максимальної кількості балів за задачу

Критерії оцінювання (презентації)


0

Результуючий файл не створено

До 15%

Створена належна кількість слайдів та здійснено введення необхідної інформації.

15-30%

Виконано належне форматування та редагування слайдів

30-60%

Виконано дії з малюнками та діаграмами, згідно з завданнями

60-80%

Виконано роботу з додатковими елементами згідно завдання оптимальним способом

80-100%

Завдання виконано в повному обсязі.

Для об’єктивного оцінювання результатів виконання завдань у програмі для обробки баз даних доцільно користуватися такими критеріями:

Відсоток від максимальної кількості балів за задачу

Критерії оцінювання (бази даних)


0

Результуючий файл не створено

До 30%

Створена належна кількість таблиць, здійснено їх оптимальний зв'язок згідно завданню та таблиці заповнено даними.

30-40%

Створено форми

40-80%

Створено запити оптимальним способом

80-100%

Створено та відформатовано звіти для правильної роботи бази даних


5.Код до завдань олімпіади буде надіслано у день проведення олімпіади о 8.15 за поданими електронними адресами.
ІІ Рекомендовані Інтернет ресурси для підготовки до олімпіади з інформаційних технологій:
http://it.upml.knu.ua/ Дистанційний турнір з інформаційних технологій серед учнівської молоді;

http://planetaexcel.ru Планета Exsel;

http://www.youtube.com/watch?v=zSMBQWlRFxI мультимедійні розв’язки задач з інформатики та інформаційних технологій;

http://exceltip.ru/ Блог про програму Microsoft Excel: прийоми, хитрощі, секрети, трюки;

http://www.msoffice.nm.ru Microsoft Excel: Таблиці та VBA. Довідник;

http://andypope.info/charts.htm AJP Excel;

8. http://www.mcenterdnepr.inf. ua/ сайт Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.


Нагадуємо, що звітна документація від Р(М)В(У)О до КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» подається протягом 10 днів після проведення ІІ етапу олімпіади!

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій відбудеться 26 грудня 2015 року

Методичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у...

Методичні рекомендації
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ етапу та підготовки до...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики проводиться у січні-лютому 2015 року згідно з наказом Міністерства освіти І науки...

Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо організації...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»

Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...

Методичні рекомендації щодо проведення І іі етапів Всеукраїнської...
Навчально-методична лабораторія гуманітарних дисциплін кафедри гуманітарної освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Комплект олімпіадних завдань складений відповідно до діючих навчальних програм за попередні роки навчання та охоплює вивчений учнями...

Задача Обробка текстової інформації в середовищі ms word (25 балів)....
Завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. 12. 11. 2016 p

Методичні рекомендації до проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської...
Електронна копія друкованого видання передана для внесення в репозитарій Луцького нту

Методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання, технологій...
Лист мон україни від 26. 06. 2015 №1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному...

Методичні рекомендації щодо підготовки до IІ (районного/міського)...
Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 22. 09. 2011 №1099, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17. 11....

Методичні рекомендації щодо організації навчально виховного процесу...
Методичні рекомендації щодо організації навчально виховного процесу в 2015-2016 навчальному році – Пирятин: рмк, 2015. – 184с

Методичні рекомендації та завдання з підготовки школярів до участі...
Комплект олімпіадних завдань охоплює програмовий матеріал з різних розділів курсу історії України та Всесвітньої історії за попередні...

Методичні рекомендації для проведення Першого уроку в 2015/2016 навчальному році
Запропоновані методичні рекомендації допоможуть у проведенні Першого уроку в 2015/2016 навчальному році з національно-патріотичного...

Інформаційно-методичні рекомендації щодо проведення обласного етапу...
Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір» (далі – виставка) проводиться з метою розвитку творчих здібностей...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт