Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Тема уроку

Тема уроку





Методичний кабінет СШ № 7

ТЕМА УРОКУ: Ґрунт
Підготувала:

Кіпрова Наталія Олександрівна,

вчитель початкових класів,

відмінник освіти

м. Синельникового

2003р

ТЕМА: Ґрунт


МЕТА: Дати поняття про ґрунт, його утворення

та значення для світу життя рослин,

тварин, людей, розвивати аналітичне

мислення. Виховувати бережне

ставлення до довкілля

ОБЛАДНАННЯ: Колекції ґрунту (зразки),

глини , піску, сюжетні

малюнки, схеми.
ХІД УРОКУ

І. Організація класу
Діти, сьогодні у нас урок незвичайний. На нашому уроці присутні гості. Давайте привітаємось з ними. Тепер посміхніться один одному. Я бажаю вам успіхів, бо сьогодні у нас урок-дослідження, а ви всі – дослідники.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.


а) Бліц-турнір
- Як називається загальна тема, над якою ми працюємо?
- Що таке тіла?

- Назвіть тіла неживої природи ?

- З чого складаються тіла?

- Які речовини Ви знаєте ?

- З чого складаються речовина ?
- У якому стані можуть перебувати речовини?

- В чому відмінність різних станів речовини ?
б) Індивідуальна робота.
Картка № 1

Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають гірськими породами.

Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають корисними копалинами.

До горючих корисних копалин належать: кам’яне вугілля, торф, нафта, природний газ.

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із руди.
ІІІ. Нова тема: „ Грунт ”
Повідомлення теми і мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності.

Звідки в плодах-овочах, фруктах, зелені беруться поживні речовини, вітаміни. Невже все це є в землі, на якій ці рослини ростуть? Чи є в землі смак, як у яблук, помідорів? Запахи – як у квітів?

Проблемна ситуація: Що ж таке земля? Як вона утворилася? Що є в ній такого, що на ній можуть рости такі чудові врожаї?
План уроку.
Що таке грунт?

Що входить до його складу?

Від чого залежить родячись грунту ?

Для кого грунт є місцем проживання?

IV. Практична робота.
А) Розгляд колекції грунту, глини і піску через лупу. Чим вони відрізняються?

Б) Вкинути у склянку з водою грудочку піску, потім глини, нарешті грунту. Коли виділилось більше бульбашок? Де більше міститься повітря?

В) Накрийте чашку з грунтом скельцем і потримайте певнй час у теплому місці (учитель демонструє цей дослід за допомогою спиртівки). Що спостерігається? (На стінках пробірки з’явилися краплини води) Це свідчить про наявність у грунті води.

Г) Дослід, який демонструє вміст у грунті перегною. (Пробірку з грунтом тримаємо над полум’ям, через певний час з пробірки виходитиме дим із запахом листя, тобто решток).

СКЛАД ГРУНТУ





Повітря


Пісок

Вода

Глина

Перегній

Мінеральні солі

Фізкультурна хвилинка.
V. Робота з підручниками.
А) А зараз ви будете в ролі дослідників.
Картка №2 (а)

З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність
Картка №2 (б)

Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?
Картка №2 (в)

Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?
Б) Перевірка.

Уявіть собі, що ви вчені дослідники, яки прийшли на симпозіум.

Слухаємо відповіді. Ви добре попрацювали в групах і в парах.
VI. Закріплення нового матеріалу.
1. Кругообіг речовин в природі

2. Охорона грунтів
Хто допомагає оберігати грунт від руйнування? (Рослини)

Чому на схилах пагорбів слід садити дерева, кущі?
3. Екологічна хвилинка
Українські грунти – найкращі високородні грунти.

Бережи грунт від забруднень. Він заповнений живими організмами і дає життя всьому живому. Для утворення на полі шару товщиною 18-20 см, на якому виростає хлібний колос, потрібно кілька тисяч років. А при невмілому чи недбалому господарюванні родючий грунт може загинути швидко і безповоротно.

Земля – не рабиня наша, а мати ,

Сонце – не вітчим наш,

А рідний батько.

Ліси – наші брати, річки – сестри.

Дощі, вітри, сніги мусять

Бути добрими гостями.

А ми на своїй планеті не тимчасові мешканці,

А мудрі господарі !
VIІ. Підсумок уроку.
Що таке грунт?

Що входить до його складу?

Від чого залежить родячись грунту ?

Для кого грунт є місцем проживання?
VIІІ. Д/з. Скласти розповідь “Як утворюється грунт”


Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать_________________________

____________________________________________________________

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.

Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать_________________________

____________________________________________________________

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.

Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать_________________________

____________________________________________________________

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.


Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать_________________________

____________________________________________________________

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.

Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать________________________

____________________________________________________________

Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.

Картка № 1
Природні тіла, з яких складається земна поверхня, називають___________________________________________________.
Гірські породи, які людина використовує для своїх потреб, називають___________________________________________________.
До горючих корисних копалин належать ________________________

____________________________________________________________
Металеві предмети виготовляють із металів, які добувають із _______.
Картка №2 (а)
З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність

Картка №2 (б)
Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?

Картка №2 (в)
Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?

Картка №2 (а)
З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність

Картка №2 (б)
Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?

Картка №2 (в)
Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?


Картка №2 (а)
З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність

Картка №2 (б)
Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?

Картка №2 (в)
Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?

Картка №2 (а)
З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність

Картка №2 (б)
Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?

Картка №2 (в)
Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?

Картка №2 (а)
З чого утворюється перегній?

З чого утворюють мінеральні солі? Їх корисність

Картка №2 (б)
Для яких тварин грунт є домівкою?

Яку вони приносять користь?

Картка №2 (в)
Який грунт називається чорноземом?

Який грунт називається піщаним?

Який грунт називається глинистим?















Перегній


Мінеральні солі

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок української мови, проведений в 3 класі Тема уроку
Обладнання. Девіз уроку, тема уроку, малюнок із зображенням сніговика, зимові пейзажі, роздаткові картки, етапи уроку, матеріал для...

План-конспект уроку з української мови Клас: 7 Тема уроку
Тема уроку. Розвиток мовлення. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі

План-конспект уроку з використанням ікт тема уроку
Тема уроку: «Переваги та недоліки у користуванні сучасними комунікативними технологіями». Проведення опитування та написання звіту...

Уроку-90хвилин. Тема(уроку фізики)
Тема(уроку фізики): Лабораторна робота №8 «Вимірювання потужності споживача електричного струму»

Урок №22 Тема уроку
Тема уроку: Розв’язування задач. Практична робота№8 «Складання програм із розгалуженнями»

Курчак М. Д. Свалявський професійний будівельний ліцей Тема уроку
Тема уроку. Використання логічних функцій при автоматизації бухгалтерського обліку

План уроку Тема: Облік коштів, розрахунків та інших активів
Тема уроку: Ведення обліку касових операцій. Заповнення первинних документів та облікових регістрів

Уроку: урок відкриття нових знань. Цілі уроку
Тема уроку «Префікси І прийменники. Зіставлення за значенням та способом написання»

План уроку виробничого навчання тема програми: Засвоєння прийомів...
...

Уроку. Відкриття нових знань Тема уроку. Порядок дій у виразах

Уроку Тема уроку
Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками. Оформлення договорів, рахунків постачальників

Уроку: навчальна
Тема уроку: Загальна характеристика мінерально-сировинних ресурсів. Паливні корисні копалини

Уроку Тема уроку
Узагальнення знань, отриманих учнями у початковій школі. Завдання предмета «Трудове навчання»

Уроку Дата Тема уроку
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом

Уроку з англійської мови у 2 класі Вчитель
Тема уроку: Повторення І закріплення вивченого матеріалу з теми «Мій дім. Моя кімната.»

План уроку з «Рудникової автоматики» Тема програми
Вид уроку: тестування, гра «Словесна баталія», контрольні вправи, перевірочні змагання

Урок №3 Тема уроку: Державний лад
Мета уроку: підвести учнів до розуміння видів форм правління та територіального устрою держави

Уроку: навчальна
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ І задач на дві дії різного ступеня



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт