Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок 1 (1) Підтема Привітайся з друзями!

Урок 1 (1) Підтема Привітайся з друзями!






2 клас

УРОК 1 (1) Підтема Привітайся з друзями!

Мета: Ознайомити з метою та завданнями навчання у 2-му класі. Презентувати підручник. Навчати монологічного й діалогічного мовлення. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: Підручник, робочий зошит, програвач компакт-дисків.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА до СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.

T: Hello, my dear boys and girls! Now you are already the students of the 2nd form. 2. Ознайомлення з метою та завданнями навчання в 2-му класі.

T: This year we are going to learn many interesting things. We’ll speak about your family and friends, seasons and weather, appearance and clothes, school life and leisure time, you’ll get to know lots of new words and remember the alphabet.

Aims 3. Повідомлення теми та мети уроку. T: And at this lesson you’ll remember how to greet people and say goodbye. Besides, you’ll learn a greeting rhyme and act out a song.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presentation of the Textbook „1. Ознайомлення з підручником.

Бесіда з учнями. T: Now let’s look through the textbook. Do you like it? Are there many pictures? Can we write in the textbook? Of course, no. Should you keep your textbook neat? Certainly, yes.

Vocabulary 2. Повторення та активізація ЛО теми.

1) Бесіда за підручником. T: And now let’s get to know the characters of the textbook. Open your textbooks at page four (жестами показує, що треба зробити). There is a picture at the top. Who can we see there? We can see Miss Alison; she is a teacher. What is she telling us? Listen! Учитель читає слова міс Елісон. T: Let’s greet Miss Elison (repeat after me): Good morning! Nice to meet you!

2) Впр. 1 (с. 4). T: Look at the pictures of exercise 1 on page four. Who can wee see? We can see children and a teacher. Where are they? They are at school; they greet each other: «Good morning, Ann!», «Good morning, Dan!» and they greet their teacher: «Good morning, Miss Alison!», «Good morning, children!».

T: А тепер розіграємо ці діалоги в парах. Діти в парах повторюють почуті діалоги.

Рх: Good morning, Ann! Р2: Good morning, Dan! Р3: Good morning, Miss Alison! Р4: Good morning, children!

3. Інсценування пісні «Good Morning, Miss Smith».

Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 2 (с. 4). Учитель читає мовленнєві зразки вправи, учні хором повторюють, потім у парах розігрують діалоги за прикладом.

2) Вивчення вірша. Впр. 3 (с. 5). T: So, what do we say in the morning? Ps: Good morning! T: And in the afternoon, or at noon — удень — we say «Good afternoon!». Ps: Good afternoon! T: Look at the rhyme on page 5. Listen and repeat.

3) Впр. 4 (с. 5). Бесіда з учнями. T: Look at the bottom picture on page 5. Who can we see? Are they saying «Hello» or «Good morning» to each other? No, they are saying «Goodbye». Repeat after me: «Goodbye!», «Bye!», «See you tomorrow!».

4) Рольова гра. Учні в парах інсценують ситуацію прощання і кажуть один одному: «Goodbye!»,

5) Впр. 5 (с. 5). Учні в парах спілкуються відповідно до завдання вправи.

6) РЗ, впр. 1 (с. 1). Учні в парах поєднують частини малюнків і розігрують діалоги.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 2 (с. 2) (письмово), 3 (с. 2) (усно).

2. Підведення підсумків уроку.

Т: What do you say...when you meet your friend in the morning/afternoon? when your friend says «goodbye»?

УРОК 2 (2)

Підтема Про себе.

Мета: Ознайомити з новими ЛО. Повторити й активізувати ЛО теми. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, програвач компакт-дисків.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА до СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson, you’ll remember how to introduce yourself. You’ll practise in telling your name, age and the city or country you live in. You’ll also learn how to greet people in the evening and learn a rhyme about that.

Pronunciation 3. Фонетична зарядка.

T: Listen to the story about Mr Tongue.

Warming up 4. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення пісні «Good Morning, Miss Smith» та вірша (впр. 3 (с. 5)).

2) Гра з м’ячем.

Учні стоять у колі й кидають один одному надувний м’яч зі словами привітання і про¬щання: «Hello!», «Hi!», «Good morning!», «Good afternoon!», «Goodbye!», «Bye!» Учень, що спіймав м’яч, повинен відповісти відповідно.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on homework 1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 2 (с. 2). 2) РЗ, впр. 3 (с. 2).

Vocabulary 2. Подання та активізація нових ЛО.

1) Бесіда за підручником. Впр. 1 (с. 6). T: Open your books at page 6. Who can we see? We can see a boy and a girl. The girl’s name is Ann and the boy’s name is Dan. Ann is seven years old and Dan is seven too. T (звертається до учнів): And how old are you? Ps (по черзі відповідають): I’m seven/eight.

T: And do you know what country Ann and Dan are from? They are from Ukraine. They live in Kyiv. Kyiv is the capital of Ukraine. (Звертається до учнів.) Where are you from? Ps (по черзі відповідають): I’m from Ukraine. I live in Kharkiv/Lviv, etc. T: Now listen to what Ann and Dan say, and repeat after me.

Учитель читає текст вправи; учні слідкують за підручником і повторюють кожне речення. Особливу увагу вчитель звертає на нове речення в рамці: «We are in the second form».

2) Впр. 2 (с. 6). Учні хором повторюють за вчителем репліки діалогу, потім у парах складають та інсценують аналогічні діалоги.

3) Впр. 5 (с. 7). Учні працюють у групах по троє-четверо: по черзі розповідають про себе.

physical 3. Фізкультхвилинка.

Rhyme 4. Вивчення вірша. Впр. 3 (с. 7).

1) Бесіда з учнями. T: So in the morning we say... T: In the afternoon we say... T: And in the evening we say «Good evening». Repeat! T: And when we go to bed we say «Good night». Repeat!

2) Впр. 4 (с. 7). Учні в парах складають міні-діалоги

3) Впр. 3 (с. 6). Учитель читає текст вірша і пояснює незнайомі слова. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРоКУ

Homework 1. Домашнє завдання.. РЗ, впр. 1 (с. 3) (письмово), 2 (с. 3) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What did you practise to do at the lesson today?

What do you say when you meet your friends in the morning/afternoon/evening? What do you wish your mum at night?

УРОК 3 (3)

Підтема Звідки ти родом?

мета: Повторити літери англійського алфавіту. Aктивізувати ЛО теми. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Виховувати культуру спілкування.

обладнання: Підручник, робочий зошит, настільна гра «Memory: Letters» (НО) (див. матеріал для копіювання), програвач компакт-дисків.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson you’ll remember the letters of the English alphabet; besides, you’ll practise in telling your name, age and the city or country you live in.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення пісні «Good Morning, Miss Smith» та вірша (впр. 3 (с. 5)).

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Alphabet 1. Повторення літер англійської абетки.

1) Впр. 1 (с. 8). Учитель називає літери англійської абетки, учні повторюють.

2) Впр. 2 (с. 8). Учні по черзі вимовляють слова по літерах.

3) Настільна гра «Memory: Letters».

Check on homework 2. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 3). Один з учнів читає доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 3). Учні в парах читають запитання й відповіді на них.

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 3 (с. 8). Учитель читає діалог; учні слухають і поєднують запитання та відповіді на них, потім інсценують цей діалог у парах.

2) Вивчення пісні. Впр. 4 (с. 9). Учитель читає текст пісні та пояснює незнайомі слова. Учні повторюють слова пісні за вчителем, потім хором співають.

3) Впр. 5 (с. 9). Учні в парах читають та інсценують діалог вправи.

4) Комунікативна гра. Впр. 5 (с. 9).

Учні стають у два кола: одне всередині другого. Учні внутрішнього кола стоять обличчям до учнів зовнішнього. Одне коло пересувається за годинниковою стріл¬кою, а друге — в протилежному напрямку (так, щоб змінювалися співрозмовни¬ки). За командою вчителя рух зупиняється, й учні запитують у співрозмовника «Where are you from?» i «Where do you live?», відповідають один одному, потім кола рухаються знов, гра триває.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 4) (письмово), 3 (с. 5) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: What did we do at the lesson today? What have we remembered? What did you practise to do?

What task did you like most?

УРОК 4 (4)

Підтема Мої друзі.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Повторити й активізувати граматичний матеріал: особові займенники. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати усвідомлення важливості дружніх стосунків.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для роботи у групах

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson you’ll remember how to greet your friends and introduce yourself; you’ll also learn to speak about your friend.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Гра «Good Morning, My Friend!».

Check on Homework 4. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 4). Один з учнів починає називати записані літери в алфавітній послідовності.

2) РЗ, впр. 2 (с. 4). Учні називають літери, які вони записали, і читають слова з ними.

3) РЗ, впр. 3 (с. 5). Учні в парах читають запитання і відповіді на них.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting 1. Подання та відпрацювання граматичного матеріалу: особові займенники. and Practising

Grammar 1) Бесіда з учнями. Т (указує на себе): І! Учні повторюють жест і слово. Т (указує на когось із учнів): You! Т (указує на одну дівчинку, іншу дівчинку): She, she! Т (указує на одного хлопчика, іншого хлопчика): He, he! Т (стає поряд із учнями, указує на себе і цих учнів): We! Т (указує тільки на учнів): They!

2) Впр. 1 (с. 10). Учитель читає діалоги, учні слухають, а потім читають та інсценують ці діалоги

3) Впр. 4 (с. 11). Учні усно складають речення з поданими особовими займенниками за зразком в

4) РЗ, впр. 1 (с. 6). Учні називають країни, прапори яких зображені.

5) РЗ, впр. 2 (с. 6).Учні знаходять і обводять правильний варіант особового займенника. Потім по черзі читають речення.

6) Робота з картками. Учитель розкладає на столі дві групи карток (HOj): в одній групі — зображення та імена дітей, у другій — назви країн та міст. Два учні виходять до дошки. Один бере картку з першої групи, другий — з другої, після чого розігрують перед кла¬сом міні-діалог.

Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 2 (с. 10). Учитель читає діалог, учні слухають, а потім читають та інсценують цей діалог у групах по троє.

2) Впр. 3 (с. 11). Учні в групах по троє складають діалоги, використовуючи подані у вправі мов¬леннєві зразки, а потім інсценують їх перед класом.

3) Впр. 6 (с. 11). Учні, спираючись на план вправи, складають короткі усні повідомлення про сво¬го друга (подругу).

Physical 3. Фізкультхвилинка. Гра «Cats and Mice».

Reading 4. Навчання читання. Впр. 5 (с. 11).

3) Гра «Spelling Game».

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 3 (с. 7) (письмово), 4 (с. 7) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What did we do at the lesson today? What did you practise to speak about?

уроК 9 (9)

Підтема Повторення граматики.

мета: Повторити ЛО теми. Повторити граматичний матеріал: теперішній час дієслова to Ье; розповідні, питальні та заперечні речення. Продовжити формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати повагу до членів своєї родини.

обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах.

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА до СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку. T: At this lesson we’ll remember how to use present forms of the verb to be in statements, questions and negative sentences. Besides, we’ll practise vocabulary on the topic «Family».

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Віршик-сценка «Grandma’s Glasses». Учитель читає вірш, жестами показуючи учням, що треба робити. GRANDMA’S GLASSES

These are grandma’s glasses (роблять кола з пальців, тримаючи їх біля очей,— зображують окуляри), This is Grandma’s hat (кладутьруки на голову). This is the way she puts her hands, And then lays them in her lap (складаютьруки на колінах). And has a little nap (зображують, що засинають). These are grandad’s glasses (роблять кола з пальців, тримаючи їх біля очей,— зображують окуляри), This is Grandad’s hat (кладуть руки на голову). This is the way he puts his hands, And then lays them in his lap (складають руки на колінах). And has a little nap (зображують, що засинають). 

Check on homework 4. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 13). 2) РЗ, впр. 3 (с. 13).

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Grammar revision 1. Повторення граматичного матеріалу.

1) Робота в парах.

Кожна пара учнів отримує комплект карток (НО). Завдання — якомога швидше дібрати відповідні форми дієслова to be.

2) Впр. 2 (с. 20). Учні самостійно письмово виконують завдання.

3) Впр. 3 (с. 20). Учні усно складають заперечні речення відповідно до малюнків вправи.

4) Впр. 4 (с. 21). Учні спочатку виконують завдання усно, а потім записують відповіді на запитання.

5) Впр. 6 (с. 21). Учні письмово складають речення з поданих слів, потім по черзі читають ці ре¬чення. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

2. Фізкультхвилинка. Впр. 5 (с. 21). Учитель читає римування, супроводжуючи команди рухами. Учні повторюють ру¬хи. Потім учитель віддає команди, а учні самостійно виконують відповідні рухи. 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с 14), 2 (с. 15) (письмово), 3 (с. 15) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What did we practise at this lesson? What task was the most difficult to do?

урок 10 (10) (контрольний)

Підтема Перевір себе! Контрольна робота.

мета: Повторити лексико-граматичний матеріал теми.

Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою.

обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для контролю знань, Test 1.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aims 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today you’ll remember the rhymes, words and grammar on the topic «My Family and Friends»; after that you’ll write a test to check your knowledge on this topic.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Гра «Field of Wonders». Один з учнів (ведучий) загадує слово за темою «Моя сім’я і друзі» і пише на дош¬ці стільки клітинок, скільки букв у цьому слові. Учні по черзі називають букви, намагаючись відгадати слово. Той, хто першим його відгадує, займає місце веду¬чого.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on homework 1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 14). Учні по черзі називають форми дієслова, які вони застосували в реченнях вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 15). Учні читають заперечення та твердження, які вони склали на основі поданих ре¬чень.

3) РЗ, впр. 3 (с. 15). Учні по черзі читають речення, які вони склали з поданих частин.

Revision 2. Повторення.

Listening 1) Аудіювання. Впр. 1 (с. 22). Учитель читає діалоги двічі. Учні слухають і співвідносять їх з малюнками.

Vocabulary 2) Повторення ЛО теми. Впр. 2 (с. 22).

Учні по черзі читають речення вправи, обираючи слово, що відповідає мовленнє¬вій ситуації.

Reading 3) Читання. Впр. 3 (с. 23).

Спочатку учитель читає текст вправи, а учні слухають і слідкують за підручни¬ком. Потім учні ланцюжком читають речення тексту. Після цього виконують впр. 4 (с. 23): читають твердження до тексту впр. 3, погоджуються з правильни¬ми та виправляють неправильні.

4) Повторення літер англійської абетки. Впр. 5 (с. 23). Учні самостійно письмово складають по одному реченню зі словами з літерою Uu.

5) Впр. 6 (с. 23). Учні письмово виконують завдання; учитель викликає двох-трьох з них і просить прочитати речення.

Speaking 6) Розвиток умінь мовлення. Впр. 7 (с. 23).

Instruction 3. Інструкція щодо виконання контрольної роботи.

T: Зараз ви напишете контрольну роботу, яка дозволить перевірити ваші знання з розділу «Моя сім’я і друзі». Контрольна робота складається з двох завдань.

Test 4. Виконання контрольної роботи. Тест 1. Текст контрольної роботи див. на с. 291.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 16) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

T: Have you got any questions on the tasks of your test? Do you think you did the test successfully? What task was the most difficult? Which one was the most interesting?

УРОК 11 (1)

Мої іграшки.

Повторити та активізувати ЛО теми. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Продовжувати навчати читання. Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Виховувати культуру спілкування.

Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах

ХІД УРОКУ

I ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aims 2. обговорення результатів контрольної роботи.

Учитель підводить підсумки контрольної роботи: повідомляє, які завдання були ви¬конані успішно, а які — неправильно, пояснює складні моменти, відповідає на за¬питання учнів.

Warming up 3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson we’ll start discussing toys. You’ll learn some new words, and practise them in games, exercises and rhymes.

Check on homework 4. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 16). 2) РЗ, впр. 2 (с. 16).

Warming up 5. Введення в іншомовну атмосферу. Гра «More Words».

Клас поділяється на три команди. За дві хвилини гравці команд повинні пригадати якомога більше назв іграшок. Перемагає команда, що називає більшу кількість слів.

physical 6. Фізкультхвилинка. Пісня-сценка «Teddy Bear».

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary 1. Повторення та активізація ЛО теми.

1) Впр. 1 (с. 24). Учні в парах розглядають малюнки і називають, які іграшки на них зображені.

2) Гра «Guess the Toy». Один із учнів виходить за двері. Решта загадує якусь іграшку, наприклад ball. Повернувшись до кімнати, учень має відгадати предмет, ставлячи учасникам гри загальні запитання. Йому відповідають словами «так» або «ні». Учитель стежить за дотриманням правил гри.

Rhyme 2. Вивчення вірша. Впр. 3 (с. 24). Учитель розповідає вірш, демонструючи відповідні малюнки в підручнику. Reading 3. Навчання читання.

1) Впр. 4 (с. 25). Учні розглядають малюнок і читають твердження до нього, погоджуючись із пра¬вильними та виправляючи неправильні.

2) Впр. 5 (с. 25). Учні повторюють слова вправи за вчителем, звертаючи увагу на довжину звуків та їх артикуляцію, потім самостійно під контролем учителя практи¬куються у читанні цих слів.

3) РЗ, впр. 3 (с. 18). Учні знаходять, поєднують і читають слова, що римуються.

Listening and Speaking 4. Аудіювання і говоріння.

1) Аудіювання.

T: Listen and tick (^) the correct item.


One. — Look! Is it a train? — No, it’s a car! Two. — Look! Is it a ball? — Yes, it is!

Three. — Look! Are these blocks? — No, it’s a kite!

Four. — Look! Is it a robot? — No, it’s a doll!

Five. — Look! Is it a teddy bear? — No, it’s an elephant!


2) Впр. 6 (с. 25). Учні складають короткі усні повідомлення про те, які іграшки є в їхніх братів (сестер, друзів тощо).

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 17), 2 (с. 18) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What did we speak about at this lesson? What toys can you name?

УРОК 12 (2)

Підтема Давай пограємось!

Мета: Ознайомити з новими ЛО. Повторити й активізувати ЛО теми. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, іграшки (м'яч, лялька, машинка тощо).

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aims 2. Повідомлення теми та мети уроку. T: At this lesson you’ll remember the names of the toys and learn some new words. You’ll practise in discussing the toys you have, interesting tasks.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Гра «Ask Me!». Т: У мене на столі багато іграшок. Якщо ви попросите їх англійською мовою, ви їх одержите.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on homework 1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 17). Учні демонструють малюнки і називають зображені на них іграшки. 

2) РЗ, впр. 2 (с. 18). Один з учнів розповідає про іграшки Макса.

Physical activity 2. Фізкультхвилинка. Пісня-сценка «Teddy Bear»

New vocabulary 3.. Подання та активізація нових ЛО.

1) Бесіда за підручником. Впр. 1 (с. 26). T: Open your books at page 26. What can we see? We can see toys. We can see a monster/plane/robot/lorry/clock/puzzle/mouse/doll (указує на відповідний малю¬нок). Repeat after me. T: Point to the monster/plane/robot/lorry/clock/puzzle/mouse/doll!

2) Бесіда з учнями. T: What toys do you have at home? Which is your favourite toy? What toy do you want as a birthday present?

3) Впр. 2 (с. 26). Учні хором повторюють за вчителем репліки діалогу, потім у парах складають та інсценують аналогічні діалоги.

4) Гра «Bring Me a Toy». T: One, two, three — bring me a doll/ball/car, etc.!

Reading 4. Навчання читання.

1) Впр. 3 (с. 27). T: Look at the picture on page 27. Who can we see? We can see a boy and his robot. The boy’s name is Roy and the robot’s name is Ray. What colour is Ray? It’s red and brown. What toys does Roy have in his hands? He has a plane and a lorry. Roy says: here is my plane and here is your lorry.

Учні розглядають малюнок і відповідають на запитання вчителя. Потім хором читають речення тексту за вчителем.

2) Впр. 4 (с. 27). Учні по черзі читають твердження до тексту й обирають правильний варіант

3) Впр. 5 (с. 27). Учні знаходять у тексті впр. 3 слова з літерою Rr і письмово складають речення

з ними. Потім кожен учень читає своє речення.

5) Впр. 6 (с. 27). Учні повторюють слова вправи за вчителем.

6) РЗ, впр. 3 (с. 20). Учні читають слова із звуком [к] і знаходять слово, що не містить його.

Speaking 5. Розвиток умінь мовлення.

Впр. 7 (с. 27). Учні в парах складають та інсценують діалоги відповідно до завдання вправи.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1 (с. 19), 2 (с. 20) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What topic did we discuss at the lesson today? What new words have you learned?
УРОК 13 (3)

Підтема Це — їхній корабель.

Мета: Ознайомити з новими ЛО. Повторити та активізувати ЛО теми. Подати новий граматичний матеріал: присвійні займенники. Повторити граматичний матеріал: утворення множини іменників.

Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson we’ll continue speaking about your toys and your friend’s toys; you’ll dance, play games, learn a rhyme and do many exercises.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

Гра «Picture Dictation». Учитель називає англійською, що учні повинні намалювати в зошитах. Діти вико¬нують завдання і порівнюють свої малюнки з малюнками однокласників. T: Draw a red lorry. Draw three yellow balls. Draw two funny monsters. Draw a big clock.

Physical 4. Фізкультхвилинка. Гра «Robots and Dolls». Freeze and look at me!

Після цих слів гравці приймають позу іграшки в магазині. «Покупець» (ведучий) підходить до якоїсь іграшки, торкається її чарівною паличкою (олівцем), і вона по¬чинає свій іграшковий танець, торкається її ще раз — і вона завмирає. Потім «по¬купець» підходить до інших іграшок.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary 1. Подання та активізація нових ЛО.

1) Впр. 1 (с. 28). T: Open your books at page 28. What can we see? We can see toys. We can see a skipping rope/clown/computer game/ship/puzzle (указує на відповідний малю¬нок). Repeat after me.

T: Point to the skipping rope/clown/computer game/ship/puzzle!

2) Бесіда з учнями. T: Look (демонструє Ноі)! How many skipping ropes/clowns/computer games/ships/ puzzles are there.

Presenting 2. Подання та відпрацювання граматичного матеріалу. and Practising

Grammar 1) Пояснення вчителя. T (бере в руки книгу): This is my book.

Записує на дошці: I — my. T (дає книгу учневі): This is his book. T (звертається до учня): This is your book. T (дає книгу учениці): This is her book. T (стає поряд із учнем і тримає книгу): This is our book.

T (вказує на книгу в учнів на парті): This is their book.

2) Робота в парах. T: Look and match. Подивиться і поєднайте.

3) Впр. 2 (с. 28). Учні спочатку виконують завдання усно, а потім записують речення в зошити.

4) Впр. 3 (с. 28). Учні в парах складають міні-діалоги до малюнків на с. 29 за зразком, поданим на с. 28, а потім по черзі інсценують їх. Учитель стежить за правильністю вико¬нання завдання.

5) Впр. 5 (с. 29). Учні записують речення, заповнюючи пропуски в них присвійними займенника¬ми. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

Reading 3. Навчання читання. Впр. 6 (с. 29).

Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 7 (с. 29). Кожен учень, спираючись на поданий у вправі зразок, складає коротке усне повідо¬млення про іграшку свого друга.

5. Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 29).

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. 1) РЗ, впр. 1 (с. 21), 2, 3 (с. 22) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Т: What topic did we discuss at the lesson today? What new words have you learned?What task did you like most?

УРОК 14 (4)

Підтема Моя улюблена іграшка.

Мета: Ознайомити з новими ЛО. Повторити та активізувати ЛО теми. Повторити та відпрацювати граматичний матеріал: модальне дієслово сап. Формувати вміння монологічного й діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати усвідомлення важливості дружніх стосунків.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки з опорними малюнками (НО) (див. матеріал для копіювання), програвач компакт-дисків.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Aims 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson you’ll practise in describing what you and your toys can do.

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша. Впр. 4 (с. 29).

Учні хором або по черзі за бажанням розповідають вірш.

Check on homework 2/ Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 21). 2) РЗ, впр. 2 (с. 22). 3) РЗ, впр. 3 (с. 22).

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary 1. Подання й відпрацювання нових ЛО та нового граматичного матеріалу: вживання модального дієслова can.

1) Бесіда з учнями. T: Look what I can do: I can cook (удає, що готує їжу). Repeat: cook. I can drive a car (удає, що веде машину). Repeat: drive. I can ride a bike (удає, що їде на вело¬сипеді). Repeat: ride. I can cry (удає, що плаче). Repeat: cry. But I can’t fly (маше руками, як крилами). Repeat: fly.

2) Впр. 1 (с. 30). T: Open your books at page 30 and look at the toys. Can this plane fly? Can the clown drive a toy car? Can the teddy bear ride a bike? Can the doll cook? Can it cry? Can the mouse talk?

3) Впр. 2 (с. 30). Учні спочатку усно складають речення за малюнками, а потім записують їх у зошит.

4) Впр. 3 (с. 30). Учні грають у гру «Пантоміма» за завданням вправи.

5) Впр. 4 (с. 31). Учні в парах ставлять один одному запитання за поданим зразком.

6) Гра «Show-off». Два учні стають один навпроти одного й хваляться, що вони або їхні іграшки вмі¬ють робити. Повторювати речення не можна.

7) Впр. 5 (с. 31). Учні виконують завдання письмово. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.

2. Фізкультхвилинка. Пісня-сценка «Teddy Bear» (ІІ).

Reading 3. Навчання читання.

1) Практикування у вимові звуків. Впр. 6 (с. 31). Т: Послухайте слова і скажіть, які голосні звуки ви почули. Учитель читає ланцюжки слів, учні слухають і відповідають на запитання, потім читають слова вправи самостійно. Учитель корегує вимову.

Speaking 4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 7 (с. 31).

Учні, спираючись на план вправи, складають короткі усні повідомлення про свою улюблену іграшку та по черзі виступають з ними. Учитель стежить за правильніс¬тю вимови слів.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання. РЗ, впр. 1, 2 (с. 23) (усно).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: What did we do at the lesson today? What did you practise to speak about?

What task did you like most? 

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 59 (1) Підтема Моє шкільне приладдя
Мета: Презентувати нові ло. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови....

Урок 33 Підтема Яка сьогодні погода?
М ета: Презентувати нові ло. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови....

Урок 46 (5) Підтема Дикі тварини
Мета: Презентувати нову лексику теми. Повторити та активізувати ло теми. Повторити граматичний матеріал: теперішній неозначений час....

Тема, підтема

Уроку Дата Підтема Мовна компетенція

Уроку Підтема Мовленнєві зразки
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником О. Карп’юк

Уроку Дата Підтема Соціокультурна
Моя родина. Родинне дерево розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Озирніться навколо. Пройдіться по місту. Поговоріть з друзями І близькими....
Подумайте про те, що близько саме вам, у чому ви компетентні, на чому добре знаєтеся. Адже вам потрібно буде не тільки подати ідею,...

Озирніться навколо. Пройдіться по місту. Поговоріть з друзями І близькими....
Подумайте про те, що близько саме вам, у чому ви компетентні, на чому добре знаєтеся. Адже вам потрібно буде не тільки подати ідею,...

Фіалкора Микитенко: «Допоки ще пишу – жива я буду»
Журналістика”. Її вірші одразу вразили барвами щирої літературної української мови І я з друзями та колегами частенько читаю їх під...

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1
Сьогодні у нас незвичайний урок. Спробуйте відгадати загадку І ви дізнаєтеся, хто завітає до нас на урок

В ньому слів. Виграє той, хто менше припуститься помилок
Від учителя початкових класів значною мірою залежить, чи полюблять діти читання або залишаться байдужими до літератури, чи стануть...

Уроку: Подорож Підтема: Столиця Франції Париж
Повідомлення теми та мети уроку Notre theme est le voyage en France. Aujourd’hui nous parlons des mots, des phrases d’apres la capital...

Урок Творення І правопис складноскорочених слів Урок Подорож до країни...
Урок № Змінювання І творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. Ознайомлення зі словотвірним словником

Тема: Вечірки І свята Підтема: Запрошення на свято Мета: Практична
Ло теми та тренування по оперуванню учнями новими ло на рівні речення. Практикувати учнів у діалогічному мовленні. Вчити учнів складати...

Урок №7-8 Тема: Урок розвитку комунікативних умінь №3
Мета: а удосконалювати вміння будувати усне висловлювання на морально-етичну тему

Урок №94 Тема. Урок розвитку комунікативних умінь №21
Міжпредметні зв'язки: література (використання листів у художніх творах), образотворче мистецтво

Урок з «Основ здоров’я»
Форма уроку: інтерактивний мультимедійний урок-тележурнал «Все буде добре», тренінг з елементами чпкм та ікт



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт