Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти





Сторінка1/26
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ



ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК

курсів підвищення

кваліфікації педагогічних

і керівних кадрів

у 2014 році
(рекламний проспект)

Донецьк, 2013

прямая соединительная линия 11




Упрямая соединительная линия 10 К Р А Ї Н А

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


83001, м. Донецьк, вул. Артема, 129-а, тел/факс: (062) 305-18-86,е-mail: ipoprim@narod.ru

прямая соединительная линия 9


прямая соединительная линия 8прямая соединительная линия 7прямая соединительная линия 6прямая соединительная линия 5від 30.04.2013р. №_276/02_

Начальникам управлінь освіти

міських рад, завідувачам відділів освіти

на № райдержадміністрацій та міських рад,

прямая соединительная линия 4прямая соединительная линия 3керівникам навчальних закладів

обласної власності

Ппрямая соединительная линия 2прямая соединительная линия 1ро орієнтовний перелік курсів

підвищення кваліфікації педагогічних

і керівних кадрів у 2014 році
Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні якість освіти є однією із найважливіших цінностей суспільства. Важливого значення набувають ідеї глобалізації та інтеграції, інноваційного розвитку освітніх систем як пріоритетної сфери життєдіяльності та життєтворчості людини.

Нові пріоритети в освітній політиці стимулювали модернізацію основних напрямів діяльності Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, пов’язаних із підвищенням ефективності використання всіх потенціальних ресурсів освітньої системи, розширенням спектру освітніх послуг, максимальним урахуванням професійних й індивідуальних запитів педагогів, створенням мотивації та механізмів їх безперервного фахового та особистого вдосконалення.

Інститутом розроблено інтегровані сучасні моделі управління й організації підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів. Здійснюється поступовий перехід від традиційної (знаннєвої) моделі підвищення кваліфікації до інноваційної (компетентнісної).

З метою формування ІКТ-компетентності педагогів запроваджено таку прогресивну інформаційно-педагогічну технологію, як дистанційне навчання.

На основі дистанційного супроводу функціонують нові моделі навчання: очно-дистанційна, очно-заочні школи-лабораторії, обласні авторські творчі майстерні, Відкритий університет інноваційної педагогіки, корпоративне навчання тощо.

Очно-дистанційна форма підвищення кваліфікації забезпечує оптимальне поєднання традиційних та інноваційних технологій, що дає змогу ефективно підходити до кожного слухача, враховуючи регіональні потреби, кваліфікаційну категорію, особистісну професійну орієнтацію. Навчання слухачів за цією системою здійснюється в три етапи: організаційно-настановна та залікова сесії проводяться очно (залежно від кваліфікаційної категорії – від 3 до 14 днів), керована самостіна робота – дистанційно (від 3 до 6 місяців).

Неперервність й максимальну індивідуалізацію навчання забезпечує кредитно-модульна система, що передбачає чітке визначення програми для кожної категорії слухачів та сприяє об’єктивному оцінюванню рівня їх професійної компетентності.

Одним із напрямків діяльності Інституту є робота з молодими фахівцями (стажем до п’яти років). На розвиток професійної траєкторії, активізацію їх творчого потенціалу спрямована діяльність Відкритого університету інноваційної педагогіки, на базі якого діють Школи молодих творчих педагогів та Школи професійної майстерності.

Інститутом розроблені й успішно впроваджуються програми курсів корпоративного навчання, організовується робота авторських творчих майстерень як інноваційної моделі дисемінації перспективного педагогічного досвіду на засадах модульнопролонгованого навчання педагогів як на курсах, так і в міжкурсовий, міжатесаційний періоди. Школи очолюють переможці педагогічних конкурсів, висококваліфіковані педагоги.

З метою вдосконалення змісту та розширення форм підвищення кваліфікації

педагогічних працівників функціонують Школи-лабораторії. Завдяки такій освітній моделі з’явилася можливість розкриття творчого потенціалу кращих педагогів Донецької області, трансформування сучасних ідей і технологій у масову педагогічну практику. Одним із напрямків роботи Шкіл є підготовка вчителів до участі в професійних конкурсах.

Для вчителів суспільно-гуманітарного та природничо-математичного циклу, які займаються підготовкою учнів до олімпіад, конкурсів, турнірів, запропановано інноваційну форму підвищення кваліфікації – Лабораторію науково-методичного супроводу дитячої обдарованості, змістовною складовою якої є практичне відпрацювання новітніх освітніх технологій у роботі з обдарованими дітьми.

В умовах впровадження нових Державних стандартів початкової та загальної середньої освіти досвід роботи з актуальних сучасних проблем реалізується через проблемно-тематичні курси, які є органічною частиною загальної системи підвищення кваліфікації.

З метою задоволення професійних потреб освітян та з урахуванням специфіки функціонування регіональної освітньої системи й особливостей тарифікаційного навантаження педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів області, зокрема сільських шкіл, збільшено кількість інтегрованих курсів для педагогів, які викладають два предмета одного профілю.

Найважливішою ланкою регіональної системи підвищення кваліфікації залишається перепідготовка кадрів. У 2013-2014 навчальному році перепідготовка педагогічних кадрів освіти планується за спеціальністю 7.03010301 «Практична психологія». Після завершення повного курсу перепідготовки слухачі отримають диплом спеціаліста з присвоєнням спеціальності встановленого зразка.

Стажування здійснюється за трьома напрямками освіти: природничого (біологія, географія); суспільно-гуманітарного (російська мова і література, українська мова і література, історія); учителів англійської мови, які викладають в початкових класах загальноосвітньої школи.

На курсах зі спеціалізації слухачі зможуть розширити профіль їх професійної педагогічної діяльності в межах певної спеціальності за такими освітніми напрямками: «Інклюзивна освіта», «Інформатика», «Образотворче мистецтво», «Основи економіки», «Основи здоров’я», «Художня культура».

Отже, пролонгованість та прогностичність різних видів, форм і засобів фахової підготовки та підвищення кваліфікації дозволять педагогічним кадрам задовольнити індивідуальні професійні запити та потреби із урахуванням специфіки діяльності навчальних закладів різних типів, що функціонують на території регіону.

Просимо методичні служби довести інформацію до відома педагогів, педагогічних колективів. З метою проведення навчальною частиною первинної експертизи загальної кількості замовлень на 2014 рік просимо надіслати попереднє замовлення (загальну кількість педагогів міста (району) та якісний склад за формою (додаток 1)) на електронну адресу: natalipostol@yandex.ru до 23 серпня 2013 року.

Замовлення на курси підвищення кваліфікації, спеціалізацію та стажування на 2014 рік (кількісний склад) подавати в традиційному цифровому варіанті до навчальної частини з 23 до 27 вересня 2013 року (графік додається).

Замовлення на перепідготовку подавати до деканату факультету перепідготовки та спеціалізації за формою (додаток 2).

Контактні телефони: Навчальна частина - (062) 304-21-18

Деканат факультету перепідготовки та спеціалізації – (062) 311-60-66
Ректор О.І.Чернишов

Графік

подачі замовлень на підвищення кваліфікації педкадрів на 2014 рік


23.09.12р.

Горлівка, Добропілля, Добропільський р-н, Артемівськ, Артемівський р-н, Димитрове, Ясинувата, Ясинуватський р-н,

заклади ОКВ цих міст (районів)

24.09.12р.

Авдіївка, Макіївка, Старобешівський р-н, Красний Лиман, Великоновосілківський р-н, Тельманівський р-н, Красноармійськ, Красноармійський р-н, Торез, Новогродівка, Єнакієве, заклади ОКВ цих міст (районів)

25.09.12р.

Костянтинівка, Костянтинівський р-н, Шахтарськ, Шахтарський р-н, Олександрівський р-н, Дебальцеве, Маріуполь, Волноваський р-н, Сніжне, Селидове, Дзержинськ, заклади ОКВ цих міст (районів)

26.09.12р.

Дружківка, Докучаєвськ, Слов’янськ, Слов’янський р-н, Жданівка, Кіровське, Новоазовський р-н, Першотравневий р-н, Володарський р-н, Амвросіївський р-н, Краматорськ, Вугледар, Харцизьк, Мар’їнський р-н, заклади ОКВ цих міст (районів)

27.09.12р.

м. Донецьк: Пролетарський р-н, Петровський р-н, Кіровський р-н, Куйбишевський р-н, Ленінський р-н, Київський р-н, Калінінський р-н, Будьоннівський р-н, Ворошиловський р-н, МіськВО, ПТУ, заклади ОКВ цих міст (районів)
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   26

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Один говорит, то есть, двигая губами и языком, «издаёт звуки разной высоты и силы»

Комунальний заклад «дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає графік...

Комунальний заклад «дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає графік...

Департамент освіти І науки полтавський обласний інститут післядипломної
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського надсилає для практичного використання...

Комунальний заклад «кіровоградський обласний інститут післядипломної...
«кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»

Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної...
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Двнз «Університет менеджменту освіти» напн україни
Комунальний заклад «запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

Управління охороною праці
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені василя сухомлинського

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Розділ І. Впровадження педагогічних технологій у системі особистісно-орієнтованого навчання 4

Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Алгоритм контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи

А.І. Постельняк Майстер-клас в системі методичної роботи
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

«доповідь на конференцію 2014»
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра природничої освіти запрошує вас взяти участь у роботі...

Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
...

Черкаський обласний інститут післядиплом
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників черкаської обласної ради

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти...
Головне управління освіти І науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Організація режиму в групах подовженого дня в світлі реалізації міжгалузевої...
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського

Комунальний вищийнавчальний заклад «дніпропетровський обласний інститут...
Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку 2015-2016 навчального року в загальноосвітніх закладах області

Методичний посібник містить теоретичні та практичні матеріали, що...
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт