Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Тема уроку

Тема уроку





РОЗРОБКА УРОКУ

з алгебри, 8 клас

за темою:

«Степінь із цілим показником та її властивості»

Тема уроку. Степінь із цілим показником та її властивості.

Мета: працювати над засвоєнням учнями означення степеня з цілим показником та його властивості; формувати вміння застосовувати означення і властивості степеня з цілим показником до обчислення значень виразів і перетворення виразів зі змінними; продовжити формувати вміння працювати з навчальною літературою, складати конспекти; удосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення,вміння порівнювати,аналізувати і робити висновки.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: роздавальний матеріал (диференційовані картки, картки із самостійною роботою), таблиці « Степінь із цілим показником», «Степінь з натуральним показником», картка обліку, ноутбук.

Хід уроку

І. Організаційний етап. Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Одночасна робота:

• диференційована робота на місцях;

• двоє учнів записують на дошці властивості степенів із натуральним показником;

• фронтальне опитування за планом.

Картка високого рівня

  1. Обчисліть:

  2. Спростіть:




Картка основного рівня

  1. Обчисліть: а)

б)

2) Спростіть: а)

б)

Запитання для фронтального опитування:

  1. Означення степеня з натуральним показником.

  2. Множення степенів з одноковими основами.

  3. Ділення степенів з однаковими основами.

  4. Піднесення степеня до степеня.

  5. Піднесення дробу до степеня.

  6. Піднесення добутку до степеня.

  7. Означення множини натуральних чисел.

  8. Означення множини цілих чисел.(з використанням таблиці « степінь з натуральним показником»)

Учні здають картки, перевіряємо упродовж уроку.

2. Учні обчислення (колективна робота)

1. Обчисліть:

.

2.Подайте у вигляді степеня:



3. Подайте у вигляді степеня з основою 3:

9; 3; 1; 27;

Мотивація навчальної діяльності.

  1. Як подати у вигляді степеня числа:

?

  1. Чому дорівнює

Отже, знань про степінь недостатньою. Розв’язування цієї проблеми є метою нашої навчальної діяльності на уроці.

ІІІ. Оголошення теми, мети, епіграфа, структури уроку.

Учитель. На уроці діятиме накопичувальна система оцінювання (дидактична гра «Копилка»), кожний вид діяльності оцінюватимемо окремо.

Оцінка за урок

  1. Фронтальне опитування. Усні обчислення. Картки «властивості степенів»

  2. Коментоване розв біля дошки, на місцях

  3. Додаткове завдання

  4. Самостійна робота

  5. Активна робота на уроці



1 б

2 б

3 б

5 б

1 б






ІV. Робота з підручником за планом, складання конспекту

План

  1. Означення степеня з цілим показником.

  2. Приклади застосування означення степеня з цілим показником.

  3. Означення степеня з цілим показником для основи .

  4. Властивості степеня із цілим показником.

Учні в підручнику знаходять відповіді на питання плану. Аналізуємо властивості степенів із цілим показником, порівнюємо з властивостями степенів із натуральним показником.

Зразок конспекту

  1. Означення степеня з цілим показником

Якщо аn- натуральне число, то



  1. Приклади





  1. =

  1. Означення степеня з цілим показником для основи

Якщо , n- натуральне число, то

= (

  1. Приклади









V. Формування вмінь і навичок

1. Усне виконання завдання з етапу мотивації навчальної діяльності.

2. Коментоване розв біля дошки

Працює ланцюжком увесь клас, бажаючі працюють самостійно (додаткові бали). Після виконання обов вправ кожний учень має можливість підвищити оцінку, розвязавши додаткові завдання.

Обовязкові завдання за підручником А. Г. Мерзляк Алгебра 8 х.:Гімназія 2008: №232(1-8); № 234 (1-6); № 240; № 276 (1-5); № 274 (1-9).

Додаткові завдання: № 276(6); № 274(10-12).

№232 Замініть степінь із цілим показником відпоказником дробу:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. ;

  6. ;

  7. ;



№234 Замініть дріб степеням із цілим від показником або добутку степенів

  1. =;

  2. =;

  3. =;

  4. =m;

  5. ;

  6. =;

№ 240. Обчисліть :

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. ;

  6. ;

  7. ;

  8. ;

  9. ;

  10. .

№276. Знайдіть значення виразу



















Додаткові завдання

№276. Знайдіть значення виразу



№274. Подайте вираз у вигляді степеня або добутку степенів







Учні самостійно оцінюють власну роботу на цьому етапі.

VІ. Первинний контроль

Самостійна робота

Варіант 1

  1. 1.

  2. =

  3. =







Варіант 2

  1. (0.5 б)

  2. =7… (0.5 б)

  3. =(0.5 б)

  4. = (0.5 б)

  5. (0.5 б)

  6. (0.5 б)

  7. =….. (1 б)



VІІ. Взаємоперевірка самостійної роботи за зразком.

VІІІ. Підсумок уроку

  1. Що нового дізналися на уроці?

  2. Які властивості мають степені з цілим показником?

  3. Сформулюйте алгоритм обчислення степеня з відємним показником.

Учні заповнюють і здають учителеві «Копилку», картку із самостійною роботою.

ІХ. Домашнє завдання

Параграф 8,9. Самостійно розібрати доведення властивостей степеня з цілим показником.

Виконати вправи за варіантами

І (середній) №241 №275 (1-5) №277(1-5)

ІІ (високий ) №242 №275 (5-8) №277(3-6)

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок української мови, проведений в 3 класі Тема уроку
Обладнання. Девіз уроку, тема уроку, малюнок із зображенням сніговика, зимові пейзажі, роздаткові картки, етапи уроку, матеріал для...

План-конспект уроку з української мови Клас: 7 Тема уроку
Тема уроку. Розвиток мовлення. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі

План-конспект уроку з використанням ікт тема уроку
Тема уроку: «Переваги та недоліки у користуванні сучасними комунікативними технологіями». Проведення опитування та написання звіту...

Уроку-90хвилин. Тема(уроку фізики)
Тема(уроку фізики): Лабораторна робота №8 «Вимірювання потужності споживача електричного струму»

Урок №22 Тема уроку
Тема уроку: Розв’язування задач. Практична робота№8 «Складання програм із розгалуженнями»

Курчак М. Д. Свалявський професійний будівельний ліцей Тема уроку
Тема уроку. Використання логічних функцій при автоматизації бухгалтерського обліку

План уроку Тема: Облік коштів, розрахунків та інших активів
Тема уроку: Ведення обліку касових операцій. Заповнення первинних документів та облікових регістрів

Уроку: урок відкриття нових знань. Цілі уроку
Тема уроку «Префікси І прийменники. Зіставлення за значенням та способом написання»

План уроку виробничого навчання тема програми: Засвоєння прийомів...
...

Уроку. Відкриття нових знань Тема уроку. Порядок дій у виразах

Уроку Тема уроку
Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками. Оформлення договорів, рахунків постачальників

Уроку: навчальна
Тема уроку: Загальна характеристика мінерально-сировинних ресурсів. Паливні корисні копалини

Уроку Тема уроку
Узагальнення знань, отриманих учнями у початковій школі. Завдання предмета «Трудове навчання»

Уроку Дата Тема уроку
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом

Урок №3 Тема уроку: Державний лад
Мета уроку: підвести учнів до розуміння видів форм правління та територіального устрою держави

План уроку з «Рудникової автоматики» Тема програми
Вид уроку: тестування, гра «Словесна баталія», контрольні вправи, перевірочні змагання

Уроку з англійської мови у 2 класі Вчитель
Тема уроку: Повторення І закріплення вивченого матеріалу з теми «Мій дім. Моя кімната.»

Уроку: навчальна
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ І задач на дві дії різного ступеня



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт