Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

І. Вступна частина

І. Вступна частина









І. Вступна частина
1.1. Привітання
1.2. Вправа «Знайомство»

«Шановні колеги, давайте з вами об’єднаємося в коло і познайомимося. Для цього вам потрібно назвати своє ім’я і якість успішності людини».
1.3. Зачитання правил роботи в групі:
1. Слухати й чути (один говорить – усі слухають)

2. Бути доброзичливими та щирими

3. бути активними

4. говорити стисло

5. говорити по черзі

6. Не критикувати. Кожен має право на власну думку. Я вам пропоную почати роботу
1.4. Вправа «Очікування»
«Перед вами піщаний годинник Вам потрібно на «золотих піщинках» написати, що ви чекаєте від тренінгу. Потім свої записи прикріпити на плакаті (у верхній частині годинника)».
1.5. Вправа «світло моєї душі»
«Напишіть або намалюйте у сонечках:

  1. Дві речі, які ви робите найкраще;

  2. Ваш найбільший успіх у житті;

  3. Трьох людей, янкі мали на вас найбільший вплив;

  4. Місце, яке є ідеальним домом для вас.


Я думаю, що кожен написав найприємніше на цих сонечках. І судячи з того яке в нас сонечко, можна впевнено сказати , що у кожної з вас на душі тільки світлі настрої».
II. Основна частина

2.1. Вправа «Мій перший тиждень».
«Кожна людина відрізняється одна від одної. Відрізняється власним сприйняттям навколишнього, відношенням до того, що відбувається навколо нас. Різні люди по-різному адаптуються до нових життєвих умов, до колективу, до людей навколо себе. Одній людині, для того щоб почувати себе впевнено в колективі, на новій роботі, необхідно небагато часу, другій, навпаки, цього часу необхідно більше. Але всі педагоги, які тільки прийшли на роботу, стикаються з проблемами, і всім необхідний адаптаційний період для того аби пристосуватися до нових умов. Давайте спробуємо пригадати, що відбувалося з вами, коли ви вперше прийшли до школи. Спробуйте повернути ті відчуття, переживання. Пригадайте найскладнішу проблему вашого першого тижня роботи в навчальному закладі. З ким вона була пов’язана?(з учитель-адміністрація, учитель-діти, учитель-учитель, учитель-батьки) Написавши на стікері хто допоміг Вам у розв’язання перших професійних проблем (учителя, адміністрація, ваші батьки тощо.)

Учителі висловлюються».

2.2. Вправа «рівні спілкування»
«Ви бачите перед собою листок паперу, який потрібно розділити на чотири рівні частини. Зараз ми трішки помалюємо. У першому квадраті намалюйте початок вашої бесіди з директором (керівником), у другому – з учнем-відмінником, у третьому – з учнем, який постійно порушує дисципліну на вашому уроці, у четвертому – з батьками дитини. Малюйте так, як умієте, головне те, що ви намалюєте, а не якість малюнка.

Після того як закінчите роботу передайте малюнки по колу, щоб усі змогли з ними ознайомитися. Коли малюнки повернуться до авторів, поділіться своїми думками, враженнями, які з’явились у вас про зміст малюнків».

2.3. Метод «Асоціація». Основною організаційною формою навчання в сучасній школі є урок. Якість та ефективність уроку залежить не скільки від того, що знає вчитель, але й від того, як він реалізує свої знання. Постійне вдосконалення своєї роботи, своїх уроків дає можливість молодому вчителю стати гарним спеціалістом. На листочку вертикально написано слово «урок». Вам необхідно вільно висловлюватись, запропонувати слова, які у Вас асоціюються з уроком, що починаються з літер у, р, о, к, і записати на аркуші напроти кожної літери.

Зразок у-уважність, р- робота, о-оцінка, к-клас».


    1. Руханка успішна людина




  1. пройдіться по колу, як це робить впевнена людина;

  2. як це робить красива жінка\чоловік;

  3. поплескайте впевнено у долоні;

  4. міцно потисніть своїм сусідам руки;

  5. відкрито посміхніться.



2.4. Вправа «Коли я був школярем…».
«Я пропоную вам зануритися у світ дитинства, у якому роблять перші самостійні кроки, пізнають, освоюють щось нове. Давайте згадаємо власні бажання дитинства та продовжимо таке речення: «Коли я був школярем, мені хотілося, аби мій учитель… (Звернув на мене увагу)».

Учасники по черзі висловлюють свої думки.


    1. Гра «Сонце». Вправа «Портрет сучасного вчителя»


«Перед вами сонце. Кожен промінь – це риса характеру сучасного вчителя. Проміння сонця нас зігріють, якщо ви назвете ті риси характеру, які, на ваш погляд мають бути в сучасного вчителя».

Учителі називають риси характеру й записують на плакаті».
III. Заключна частина


    1. Притча «Шлях до сердець своїх учнів»




    1. Вправа спина до спини


Учасники мають знайти собі пару за кольором одягу, сплітають руки в положенні «спина до спини» і танцюють. Лунає весела, жвава музика, яку час від часу зупиняють, учасникам в цей час потрібно змінити партнера.

Рефлексія: учасники діляться пережитими емоціями. Що найбільше сподобалося, розвеселило.


    1. Вправа «Повернемося до очікувань».

«На початку тренінгу ви всі наклеїли «золоті піщинки», на яких записали свої очікування. Якщо ваші очікування справдилися, то ці пшінки мають впасти в нижню частину годинника, якщо ні, то вони залишаються у верхній частині».

Учителі виходять до плакату з годинником. Знімають піщинки, обдумують свою відповідь, а тоді по черзі говорять і прикріплюють піщинки у нижній чи верхній частині пісочного годинника.


    1. Вправа тепло наших долонь


Учителі встають у коло. Беруться за руки і коротко по черзі висловлюють побажання, які починають зі слів: «Я вам бажаю оптимізму і успіхів в роботі»

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Закону України
Вступна частина із змінами, внесеними згідно з Постановою км №829 від 16. 11. 2016}

Вступна частина
Назва країни резиденції нерезидента (за Класифікатором держав світу, українською мовою)

План пріоритетних дій уряду до 2020 року вступна частина
Незважаючи на зовнішні І внутрішні виклики, за останні три роки, Україна продовжує рухатися в напрямку глибоких І структурних реформ,...

План пріоритетних дій Уряду на 2016 рік вступна частина
Польща, Словаччина та Румунія. На цей час Україна відстає від них у кілька разів. Темпи економічного зростання в Україні значно нижчі...

Звіт оболонської районної в місті Києві державної адміністрації щодо...
Києві», розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30. 09. 10. №787...

Частина I
Частина І (економічні науки, юридичні науки, педагогічні науки): Міжнародна конференція, м. Київ, 28 грудня 2013р. Центр наукових...

План роботи гуртка. Вересень заняття 1 Вступна бесіда на тему: «Наша...
Розгляд сюжетних малюнків про сільськогосподарську працю. Складання римованих речень

Системи тривожної сигналізації системи охоронної сигналізації Частина Джерела електроживлення
Стандарт відповідає en 50131-6: 2008 Alarm systems. Intrusion and hold-up systems – Part 6: Power supplies (Cистеми тривожної сигналізації....

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни...
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Кримінальне право (загальна частина)» для студентів напряму...

Частина перша

Частина загальні положення

Частина загальні положення

Постатейний коментар до Кримінального кодексу України загальна частина...
Загальна частина розділ І загальні положення стаття Завдання Кримінального кодексу

Конспект уроку Тема. Біологія наука про живу природу. Рослинний світ складова частина природи
Тема. Біологія наука про живу природу. Рослинний світ — складова частина природи

Частина друга 2003
Слово І його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням І використанням

І частина
Стягнення штрафних санкцій, застосованих Уповноваженими особами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку

Частина перша
«Здоров, Еоле, пане-свату! Ой, як ся маєш, як живеш? Сказала, як ввійшла у хату, Юнона. Чи гостей ти ждеш?»

Уроків з математики (5 клас, 2 частина)
Тема уроку №4: Прямокутний паралелепіпед І куб. Обєм І площа поверхні прямокутного паралелепіпеда І куба



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт