Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Дія ділення. Властивості частки

Дія ділення. Властивості частки





Тема. Дія ділення . Властивості частки.

Мета: дати учням поняття про дію ділення як дію, обернену до множення,

повторити назви чисел при діленні, розкрити властивості частки та

вчити учнів застосовувати їх під час виконання обчислень; закріплювати вміння розв’язувати задачі на рух, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, увагу, пам'ять;

виховувати наполегливість, кмітливість, самостійність.

Обладнання: мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, картки-«капустинки, підручник Богданович М. В. Математика. Підручник для 4 класу спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / Богданович М. В.,Сак Т. В., Шпакова В. С.—К.: «Богдана», 2003.—248с.

Тип уроку : комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

1.Слово вчителя (слайд 1):

- Я вітаю всіх на сьогоднішньому уроці математики. Хочу нагадати вам, діти, що тільки уважність, кмітливість, наполегливість допоможуть вам справитись із всіма завданнями, що підготував для вас наш урок. А ще пам’ятайте, що не можна боятися труднощів та сміливо братись до роботи, а також завжди пам’ятати, що сміливість—це половина перемоги!

Слайд 2.

-З якого твору це правило? (З казки «Жевжик»)

-Хто написав цю казку? (Всеволод Нестайко)

-Хто такий Жевжик? (Хлопчик, який народився у капусті сонячного ранку)

2.Порівняння чисел (на «капустинках»): поставити числа у порядку зростання

c:\documents and settings\танюшка))))))))\мои документы\мои рисунки\п.ч. 009.jpg c:\documents and settings\танюшка))))))))\мои документы\мои рисунки\п.ч. 008.jpg

c:\documents and settings\танюшка))))))))\мои документы\мои рисунки\п.ч. 007.jpg

-Які цифри повторюються у кожному числі? (3, 4, 7) Запишемо їх у каліграфічній хвилинці.

3.Каліграфічна хвилинка: 3, 4, 7.

ІІ.Контроль, корекція, закріплення знань.

1.Усний рахунок (слайди 3—5): завдання підібрані згідно рівня знань учнів; розв’язавши приклад , учні відкривають на слайді малюнок предмета та розповідають, кому із героїв казки «Жевжик» цей предмет належить.

200*1 850:10

1425*1 50+6

357*10 260-200

27500:100 45573*0

2.Задача на рух (задача від розбійників) слайд 6:

Мотоцикліст за 3год проїхав 120км. Велосипедист за цей час проїхав у 4 рази меншу відстань, ніж мотоцикліст. З якою швидкістю їхав велосипедист?

-Що нас просять знайти в задачі? (Швидкість руху велосипедиста)

-Як ми знаходимо швидкість? (Відстань ділимо на час)

-Чи відома нам відстань, яку подолав велосипедист? (Ні, лише відомо , що вона у 4 рази менша, ніж відстань, яку подолав мотоцикліст)

-Якою дією ми будемо знаходити відстань? (Ділення)

1)120:4=30(км)-проїхав велосипедист;

-Тепер ми можемо знайти швидкість руху велосипедиста? (Так)

2)30:3=10(км/год)

Відповідь:10км/год.

3.Обчислення виразу із змінною (завдання від бабусі Горобчихи) слайд 7:

-Прочитайте вираз із змінною: 320*а—100 .

-Як розв’язати такий вираз? (Замість а поставити дане значення)

-Значення змінної а у кожного учня своє.( а=5, а=4, а=3, а=7,а=10, а=1,а=2, а=9)

Проводимо перевірку: на дошці записані значення виразу для кожного значення змінної.

4.Індивідуальна робота: з приклада на множення скласти два приклади на ділення (завдання від чоботара Закаблука на «чобітках»). Слайд 8.

-Чоботар Закаблук пропонує нам своє завдання.(Учитель роздає учням картки із зображенням різних чобітків, на яких записаний приклад на множення: 45*3=…; 6*9=…; 12*2=…та ін.. За зразком, що є на слайді , учні обчислюють приклад та складають два приклади на ділення. Наприклад:

45*3=135

135:45=3

135:3=45)

5.Фізкультхвилинка (слайд 9):

Жевжик сонячного ранку народився.

На городі добре роздивився,

потім бризкався водою,

бешкетував з бабусиною козою,

дружбу з диваківцями завів,

дав бандитам добрих стусанів.

Дивувались і кравець, і Пшик:

-Жевжик як з'явився, так і зник!

ІІІ.Вивчення нового матеріалу.

1.Повторення назв чисел при діленні. Слайд 10.

-Як називаються числа при діленні? (Ділене, дільник, частка)

-Назвіть в одному із складених прикладів ділене, дільник та частку. (135—ділене, 3—дільник, 45—частка)

-Вчитель пояснює учням, що дія ділення—це дія, за допомогою якої за добутком двох множників і одним із цих множників знаходять другий множник. У математиці дія ділення не завжди виконується, але завжди можливо виконати ділення з остачею.

2.Робота з підручником с.126: властивості частки.(Учні читають властивість та пояснюють за прикладом на слайді як вона допомагає зручніше рахувати) Слайд 11.

3.Робота в парах: №696-розвязування задач на ділення.( Учні працюють у парах, розв’язують задачі. Перевіряємо виконане завдання) Слайд 12.

4.Обчислення прикладів на ділення, застосовуючи властивості частки: №695 (учні коментують розв'язування прикладів):

693:3=(600+90+3):3=600:3+90:3+3:3=200+30+1=231

65:5=(50+15):5=50:5+15:5=10+3=13

ІV.Підсумок уроку.

1.Гра «Мовчанка»: виконується завдання на картках (підкреслюють правильну відповідь на поставлене завдання)

Картка.

1) множення ділення

2) 27:9=3

3) так ні

4) 60+9 50+19

5) ділене частка


1)Про яку дію ми сьогодні говорили на уроці?

множення ділення

2)Уданому прикладі підкресліть дільник?

27:9=3

3)Чи завжди ми можемо виконати дію ділення в математиці?

так ні

4)На які доданки можна розкласти число 69, щоб поділити його на 3?

60+9 50+19

5)Як називають результат дії ділення?

ділене частка

2.Оцінювання учнів.

V.Домашнє завдання. Слайд 13.

  • Обчислити приклади №697;

  • Усно опрацювати №693.

Використана література

Бакан Н.В. Уроки математики. 4 клас. Посібник для вчителя / Бакан Н. В., Шост Н. Б.—Тернопіль: Навчальна книга—Богдан, 2008.—320с.

Богданович М. В. Картки з математичними завданнями для самостійної роботи учнів 4 класу початкової школи / Микола Васильович Богданович.—Тернопіль: Навчальна книга—Богдан, 2002.—64с.

Максимова Л. В. Дидактичний матеріал з математики. 1—4 класи / Любов Вікторівна Максимова.—3-тєвид., доп.—Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2003.—208с.

Савченко О.Я. Читанка: Підр. для 4 кл.\ Олександра Яківна Савченко.—К.: Освіта, 2004.—Ч. І.—159.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок математики в 3 класі Тема: «Перевірка ділення з остачею»
Мета : Ознайомити учнів з алгоритмом виконання перевірки прикладів на ділення з остачею

Тема. Властивості кислот: дія на індикатори. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Мета
Мета: ознайомити з властивостями кислот, з правилами техніки безпеки при роботі з кислотами. Дати поняття про індикатори. Розвивати...

Тема : Урок казка. Вертикальні кути та їх властивості
Мета : Закріпити поняття вертикальних та суміжних кутів,вчити правильно формулювати та доводити властивості суміжних та вертикальних...

Спадкування частки в праві інтелектуальної власності
По-друге, законодавством не визначено особливостей спадкування прав на об’єкти інтелектуальної власності. По-третє, все ще залишається...

Методичний посібник для викладачів Спеціальність Лікувальна справа...
Дія на організм людини факторів електромагнітної природи І їх застосування в медицині

Уроку: Рівняння. Основні властивості рівняння. Сім чудес світу (бінарний урок)
Мета уроку: Узагальнення поняття рівняння, ознайомлення учнів з основними властивостями рівняння, формування вміння застосовувати...

Попередній договір про відступлення шляхом купівлі-продажу частки...
Попередній договір про відступлення шляхом купівлі-продажу частки в статутному капіталі тов з завдатком

Урок математики 3 клас «Вправи І задачі на засвоєння таблиці ділення на 9»
Урок навчання грамоти у 1-му класі за темою «Звуки д,д та позначення їх буквами Дд»

Конспект уроку Тема. Нітрати, їх поширення в природі. Проблеми вмісту...
Олей нітратної кислоти, їх властивості й застосування, поширення в природі, загальні відомості про мінеральні добрива, їх раціональне...

Частки в статутному капіталі

Конспект уроку на тему Ділення десяткових дробів на
Устаткування: екран, мультимедійний проектор, комп'ютерна презентація, виконана за допомогою програми Microsoft Power Point (Додаток...

Література додатки уроки з використанням ікт математика (4 клас)....
Розділ Теоретико-методичні основи використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі

Купівлі-продажу частки в статутному фонді (капіталі) тзоВ

Урок №1 Тема: Що таке інформатика. Галузі знань, з якими пов’язана...
Охарактеризувати галузі знань, з якими пов’язана інформатика, умови існування інформації, властивості інформації

Заяви-повідомлення про відмову від переважного права купівлі частки

Тема: оксиди. Склад, назви, будова, фізичні властивості, поширеність...
Тема: оксиди. Склад, назви, будова, фізичні властивості, поширеність в природі, використання

Міністерство соціальної політики україни
Отже, коефіцієнт, на який необхідно прокоригувати виплати, які враховуються при обчисленні середньої заробітної плати, розраховуються...

Шпаргалка для аніматора
Має нагадувати, що тоді, коли триває зустріч, кожен з учасників, подумки, приєднуючись до Діви Марії, Яка бере участь разом з нами,...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт