Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Методичні рекомендації щодо підготовки до IІ (районного/міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

Методичні рекомендації щодо підготовки до IІ (районного/міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання





Методичні рекомендації щодо підготовки до IІ (районного/міського) етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

у 2015/2016 н.р.
Умови проведення

ІІ (районний/міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання проводиться відповідно до «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 №1099, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 №1318/20056.

Олімпіада проводиться у межах одного міста (селища міського типу, селища, села). У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання беруть участь учні 9 та 11 класів. За бажанням учасник має право на загальних засадах брати участь у змаганнях серед учнів старших (порівняно з класом (курсом) фактичного навчання) класів (курсів) у межах визначених вікових груп кожного навчального предмета.

ІІ етап олімпіади складається з трьох турів: теоретичного туру, комплексної (практичної) роботи та захисту проекту (домашнього завдання).
Зміст та оцінювання
Теоретичний тур. Учасникам протягом 1год. (тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на різні типи теоретичних завдань, що охоплюють основні види навчальної діяльності на уроках трудового навчання і технологій. Максимальна рекомендована кількість балів за теоретичний тур – 30 балів. Кількість балів за виконання кожного завдання та критерії визначають члени журі.
Комплексна(практична) робота. Учасникам олімпіади необхідно виготовити та оздобити виріб із запропонованого набору матеріалів та інструментів (пристосувань) із застосуванням операцій ручної та механізованої обробки конструкційних матеріалів. Організаційні комітети та робочі групи районних (міських) олімпіад повинні забезпечити учнів необхідною технологічною документацією, матеріалами та обладнанням для виконання комплексної роботи.

У разі, якщо в місцях проведення олімпіади немає відповідного обладнання, верстатів, умов для виготовлення визначеного виробу, організаційний комітет олімпіади може внести корективи у завдання практичного туру або замінити його, підібравши такі об’єкти діяльності, які б дозволили учням виготовити виріб із застосуванням ручних операцій обробки матеріалів. Проведення практичного туру олімпіади є обовязковим!

Якщо учні (дівчата) не матимуть можливості працювати на швейній машині, для них потрібно передбачити виконання комплексної роботи в ручному варіанті за єдиним завданням журі.

Членам журі, які будуть оцінювати означене завдання, звернути особливу увагу на критерії оцінювання таких робіт та мотивоване виставлення балів.

Вони можуть, спираючись на власний досвід, самостійно визначити систему оцінювання, довівши її до учасників змагань перед виконанням завдань.

На виконання завдання передбачено 4 години.

Робота оцінюватиметься в 60 балів.

Критерії оцінювання:

  • функціональність виробу та зручність у користуванні;

  • привабливість (естетична цінність) виробу;

  • володіння техніками обробки матеріалів;

  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань.

Під час оцінювання членам журі необхідно врахувати не лише якість виготовлення виробу, а й кількість та якість виконання оздоблювальних елементів на ньому.

За порушення правил техніки безпеки під час виконання завдання учасники можуть позбавлятися до п’яти балів рішенням Голови журі за вмотивованим поданням членів журі у присутності учасника, до якого ця норма застосовується.

Після завершення виготовлення, учасники повинні презентувати свій виріб перед членами журі.

Під час роботи дівчата можуть використовувати власні швейні машини, а хлопці – ручний інструмент.

Творчий проект (домашнє завдання) учасники розробляють та виготовляють вдома:

  • хлопці 9 класу – «Кухонний набір з двох предметів» (не декоративний);

  • хлопці 11 класу – тема проекту буде повідомлена додатково;

  • дівчата 9 класу – «Сучасна текстильна іграшка»;

  • дівчата 11 класу – «Інтер'єрна прикраса».

До виробу необхідно додати портфоліо включно із презентацією виконаної роботи на електронному носії.

Завершальним етапом виконання творчого проекту має бути випробування виробу в реальних (наближених до реальних) умовах. Це може призвести до часткової втрати зовнішнього вигляду, що не вплине на оцінювання роботи з боку журі.

Під час захисту проекту (5-7 хв.) учні демонструють слайди (15-20 фотографій), які ілюструють процес виконання виробу від задуму до випробувань та висвітлюють питання:

  • Які недоліки було виявлено під час тестування?

  • Як вони були виправлені?

Також учасники олімпіади дають відповіді на запитання членів журі щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо

Звертаємо увагу на те, що розширених економічних обрахунків, креслень, технологічних карт, маркетингових досліджень робити не варто, оскільки це, зазвичай, одиничні вироби, теми яких визначено заздалегідь. Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 40.

Критерії оцінювання домашніх і комплексних робіт:

  • функціональність та зручність у користуванні запропонованих виробів;

  • естетичність, привабливість виробу;

  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань.

  • відповідність вимогам завдань (напрям, презентація, захист тощо).


Учасники олімпіади
До місця проведення олімпіади учні повинні прибувати організовано у супроводі керівника команди, маючи при собі:

  • учнівський квиток;

  • медичну довідку про відсутність інфекційних хвороб та контакту з інфекційними хворими;

  • довідку про допуск до роботи на обладнанні навчальних майстерень.

Просимо звернути увагу на правильне оформлення документації на учасників заключного етапу олімпіади (прізвище, ім’я, по-батькові в називному відмінку ‒ з документа, що засвідчує особу; повна назва закладу в називному відмінку ‒ з гербової печатки закладу, в якому навчається учасник олімпіади).
Нагородження учасників олімпіади

Переможці ІІ етапу визначаються згідно до пунктів 5.3., 5.4. «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (Наказ МОНмолодьспорт №1099 від 22.09.11 року).





Відповідальна особа:

завідувач відділу методики викладання трудового навчання й технологій

КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»


Бащенко Олена Іванівна


Контактний телефон:

097 82 57 147

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій відбудеться 26 грудня 2015 року

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій відбудеться 26 грудня 2015 року

Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо організації...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Комплект олімпіадних завдань складений відповідно до діючих навчальних програм за попередні роки навчання та охоплює вивчений учнями...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ етапу та підготовки до...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики проводиться у січні-лютому 2015 року згідно з наказом Міністерства освіти І науки...

Методичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у...

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»

Методичні рекомендації
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...

Завдання ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання 2015-2016 н р
Сутність технологічної операції полягає у відокремленні частин матеріалу для надання заготовці потрібної форми І заданих розмірів...

Організаційно-методичний супровід другого етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики
Ного управління освіти І науки Дніпропетровської обласної держадміністрації від 24. 09. 12 №770/0/212-12 та наказом доіппо від 27....

Методичні рекомендації та завдання з підготовки школярів до участі...
Комплект олімпіадних завдань охоплює програмовий матеріал з різних розділів курсу історії України та Всесвітньої історії за попередні...

Інформаційно-методичні рекомендації щодо проведення обласного етапу...
Обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір» (далі – виставка) проводиться з метою розвитку творчих здібностей...

Методичні рекомендації щодо проведення І іі етапів Всеукраїнської...
Навчально-методична лабораторія гуманітарних дисциплін кафедри гуманітарної освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної...

Методичні рекомендації до проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської...
Електронна копія друкованого видання передана для внесення в репозитарій Луцького нту

Задача Обробка текстової інформації в середовищі ms word (25 балів)....
Завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. 12. 11. 2016 p

Положенн я про Всеукраїнську краєзнавчу експедицію учнівської молоді
Провести 26. 02. 2015 року о 14. 00 години на базі Центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді «Мандрівник» захист...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт