Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Уроку

Уроку






ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

За альбомом-посібником С. М. Демчак, Т. Т. Чернявської

(1 година на тиждень)



Тема уроку

Дата

Відтворення простих форм лінією, плямою, в об'ємі

1.

Вступ. Бесіда «Краса навколо нас». Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами й інструментами, якими працює художник. Розфарбовування малюнка.




2.

Різноманітність форм предметів довкілля. Прості геометричні форми: площинні (прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал) та об'ємні (куб, циліндр, конус, куля). Виконання аплікації із геометричних фігур (кольоровий папір).




3.

Види і типи ліній. Виражальні можливості лінії. Створення (на елементарному рівні) виразного образу лінійними засобами на основі творчої уяви. Виконання композиції «Острів у морі» (графічні матеріали).




4.

Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та інструменти. Прийоми роботи графічними інструменти. Виконання композиції «Пригоди лінії та крапки» (графічні матеріали).




5.

Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Виконання композиції «Сімейка грибів» (пластилін).




6.

Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів (пластилін).




7.

Виражальні можливості силуетної форми. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером. Значення раціонального використання паперу для екології Землі. Колективне виконання композиції «Осінні дерева» (кольоровий папір).




8.

Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при виготовленні аплікації з природних матеріалів. Виконання аплікації «Акваріум з осіннього листя» (природні матеріали).




Елементарні засоби компонування простих форм

9.

Поняття про лінію горизонту. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташу- вання (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу). Виконання аплікації «Блакитне небо, синє море» (кольоровий папір).




10.

Поняття «композиція» (на пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике зображення). Виконання аплікації «Хатинка під горою» (кольоровий папір).




11.

Поняття про основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування гуашевими та акварельними фарбами, пензлями, палітрою. Виконання композиції «Танок кольорів» (акварельні фарби).




12.

Ознайомлення зі спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Виконання композиції «Веселка» (акварельні фарби).




13.

Ознайомлення з групою «теплих» кольорів. Виконання композиції «Сяє ясне сонечко» (акварельні фарби).




14.

Ознайомлення з групою «холодних» кольорів. Виконання композиції «Квітка Снігової Королеви» (свічка, акварельні фарби).




15.

Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення простими елементами. Виконання аплікації «Новорічна ялинка» (кольоровий папір).




Зображення основних форм і їхніх частин у графіці та живописі

16.

Виражальні можливості ліній (актуалізація знань). Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Виконання композиції «Снігопад» (фломастери).




17.

Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів. Виконання композиції «Веселий сніговик» (гуаш).




18.

Витинання як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або декількох осей симетрії. Виконання сніжинок-витинанок (білий папір).




19.

Розмаїття форм. Взаємозв'язок основної форми та її частин. Виконання аплікації «Ялинки — лісові красуні» (кольоровий папір).




20.

Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з технікою набризку. Виконання композиції «Зимовий день» (гуаш або акварельні фарби).




21.

Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів («веселий», «легкий», «ніжний» тощо). Малювання килимів доброго та злого чарівників (акварельні фарби або гуаш).




22.

Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розмірів форм та їх складових частин. Малювання пензлем та пальцем композиції «Пухнасті курчата» (акварельні фарби).




23.

Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. Виконання композиції «Кольорові метелики» (акварельні фарби).




24.

Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Виконання композиції «Подарунок мамі» (кольоровий картон, пластилін).




25.

Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об'єкта зображення. Виконання композиції «Весняне диво-дерево» (акварельні фарби або гуаш).




26.

Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм в об'ємі. Виконання композиції «Кумедні пінгвіни» (пластилін).




27.

Зображення в об'ємі птахів, тварин з урахуванням пропорцій. Узгодження основної форми з елементами декору. Ліплення на тему «Потішні тваринки» (пластилін).




28.

Поняття про будову людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння частин тіла за формою та розміром. Виконання аплікації «Космонавт» (кольоровий папір).




29.

Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. Виконання з паперу об'ємних будівель «Чарівне місто» (кольоровий папір).




Стилізування й орнаментальне оздоблення форм

у декоративно-ужитковому мистецтві

30.

Поняття декору. Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. Виконання аплікації «Декоративна ваза» (кольоровий папір).




31.

Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. Декорування великодніх яєць «Кольорові кра- панки» (гуаш).




32.

Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. Виконання композиції «Весняна хустина» (акварельні фарби або гуаш).




33.

Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна узгодженість об'ємної форми та декору. Ліплення святкового торта (пластилін).




34.

Поняття оригамі як виду художньої роботи з папером. Виконання оригамі «Рибка-іграшка» (білий або кольоровий папір).




35.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання композиції «Дивовижні квіти». Підсумок за рік.






поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок української мови, проведений в 3 класі Тема уроку
Обладнання. Девіз уроку, тема уроку, малюнок із зображенням сніговика, зимові пейзажі, роздаткові картки, етапи уроку, матеріал для...

Уроку: урок відкриття нових знань. Цілі уроку
Тема уроку «Префікси І прийменники. Зіставлення за значенням та способом написання»

План-конспект уроку з української мови Клас: 7 Тема уроку
Тема уроку. Розвиток мовлення. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі

План-конспект уроку з використанням ікт тема уроку
Тема уроку: «Переваги та недоліки у користуванні сучасними комунікативними технологіями». Проведення опитування та написання звіту...

Уроку-90хвилин. Тема(уроку фізики)
Тема(уроку фізики): Лабораторна робота №8 «Вимірювання потужності споживача електричного струму»

Уроку
Відомо, що в педагогічній методичній науці існують різні погляди на структуру уроку. Доктор педагогічних наук Мірошніченко Л. Ф....

Урок засвоєння нових знань. Слайд Дії вчителя Дії учня Примітки Слайд...
Методична мета уроку: продемонструвати можливі способи та прийоми розвитку загальноосвітніх навичок та вмінь на різних етапах уроку....

Методична розробка уроку української літератури «Категорія добра І зла в літературі»
Завдання випереджувального характеру отримали декілька учнів ще до проведення уроку. Вони мали час знайти інформацію, провести своє...

Уроку. Відкриття нових знань Тема уроку. Порядок дій у виразах

Уроку Тема уроку
Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками. Оформлення договорів, рахунків постачальників

Уроку: навчальна
Тема уроку: Загальна характеристика мінерально-сировинних ресурсів. Паливні корисні копалини

Повідомлення теми уроку So, what are we going to speak about on today’s...

Уроку Тема уроку
Узагальнення знань, отриманих учнями у початковій школі. Завдання предмета «Трудове навчання»

Аналіз уроку (схема аналізу І самоаналізу уроку)
Як дотримувався принцип систематичності й послідовності формування знань, умінь І навичок

Уроку Дата Тема уроку
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом

Уроку: навчальна
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ І задач на дві дії різного ступеня

Уроку з української літератури на тему: “ Павло Тичина
Організаційна частина. Оголошення теми та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

План уроку з «Рудникової автоматики» Тема програми
Вид уроку: тестування, гра «Словесна баталія», контрольні вправи, перевірочні змагання



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт