Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

План проведення серпневої наради керівників районних методичних об’єднань вчителів російської мови та зарубіжної літератури

План проведення серпневої наради керівників районних методичних об’єднань вчителів російської мови та зарубіжної літератури





ЗАТВЕРДЖУЮ:
Директор комунального закладу

«Інноваційно-методичний центр» Ратєєва С.В.
План

проведення серпневої наради керівників районних методичних об’єднань вчителів російської мови та зарубіжної літератури

Дата проведення: 25.08.2015р.

Місце проведення: КГ № 95

Час проведення: 10.00

Мета: проаналізувати роботу методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури протягом минулого навчального року, розглянути нові нормативно-правові документи, що є актуальними в 2015-2016 н.р., обговорити стратегічні напрями покращення професійної компетенції вчителя-філолога, спланувати роботу методичного об’єднання у новому навчальному році, запропонувати практичний досвід обласних філологічних майстерень.

Керівник секції: Тітаренко Лілія Миколаївна, методист районного методичного кабінету відділу освіти виконкому Дзержинської районної у місті ради.



З/П

Питання для обговорення

Час



Про підсумки роботи МО вчителів російської мови, літератури, зарубіжної літератури. Аналіз участі школярів міста у предметній олімпіаді з російської мови та зарубіжної літератури.

10.00 – 10.10



Пріоритетні напрями роботи педагогів міста на І етапі обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».

10.10 – 10.20

3.

Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі. Ознайомлення з нормативними документами на 2015 – 2016 навчальний рік.

10.20 – 10.35

4.

Особливості викладання мови національних меншин (російської), літератури (російської та зарубіжної), зарубіжної літератури у 7-х класах.

10.35 – 10.50

5.

Планування роботи МО на засадах діяльнісного підходу.

10.50 – 11.00

6.

Організація роботи з обдарованими учнями та підготовка їх до участі в

інтелектуальних змаганнях у новому навчальному році. Питання про створення банку олімпіадних завдань.


11.00 – 11.10

7.

Презентація продуктів обласних творчих майстерень педагогів Дніпропетровщини.

11.10 – 11.20

8.

Прийняття рекомендацій.

11.20 – 11.30

Нормативно-правові документи, що є актуальними в 2015-2016 н.р.

  • Лист МОН від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів».

  • Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».

  • Лист МОН від 10.06.2015 № 1/9-285 «Щодо обов'язкової ділової документації».

  • Наказ МОН від 07.08.2015 № 855 «Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів».

  • Лист МОН України від 10.08.2015 № 1/9-380 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

  • Лист МОН від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».

  • Додатки до наказу МОНУ від 03.04.2012 №409 ( в редакції наказу МОНУ від 29.08.2015 р. №664).

  • Наказ МОНУ від 29.05.2015 №585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня».

  • Лист МОН від 30.08.13 № 1/9-592 «Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин».

  • Лист МОН № 1/0 – 580 від 21.08.2010 «Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010–2011 навчальному році». (порядок проведення уроків виразного читання, кількість зошитів та особливості іх оформлення, зразок заповнення сторінки журналу із зарубіжної літератури).

  • Наказ МОН від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах».

  • Лист МОН від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти».

  • Постанова КМУ від 08.07.2015 № 533 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

  • Наказ МОН від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».

  • Наказ МОН від 23.07.2015 № 791 «Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 грудня 2009 року № 1175».

  • Лист МОН від 24.07.2015 1/9-354 «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році».

  • Постанова КМУ від 29.07.2015 № 529 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

  • Положення про філологічні творчі майстерні (див. «Деякі аспекти викладання російської мови та світової літератури», випуск 5).

  • Методичні рекомендації ДОІППО для роботи над обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

( Дніпропетровська обласна педагогічна газета «Джерело» , червень-серпень 2015)

Інтернет-ресурси:

www.mon.gov.ua

www.doippo.dp.ua (розділ «Предмети», «Російська мова та світова література»)

www.osvita.ua
Методичні рекомендації

для керівників РМО, ШМО, вчителів російської мови,

літератури (російської та зарубіжної), зарубіжної літератури

з питань роботи в 2015-2016 н. р.
Ознайомившись з нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, рекомендаціями Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, обговоривши шляхи вирішення проблем викладання російської мови та зарубіжної літератури в 2015-2016 навчальному році, учасники наради рекомендують керівникам РМО, ШМО, вчителям-предметникам наступне:

  1. Ознайомитись з нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та спланувати роботу з урахуванням їх вимог.

  2. Визначити основні напрямки діяльності в процесі впровадження обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» на І-му (підготовчому) етапі.

  3. Впроваджувати зміст нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в галузі «Мови та літератури» з метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного та діяльнісного підходів до навчання учнів.

  4. Спрямувати роботу на підвищення якості навченості учнів на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА, ЗНО через технологізацію навчального процесу і впровадження компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання.

  5. Готувати матеріали про кращий досвід, накопичений в рамках методичного об’єднання, для участі в районних, міських, обласних, всеукраїнських виставках.

  6. Проводити і аналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.

  7. Спланувати систему шкільних семінарів – практикумів за напрямами:

    • для молодих і малодосвідчених вчителів;

    • методика викладання окремих тем програми;

    • розв’язування олімпіадних завдань;

    • технології підготовки учнів до ДПА та ЗНО;

    • організація роботи з обдарованими учнями тощо;

  8. Проаналізувати результати участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, у районних, міських, обласних, всеукраїнських і міжнародних інтелектуальних конкурсах, захистах учнівських науково-дослідницьких робіт на конкурсах-захистах МАН України.

  9. Спланувати роботу з обдарованими учнями, передбачити заняття з олімпійським резервом, підготувати банк олімпіадних завдань.

  10. Активізувати організаційні форми роботи (семінари, курси, тренінги тощо) щодо підготовки педагогів, які працюватимуть у 5,6,7-х класах.

  11. Вивчати та узагальнювати досвіди роботи вчителів за провідними методичними проблемами.

  12. Заохочувати вчителів до участі в обласних творчих філологічних майстернях.

  13. Активізувати роботу щодо розміщення публікацій із висвітлення власного педагогічного досвіду у фахових виданнях та на офіційних сайтах.

  14. Підвищувати професійну компетенцію філологів шляхом участі у семінарах, конференціях, конкурсах та обласних творчих філологічних майстернях.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Затверджую ректор доіппо м.І. Романенко Матеріали обласної серпневої...
Наказ мон україни №582 від 28. 05. 2015р: Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді

Довідка п ро стан ведення поурочних планів учителями школи Мета перевірки
Адміністрацією школи з 24 по 28 березня 2014 року було перевірено календарно-тематичне планування. До перевірки було залучено керівників...

Відділ освіти
Про проведення І (районного) етапу обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості з російської...

План заняття фокус групи керівників міських методичних об’єднань «навчаючись навчаю»
Тема: «Методичне об’єднання педагогічних працівників – ефективна форма підвищення професійної компетентності»

Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...

Методичні рекомендації щодо застосування літературознавчого аналізу...
Творча група вчителів світової літератури та російської мови Новомиргородського району, яка працює над проблемою «Аналіз художнього...

Творча зустріч двох філологічних майстерень за темою: «Сучасні підходи...
Чителів російської мови та літератури проходила творча зустріч двох філологічних майстерень за темою: «Сучасні підходи до викладання...

Шерстюк Надія Дмитрівна
Автор: Шерстюк Надія Дмитрівна учитель російської мови та зарубіжної літератури Нехворощанської загальноосвітньої школи І –ііі ступенів,спеціаліст...

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1
України; О. В. Ревнивцева, зав навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені...

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Зміст
України; О. В. Ревнивцева, зав навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені...

Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури у 2012-2013...
Лист Міністерства №1/9-581 від 28. 08. 2009 "Про методичні рекомендації щодо застосування елементів двомовного навчання"

Рекомендації щодо планування роботи шкільного методичного об '
Шановні керівники методичних об’єднань, до вашої уваги матеріали та методичні рекомендації, які допоможуть Вам у плануванні, а також...

Робота методичних об’єднань
Про підсумки роботи методичного об’єднання керівників вокальних гуртків за минулий навчальний рік та завдання на новий 2014/2015...

Навчальний кабінет зарубіжної літератури
Положення про навчальний кабінет зарубіжної літератури (далі кабінет) роз­роблено відповідно до Закону України «Про загальну середню...

Методичні рекомендації щодо особливостей викладання світової літератури,...
Міністерства освіти І науки України від 01. 06. 2012 року №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін»...

Програми факультативних курсів із світової літератури для 5-7 класів Укладачі
...

Рекомендації до виконання письмових робіт учнів
Зміни в підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти зумовили перегляд вимог до виконання...

«Використання сучасних технологій на уроках англійської мови» Підготувала...
Своїм кредо вважаю: “Знання складається із дрібних крихт щоденного досвіду. Тільки співпраця учителя з учнем здолає бар’єр І дасть...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт