Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

План роботи кз лор «Червоноградська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» на 2016-2017 навчальний рік Вступ

План роботи кз лор «Червоноградська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» на 2016-2017 навчальний рік Вступ





Сторінка1/5
  1   2   3   4   5
ПЛАН РОБОТИ

КЗ ЛОР «Червоноградська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів»

на 2016-2017 навчальний рік

Вступ.

І. Інформаційна довідка про школу. Характеристика навчального закладу
ІІ. Педагогічний аналіз за 2015-20156навчальний рік. Пріоритетні цілі і завдання на 2016-2017навчальний рік.
ІІІ. Організація роботи педагогічного колективу школи.

  1. Тематика засідань педагогічної ради.

  2. Наради при директору.

  3. Наради при заступнику директора з навчально-виховної роботи.


ІV. Робота з шкільним колективом.

  1. Управління процесом професійного росту педагогів.

А) Тематика засідань методичної ради.

  1. Робота над забезпеченням всебічного розвитку особистості школяра.

А) Інтелектуальний розвиток вихованців.

Б) Робота з громадськістю, шефами для забезпечення навчання та

виховання дітей.

3. Правове виховання школярів, робота з профілактики правопорушень серед вихованців.

V. Управлінська діяльність дирекції школи.

1. Керівництво і контроль за навчально-виховним процесом.

VI. Охорона праці та безпека життєдіяльності.

  1. Заходи з дотримання техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

  2. План санітарно-оздоровчих заходів.

  3. План проведення заходів шкільною бібліотекою. (У бібліотекаря).


ДОДАТКИ:

  1. Тематика засідань методичного об’єднання вихователів/


Вступ
Для повного забезпечення навчально-виховної діяльності заклад працює у відповідності до нормативно-правових актів:

  • Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затверджена Указом Президента України від 25.06.2013 року №344/2013

  • Закон України «Про освіту»

  • Закон України «Про загальну середню освіту»

  • Закон України «Про позашкільну освіту»

  • Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» (від 06 липня 2010 року)

  • Закон України «Про охорону дитинства»

  • Закон України «Про мови»

  • Закон України «Про охорону праці»

  • Конвенція про права дитини

  • Кодекс законів про працю України

  • постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»

  • постанова Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року №24 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»

  • постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»

  • постанова Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»

  • постанова Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року №646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку»

  • постанова Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державно і комунальної форми власності»

  • постанова Кабінету Міністрів України «Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 12 червня 2003 року №363 «Про затвердження Положення про загальноосвітню школу-інтернат та загальноосвітню санаторну школу-інтернат»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 07 квітня 2005 року №204 «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2013року №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», лист МОН від 28.01.2014 р. №1/9-74 «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів"

  • наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року №1099 «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року №1547 «Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 11 грудня 2000 року «Про затвердження Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні» та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства освіти і науки від 17.03.2008 р., від 07.02.2012 р.

  • наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31 жовтня 2011 року №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 28 серпня 2013 року №1239 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 17 березня 2015 року №306 «Про затвердження Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 03 червня 2008 року «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки від 08 квітня 2015 року №412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10 травня 2011 року № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року №601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 14 грудня 2012 року №1423 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 20.12.2011 р. № 1473

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2005 року №458 «Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України»

  • навчальні програми для 1-4, 5-9, 10-11 класів, із змінами згідно з наказами Міністерства освіти і науки України №1495 від 22.12.2014 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», № 584 від 29.05.2015 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», № 585 від 29.05.2015 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня»

  • типові навчальні плани:

  • для 1-4-х класів – Типові навчальні плани початкової школи, затверджені наказом МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 № 572 (додаток 1), із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460;

  • для 5-6 класу – Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затверджені наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664 (додаток 8);

  • для 7 класу – Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затверджені наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 664 (додаток 1) із змінами згідно з наказами МОН України від 12.12.2014р. № 1465, від 07.08.2015 р. №855;

  • для 8-9-х класів – Типові навчальні плани, затверджені наказом МОНмолодьспорту України від 23.05.2012 р. № 616;

  • для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 № 657 (додаток 10)

  • постанова Головного державного санітарного лікаря України «Державні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально–виховного процесу» (від 14.08.2001 р. №63, погоджено лист МОН України від 05.06.2001 р. № 1/12-1459)

  • спільний наказ Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 20 липня 2009 року №518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»

  • нормативно-правова база щодо проведення державної підсумкової атестації серед учнів 4, 9, 11 класів

  • інформаційно–методична база впровадження профільного навчання,

  • наказ Міністерства освіти і науки №641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 року №762 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу

  • лист Міністерства освіти і науки України від 26.06.2015 р. № 1/9-305 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

  • лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 р №1/9-533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішкільного контролю навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 р. №67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів»

  • лист Міністерства освіти і науки України від 05.12.2014 р. №1/9-630 «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності»


І. Інформаційна довідка про школу. Характеристика навчального закладу
Станом на 01 вересня 2016 року в Червноградсьій загальноосвітній школі-інтернаті навчається 31 учень:
Мережа учнів по групах

Група

Кількість учнів

3,4,5

9

6,7,8

11

9,10

11

Всього груп- 3

Всього учнів -31



Характеристика контингенту учнів за статтю: чол. - 12; жін. – 19.

Окремі категорії:

Діти-сироти

1

Діти, позбавлені батьківського піклування

19

Діти, батьки яких засудженні

1

Діти, батьки яких недієздатні

2

Діти, батьки яких перебувають на довготривалому лікуванні

3

Діти, які перебувають у складних життєвих обставинах

4

Діти, батьки яких невідомі

1


Випускники 2015-2016 навч. року - 19

Закінчили з відзнакою - 0

Вступили на навчання у ВНЗ - 19осіб
Шкільним приладдям, підручниками, м’яким інвентарем вихованці закладу забезпечені 100%. Гарячим харчуванням охоплено 31 вихованця школи.
Кадрове забезпечення

У школі працюють:

  • 7вихователів;

  • практичний психолог;

  • соціальний педагог;

  • педагог-організатор.

Станом на 01.09.2016 р. відсутні вакансії на педагогічні посади.
Адміністративний корпус:

  • директор школи;

  • завідувач господарством;

  • юрист.


У школі функціонують:
Рада школи

Методичні об'єднання:

  • вихователів.


Для забезпечення навчальної діяльності у школі обладнано:

- 3 комп'ютерні класи;

  • спортивний зал;

  • спортивний майданчик;

  • бібліотека:



На базі школи працюють гуртки:

Комп’ютерних технологій «Байт», легка атлетика, юні туристи-краєзнавці.
ІІ. Педагогічний аналіз за 2015-20156навчальний рік. Пріоритетні цілі і завдання на 2016-2017навчальний рік.
Школа, побудована на принципах

співжиття, бережливого родинного

ставлення до дитини, буде спроможне

зберегти фізичне здоров’я, плекати її

духовний світ та інтелект, розвивати

в дитині творчу особистість
Першочергове завдання сучасної освіти – відповідність актуальним проблемам людини, суспільства і країни, підготовка усебічно розвиненої особистості, здатної до соціальної адаптації, здійснення професійної діяльності, самоосвіти і самовдосконалення.

Саме тому, покликане вимогою сьогодення реформування інтернатних закладів, удосконалення діяльності школи, вимагає пошуку, теоретико-методологічного обґрунтування, апробації та впровадження нових підходів методичної, навчально-виховної діяльності. Інструментом переосмислення нових підходів, технологій, методів, прийомів виховання та уміння дітей є, на думку наших педагогів – гуманізація. Проблема гуманізації, особистісно-орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі залишається пріоритетом.

Навчально-виховний процес у методичній роботі школи у 2015-2016 навчальному році був спрямований на створення системи партнерської взаємодії суб’єктів навчально-виховної діяльності як ефективного сучасного способу співпраці, де максимально враховуються можливості, потреби як вихованців так і працівників на засадах гармонійної взаємодії, виховання загальнолюдських і національних цінностей; переорієнтація навчально-виховного процесу на особистість дитини.

У минулому навчальному році діяло два класокомплекти педагогічної корекції, сім класів вікової норми ІІ - ІІІ ступенів школи, вісім груп, у яких виховувалось та навчалось 70 дітей. За результатами моніторингу рівня навченості учнів було проведено круглий стіл “Причини неуспішності учнів і шляхи їх подолання”. На основі моніторингу навченості кожної дитини, співбесід, спостережень класних керівників, вихователів, інформації лікаря, вивчення індивідуальних особливостей дитини, обговорили причини, ознаки неуспішності відставання учнів, визначили принципи корекції, завдань та контролю подолання неуспішності, підняття рівня мотивації навчання таких дітей. На засіданні підсумкової педради сплановано заходи та завдання щодо підняття рівня успішності учнів у новому навчальному році.

Аналіз навчально-виховної роботи з педагогічними працівниками у 2015-2016 навчальному році показав реалізацію законів та урядових рішень в галузі освіти, розпоряджень департаменту з питань освіти, науки, сім’ї та молоді ЛОДА, рекомендацій ЛОІППО, виконання наказу «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами» Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови», на підвищення професіоналізму вчителів, що передбачає системну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду.

Робота над проблемою школи, що випливає із проблем закладу і є складовою, у певній мірі підняла на вищий рівень теоретичну підготовку кожного педагога, надала чіткості, цілеспрямованості практичним заходам вчителів, вихователів.

Протягом 2015-2016 навчального року були створені необхідні умови для підвищення професійного рівня педагогів на курсах підвищення кваліфікації. Успішно включились у кредитно-модульну систему післядипломної педагогічної освіти всі педагоги.

Атестація педагогічних працівників у 2015-2016 навчальному році проходила за планом заходів з проведення атестації, який передбачав перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації медпрацівників; закріплення вчителів за членами адміністрації школи, виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками профкому, членами атестаційної комісії, оформлення методичних папок для накопичення матеріалів на період атестації вчителів, вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності загальної культури в педколективі, серед учнів та інших учасників навчально-виховного процесу. Атестувалось тринадцятеро педагогів. Присвоєно: кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії” – 2 педагогам, підтверджено – 2 педагогам, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» - 3 педагогам, підтверджено – 1 педагогу; присвоєно: кваліфікаційну категорію “спеціаліст другої категорії” – 5 педагогам. Члени атестаційної комісії зробили узагальнений висновок про педагогічну та методичну діяльність кожного, хто проходив атестацію. Дирекцією видано відповідні накази. Складено перспективний план атестації педпрацівників на 2011 – 2015 р.р.

Школа повинна бути середовищем реалізації особистості, головна мета – виявлення та розвиток здібностей дитини, тому діяльність методичної ради школи у 2015-2016 навчальному році було спрямовано на систематизацію методичних заходів, які розвивають творчі можливості педагогів; вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.

У 2015-2016 навчальному році на засідання педрад виносились питання: стан правовиховної роботи; стан викладання трудового навчання, історії, гуртків; проаналізовано рівень навченості учнів 5-11 класів, виховання загальнолюдської моралі, свідомої дисципліни як забезпечення єдності учасників навчально-виховного процесу, про що були прийняті відповідні ухвали, видані накази.

На нарадах при директору, заступниках директора з навчально-виховної та виховної роботи заслуховувались важливі питання роботи колективу: працевлаштування випускників, організація дотримання норм техніки безпеки, охорони праці; про результати поглибленого медогляду вихованців школи; про співпрацю класних керівників та вихователів; про дотримання вимог єдиного мовного режиму; про підготовку до предметних олімпіад; про відвідування учнями уроків; про стан ведення поурочних планів учителями; про стан ведення шкільної документації; корекційної роботи вчителів у класах ІПК, право-виховної роботи.

Над реалізацією проблеми закладу у світлі реформаційних процесів, що відбуваються сьогодні в освіті та вимагають нових підходів до організації і проведення навчальних занять працювали вищезгадані методичні об’єднання. Вчителі предметів естетично-гуманітарного циклу активно працювали на семінарах-практикумах: «Психологічні основи сучасного уроку в умовах особистісно зорієнтованого навчання», «Активізація пізнавальної діяльності учнів по уроках», «Впровадження на уроках інформаційно-комунікаційних технологій».

З метою створення умов для отримання учнями освіти відповідно до їх потенціалу, схильностей та інтересів, забезпечення можливостей професійного самовизначення функціонували методичні об’єднання вчителів: природничо-математичного циклу, суспільно-гуманітарного, вихователів, класних керівників та початкової школи.

Педагоги школи переконані, що основним результатом їх діяльності є не тільки система знань і навичок дітей сама по собі, а набір ключових компетенцій в інтелектуальній, цивільно-правовій, комунікативній, інформаційних та інших сферах. Над реалізацією цих проблем і працювали вони у 2015-2016 навчальному році.

Вчителі І ступеня школи, співпрацюючи із логопедом, психологом, спрямовують корекційну роботу на психофізичне становлення молодших школярів, розвиток їх навчальних можливостей та здібностей.

Також слід відзначити професійну компетентність, організаторські здібності голів м\о: Шаловило О.Ф., Іванів Н.П., Муравйову О.С., Кундик С.С., Зубко М.Й. Перетворення навчальної наукової інформації в навчальний матеріал, доступний для його розуміння учнями, пробудження інтересу до навчального предмета, розвиток активності учнів, впевненості їх у своїх силах – основні аспекти, які продемонстрували педагоги під час методичної декади, «Вчимося педагогіки успіху», було організовано науково-теоретичний семінар «Особистісно-зорієнтований підхід – нова освітня філософія», проведено теоретичний семінар для педагогів І ступеня школи із удосконалення системи медико-психолого-педагогічного супроводу дітей із ЗПР на уроках, корекційних заняттях, позакласній діяльності.

Слід відзначити достатній рівень методичної роботи педагогічних працівників під час організації та проведення предметних декад: математики, інформатики, української мови, Шевченківських днів, світової літератури, вихователів.

Методична робота полягала не тільки в тому, щоб ознайомити з новими інтерактивними методами навчання та їх практичним застосуванням, перевагами та проблемами, пов’язаними з їх використанням, а й підвищити мотивацію, особливо молодих вчителів, до вдосконалення, вироблення власної методики викладання, зацікавленості учнів до вивчення предмета. Методична допомога, консультації молодим педагогам надається спільно з наставниками за окремим планом.

У 2015-2016н.р. наш заклад поступово і неухильно рухався в напрямі інноваційного забезпечення умовами розвивальної взаємодії шкільних знань, умінь з економічними вимогами ринку праці.

На реалізацію проблеми школи було розпочато роботу над проектом “Формування технологічних компетентностей та конкурентоспроможної особистості випускника в умовах ринку праці”.

Цей напрям має вивести шкільну освіту на якісно новий рівень, що сприятиме виконанню головної функції – підготувати учнівську молодь до соціальних змін, адаптація до яких потребує самостійного оволодіння новими знаннями, уміннями самоорганізації навчально-трудової діяльності та відповідального позитивного ставлення до різного типу праці. Учасники проекту, вчителі, вихователі, спеціалісти, мають завдання не лише навчати учнів певному обсягу знань, що визначено стандартом освіти, але й розробляти та впроваджувати в освіту інноваційні умови розвивально-виховної та профорієнтаційної роботи на всіх етапах шкільного навчання.

Головним у 2015-2016 н.р. в роботі з педколективом були питання: підвищення професіоналізму, компетентності, духовності вчителів, відповідальності за результати своєї праці, розвиток творчого пошуку педагогів, запровадження ними в практику роботи елементів передових педагогічних технологій та інновацій; формування готовності вихованців школи-інтернату до особистісної та соціальної самореалізації; підготовка конкурентоздатного випускника, спроможного розкрити свої здібності в різноманітних ефектах сучасного життя; допомогти випускнику орієнтуватись в сучасному суспільстві, формувати його здатність швидко реагувати на запити часу.

Реалізація напрямів виховної роботи здійснювалася через систему традиційних загальношкільних, класних та позакласних заходів. З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу в минулому навчальному році розроблено та запроваджено єдину форму планів виховної роботи класних керівників та вихователів.

На початку навчального року створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них. Протягом року виявлено і проведено роботу з учнями, які схильні до самовільного залишення навчального закладу, девіантної та деліквентної поведінки.

З метою організації змістовного дозвілля учнів, їх творчого, інтелектуального, фізичного та духовного розвитку організовано роботу щодо залучення учнів до занять в шкільних гуртках, які дають змогу виявити творчі здібності учнів:« Веселкові барви», художній гурток (кер. Чобонян Г.М.), «Байт», комп’ютерний гурток, кіноклуб (кер. Капко А.Є.), «Умілі руки» (кер. Зарецька М.М.), літературний (кер. Маковська О.В.), хореографічний «Веселка» (кер. Джиган Є.С.), історико-краєзнавчий (кер. Слука В.П.). Крім того з метою залучення дітей та прищеплення любові до праці, в позаурочний час вихователями та класними керівниками організовано групові гуртки: ансамбль « Троїсті музики» та ансамбль сопілкарів (муз.кер. Чобонян В.С.), виготовлення листівок (кер. Олексій О.В.), «Голка, нитка, намистинка», вишивка бісером (кер. Пятночко С.І., Трибала О.З., Булик Ю.В.), «Чарівний клубочок» (кер. Стасюк Т.Я., Зубко М.Й.), «Люби і знай свій рідний край» (кер. Пятночко С.І.), писанкарство (кер. Парій Л.О., Кінах О.В.), «Юні господарники» (кер. Сопівник Н.Р.) також вихованці закладу відвідують школу мистецтв та будинок творчості.

Загальношкільні, позашкільні та класні виховні заходи проводились у відповідності до річного плану роботи, планів виховної роботи класних керівників та вихователів. Необхідно відзначити змістовне проведення традиційних заходів початку і закінчення навчального року, цикл бесід, свят, зустрічей, виставок, конкурсів.

З великою зацікавленістю учні брали участь у підготовці до «Шевченківських днів», було проведено книжкову виставку «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття», презентацію «Пам'ятаємо тебе, Тарасе!», урок - роздум «Жіноча доля - вічний біль поета», перегляд кінофільмів за творами Т.Г.Шевченка, слухання віршів Т.Г. Шевченка у виконанні акторів, слухання пісень за творами Т.Г. Шевченка, конкурс «Кращий декламатор». Переможці були нагороджені грамотами та грошовими преміями, виставку малюнків «Т.Г.Шевченко і образотворче мистецтво».

З метою пропаганди, формування вмінь та навичок здорового способу життя, розширення функціональних можливостей організму дітей та формування практичних вмінь та навичок для самостійних занять спортом, для учнів проводились спортивні свята, змагання, конкурси : «Веселі старти та естафети», «Козацькі розваги» (до Дня українського козацтва), обласні змагання Львівського центру Спорт для всіх – «Ти зможеш, якщо зміг я!», «Богатирські ігри» (до Дня захисника Вітчизни). У міському чемпіонаті з футболу шкільна команда виборола ІІІ місце, у Всеукраїнському турнірі серед шкіл-інтернатів з футболу (м. Полтава) команда «Юність» зайняла 4 місце, у червні місяці 5 кращих спортсменів школи їдуть на навчально-тренувальний збір у м. Шацьк. Також було проведено свято «День здоров'я», конкурси малюнків «Я обираю здоровий спосіб життя», відкрита виховна година у 8 класі «Шкідливим звичкам немає місця серед нас», єдині уроки з безпеки дорожнього руху (травень, вересень, жовтень, грудень), тиждень пожежної безпеки, першість школи з волейболу «Нумо, дівчата», змагання з волейболу та баскетболу. Учні школи відвідують такі спортивні секції: легка атлетика, волейбол, баскетбол (кер. Маковська Л.В.), футбол (кер. Маковський В.Є.), силовий (фітнес) (кер. Маковська Л.В., Капко А.Є.), настільний теніс, шахи, шахмати (кер. Ковальська Г.Ю.), учні школи відвідують ДЮСШ .

Усі вихователі та класні керівники провели в повному обсязі заняття з циклу «Безпека життєдіяльності» щодо вивчення правил дорожнього руху, заняття щодо вивчення правил протипожежної безпеки, запобігання отруєнь, правил безпеки при користуванні газом, безпеки з вибухонебезпечними предметами, безпеки на воді, безпеки користування електроприладами, профілактики туберкульозу, гепатиту, гельмінтозу та інших інфекційних захворювань.

Упродовж навчального року для учнів проводились профілактичні бесіди за темами : «Молодь за здорове життя», «Життя без наркотиків» (о\у сектору боротьби з незаконним обігом наркотиків Прус. І. О., провідний фахівець соціальної роботи ЧМЦ СССДМ Чугунов А. М.), «Профілактика дитячого травматизму» (лікар-травматолог Баглай Т. І.), «Особиста гігієна школяра», «Отруйні рослин навколо нас», «Правила поведінки на воді» (ч\м Бар О.Г., Михальчук Н.І., Войтович Н.В.), тренінги «Здоровим бути модно» (практичний психолог Парій Л.О.), «Так здоров’ю – ні узалежненням» (Кінах О.В., Вишко Н.Й.), книжково-літературна виставка «Здорові діти – здорова нація» (бібліотекар Чуба Л.М.). Організовані й проведені бесіді з наркологом центральної лікарні Дихтяр М.В. за темами: «Профілактика наркоманії та токсикоманії серед дітей та підлітків», тренінг «СНІД, секс та стосунки», «Профілактики наркоманії та вживання психотропних речовин», «Профілактика венеричних захворювань та СНІДу».

У навчальному закладі проведено ряд заходів згідно комплексної програми профілактики суспільно небезпечних узалежнень та правового виховання дітей щодо залучення учнівської молоді до правової культури. Дані питання розглядалися на нарадах при директорі та на засіданнях методичного об’єднання класних керівників.

Основними формами роботи в цьому напрямку традиційно залишаються бесіди про основи правових знань, круглі столи за участю представників ССД, ВКМСД та правоохоронних органів. На початку нового навчального року були складені плани спільних заходів роботи з Червоноградським МВ УМВС України в Львівській області, прокуратурою м. Червонограда:

1. Зустріч із суддею Червоноградського міського суду «Що потрібно знати про кримінальну та адміністративну відповідальність».

2. Виховні години за участю соціально-психологічної служби:

«Захист житлових та майнових прав дітей сиріт»,

«Конвенція про права дитини»,

«Захист вітчизни – обов’язки кожного громадянина»,

«День прав дитини – закон і діти».

3. Спільно з працівниками соціальної служби та центру сім’ї та молоді було проведено форум-театр «Твоє життя – твій вибір» (протидія торгівлі людьми) в рамках проекту MTV EXIT «Залучення молоді до запобігання торгівлі людьми в Україні, що реалізується «Українським фондом «Благополуччя дітей».

4. Анкетування учнів 9-11класів із питань знання законів України, кримінальної відповідальності, прав, обов’язків громадян України.

Анкетування учнів на визначення ставлення підлітків до наркогенних речовин;

Діагностичне дослідження дітей:

«Молодь і протиправна поведінка», «Злочиність очима підлітків.

Велика увага приділяється трудовому вихованню та профорієнтаційній роботі, підготовці дітей-сиріт до самостійного життя. З метою формування уявлення дітей про багатогранність професій та сприяння емоційно-ціннісному ставленню до життя через професії, підготовка до соціалізації через формування навичок та умінь дорослого життя проводились бесіди: «Ким бути? Здібності людини та вибір професії», «Справа мого життя», «Професії різні важливі, професії різні потрібні» та інші. Для старшокласників організовано ряд професіографічних екскурсій. Учні відвідали шоколадну фабрику, ВАТ «Калина», ТзОВ «Дюна–Веста», швейне підприємство. Налагоджена співпраця з міським центром зайнятості. З метою формування в дітей готовності до свідомого професійного вибору спеціалісти цих служб провели з вихованцями ряд заходів: рольові ігри, тренінги, конкурс малюнків, комп'ютерне психодіагностичне обстеження, індивідуальні бесіди з учнями-випускниками.

Завданням естетичного виховання дітей у навчальному закладі є не тільки розширення художнього сприймання, списку прочитаних книг, почутих музичних творів, а й організація людських почуттів, духовного росту особистості, регуляція і корекція поведінки. Розвитку творчих здібностей кожного учня сприяли заходи художньо-естетичної спрямованості. Учні переглянули вистави та концерти , здійснили більше 25-ти екскурсій.

Основним завданням екологічного виховання в школі-інтернаті було систематизація та використання екологічних знань, виховання любові до природи, бажання берегти і примножувати її, формування вмінь і навичок діяльності в природі. Створювалися умови для усвідомлення необхідності бережливого ставлення до природи та формування їх естетичного смаку. В березні-квітні в школі традиційно проведено акцію «Чисте довкілля». Активною була участь учнів школи в різних конкурсах цього напрямку: конкурсі дитячої художньої творчості «Природа очима дітей»; конкурсі малюнків «Світ очима дітей». З метою розвитку еколого-натуралістичної діяльності, формування екологічної культури та бережливого ставлення до природи проводилися бесіди, засідання «круглого столу», години спілкування, вікторини.

Поряд із традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні школи, так і на рівні класних колективів. Організаційно-функціональну структуру учнівського самоврядування очолює голова учкому. За кожною комісією закріплені педагоги-консультанти, які відповідали за надання методичної допомоги органам учнівського самоврядування, учням-лідерам із проблеми організації цікавих справ, акцій, навчання учнівського активу.

Роль учнівського самоврядування підвищується в зв’язку з результативністю діяльності й підняттям її авторитету серед учнів та педагогічного колективу, але однією зі складних проблем залишається невелика чисельність активістів та недостатній рівень інформаційного забезпечення про самоврядування серед учнів школи.

Виходячи з цієї мети, роботу педагогічного колективу школи у 2016-2017 навчальному році буде спрямовано на виконання таких завдань та напрямів:

  • забезпечення готовності педагогічних працівників до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності;

  • психолого-соціальний супровід навчально-виховного процесу та методичної роботи загалом, сприяння розвитку психолого-соціальної служби закладу;

  • здійснення контролю та моніторингових досліджень з проблем якості навчально-виховного процесу, організації науково-методичної роботи, ефективності управлінської діяльності та інших актуальних питань освітньої галузі;

  • сприяння підвищенню професійного рівня педагогічних працівників покращення матеріально-технічної та навчально-методичної бази школи;

  • забезпечення розвитку системи підтримки творчих педагогів;

  • підвищення рівня управлінської компетентності;

  • удосконалення системи виявлення, вивчення, узагальнення та науково-методичного супроводу впровадження педагогічного досвіду;

  • розширення міжнародних зв’язків;

продовжити роботу проекту «Формування технологічних компетентностей та конкурентоспроможної особистості випускника в умовах ринку праці».

ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ



з/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальні за виконання

Вид

узагальнення

1.

Перевірка ведення алфавітної книги, уточнення списків вихованців.

До 31.08

Олійник І.М.

Гутівська О.П

Інформація

2.

Перевірити подальше навчання, працевлаштування випускників 9, 11 класів.

До 02.09

Кінах О.В.

Інформація

3.

Забезпечити організацію навчально-виховного процесу у класокомплектах.

До 01.09

Корнило О.В.

Наказ

4.

Інструктаж щодо ведення шкільної документації, співбесіда з педпрацівниками з підготовки календарно-тематичного планування, особливості реформування у навчальному році.

До 06.09

Корнило О.В.

Інформація м\о

5.

Оформити журнали гурткової роботи.

До 05.09

Педагоги




6.

Забезпечення учнів підручниками.

До 05.09

Чуба Л.М.

Інформація

7.

Підготувати документацію для здачі звіту ЗНЗ-І та тарифікації.

До 04.09

Корнило О.В.

Звіт

8.

Скласти розклад факультативів, гуртків.

До 05.09

Корнило О.В., Олійник І.М.

Розклад

9.

Здійснювати постійний контроль за відвідуванням учнями уроків, перебування в інтернаті, терміново зясовувати причину відсутності.

Протяг. року

Дирекція, вихователі

Інформація

10

Вести постійну співпрацю з опікунськими радами області із залучення до навчання учнів, які схильні до бродяжництва.

Протяг. року

Дирекція, соц.педагог, юрист, вихователі

Інформація листи

11

Організувати індивідуальну роботу з новоприбулими учнями і тими, які мають початковий рівень навчальних досягнень чи тривалий час не відвідували школу.

Протяг.

року

Дирекція, психолог, соц.педагог,

вихователі

Інформація

12

Проводити консультації:

  • для вихователів;

  • для спеціалістів з проблем адаптації новоприбулих вихованців.

Протяг.

року

Корнило О.В., Олійник І.М.

Інформація

13

Провести інвентаризацію підручників.

До 15.12

Чуба Л.М., комісія

Наказ

14

Проводити конкурсний відбір кращих учнів на отримання стипендії від Благодійного фонду.


Щомісячно

Комісія

Відношення

15

Організувати роботу шкільної медико-психолого-педагогічної комісії.


До 07.09

Корнило О.В.

Наказ

16

Систематизувати списки дітей спеціальних лікувальних груп для занять фізичною культурою за результатами медичного огляду.


До 12.09

Медичні працівники

Наказ

17

Поновити особові справи педагогічних працівників, доопрацювати списки педагогів.


До 06.10

Гутівська О.П.

Списки, звіт

18

Підготовити і здати звіт 83-РВК


До 06.10

Корнило О.В.

Списки, звіт


  1   2   3   4   5

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

План роботи комунального закладу «Люботинська спеціалізована школа-інтернат...
Комунального закладу «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів “Дивосвіт”»

План роботи тернопільської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням...
Розділ І. Організаційні заходи щодо реалізації Закону України "Про загальну середню освіту"

Міністерство освіти І науки україни відділ освіти козельщинської...
Першочергові заходи з виконання пріорітетних завдань школи на 2016-2017 навчальний рік

Міністерство освіти І науки україни відділ освіти козельщинської...
Першочергові заходи з виконання пріорітетних завдань школи на 2017-2018 навчальний рік

Іллічівська загальноосвітня школа з профільним навчанням І-ІІІ ступенів №7 нака з
«Про створення тарифікаційної комісії та проведення тарифікації педагогічних працівників навчальних закладів міста на 2015-2016 навчальний...

Мелихівський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ...
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад нововодолазької районної ради

Зразок
Місце роботи та посада, яку займає педагогічний працівник на час атестації: обласний комунальний заклад освіти «Дніпропетровська...

1 Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа...
Загальцівського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Високобайрацький навчально виховний комплекс «загальноосвітня школа...
Високобайрацький навчально виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

План роботи Юровецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на...
У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив та адміністрація школи працювали, керуючись

Стату т комунального закладу «харківський спеціальний навчально-виховний...
Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів №7» харківської обласної ради на підставі рішення Харківської обласної ради від 20....

Україна Нікопольська Міська Рада Відділ освіти І науки Висновок про...
Комунального закладу,,Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8

Світловодська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №1
Тема. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме І переносне значення прикметників

Затверджено на засіданні педагогічної ради Шахтарської загальноосвітньої...
...

2013 рік Упорядник
Упорядник: Лихошапка Оксана Петрівна, вчитель української мови та літератури Суходільського нвк: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,...

Звітує директор Єфімова Оксана Анатоліївна Напрямки роботи
Звіт про роботу Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»...

План методичної роботи Балківецької загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його...

І ІІІ ступенів
Сьогодні я звітую за свою роботу директора кз кіровська сзш І – ІІІ ст за 2015/2016 навчальний рік



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт