Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок №6 Тема

Урок №6 Тема





Галина Василівна Щолок,

учитель Барвінківської гімназії №1

Харківської області

Урок №6
Тема: Контрольна робота за темою «Література європейського бароко»

Мета уроку: здійснити контроль за темою за допомогою комп’ютера; виховувати прагнення досягти високого результату.

Обладнання: комп’ютери, тестова програма «Школярик»

Тип уроку: урок контролю знань

Хід уроку

Організаційний момент.

Створення ситуації успіху

Оголошення теми та мети уроку, пояснення техніки виконання

Методичний коментар: програма «Школярик» надає учню можливість пройти тестування за заданий вчителем час та отримати оцінку. Програма оцінює якість виконаної роботи певним балом. Кожне питання виводиться на екран окремо з набором вірогідних відповідей, з яких щонайменше одна є правильною. Після завершення роботи статистичні дані, пов’язані з результатами роботи кожного учня, зберігаються в окремому файлі. Під час тестової роботи учень може набрати максимально 9 балів, після чого приступити до виконання завдання високого рівня у зошиті.
Виконання роботи на комп’ютері
Зразки тестових завдань:
Улюблені теми творів митців бароко:
а)    ілюзорність і швидкоплинність людського життя;
б)    кохання, дружба, чуттєві насолоди;
в)    громадянський обов'язок людини.


Стилю бароко притаманна:
а)    раціональна і чітка мова;
б)    проста, позбавлена метафоричності мова;
в)    метафорична, ускладнена мова.


Сюжетну основу барочного твору найчастіше становить:
а)    історія нещасливого кохання;
б)    історія духовного випробування людини;
в)    історія протистояння людини і богів.
Бароко в зарубіжній літературі представляє
а) грек Гомер.
б) іспанець Сервантес.
в) іспанець Кальдерон.
г) італієць Данте.

Драматургію Кальдерона характеризує:
а)    звернення до прийомів комічного;
б)    підвищена метафоричність;
в)    звернення до мотивів античної літератури.
Драма Кальдерона називається
а) «Життя - це сон».
б) «Життя - це маячня».
в) «Життя і сон».
г) «Сновидіння».


П'єса Кальдерона «Життя — це сон» належить до жанру:
а)    комедії;
б)    «драми честі»;
в)    морально-філософської драми.


Творчий задум п'єси Кальдерона «Життя — це сон» запозичений з:
а)    Біблії;
б)    легенди про Варлаама та Йосафата;
в)    творів Шекспіра.


В п'єсі «Життя — це сон» ставиться питання про:
а)    моральні якості справжнього (ідеального) монарха;
б)    здатність людини до самопожертви;
в)    конфлікт людини з Богом.
Хто з героїв Кальдерона на власній долі переконується, що життя — це сон?
а) Сехизмундо;
б) Басиліо;
в) Росаура.


Сехизмундо дав волю своїм гваринним інстинктам, коли:

а) був у в'язниці;

б)спав;
в) опинився в королівському палаці.


Згідно з пророцтвом Сехизмундо мав стати:
а) мудрим правителем;

б)тираном;

в)зрадником.


Корону Басиліо прагнуть успадкувати:
а) Астольфо;
б) Клотальдо;
в) Росаура.


Посівши трон, Сехизмундо:
а) вбиває батька;
б) кидає його до в'язниці;
в) прощає його.
Зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби називається

а) сюжет;

б) конфлікт;

в) кульмінація.
Зображальний рід літератури, в основі якого сценічна дія називається:

а) драма;

б) поема;

в) оповідання.
Завдання високого рівня

Дати розгорнуту відповідь на питання:

1. Які основні символи доби бароко використав у драмі «Життя – це сон» П.Кальдерон?

2. У чому повчальний сенс драми П.Кальдерона «Життя – це сон»?
Домашнє завдання

Робота за творчими групами (підготувати випереджувальне завдання до наступної теми).

Група „Істориків” – повідомлення про передумови виникнення класицизму, головні, риси світогляду представників цього напряму.

Група „Літературознавців” – перерахувати представників класицизму та жанри літератури.

Група „Культурологів” – повідомлення про класицизм як могутній європейський художній напрям.

Використана література


  1. 1. Ковбасенко Ю.І. Зарубіжна література. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

  2. http://school.xvatit.com

  3. http://ru.wikipedia.org/wiki

  4. http://www.ukrlit.vn.ua/zaruba/biography/kalderon.html

  5. http://www.ae-lib.org.ua/texts/calderon__la_vida_es_sueno__ua.htm






поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1
Сьогодні у нас незвичайний урок. Спробуйте відгадати загадку І ви дізнаєтеся, хто завітає до нас на урок

Урок №1. Тема. Періодичний закон та періодична система Д.І. Менделєєва....
Урок №1. Тема. Періодичний закон та періодична система Д.І. Менделєєва. Будова атома 4

Урок №7-8 Тема: Урок розвитку комунікативних умінь №3
Мета: а удосконалювати вміння будувати усне висловлювання на морально-етичну тему

Урок №94 Тема. Урок розвитку комунікативних умінь №21
Міжпредметні зв'язки: література (використання листів у художніх творах), образотворче мистецтво

Урок №14 Тема
Тема. Поезія давньої української літератури. Іван Величковський. Фігурні (курйозні) вірші

Урок №37 Тема уроку: Підсумковий урок «Електромагнітні хвилі в природі та техніці»
Методична мета: використання проектних технологій при вивченні предмета «Фізика»

Урок 1 Тема
Тема. Мистецтво звуків. О. Янушкевич. Веселкова пісня. П.І. Чайковський. Мелодія для скрипки та фортепіано

Урок №23 Тема
Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий стис­лий переказ тексту публіцистичного стилю

Урок 1 Тема. Стиль у мистецтві
Тема Стилі та напрями мистецтва: античний, візантійський, романський, готика, ренесанс

Урок Тема
Тема. Розвиток мовлення. Твір-опис приміщення в науковому стилі на основі особистих вражень (слайд 1)

Урок №24 Тема
Тема. Контрольна робота «Складне ре­чення І його ознаки. Складносурядне речення». Тестування. Контрольне читання мовчки

Урок №22 Тема уроку
Тема уроку: Розв’язування задач. Практична робота№8 «Складання програм із розгалуженнями»

Урок №4 Тема
Тема. Життєвий І творчий шлях Джеймса Джойса. Характерні ознаки його поетики: «потік свідомості», пародійність, іронічність, інтертекстуальність....

Урок 1 Тема
...

Урок 34 Тема: Стилі та напрями в різних видах мистецтва. Підсумковий урок
Мета: узагальнити знання І навчальні досягнення учнів з тем, повторити пройдені поняття, основні розділи з теорії мистецтва та терміни,...

Урок №97 Тема: Збірка поезій
Тема: Збірка поезій Лесі Українки «на крилах пісень». Вірш «contra spem spero»

Тема уроку
Діти, сьогодні у нас урок незвичайний. На нашому уроці присутні гості. Давайте привітаємось з ними. Тепер посміхніться один одному....

Урок 8 Тема: Лицарський кодекс честі. Романський стиль. Урок узагальнення...
Навчальна: розширити загально-естетичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями, з життям І творчістю композиторів,...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт