Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

2014 Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання для районної (міської) олімпіади з української мови та літератури

2014 Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання для районної (міської) олімпіади з української мови та літератури





2014

Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти

Завдання для районної (міської) олімпіади з української мови та літератури
9 клас
Українська література
І. Напишіть твір-роздум на одну з поданих тем:

1. «Українська пісня – це справжня поезія серця і почуття» (В. Ягич).

2. «Історія русів» – адресований у віки змістовий та почуттєво-патріотичний заряд.

3. Тільки в «сродній праці» щастя людини (за творчістю Г. Сковороди).

12 балів

ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях:

1. Характерною особливістю творів якого жанру є те, що в них історична доля народу розкривається на прикладі драматичної історії конкретної людини?

2. Кого із сучасників Ф. Прокоповича уособлює князь Володимир в однойменній драмі? 

3. Який твір містить відтворення історичних подій від часів давніх до 1769 р.?

4. Які біблійні сюжети використав С. Величко під час написання свого літопису?

5. Що шукає ліричний герой поезії Г.С. Сковороди «Сад божественних пісень»? 

5 балів
Українська мова
І. Запишіть речення, розставивши пропущені розділові знаки, побудуйте його структурну схему, зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, надпишіть над кожним словом частину мови, дайте характеристику всій конструкції і компонентам як простим реченням, зробіть морфологічний розбір підкресленого слова).
Місяць підіймався вище і краплі зриваючись з дерев мерехтять самоцвітами.

8 балів
ІІ. Утворіть від поданих власних назв іменники на позначення осіб чоловічої та жіночої статі за національною чи територіальною ознакою.

Афіни, Бразилія, Вінниця, Ірак, Камчатка.

5 балів

ІІІ. Запишіть правильно слова, знімаючи скісну риску.

Кінець/кінцем, уві/сні, воєнно/морський, сама/самотою, суспільно/корисний, всесвітньо/історичний, віч/на/віч, десь/інде, військово/полонений, з/діда/прадіда.

5 балів

Усього – 35 балів

На виконання завдань відводиться чотири години

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

2014 Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання...
Спадщина «розстріляного відродження» – то важлива й цікава сторінка нашої культури

Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти Завдання...
Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях

Відповіді 2013 Закарпатський інститут післядипломної педагогічної...
Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти...
...

Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо організації...
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

Комунальний заклад «дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає графік...

Комунальний заклад «дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає графік...

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури відбудеться 28 листопада 2015 року

Алексєєва О. О., учитель української мови та літератури зош №19 Готуємося...
Щоб успішно виконати завдання з мови та літератури, готуватися потрібно систематично й відповідально. Це важлива умова для учнів....

Департамент освіти І науки полтавський обласний інститут післядипломної
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського надсилає для практичного використання...

Методичні рекомендації щодо проведення І іі етапів Всеукраїнської...
Навчально-методична лабораторія гуманітарних дисциплін кафедри гуманітарної освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної...

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти...
Головне управління освіти І науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Для вирішення такого завдання недостатньо підручника І традиційної діяльності вчителя, пов’язанної з керуванням процесом навчання....

Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної...
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Програма вступного екзамену з української мови та літератури (на...
Програму з української мови для вступників до вищих навчальних закладів розроблено з урахуванням чинних програм з української мови...

«доповідь на конференцію 2014»
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра природничої освіти запрошує вас взяти участь у роботі...

Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...
«Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2015-2016 навчальному році», якими повинні керуватися оргкомітети...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт