Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок 4 клас. Елементи геометрії. Тема: Повторення вивченого у 3 класі

Урок 4 клас. Елементи геометрії. Тема: Повторення вивченого у 3 класі





Урок 4 клас. Елементи геометрії.

Тема: Повторення вивченого у 3 класі.

Урок - подорож «У пошуках скарбів».

Мета:

  • повторити геометричні поняття, з якими ознайомились учні в 3 класі;

  • вдосконалювати вміння користуватися креслярським приладдям;

  • формувати загальнонавчальні вміння і навички, вміння планувати свої дії; формувати просторові уявлення молодших школярів;

  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення та математичне мовлення, уміння моделювати, творчо мислити;

  • виховувати товариськість, взаємопідтримку, цілеспрямованість;

  • створити умови для активної розумової та творчої діяльності.

Обладнання:

  • мультимедійний проектор;

  • лінійки, прості олівці, набори геометричних фігур з кольорового паперу, клей-олівці, картки із завданнями.


Хід уроку
І. Організація класу до уроку.

Продзвенів уже дзвінок.

Всі зібрались на урок?

Будем дружно працювати -

Геометрію вивчати!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, ви любите подорожувати? А труднощів не боїтеся? А зможете виручити товариша в скрутну хвилину? Тоді я запрошую усіх у морську подорож «У пошуках скарбів»!

Слайд 1.

Ось кінець твердій землі,

Берег, наче у імлі.

Море в небо розлилося,

Білопінно розляглося.

Не лякають нас безодні

І простори дикі, водні.

А солоний дужий вітер,

Вирушає з нами, діти!

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • У третьому класі ми розпочали з вами знайомство з цікавим розділом математики – геометрією. Що вивчає ця наука?

  • Під час нашої морської мандрівки ми повторимо те, про що дізналися у минулому році, повправляємось у роботі з креслярським приладдям, будемо творити, в ігри грати і, сподіваюсь, цікаво і корисно проведемо час.

ІV. Опрацювання матеріалу уроку.

  • Діти, а що потрібно для того, щоб вирушити у подорож по морю? Так, перш за все треба корабель!

Слайд 2.

Завдання №1 «Будуємо кораблі».

  • У кожної команди є набори геометричних фігур. З них вам і треба скласти аплікацію вашого майбутнього корабля і дати йому назву.

Робота в групах.

  • Капітани кораблів, презентуйте свої роботи і розкажіть, які фігури використали для побудови.

  • Слайд 3.

Завдання №2 «Карта мінного поля».

  • Щоб завадити нашій подорожі, пірати розставили міни побіля виходу з гавані. Ваше завдання – розмінувати вихід. Для цього у вас є карти розташування мін, поділені на квадрати, що мають координати - цифру і літеру. Цифра – це номер питання, а літера - варіант відповіді. Якщо член команди правильно визначить квадрат, значить міну знешкоджено.

Зразок «Карти мінного поля».




А

Б

В

1.










2.










3.










4.










5.










6.










7.










8.











Робота ведеться у вигляді естафети. Команди шикуються в колони і по черзі підходять до парт, де лежать карти і листки із запитаннями:

1) Як називається основна і найпростіша геометрична фігура?

А. Точка.

Б. Крапка.

В. Дотик.

2) Як позначається точка на площині?

А. Великою літерою українського алфавіту.

Б. Великою літерою латинського алфавіту.

В. Малою літерою латинського алфавіту.

3) Скільки прямих можна провести через будь-які дві точки?

А. 3

Б. 1

В. 2

4) Як називається відстань між двома будь-якими точками на прямій?

А. Промінь.

Б. Частина прямої.

В. Відрізок.

5) Скільки променів виходить з однієї точки на прямій?

А. 2

Б. 1

В. Безліч.

6) Яка геометрична фігура не має ні початку, ні кінця?

А. Відрізок.

Б. Пряма.

В. Промінь.

7) Яка геометрична фігура має початок, але не має кінця?

А. Відрізок.

Б. Пряма.

В. Промінь.

8) Яка геометрична фігура має початок і кінець?

А. Відрізок.

Б. Пряма.

В. Промінь.

Для перевірки правильності виконання діти переглядають слайд з правильними відповідями.




А

Б

В

1.

Х







2.




Х




3.




Х




4.







Х

5.

Х







6.




Х




7.







Х

8.

Х









Слайд 4.

Завдання №3 «Підводні рифи».

  • Підводні рифи – це одна з тих небезпек, які можуть підстерігати моряків у подорожі. Лише бувалі і досвідчені лоцмани здатні провести корабель між підводними скелями та кораловими рифами, не завдавши шкоди судну. От і ви зараз маєте прокласти такий шлях.

  • На картах у вас позначено точки, з яких треба скласти ламану ABCDEFKLМ і дізнатись її довжину. Ця ламана і є безпечним шляхом вашого корабля.

  • Перший член команди має з’єднати дві вершини (другу і третю) і дізнатися суму перших двох частин ламаної, другий гравець з’єднує наступні дві вершини(третю і четверту) і до попередньої суми додає довжину цієї ланки. І так діють усі гравці по черзі.

Робота в групах.

(На аркушах паперу А4 позначено 9 точок – вершин ламаної: A, B, C, D, E, F, K, L, M. Бажано розташувати точки так, щоб відрізки ламаної мали довжини в сантиметрах і не перетиналися. Перший відрізок на малюнках має бути вже проведений і мати вказану довжину. Довжина ланок може бути різною, але загальна довжина ламаних усіх команд має бути однаковою.)

Перевірте себе!

Фізкультхвилинка.

На морі

Хвилі бавляться та б'ються,

Наче неслухи-хлоп'ята.

I стрибають, і сміються:

Вітер їм лоскоче п'яти.

Вгору, вниз і знову вгору

Підганяє дужий вітер.

Розгойдав він ціле море —

Як же хвилям не радіти!

Слайд 5.

Завдання №4 «Заплутана стежина».

  • От і дісталися ми до Острову Скарбів. Тут є безліч стежинок. Та яка ж веде до скарбу?

  • На картках у вас є назви геометричних понять та їх визначення. Треба правильно встановити відповідність між ними. Ви можете працювати усією командою.

Робота в групах.


Кут 

  • має градусну міру більшу за 900

Прямий кут 

  • пряма, що проходить через вершину кута і ділить його навпіл

Гострий кут 

  • має один прямий кут, а два інші - гострі

Тупий кут 

  • геометрична фігура, яка складається з вершини і двох променів

Бісектриса кута 

  • має градусну міру 900

Рівносторонній трикутник 

  • має дві рівні сторони

Рівнобедрений трикутник 

  • має усі рівні сторони

Прямокутний трикутник 

  • має градусну міру меншу за 900

Слайд 6.

Перевірте себе!

Слайд 7.

Завдання №5 «Підняти прапор!»

  • Про перемогу свідчить підняте знамено. Настав час і вам підняти свій прапор! Але зробити це ви зможете тільки тоді, коли виконаєте певні завдання.

Змагання капітанів.

Капітани відповідають на 1-2 питання щодо прапору команди.

Наприклад:

  • Назвати паралельні відрізки на прапорі.

  • Назвати перпендикулярні відрізки на прапорі.

  • Вказати вид трикутника, який є на прапорі.

  • Показати вісь симетрії на емблемі тощо.

Слайд 8.

  • Погляньте, мої відважні мореплавці, яку велику скриню зі скарбами ми відшукали на острові. Як же нам розділити скарби? Чи вистачить на всіх того, що в ній заховано? Нумо, відкриймо скриню!

Діти читають слова, які з’явилися зі скрині «Знання – це найдорожчий скарб!». Висловлюють свої міркування щодо прочитаного.

V. Підсумки уроку.

  • Поділіться своїми враженнями від нашої морської мандрівки.

  • Бажаю кожному з вас щодня поповнювати скриньки своїх знань новими скарбами!

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку з англійської мови у 2 класі Вчитель
Тема уроку: Повторення І закріплення вивченого матеріалу з теми «Мій дім. Моя кімната.»

Урок №10 Тема. Частини мови. Дієслово. Правопис -шся
Тип уроку: повторення, систематизація та узагальнення раніше вивченого матеріалу

Конспект відкритого уроку у 2 му класі на тему: «У класній кімнаті»
Тема уроку: Повторення І закріплення вивченого матеріалу з теми «Школа. У класній кімнаті.»

Просте неускладнене речення, розділові знаки в ньому
Вступ Розвиток української мови. Повторення вивченого у 8 класі. Просте речення. Двоскладне й односкладне просте речення

Урок узагальнення й систематизація вивченого
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник». Морфологічний розбір дієприкметників

Урок-мандрівка 5 клас Урок доцільно провести в кінці навчального року в розділі «Повторення»
...

Повторення вивченого про іменник (7 спеціальний клас)
Мета: закріпити й узагальнити раніше вивчений матеріал з теми «Іменник»; рід іменників, змінювання іменників за числами та відмінками;...

Урок-мандрівка «Повторення вивченого про іменник»
Перед педагогами постає завдання забезпечити всебічний розвиток особистості учня. Реалізація цього завдання може здійснюватися лише...

Урок математики 3 клас «Вправи І задачі на засвоєння таблиці ділення на 9»
Урок навчання грамоти у 1-му класі за темою «Звуки д,д та позначення їх буквами Дд»

Урок №2 Тема. Повторення вивченого про текст, його структурні особливості,...
Мета: удосконалювати творчі вміння працювати з текстом, знаходити його структурні компоненти, мовні засоби міжфразового зв’язку;...

Урок повторення та узагальнення знань з теми «Знайомство з історією»
Підручник: В. Мисан, Вступ до історії України. 5 клас. – К. «Генеза»2010, жовтень, І чверть, І семестр

Урок фізики у 8 му класі Механічний рух. Узагальнення І систематизації вивченого матеріалу
Обладнання: медіапроектор, ноутбук, екран, роздатковий матеріал: «маршрутні листи», комп’ютери

Уроку
Аналіз контрольної роботи. Речення за метою висловлювання та інтонацією. Повторення вивченого

Речення прості І складні (повторення), двоскладні І односкладні (8-й клас)
...

Уроку Тема уроку
...

2015 відділ освіти красноармійської міської ради міський методичний кабінет 2015
Шишко В. П. Узагальнення та систематизація вивченого про однорідні члени речення. Урок з української мови. 8 клас

Урок, на якому традиційні компоненти (елементи) виконуються нетрадиційними способами
Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнавального процесу

Урок 9 клас «Художня культура» Тема Театр як синтез мистецтв. Театральні професії. Хореографія
Зарниця Ю. М. Авторський розвивальний урок. 9 клас «Художня культура». Тема Театр як синтез мистецтв. Театральні професії. Хореографія....



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт