Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок 34 Тема: Стилі та напрями в різних видах мистецтва. Підсумковий урок

Урок 34 Тема: Стилі та напрями в різних видах мистецтва. Підсумковий урок





Мистецтво, 8 клас

Урок 34

Тема: Стилі та напрями в різних видах мистецтва. Підсумковий урок

Мета: узагальнити знання і навчальні досягнення учнів з тем, повторити пройдені поняття, основні розділи з теорії мистецтва та терміни, засвоєні протягом навчального року.

Розвивати вміння учнів розпізнавати зорово зображення шедеврів різних стилів мистецтва, виконувати пісні під супровід фонограми, виконувати практичні завдання.

Виховувати інтерес до шедеврів світового мистецтва, ціннісне ставлення до творів мистецтва різних видів, творчості відомих митців.

Тип уроку: комбінований, підсумковий урок, урок-подорож

Обладнання: баян, програвач, проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер, презентація до уроку

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Мотивація до навчання.

Вирушаймо в цікаву подорож, під час якої ви зможете не тільки пригадати вивчений протягом року матеріал, а й перевірити свої знання.

ПЕРША ЗУПИНКА – АРХІТЕКТУРА

  1. Самостійна робота з таблицею.

Знайдіть відповідність між характерними особливостями архітектурних споруд та мистецькими стилями. Оберіть завдання за різними ступенями складності й оцініть свої знання: за кожне завдання червоного кольору – 4 бали, зеленого кольору – 3 бали, жовтого кольору – 2 бали. Максимальна кількість балів – 12.

Завдання червоного кольору

Споруди, які вирізнялися просторовим розмахом, плавністю і складним поєднанням криволінійних форм з розгорнутими колонадами й пілястрами, були збудовані в стилі:

А) рококо

Б) бароко

В) ренесанс

Б

Стиль у мистецтві, який сповідував необхідність правдивого відображення дійсності в її типових рисах, - це…

А) реалізм

Б)романтизм

В) бароко

А

Живопис П. Рубенса, А. ван Дейка належить до стилю:

А) бароко

Б) реалізм

В) романтизм

А

Завдання зеленого кольору

Термін, що стосується мистецтва західноєвропейського класицизму часів імперії Наполеона І, має назву:

А) неоготика

Б) сфумато

В) ампір

В

Звернення до форм античної архітектури, використання симетрії, повернення до системи ордерів – характерні ознаки:

А) античного стилю

Б) стилю ренесанс

В) класичного стилю

Б

Простота, прородна краса і натуральність, нові матеріали (скло, сталь, залізо, залізобетон) – це архітектура:

А) романтизму

Б) реалізму

В) рококо

Б

Споруди, представлені приватними будинками французької аристократії, храмами з фігурним оздобленням, кокетливими капітелями, високими пілястрами, були зведені в стилі:

А) реалізм

Б) класицизм

В) рококо

В

Завдання жовтого кольору

Королівська резиденція Сан-Сусі у Потсдамі є зразком архітектури:

А) бароко

Б) рококо

В) ренесансу

Б

Лоренцо Берніні – видатний архітектор та скульптор доби:

А) рококо

Б) бароко

В) класицизму

Б

Мистецький стиль, що був поширений на українських землях в першій половині 18 ст. - це:

А) романтизм

Б) класицизм

В) козацьке бароко

В

Венеціанський майстер Андреа Палладіо був засновником архітектурного стилю:

А) романтизм

Б) бароко

В) класицизм

В

Церква Святої Женев’єви є однією з найбільших та найхарактерніших споруд стилю:

А) романтизм

Б) класицизм

В) реалізм

Б

Напрям в архітектурі, у якому поєднано елементи готики з виразними класицистичними композиціями, - це:

А) неоромантизм

Б) неоготика

В) романський історизм

Б

  1. Практичне завдання №1 «Архітектура».

Розгляньте ілюстрації (ст.273 підручника). Назвіть кожну споруду та стиль до якого вона належить.

  1. Афінський Акрополь; Античність

  2. Замок Сюллі-сюр- Луар; романський стиль

  3. Національний палац Мафра; бароко

  4. Міланський кафедральний собор; готичний стиль

  5. Студійський монастир (Константинополь); візантійський стиль

  6. Китайський чайний будинок; рококо

  7. Вілла-ротонда; класицизм

  8. Мінський театр опери та балету; реалізм

  1. Практичне завдання №2 «Замки різних стилів»

Розгляньте зображення замків різних стилів (ст.274 підручника). Доберіть до кожного відповідну назву: готичний замок, замок у стилі романтизму. Обґрунтуйте свій вибір. Знайдіть спільні та відмінні риси.

  1. Готичний замок

  2. Замок у стилі романтизму

ДРУГА ЗУПИНКА – СКУЛЬПТУРА

  1. Практичне завдання №3 «Скульптура».

Розгляньте зображення скульптурних творів (ст.274 підручника). Визначте і назвіть стилі, до яких вони належать.

  1. Античність; Афродіта Мілоська

  2. Центральна панель диптиха Барберіні; візантійський стиль

  3. Готичний стиль; маркграф Еккегард і його дружина Ута

  4. Романтизм; карабінер

  5. Скульптурна група для фронтону Пантеона; романтизм

  6. «П’єта» («Оплакування Христа»); ренесанс

ТРЕТЯ ЗУПИНКА – МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

  1. Практичне завдання №4 «Музичне мистецтво».

Розгляньте ілюстрації на стор. 275. Знайдіть на них музичні інструменти, які були популярними в епоху романтизму та добу бароко. Розкажіть про віденську школу класицизму та її досягнення в музичному мистецтві.

  1. Готичний стиль (трубадури, вокальна поліфонія)

  2. Бетховен за роботою (класицизм, романтизм, інструмент – клавір). Розвиток музичного романтизму пов’язаний з творчістю Ф. Шопена, Ф. Шуберта, Р. Шумана, Ф. Ліста, Дж. Верді, М. Глінки. В клавірній музиці композитори інших епох ніби передчували наближення романтизму

  3. Бароко (барокова гітара)

  4. Бароко (клавесин)

  5. Бароко (орган). Основним інструментом доби бароко був орган. Значного поширення набув клавесин, лютня, барокова гітара, колісна ліра, віола, барокова скрипка, віолончель, контрабас; духові інструменти: флейта, кларнет, гобой, фагот

  6. Античний стиль (гравець на авлосі)

ЧЕТВЕРТА ЗУПИНКА – ЖИВОПИС

  1. Практичне завдання №5 «Живопис»

Розгляньте ілюстрації на стор.276, 277. Визначте стилі, до яких належать зображені твори живопису.

  1. Античний стиль; фрески на стіні житлового будинку в Помпеях

  2. Візантійський стиль; фреска «Причастя апостолів»

  3. Романський стиль; фреска з церкви в Таулі

  4. Готичний стиль; Г. Сієна «Розп’яття»

  5. Ренесанс; Леонардо да Вінчі «Мадонна в скелях»

  6. Бароко; Рембрандт «Повернення блудного сина»

  7. Рококо; Ф. Хейман «Мінлива молодість танцює під музику каліки»

  8. Класицизм; Н .Пуссен «Нарцис і Ехо»

ПЯТА ЗУПИНКА – ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО

  1. Практичне завдання №6 «Робота з таблицею».

За назвою або ключовим словосполученням, що стосується театру, назвіть стиль та коротко охарактеризуйте театральне мистецтво відповідної епохи.

ТЕАТР В. ШЕКСПІРА – ренесанс, вершина театрального мистецтва доби Відродження

ТРАГЕДІЇ ЕВРІПІДА – античний театр, 5 ст.до н.е.

КОМЕДІЯ ДЕЛЬ АРТЕ – ренесанс, головні герої Панталоне, Доктор, Брігела, Арлекін.

МЕЙНИНГЕНСЬКИЙ ТЕАТР – реалізм; театр у Німеччині для пропаганди ідей рівності та свободи

ТЕАТР «КОМЕДІ ФРАНСЕЗ» - романтизм; провідний драматичний театр

  1. Практичне завдання №7 «Театральне мистецтво».

Розгляньте ілюстрації (ст.277, 278). Назвіть відповідні епохи та стилі. Пригадайте імена видатних діячів театрального мистецтва.

  1. Театр «Пале-Кардиналь» у Парижі (класицизм)

  2. Одеський оперний театр (романтизм)

  3. Колізей, І ст. Рим (античний стиль)

  4. Театр жонглерів (романський стиль)

  5. Маски комедії дель арте (ренесанс)

ШОСТА ЗУПИНКА – ДЕКОРАТИВНЕ МИСТЕЦТВО

  1. Практичне завдання №8 «Декоративне мистецтво».

Розгляньте ілюстрації (ст..278). назвіть вид декоративного мистецтва та стилі, у яких виготовлені зображені вироби.

  1. Рококо; австрійська порцеляна; Родина ерцгерцого Леопольда

  2. Бароко; Делфтський фаянс 18ст.

  3. Античність; чорнофігурний стиль (давньогрецька амфора)

  4. Б. Паліссі. Глечик з кошиком і ручною. Романтизм.

СЬОМА ЗУПИНКА – МОДА

  1. Практичне завдання №9 «Мода»

Розгляньте зображення костюмів різних епох. Назвіть стилі до яких вони належать.

  1. Готичний стиль

  2. Портрет Марії Лещинської ; рококо

  3. Ренесанс

  4. Романтизм (чоловічий одяг вікторіанської епохи)

  5. Класицизм

  6. Романтизм

  1. Тестові завдання для проведення підсумкового тестування за вивченою темою.

Питання до теми «Мистецтво в культурі минулого».

  1. Використання атланта і каріатиди в скульптурному оздобленні будівель притаманне стилю…

а- рококо

б-бароко

в-реалізм

/бароко/

  1. Використання скла, сталі, заліза, залізобетону, простота і доцільність форми й композиції характерні для архітектури…

а-реалізму

б-романтизму

в-класицизму

/реалізму/

  1. Видатним композитором доби бароко вважають…

а-Р.Вагнера

б-Й. Баха

в- Л.ван Бетховена

/Й. Баха/

  1. Техніка гравюри на дошці з дерева, розрізаного впоперек шарів, називається…

а-літографія

б-ксилографія

в-орфографія

/ксилографія/

  1. Пасторалі, буколіка, міфологія найчастіше зустрічаються в тематиці живопису стилю…

а- бароко

б- рококо

в- готика

/рококо/

  1. Правильні геометричні форми, строгі симетрично-осьові композиції, високий портик, ротонда і фронтон переважають в архітектурі…

а- класицизму

б- романтизму

в- бароко

/класицизму/

  1. Н. Пуссен, К. Лоррен, А. Менгс – художники – живописці стилю…

а- бароко

б – готика

в- класицизм

/класицизм/

  1. Центром розвитку класичного напряму в європейському музичному мистецтві був…

а- Відень

б- Париж

в- Версаль

/ Відень/

  1. Єдність місця, часу та дії стали головними вимогами театру стилю…

а- романтизм

б- реалізм

в- класицизм

/класицизм/

  1. Головну філософську базу романтизму заклав…

а- Ф. Шеллінг

б- Ф. Шуберт

в- Дж. Байрон

/Ф. Шеллінг/

  1. Асиметричні форми, криволінійні обриси, низькі стелі, великі вікна, ажурні форми, складні орнаменти, перевага пастельних кольорів притаманні архітектурним спорудам стилю…

а- бароко

б- рококо

в- готика

/рококо/

  1. Італійський живописець періоду раннього бароко, засновник європейського реалістичного живопису 17 ст. – це…

А- Леонардо да Вінчі

Б- Рубенс

В- Мікеланджело да Караваджо

/Мікеладжело да Караваджо/

  1. Презентація проектів.

  2. Домашнє завдання.

Підготуйте своє електронне портфоліо до презентації.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 26. Тема: Українські пам’ятки класицизму. Урок узагальнення знань
Мета: ознайомити учнів із прикладами вітчизняних шедеврів стилю класицизм у різних видах мистецтва; ознайомити із творчістю українських...

Урок 1 Тема. Стиль у мистецтві
Тема Стилі та напрями мистецтва: античний, візантійський, романський, готика, ренесанс

Урок 17 Тема. Сучасна музика. Стилі та напрями
«академічна музика», «розважальна музика», ознайоимити із поняттями «авторський», «національний», «історичний» стилі в музиці, продовжити...

Тема уроку
Стилі та напрями мистецтва: античний, візантійський, романський, готика, ренесанс

Урок №37 Тема уроку: Підсумковий урок «Електромагнітні хвилі в природі та техніці»
Методична мета: використання проектних технологій при вивченні предмета «Фізика»

Урок 17. Тема: Стилі та напрями у мистецтві: бароко, рококо, класицизм,...
Мета: ознайомити учнів з поняттям «Бароко»; визначити основні риси мистецтва бароко; надати знання про характерні риси архітектури...

Урок №24 Підсумковий урок за темою: «природне І культурне оточення людини»
Підсумковий урок за темою: «природне І культурне оточення людини». Узагальнення І закріплення знань про взаємовплив природних елементів...

Урок української мови. Тема. Урок розвитку мовленнєвих умінь №11....
А виявити рівень сформованості вмінь учнів самостійно створювати писемне висловлювання в публіцистичному стилі на морально-етичну...

Урок № Тема. Вчи мося
Тренувати артикуляційний апарат учнів, м'язів, які беруть участь у вимові, голосові зв'язки. Сприяти розвитку зв'язного мовлення....

Урок Тема
Тема. Розвиток мовлення. Твір-опис приміщення в науковому стилі на основі особистих вражень (слайд 1)

Урок розвитку мовлення та образотворчого мистецтва Тема: Усний твір...
Тема: Усний твір – опис пам’яток історії та культури за картиною в публіцистичному стилі за складним планом

Урок тема. Андрій Чайковський «За сестрою». Геройство І лицарська відвага. Підсумковий урок
Е минуле українського народу; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння грамотно висловлювати...

Основи художньої культури
Тема: Художні напрями І стилі. Періодизація розвитку художньої культури. Поняття «стиль епохи», «національний стиль», «індивідуальний...

Урок образотворчого мистецтва Тема : Традиційний вид українського...
Обладнання: Зразки робіт художників Т. Пати, В. Глущенка «Півень у квітах».,фарби та пензлики, кросворд

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1
Сьогодні у нас незвичайний урок. Спробуйте відгадати загадку І ви дізнаєтеся, хто завітає до нас на урок

Урок 7 Тема: Таблиці в текстових документах. Використання стилів,...
Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями стилі та таблиці в текстових документах. Використання...

Урок із декоративно прикладного мистецтва
...

Урок №15 підсумковий урок за темою: «ОБ’ємно-просторова форма. Архітектура І місто»
Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Об’ємно – просторова форма. Архітектура І місто»



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт