Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Загальне поняття про іменник

Загальне поняття про іменник






Запропонований мною матеріал допоможе організувати навчально-виховний процес так, щоб гра залишалася присутньою як найбільш освоєна учнями початкових класів форма діяльності. Її використання усуне авторитарну позицію вчителя, створить атмосферу доброзичливості, емоційного піднесення, вільного вибору. Вона викличе лише позитивні емоції та інтерес у молодших школярів при вивченні теми « Іменник» .



Юсім Людмила Яківна

НВК « СЗШ І – ІІІ ступенів №4 – ліцей з економічним та юридичним профілями навчання»

м. Могилів – Подільський

Вінницька область




Тема . Загальне поняття про іменник

Гра « Телефон»

Обладнання: картки іменників у вчителя.

Завдання: правильно повторити почуті іменники в тій чи іншій послідовності, що прочитав учитель.

Хід гри: учитель читає іменники кожного рядка, учні повторюють їх в тій же послідовності. Переможцем вважається той, хто правильно повторить слова. Матеріал для гри: картки.

1 картка 2 картка

Перець, помідор, огірок, капуста. Літак, автобус, трамвай, тролейбус.



3 картка

Яблуко, абрикос, слива, вишня.
Гра «Чарівне сито»

Обладнання: картки зі словами.

Завдання: „Пересіяти” слова через „сито”. Почувши іменники, плеснути в долоньки.

Хід гри: вчитель читає слова, а діти, почувши іменник, плескають в долоньки. Переможцем стає той, хто правильно знайде іменник.

Матеріал для гри:

Щирість, мудрість, сім’я, веселий, читає, гордість, граються, розумна, птахи, гніздо, літають, в’ють, пухнастий, щасливе, весна.
Гра « Весняні іменники»»

Обладнання: зошит, ручка.

Завдання: за 3 хвилини написати в зошитах іменники весняної тематики.

Хід гри: працюють учні класу або окремої групи в зошитах. Переможцем вважається той учень, який написав правильно найбільшу кількість іменників. Тематику слів можна змінювати в залежності від пори року.

Гра « Відшукай іменник»

Обладнання: картки зі словами.

Завдання: відшукати іменник, плеснути в долоньки.

Хід гри: вчитель читає слова з карток, а діти, почувши іменник, плескають в долоньки. Переможцем стає той, хто правильно знайде іменник.

Матеріал для гри:



1 картка 2 картка

Мете, замети, метений. Біліє, білий, білизна.


Гра «Принцеса»

Обладнання: письмове приладдя, малюнок Білосніжки.

Завдання: виписати тільки слова, які означають назви предметів.

Хід гри: вчитель читає слова, а діти виписують іменники. Перші букви слів утворять ім’я відомої принцеси. Обговорюють правильність виконання завдання :

- На яке питання відповідають слова? Що вони означають?

Матеріал для гри:

Прямо, брама, ікра, грає, літр, овал, позаду, споруда, ножі, іній, дай, життя, кіно, вона, золотий, акація. (Білосніжка)

Гра «Знайди предмет на заданий склад»

Обладнання: картки зі складом і малюнками.

Завдання: знайди предмет на заданий склад і записати слово.

Хід гри: працюють учні класу в зошитах. Переможцем вважається той учень, який написав правильно найбільшу кількість іменників. Обговорюють правильність виконання завдання :

- На яке питання відповідають слова? Що вони означають?


Гра « Іменники на одну букву»

Завдання: за 3-5 хвилин дібрати і записати іменники на одну букву.

Хід гри: ведучий пропонує на певну букву дібрати і записати іменники, що відповідають на питання що? (або на питання хто?). Наприклад, на букву в: веселка, віник, ворота, велосипед. Переможцем вважається той, хто протягом визначеного часу (3-5 хв.)правильно запише найбільшу кількість таких слів.
Гра «Один за всіх і всі за одного»

Обладнання: картки зі словами.

Завдання: скласти звукову модель і записати слово.

Хід гри: Учитель формує групи по чотири учні. Кожна група одержує картку з малюнком. Кожен учень виконує певну роботу: перший учень складає звукову модель, другий – поділяє слово на склади, третій – ставить наголос, четвертий – підписує літери під звуками.

Слова для аналізу: струмок, рибка, озеро.

Тема. Іменники, що означають назви істот і неістот

Гра « Лото»

Обладнання: картки, червоні та зелені кружечки.

Завдання: закрити на картці червоним кружечком ті іменники, що відповідають на питання хто?, а зеленим – що відповідають на питання що?

Хід гри: кожному учневі роздаються картки і кружечки; по сигналу розпочинають закривати іменники, що відповідають на питання хто? червоним кружечком, а зеленим – іменники, що відповідають на питання що? Переможцем вважається той, хто правильно виконав завдання.

Зразок карток



Гра « Хто? Що?»

Обладнання : малюнки будиночків із підписами: Хто? Що?, конверт із картками слів.

Завдання: прочитати слова з карток слова, розмістити слова – назви істот та неістот у відповідні будиночки з питаннями.

Хід гри: викликаний учень отримує конверт і розподіляє слова за групами у відповідні будиночки. Гру можна повторити кілька разів, заздалегідь підготувавши завдання.

Матеріал для гри: картки.

  1. Білочка, мама, клей, зошит, вуж, чобіток, учень.

  2. Зозуля, вікно, книга, бабуся, ведмідь, цукерка.

  3. Жираф, пенал, вінок, огірок, джміль, ластівка.


Гра « Ідемо в ліс»

Обладнання: зошит, ручка.

Завдання: за 3 хвилини написати в зошиті іменники, що означають назви істот та неістот, які ми можемо назвати, перебуваючи в лісі.

Хід гри: учитель ділить учнів класу на дві групи: 1 - пише іменники, що означають назви істот, 2 – що означають назви неістот. Переможцем в кожній групі вважається той учень, який написав найбільше іменників.
Гра «Дослідник»

Обладнання: зошит, ручка, таблиця для перевірки.

Завдання: виписати окремо у дві групи іменники, які відповідають на питання що? та іменники, які відповідають на питання хто? З перших букв слів утворити назви двох відомих казок.

Хід гри: учитель зачитує слова, а учні виписують іменники у дві групи ( що? хто? ) Переможцем вважається той, хто правильно виконав завдання і назвав утворені назви відомих казок.

Слова для гри: комета, урок, карась, іволга, рукавиці, тракторист, окуляри, чай, учень, черепаха, календар, оса, армія, боксер, радість, орел, тітка, яблуко, ящірка, банан, акація, художник.

комета

карась

урок

іволга

рукавиці

тракторист

окуляри

учень

чай

черепаха

календар

оса

армія

боксер

радість

орел

яблуко

тітка

банан

ящірка

акація

художник

Тема. Власні і загальні іменники

Гра « Продовж ланцюжок»

Обладнання: письмове приладдя, аркуш паперу.

Завдання: продовжити ланцюжок іменників – власних назв, щоб кожен кінцевий звук попереднього слова був першим звуком наступного слова.

Хід гри: діти одержують аркуш паперу, на якому записаний іменник, і продовжують ланцюжок іменників – власних назв, щоб кожен кінцевий звук попереднього слова був першим звуком наступного слова.

Матеріал для гри:

1 варант: Полтава - … - … - …. - …. .

2 варіант: Харків - … - … - … - …. .
Гра «Засели будиночки»

Обладнання: малюнки будиночків із підписами «Власні назви», «Загальні назви»; картки зі словами – власними і загальними іменниками.

Завдання : читаючи слово з картки, «поселити» його у відповідний будиночок, повторити правило правопису власних і загальних іменників.

Хід гри: викликаний учень читає слова з карток і розміщує у відповідний будиночок, коментуючи при цьому свій вибір. Гру можна повторити кілька разів, викликаючи різних учнів.

Матеріал для гри: картки.

  1. Річка, Антон, Дніпро, озеро, вулиця, Карпати.

  2. Ворскла, море, газета, Інна, Київ, гори.








Тема. Змінювання іменників за числами

Гра « Подай сигнал»

Обладнання : сигнальні картки «однина», «множина».

Завдання: правильно визначити число іменників сигнальною карткою. Переможцем вважається той, хто правильно виконає завдання.

Матеріал для гри: набір слів: стіл, окуляри, лимон, рукавички, грибок, руки, книжка, сонце, мороз, лижі, парта, машини, зошити, заєць, м’яч.
Гра « Однина» та «Множина»

Обладнання: листочки із записаними на них іменниками в однині та множині, кошики.

Завдання: вибрати листочки і іменниками у однині та множині.

Хід гри: 2 учні по команді збирають у кошики листочки: 1 учень – іменники у множині, 2 учень – в однині. Перемагає той, хто швидше виконає завдання. Гру можна повторити, використовуючи інший набір слів.

Матеріал для гри:

  1. моря, діти, куля, колосок, машини, дороги, жоржини, кораблі.

  2. Фонтан, сито, фонтан, хлопці, міста, очерет, жінка, лілії.


Гра « Рід»

Обладнання: сигнальні картки «ч. р.». «ж. р.», «с. р.».

Завдання: просигналізувати, якого роду іменник.

Хід гри: учні, після того, як вчитель зачитує іменник, сигналізують, якого роду цей іменник. Перемагає той, хто правильно сигналізував учителю.

Матеріал для гри: набір слів: лосеня, Антон, мишка, стіл, кошеня, гуска, річка, село, дощ, квітка, лі, лінія, теля, брат, книжка, лоша, телевізор, сонце.


Гра «Добери слова»

Завдання: до слів – узагальнюючих назв – дібрати іменники чоловічого, жіночого і середнього роду.

Хід гри: клас ділиться на групи. Ведучий називає узагальнюючі назви, а учні добирають до неї 3 іменники: чоловічого, жіночого і середнього роду. (Птах: орел, ластівка, чаєня). Перемагає та група або учень, яка швидко і правильно називає слова.
Гра «Пропоную – вибираю»

Обладнання: картки з іменниками чоловічого, жіночого, середнього роду.

Завдання: вибрати іменники чоловічого, жіночого, середнього роду.

Хід гри: гра проводиться в парі або групами. Перша група пропонує серед запропонованих слів вибрати іменники чоловічого, жіночого або середнього роду. Учні другої групи швидко вибирають картки зі словами. Гру можна провести двічі, групи міняються ролями.

Матеріал для гри: картки з іменниками

  1. Рись, склянка, жолудь, море, поле, вікно, малина, ворона, дощ, океан.

  2. Степ, овал, зима, сорока, зяблик, теля, сонце, хатинка, Олег, Ніна.


Гра « Чарівний стілець»

Обладнання: стілець, аркуш паперу, ручка, конверт із картками з позначенням: ч.р., ж.р., с.р.

Завдання: по сигналу написати сім іменників чоловічого, жіночого або середнього роду.

Хід гри: викликаються три учні, займають місце на стільці за партою, із картки в конверті дізнаються іменники якого роду слід записати на аркуші. Переможцем вважається той учень, який перший справиться із завданням. Гру можна урізноманітнити, працюючи групою (кожен учень групи пише лише один іменник).
Гра « Ланцюжок загадок»

Обладнання : загадки.

Завдання: відгадати загадки, визначити рід іменників – відгадок, пояснити їх правопис.

Хід гри: учитель читає загадку, діти визначають рід іменників-відгадок, пояснюють їх правопис. Грають три команди, кожна відгадує по одній загадці. Виграє та команда, яка безпомилково відгадала більше загадок.

Матеріал для гри: загадки

  1. Зимою спить, а літом шумить. (Річка)

  2. У воді росте, а води боїться. (Сіль)

  3. Яке місто літає? (Орел)

  4. Одна коняка тягне дванадцять бричок. (Тепловоз)

  5. Що без дірки наливається? ( Овочі, фрукти)

  6. Без рук, без олівця, а малює без кінця. ( Мороз)

  7. Не має ніг, а ходить, має вухо, але не чує. ( Голка)

  8. Чорне сукно лізе у вікно. ( Ніч)

  9. Не бджола., а гуде, не птах, а летить. ( Літак)


Гра « Римування»

Обладнання : картки зі словами.

Завдання: вчитися підбирати риму до запропонованих іменників.

Хід гри: учитель пропонує учням слова на картках, діти відшукують римовану пару. Перемагає той, хто швидше відшукає римовані пари слів.

Матеріал для гри: набір слів: річка, лінь, пень, день, тінь, стрічка.



Річка лінь пень




день тінь




стрічка
Тема. Відмінювання іменників

Гра «Відмінковий ланцюжок»

Завдання: вчитися правильно відмінювати іменники.

Хід гри: гравці діляться на групи. Ведучий називає іменник у називному відмінку і вказує закінчення, потім пропонує гравцям першої групи по черзі змінювати іменник за відмінками. Після місцевого відмінка ведучий називає інший іменник тієї ж відміни знову в називному відмінку. Продовжують ланцюжок учні другої групи. Якщо закінчення іменника в усіх відмінках визначено правильно, ряд одержує 10 балів, за кожну помилку знімається 2 бали.
Гра « Професія»

Обладнання: ланцюжки слів.

Завдання: за ключовими словами назвати професію, визначити рід, число і поставити іменник-відгадку в Орудному відмінку однини.

Хід гри: клас ділиться на дві команди. Учитель читає ланцюжки ключових слів, а діти називають професію. Визначають рід, число і ставлять іменник –відгадку в орудному відмінку однини.

Метеріал для гри: ланцюжки слів



Учні, дошка, щоденник, школа, клас.




Бинт, шприц, лікарня, укол, ліки.




Хліб, колос, зерно, жнива, урожай, косовиця.




Ковпак, каструля, сковорідка, ложка.
Гра «Утвори слово»

Обладнання: ланцюжки слів.

Завдання: групи учнів виконують дії з запропонованими словами за зразком і відмінюють утворені іменники.

Хід гри: завдання на дошці для кожної групи окремо: 1 група – утворює і відмінює іменник з перших складів запропонованих слів, а 2 група – утворює з букв.

Матеріал для гри: ланцюжки слів:




1 група 2 група

Заєць + даремно + чари = Пара+ перо + він + мама + канал =

Приказка + клас + диня = Звір + лось + шишка + липи + корито =

Вишенька + разок = Лава + лин + бамбук + молодий + бетон =

«Кола на воді»

Обладнання: картки зі словами-іменниками, аркуші для кожної групи, ручки, маркери.

Завдання: учні вибирають картку зі словом, записують на аркуші стовпчиком. На кожну букву добирається інші слова, до слів речення. На основі отриманих результатів складають оповідання, казку, історію, вірш.

Хід гри: кожна група вибирає слово, працює 10 хвилин, по закінченні представник групи зачитує казку, оповідання і т.п.
С сніжок – настав ранок – прокинулась сніжинка.

Т– танок – закружляла у веселому танку.

І – іней – іней укрив усе навкруги.

Н – небо – небо посилало сонячне проміння.

А – акація – сніжинка сіла на акацію перепочити.
На уроках та у позакласній роботі використовую загадки, ребуси, шаради, кросворди з певним завданням, яке відповідає темі уроку.
Ребуси











\3

ялинка

індик

вікно килим

шахи
У = І річка
н = ч
ь = о кіноактор
куб



слово



автор



сон



кит



ніч



грип



рік



парта



мода



корова сон



вода тік

Загадки

- Хто ти? Що? Твоє ім'я?

- Іменна моя сім'я.

Знають всі в ній поіменно.

А зовуть сім'ю - … (іменник)
Наче лицарі казкові, вірно служать рідній мові.

Так слова єднати вміють, що усі їх розуміють. (Відмінки)
Є в людини на прикметі сотні, тисячі предметів.

Та щоб їх розмежувати, що й кому належить знати,

Поділив усіх як слід, добре нам відомий … (рід)
Із двох складів я даю іменник 
(в твоїй правиці розгадки нитка): 
склад перший - частка, другий - прийменник, 
а разом буде рибальська сітка. 
       Який це іменник?
 (  Не - від )
Я іменник і вживаюсь тільки в множині, - 
а закінчення ви, друзі, замініть мені -
 
стану травкою, що сохла у погожі дні,
 
і вживатимусь відтоді тільки в однині.
 
        Який я іменник? ( Сіни, сіно )
Вживаюся я тільки в однині - 
коротке слово з невеселим змістом. 
Додайте літеру - і в множині 
одразу стану слобожанським містом. ( сум, Суми )
                                
 
Кросворди

Кросворд „Чи я це знаю?”

  1. Ким доводиться Либідь Кию, Щеку і Хориву? (сестра)

  2. Хто вперше записав легенду про створення Києва? (Нестор)

  3. Як називався давній народ, який оселився над Дніпром? (поляни)

  4. Як звали сестру засновника Києва? (Либідь)

  5. Як звали найстаршого брата? (Кий)

  6. Як називалась друга гора? (Щекавиця)

  7. На якій горі поселився Хорив? (Хоревиця)

  • Прочитайте мовчки слово, яке утворилося по вертикалі. (столиця)

  • На яке питання відповідає це слово? Що воно означає?

1. Впиши слова по горизонталі та прочитай у ви­ділених клітинках по вертикалі назву казки:

1) «риба» з суфіксом;

2) «кішка» чоловічого роду;

3) «плечі» в однині;

4) «очі» в однині;

5) «жабка» без суфікса. (Ріпка.)

2. Впиши слова-антоніми по горизонталі та про­читай у виділених клітинках по вертикалі назву пер­сонажа багатьох казок:

1) антонім слова «чорний»;

2) антонім слова «далеко»;

3) антонім слова «смуток»;

4) антонім слова «свійський»;

5) антонім слова «безділля». (Лиска.)
3. Впиши по горизонталі синоніми поданих слів і у виділених вертикальних клітинках прочитай ім'я однієї казкової шахрайки:

1) алфавіт;

2) парус;

3) горизонт;

4) аплодисменти;

5) водограй. (Аліса.)
4. Впиши слова по горизонталі й у виділених вертикальних клітинках прочитай ім'я одного з відомих казкових ледарів:

1) неозначена форма від дієслова «плаче»;

2) «варити» в 2 особі однини теперішнього часу;

3) «павук» із суфіксом;

4) спільнокореневий іменник від дієслова «жити»;

5) прикметник від «воля». (Круть.)

5. Кросворд « Іменник »

1.Маленький пухнастий лісовий звір, має руду шубку, гарно стрибає по деревах, любить горіхи. (Білка).
2.Маленький сіренький гризун, хвостик як шило, улюблена страва котів. (Мишка).
3.Великий лісовий звір, любить ласувати медом, взимку спить у барлогу. (Ведмідь).
4.Домашній птах, має красиве пір’я, червоний гребінець, дуже рано встає, всіх будить своїм ку-ку-рі-ку. (Півень).
5.Домашня тварина, має хвіст гачком. (Свиня).
6.Лісовий звір, дуже хитра розбійниця лісова. (Лисиця).
7.Домашня тварина, має кігті в подушечках, довгі вуса, любить ласувати мишками і пити молоко. (Кіт).









І

















М

















Е





























Н




















Н











И




















К











6. Кросворд « Загадковий хрестослів »

Горизонтально:


1. Срібні птахи на гілочках
Розмістилися рядочком,
Ще й чудовий голос мають:
Як їх б’ють, вони співають.
4. На небі біліє, світить, а не гріє.
10. Звечора вмирає, вранці оживає.
11. Нявчить котик і облизується ласо. Що занюхав котик?
12. Попереду – різня, позаду – стерня, всередині – пашня.
15. Ліс густий та чисте поле, а на ньому дві тополі, трохи нижче – два ставочки, між ставочками – горбок, а під горбиком – млинок.
16. Хто йде поперед дами?
18. Який звір має чотири коліна і два хвости?

19. Що завжди приходить в кінці життя?
20. Лежав лежебока сто тисяч років. Аж йому спина мохом поросла.
24. Ховається кролик, втікає заєць: на полювання йде сіроманець.
25. Крутиться, вертиться, берега держиться.
26. Ходить пані на зеленім лані, куди гляне – трава в’яне.
28. Куди ступиш – всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш.
32. Дві дощечки – дві сестри прудко мчать мене з гори.
33. Що це за капризи Господь сотворив:
В барана донизу, в цапа догори?
34. Стоїть гарба повна добра,
Схожа на корито, віком накрита.
35. У ковбаси два полюси і дивна ознака: притягує цвяха.

Вертикально:


2. Іду – іде, стану – стоїть.
3. Голубе барило увесь світ накрило.
5. Взимку зранку все село білим цвітом розцвіло.
6. Взяли між пальці, били по шапці.
Загнали в шпарку по саму шапку.
7. Прилетить крихітка – буде рада квітка , і крихітку тую медом почастує.
8. Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає.
9. Жувати не жую, а все поїдаю, як усе поїм, з голоду вмираю.
13. Барвисте коромисло через річку повисло.
14. Що залишилося від зниклого Чеширського кота в Країні чудес?
16. Крил не має, скрізь літає та ще й куряву підіймає.
17. Не сіяне родиться, а помре – в сіно перетвориться.
21. Не вода, не вино, ллється в хату крізь вікно.
22. Яке зерно на оці сходить?
23. Що то за голова, що лише зуби й борода?
27. Повзун повзе, на базар голки везе.
29. На галявині сиділо п’ять кроликів; мисливець вистрілив і одного вцілив. Скільки кроликів залишилося?
30. Не літає і не ходить, має рота, не говорить.
І велика й невеличка, там живе, де є водичка.
31. Їхав волох, розсипав горох, почало світати – нема що збирати.

Відповіді




Горизонтально:

1. струни. 4. місяць. 10. день. 11. м’ясо.12. комбайн. 15. лице. 16. валет. 18. слон. 19. смерть. 20. камінь. 24. вовк. 25. річка. 26. коса. 28. повітря. 32. лижі. 33. роги. 34. скриня. 35. магніт.

Вертикально:
2. тінь. 3. небо. 5. іній. 6. цвях. 7. бджола. 8. цибуля. 9. вогонь. 13. веселка. 14. усмішка. 16. вітер. 17. трава. 21. світло. 22. ячмінь.23. часник. 27. їжак. 29. один (решта повтікали). 30. риба. 31. зорі.
Допитливих ми ввічливо

З собою в путь покличемо.

«Іменник» вже всі вивчили,

Удачі щиро зичимо.

«Для нас, - ми скажем сміло, -

І море по коліна!»




Навчаючи дітей

в процесі гри,

я прагну, щоб радість

від ігрової діяльності

поступово перейшла

в радість учіння.

Навчання має бути

радісним!


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Тема. Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та зв'язок...
Формувати в учнів вміння розпізнавати іменник за його істотними ознаками, розрізняти назви істот І неістот

Загальне поняття про іменник. Іменники. Що означають
Водночас відбувається еволю­ція змісту, форм І методів навчання, яка спонукає до впровадження новітніх технологій. Серед них найперспективнішою...

Урок з української мови в 6 класі Тема: Загальна характеристика частин...
Мета: актуалізувати знання учнів з розділу “Морфологія”, зокрема про класифікацію частин мови, їх поділ на самостійні, службові частини...

1. Загальне поняття про культуру, її матеріальні та духовні цінності...
Шаравара Т. О. – доктор історичних наук, доцент (Полтавська державна аграрна академія)

Тема. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Новими граматичними категоріями; збагачувати активний словниковий запас учнів. Розвивати ключові компетентності: соціальну, комунікативну,...

Повторення вивченого про іменник (7 спеціальний клас)
Мета: закріпити й узагальнити раніше вивчений матеріал з теми «Іменник»; рід іменників, змінювання іменників за числами та відмінками;...

Тема 1 Вступ. Загальне поняття про журналістику Журналістика
Г. Р. Корицька, кандидат філологічних наук, завідувач лабораторії мовно-літературної освіти, доцент кафедри етнопедагогіки та мовної...

Урок з української мови в 4 класі Тема: Частини мови. Загальне поняття
Сьогодні на уроці ми починаємо вивчати частини мови. Вивченням частин мови займається такий розділ граматики, як морфологія

Урок №22
Біоніка в архітектурі. Загальне поняття біоніки; особливості архітектурної біоніки; макет як метод вирішення просторової структури...

Урок №23 ( продовження)
Біоніка в архітектурі. Загальне поняття біоніки; особливості архітектурної біоніки; макет як метод вирішення просторової структури...

О. А. Гусар ст викладач авіаційний персонал: оновлення поняття
На цій підставі сформульовано пропозицію про доцільність використання в авіаційно-правовій сфері поняття І терміну "персонал цивільної...

Автоматизоване розроблення веб-сайтів (поняття про засоби автоматизованої...
Поняття про систему керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Автоматичне створення статичної веб-сторінки, вибір її типу І оформлення....

Ущ. Зміст програмового матеріалу
Частини мови(іменник, прикметник). Вивчені групи орфограм в іменникові І прикметникові

Конспект уроку Урок№19 4) Тема уроку
Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття ip-адреси, доменного імені та url-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції...

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні...
Тема. Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Тема: Поняття І загальна характеристика права. Право – особливий вид соціальних норм. Мета уроку
Розвивати вміння правильно застосовувати та пояснювати на прикладахвивчені поняття

Урок №3 Тема. Частини мови. Іменник. Правопис
Велика буква І лапки в іменниках. Голосні у відмінкових закінченнях іменників. Апостроф

Красноармійській міський відділ освіти Методичний кабінет Аналіз...
Умови завдань контрольної роботи за темою „Початкові хімічні поняття. Поняття про речовину” (7 клас)



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт