Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Звіт про стан гурткової роботи в ккднз №141

Звіт про стан гурткової роботи в ккднз №141





ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНОВАНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 141

ЗВІТ


про стан гурткової роботи

в ККДНЗ № 141

2013-2014 н. р.

м. Кривий Ріг


2014р.

Звіт

про гурткову роботу

в ККДНЗ № 141 з

а 2012-2013 навчальний рік.


Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід'ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят «Я у Світі» і «Впеснений старт»,«Дитина». У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої особистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребувало окремої уваги з боку завідувача ККДНЗ № 141 Мельничук О.І. та вихователя методиста Андріюц Л.О.

Практика цього навчального року 2012-2013 свідчить, що в цій справі й досі зберігається певна невпорядкованість, а подеколи й спонтанність. Дуже рідко, але є моменти, коли гурткові заняття, власне, копіюють суто навчальні за змістом і методикою проведення; або ж педагоги ототожнюють їх з індивідуальною роботою (наприклад, мається на увазі робота музкерівників з дітьми, коли йде підготовка до свят, розваг). Бо ця діяльність несе дітям додаткову підготовку до запам ятовування та репетицій сучасних і народних таночків.

Гуртками масово охоплюються всі вихованці з урахування їх реальних бажань, нахилів, уподобань. Гуртки запроваджувалися у дошкільному закладі як обов'язкова форму роботи з дітьми при наявності належних умов і реальної потреби, отже, гурткові заняття проводяться добре, досягаючи розвивально-виховної мети.

Чимало запитань поставало також стосовно керівництва гуртковою роботою: хто саме очолюватиме гурток? Наприклад «Біла Тура» (шахи).За якими програмами і планами слід працювати? Як узгоджувати це навантаження педагога з нормами його робочого часу. Але хочу відзначити відповідальне, на ентузіазмі , ставлення педагогів до організації та проведення занять в гуртках. Успіх в організації гурткової роботи передусім залежав від правильного розуміння її сутності та змісту.

 Гуртки працювали різні . Найбільш дітям і їх батькам подобалися поширені гуртки естетичного циклу (образотворчої діяльності, художньої праці, театральної гри, хореографічні, вокальні); спортивні (гімнастики, ритмічної гімнастики). Обов язково враховували інтереси та хист самих вихованців, чиї вподобання вивчають батьки і педагоги під час щоденних спостережень за дітьми на спеціально –організованій діяльності, у самостійній діяльності, в іграх тощо, замовлення батьків, які виявляли завдяки анкетуванню, усному
опитуванню, у бесідах, проаналізували наявність матеріальних умов для організації результативної роботи(спеціальних приміщень, матеріалів, обладнання, інвентарю, технічних засобів навчання);

До гурткової роботи залучали також батьків вихованців, інших дорослих членів родин, які та за власним бажанням брали участь у проведенні деяких гурткових занять. Адміністрація ДНЗ одобрювала таких «добровольців», надавала їм своєчасну методичну допомогу в підготовці гурткових занять, усіляко заохочували їх ентузіазм, ініціативу, потяг до творчості.

Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлювалась належним програмово-методичним забезпеченням. Робота гуртків будувалася за планом, складеним його керівниками на основі власного доробку та запозиченого досвіду інноваційної педагогічної діяльності:

«Чарівна ниточка» (вишивання, гаптування стрічками) керівник Тимченко О.М.

«Паперове диво» (орігамі) керівник Буєвська Т.В.

«Хутряні друзі» (м яка іграшка) керівник Трюхан Т.В.

«Біографія рідного краю» (історія) керівник Куліш Л.С.

«На хвилях пісні» (вокальний) керівник Волобоєва С.А.

«Шкіряний м яч» (елементи футболу) керівник Дмитрова Т.І. «Театральна майстерня» (театр) керівник Шушко Л.С.

«Біла Тура» (шахи) керівник Махецька М.М.

«Мистецтво руху»(хореографічно – спортивний) керівник Домрачева О.М.

«Комп ютерний клуб» (комп стерна грамота) керівник Лисенко Т.А.

«Петриківський розпис» (мистецька діяльність) керівник Куліш Л.О.

«Мій рідний Кривий Ріг» (історично – екологічний) керівник Коноваленко Н.О.

Керівники гуртків, послуговуючись робочою програмою, складали перспективний та календарний плани гурткової діяльності. Перспективний план (сітка гурткових занять) розроблялися зазвичай на місяць . У ньому зазначалися дати проведення, тематика й основна мета занять. Календарно-тематичний план містив розробки занять на 1—2 тижні (з орієнтовного розрахунку — два заняття щотижня).

Планували проведення гурткової роботи у другій половині дня (до вечері) — у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей.

Наявність розкладу дало змогу раціонально спланувати використання приміщень, відведених під гурткову роботу, а також не дублювати в гурткових заняттях ті види діяльності, на яких базувалися навчальні заняття першої половини дня.

Скажімо, якщо зранку проводилися заняття з образотворчої діяльності, з фізичної культури, то недоцільно планувати для дітей цієї групи гурткову роботу аналогічного спрямування того самого дня.

Організовуючи гуртки, бажано уникали надмірних навантажень на дитину. 

Проводили виставки робіт у вересні місяці присвячена святкуванню Свята Осені "Дари Пані Осені" та " Осіння рапсодія" в жовтні із метою показати свою роботу дітям, вихователям, батькам, причому присліджуючи головну ціль зацікавити ще більш малят до декоративно-прикладного мистецтва. 
В листопаді проводиться виставка, із метою порівняти та оцінити роботи
вихованців . Кращі роботи у виконанні: Альбіни Ісмаілової6 років “Хусточка для ляльки”, Коваленко Артема6 років “Казкові герої” та Ятіна Сергія5 років “Лісова казка” викликали справжнє милування. З метою створити умови для ще більш цікавішого та щасливішого дитинства.
Гуртківці приймають активну участь у приготуванні новорічного святкового концерту, із метою показати свої здібності не лише в
одному віді діяльності.
14 лютого проводи
лася виставка, кращих робіт, до дня всіх закоханих, із метою відібрати кращі роботи для подарунків один одному. Роботи Потіпко карини Олексія –6 років “Рамка для фотографії”, Зайцевої Альони5років “Дощечки”, Нікуліна Данили6 років “Підставка для квітів”.  Головний принцип, який прищеплюється вихованцям на заняттях – «Я досягаю успіху в усьому, за що берусь, тому що я цього дуже хочу».  Заохочуються абсолютно всі діти, які приходять у гурток, щоб розвинути постійний інтерес до паперопластики.У дітей підтримується відчуття успіху участю у різноманітних конкурсах, виставках; похвалою. Вихованці гуртків ори гамі приємно проводять час, складаючи фігурки із паперу та виявляючи при цьому фантазію і вміння. Прекрасний світ довкілля, що оточує нас, надихає дітей на створення нових робіт.Шляхом спроб і помилок гуртківці знаходять способи зробити фігурки квітів, комах, птахів, тварин, риб, які нагадують справжніх.

Головна мета, яку ставлять перед собою педагоги-гуртківці є художньо-естетичний та мовленнєвий розвиток дітей, задоволення потреб і цікавості малюків до певного виду діяльності, розвиток природних здібностей, активізація дитячої творчості, своєчасне виявлення обдарованості. У нашому дитячому садку створена необхідна матеріальна база, що забезпечує належний рівень гурткової роботи: матеріал для художньої творчості, ліплення, конструювання та плетіння з бісеру, виготовлена власноруч педагогами велика кількість різноманітних ляльок, дидактичних ігор. Заняття проводилися в другій половині дня згідно вікових та індивідуальних особливостей дітей з використанням нетрадиційних технік продуктивної, пізнавальної та мовленнєвої діяльності. Аналізуючи стан роботи з гурткової роботи в ККДНЗ №141, рекомендуємо:

  • Активніше організовувати спільну діяльність педагогів, батьків та дітей з розвитку творчої обдарованості.

  • Урізноманітнити мовленнєві завдання нісенітницями та смішинками.

  • Керівникам театрального гуртка використовувати в своїй роботі сучасні креативні методики розвитку дитячої творчості.

Завідувач ККДНЗ № 141 О.мельничук

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Довідка про стан перевірки та вивчення календарного планування
З по року згідного з річним планом роботи школи адміністрацією була здійснена перевірка та вивчення календарного планування навчальних...

Порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять...
Цей Порядок розроблено відповідно до положень підпунктів 141 3, 141 7 пункту 141. 4 статті 141 розділу ІІІ податкового кодексу України...

Порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять...
Цей Порядок розроблено відповідно до положень підпунктів 141 3, 141 7 пункту 141. 4 статті 141 розділу III податкового кодексу України...

Рішення 27 лютого 2013року №17 Про стан роботи із зверненнями громадян...
Козак О. Т. «Про стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік в Снігурівському міськвиконкомі», виконком міської ради

Закон України «Про позашкільну освіту»
Нормативні документи, що регулюють гурткову роботу у школі Методичні рекомендації щодо організації гурткової роботи у школі

Закон України «Про позашкільну освіту»
Нормативні документи, що регулюють гурткову роботу у школі Методичні рекомендації щодо організації гурткової роботи у школі

Інструкція із складання форм державних статистичних спостережень...
Звіт про роботу автотранспорту" та №51-авто (місячна) "Звіт про перевезення вантажів та пасажирів автомобільним транспортом" встановлює...

Звіт про рух грошових коштів є чи не найпростішим для розуміння та «читання»
У сукупності з балансом та звітом про фінансовий стан цей звіт має давати повне уявлення про рух коштів та їх еквівалентів між датами...

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІІ. Інформація про винагороду членам наглядової ради І виконавчого органу

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІ. Інформація про засновників, учасників (акціонерів) та власників істотної участі емітента

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІ. Інформація про засновників, учасників (акціонерів) та власників істотної участі емітента

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІ. Інформація про засновників, учасників (акціонерів) та власників істотної участі емітента

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІ. Інформація про засновників, учасників (акціонерів) та власників істотної участі емітента

Звіт про фінансовий стан (Баланс)
Розділ VІІ. Інформація про засновників, учасників (акціонерів) та власників істотної участі емітента

Звіт з Лабораторної роботи №3 на тему : «Циклічний обчислювальний процес»
Звіт із лабораторної роботи виконується в друкованому вигляді на аркушах формату А4 відповідно до державних стандартів

Рекомендації щодо заповнення та ведення журналу гурткової роботи...
Перш, ніж заповнювати Журнал, слід детально опрацювати вимоги щодо ведення журналу планування та обліку роботи гуртка (ст. 1-2)

Звіт про використання доходів неприбуткової організації необхідно подати до 1 березня 2017 року
Для різних категорій фізичних осіб встановлено різні граничні строки подання податкових декларацій про майновий стан І доходи (далі...

Тема. Організація гурткової роботи в дошкільному закладі
Психологи довели, що чим багатший у людини її життєвий І художній досвід, тим більше естетичної інформації вона здатна одержати від...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт