Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Довідка про результати вивчення адаптації учнів 1 класу

Довідка про результати вивчення адаптації учнів 1 класу





Довідка про результати вивчення адаптації учнів 1 класу.
Відповідно до річного плану роботи школи, адміністрацією школи протягом вересня - жовтня 2015 р. проводився тематичний контроль з проблем адаптації учнів 1-го класу до навчання у школі.

Метою даного контролю було вивчення особливостей навчальної роботи й поведінки учнів на уроці, особливостей взаємин між однокласниками, стилю взаємин між учителем і дітьми, адже від того, наскільки дитина адаптується до шкільного життя залежать і подальші успіхи її в школі, і психологічний комфорт у житті.

Аналіз відвіданих уроків та вивчення навчально-виховного процесу у 1 класі показав, що учитель Криворот В.А. домагається позитивного ставлення учнів до навчання. Цілеспрямовано формуюються психічні функції та мотиви навчання, форми поведінки і спілкування дитини у класному колективі. Відповідно до вікових можливостей учнів забезпечено застосування на уроці різноманітної динамічної наочності, дидактичних ігор, постійну зміну різних видів діяльності. Педагогічна оцінка учнів вчителем тактовна, не акцентована на невдачах дитини, а створює сприятливий емоційний фон для подолання труднощів.

На уроках навчання грамоти, на етапі диференціації звуків застосовуються ігрові прийоми розвитку фонематичних процесів («Впіймай звук», «Згадай слово на заданий звук»), моделювання, проблемні завдання. У першокласників сформовані уміння аналізувати структуру друкованої і писаної форм букв. Учні вміють списувати з друкованої основи склади, слова, речення.  Учитель навчає учнів дотримуватися єдиних вимог оформлення письмового завдання ( вчить бачити поля в прописах, писати в потрібному рядку чітко наслідуючи зразок). При перевірці графічних навичок письма виявлено, що майже всі першокласники сидять правильно, вміють тримати ручку і зошити, дотримуються гігієнічних правил письма.

На уроках математики використовується різноманітний дидактичний матеріал, цікаві логічні завдання, хитрі запитання, математичні приклади у вигляді віршиків. Цілеспрямовано формуються уявлення про натуральне число, найпростіші геометричні фігури, структуру простої задачі. Більшість першокласників оволоділи знаннями про склад числа у межах 10, навичками додавання і віднімання у межах 10. За рахунок методично грамотної організації самостійної роботи, учитель привчає учнів до здатності затрачати вольові зусилля, долати посильні труднощі.

З метою уникнення перевантаження та для покращення адаптації учнів 1 класу до навчання протягом місяця щоденно один із уроків вчитель проводить на свіжому повітрі. Розклад уроків складений з урахування динаміки розумової працездатності учнів протягом дня і тижня.

У навчанні учнів велику увагу вчитель приділяє грі як основному виду дитячої діяльності. Навчальні заняття проводяться у формі уроків-ігор, уроків – казок.

Під час проведення дидактичних ігор діти з бажанням долають значні труднощі у навчанні, розвивають свої здібності та уміння. На одному із уроків математики при вивченні складу числа на спеціально виготовленому дидактичному матеріалі Вітою Анатолівною була організована гра «Школа».

Під керівництвом учителя сильніша учениця пояснювала склад числа 7, давала завдання слабшим учням і вони із великим зацікавленням, бажанням повторювали склад, вчились правильно рахувати. Тримаючи в руках м’які іграшки, діти почували себе вільно, комфортно. Потім якось на перерві я помітила, що діти самостійно гуляють у школу, навчаючи один одного. Така організація навчальної діяльності першокласників дає можливість учителю розвивати мовлення учнів, вміння застосовувати свої знання у житті, удосконалюються навички взаємодії з іншими дітьми, розвивається здатність до співпраці, товариства. І головне – діти прагнуть здобувати знання.

За результатами відвідування можна зробити висновок, що Криворот В.А. формує ключову компетентність - вміння вчитися. Але не всі учні ще вміють зосереджено слухати вчителя, спостерігається порушення дисципліни, окремі учні потребують постійного контролю, систематичних нагадувань і спонукань з боку вчителя. Таким учням приділяється більше уваги та індивідуальної підтримки як учителя, так і психолога, який здійснює психологічний супровід цього процесу.

На основі вищесказаного

Пропоную :

Учителю Криворот В.А.:

    1. Провести батьківські збори за участю психолога: «Адаптація дітей 1-го класу до навчання в школі».

    2. Продовжувати формувати в дітей навички самоконтролю, само-організації.

    3. Постійно підтримувати контакт з батьками учнів, особливо тих учнів, що мають низький рівень адаптації, відзначати певні зміни у поведінці, навчанні учнів.

    4. Провести роботу з батьками щодо розвитку у дітей навичок планування дня.

2. Психологу школи:

2.1. Провести індивідуальну роботу з учнями та їх батьками, надати їм рекомендації.

2.2. Надати рекомендації учителю 1-го класу з профілактики дезадаптації першокласників до школи.

2.3. Створити корекційно-розвивальну групу з учнів 1 класу для занять з розвитку пізнавальних процесів, підвищенню мотиваційної готовності дітей до навчання, зниженню проявів дезадаптації з метою є підвищення психологічної, соціальної адаптації дітей до шкільного навчання. Заняття проводити протягом І семестру.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Довідка про результати вивчення у 2016-2017н р. готовності та адаптації...
України, згідно з наказом мон україни від 07. 04. 2005 р. №204 «Про прийом дітей до першого класу загальноосвітніх закладів» (п....

Довідка про результати здійснення експертизи організованого
Перевірка здійснювалась шляхом вивчення документації, співбесіди з адміністрацією закладів, відвідування державної підсумкової атестації...

Довідка про результати вивчення питання щодо організації національно-патріотичного...
«Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України» (надалі Основних орієнтирів виховання) є «Ціннісне...

А рад а
Про результати вивчення стану управлінської діяльності щодо організації харчування учнів у хзош №48 та днз №31, 67

Довідка про результати перевірки зошитів учнів початкових класів
Мета перевірки: виявити якість перевірки зошитів учителями початкових класів, дотримання єдиного орфографічного режиму та виявити...

6. Дослідження умов професійної І соціальної адаптації учнів
Підсумки роботи над єдиною методичною проблемою “Реалізація нестандартних (нетрадиційних) форм організації навчально-виховного процесу...

Звіт про результати річного оцінювання учнів
Результати моніторингів (додаток до плану 1) проаналізовано на педагогічній раді, методичній раді, методичних об’єднаннях, надано...

Довідка про результати вивчення та узагальнення практики застосування...
Податок на додану вартість є одним із основних податків, на яких базується податкова система України. Відповідно серед податкових...

2. Дослідження процесів розвитку школярів має тривати впродовж усіх років навчання
Завданням сучасного класного керівника є виховати всебічно розвинену особистість. Необхідною умовою для цього є вивчення індивідуальних...

Адаптації учнів 1 – го класу до шкільного навчання
Початок навчання дитини в першому класі – складний І відповідальний етап. Адже дуже багато змін відбувається. Це не тільки нові умови...

Стану впровадження профільного навчання та вивчення рівня навчальних...
Результати моніторингу рівня навчальних досягнень учнів, фахової компетентності педагогів, освітнього середовища забезпечать успішну...

Довідка за результатами комплексного вивчення Медвинської зош І-ІІІ ступенів
Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2014 рік, наказу №23 від 07. 02. 2014 року «Про проведення комплексного вивчення Медвинської...

Довідка про результати вивчення стану управлінської діяльності щодо...
«Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №353 комбінованого типу Харківської міської ради»

Довідка про стан перевірки та вивчення календарного планування
З по року згідного з річним планом роботи школи адміністрацією була здійснена перевірка та вивчення календарного планування навчальних...

Урок засвоєння нових знань. Організаційний етап Привітання учнів,...
Очікувані результати: учні називають загальні ознаки класу Птахи, риси відмінності будови птахів І плазунів; учні характеризують...

«Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси»
У 2013-2014 навчальному році вивчення інформанти обов’язково вводиться з 5 класу, тому виникає необхідність підготовки учнів для...

Корекційно-розвивальна програма виявлення професійних схильностей...
Програма пропонується для учнів 9 класу як спроба здійснення психолого-педагогічної підготовки учнів-старшокласників до вибору профілю...

Увага!!! Додаткові документи ( крім тих що вимагались раніше )
Для працюючих довідка з місця праці із розміром зарплати за 6 місяців, І фразою, що на період відпустки зберігається робоче місце...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт