Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Рішенням від 10. 06. 2016 №3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15. 07. 2016 за №959/29089

Рішенням від 10. 06. 2016 №3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15. 07. 2016 за №959/29089





Шановні суб’єкти декларування !
Звертаємо Вашу увагу на те, що Національне агентство з питань запобігання корупції Рішенням від 10.06.2016 № 3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, затвердило Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, Форму декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та Форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування.

Для початку роботи щодо подання електронних декларацій, що подаються відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»:

1. заходимо в мережу Інтернет та в пошуковій системі Google набираємо слово «наіс» і вибираємо сайт nais.gov.ua Державне підприємство "Національні інформаційні системи".

На вибраній сторінці ДП "Національні інформаційні системи" з лівої сторони розміщений значок Міністерство юстиції України АЦСК правою кнопкою комп’ютерної мишки нажимаємо на значок і повинна появитися сторінка:

Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України

2. З лівої сторони розміщені розділи Центру: – вибираємо «ДОПОМОГА КОРИСТУВАЧАМ» та ознайомлюємося з переліком питань;

Окремо обов’язково ознайомлюємося з Регламентом роботи Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України.

3. Вибираємо «ПОСЛУГИ ТА ТАРИФИ»

на цій же сторінці також у верху розміщені розділи:

Державним установам; Юридичним особам; Підприємцям, нотаріусам, адвокатам; Фізичним особам

Вибираємо необхідний розділ.

Районна рада є державною установою та для неї вибрано розділ - Державним установам. Послуги безкоштовні.

Всі інші послуги платні.

3.1.Перший крок: на цій же сторінці є хід дії у малюнках:

Керівнику установи призначити особу (підрозділ), відповідальну за застосування ЕЦП (електронний цифровий підпис) в установі. Зразок розпорядчого документу подивитись.

Якщо немає установи то суб’єкт декларування особисто збирає необхідні документи відповідно до регламенту роботи Центру.(дивись розділи: юридичним особам; підприємцям або фізичним особам).

3.2.Другий крок:


3.2.1. Відповідальній особі (або особисто, якщо ви юридична, фізична особи або само зайнята особа) зібрати документи, необхідні для реєстрації посадовців установи в АЦСК, та заяви про реєстрацію

А) Клацнути мишкою на слово документи і ознайомитись:

пункт10. Підготувати документи, необхідні для ідентифікації та автентифікації заявників та підписувачів в Акредитованому центрі сертифікації ключів: надаються одноразово або у разі виникнення змін:

оригінал установчого документу установи (статут, положення, рішення про створення тощо) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення).

У разі державної реєстрації установи після 01.01.2016 подається копія опису із відміткою про код доступу до порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Якщо не має можливості відтворити установчий документ, установою подається відповідний лист (зразок тут);

копія документа, що підтверджує повноваження керівника установи, засвідчена підписом уповноваженого працівника та печаткою кадрової служби, або підписом керівника та печаткою установи:

копія наказу про призначення на посаду, витяг з наказу про призначення на посаду тощо;

копія наказу керівника установи про визначення відповідального працівника/підрозділу, на якого/який покладено обов’язки забезпечення застосування електронного цифрового підпису в установі (зразок тут), завірена підписом керівника або уповноваженої особи установи та печаткою установи (у разі звернення безпосередньо керівника установи цей документ не надається); оригінал (для ознайомлення, подається кожного разу при зверненні) та копія паспорта відповідальної особи, на яку покладено обов’язки забезпечення застосування електронного цифрового підпису в установі або керівника установи, у разі звернення безпосередньо керівника установи (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток)), засвідчена підписом власника (надається одноразово або у разі виникнення змін).

При наявності паспорта громадянина України у вигляді Rec_PA_v 5.0.1_2016.10.31 картки, що містить безконтактний електронний носій з унікальним номером запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, надається оригінал та копія даного документа.

надаються щодо кожного підписувача кожного разу при зверненні:

копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток)), засвідчена підписом власника. Якщо підписувач має паспорт громадянина України у вигляді картки, що містить безконтактний електронний носій з унікальним номером запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, надається копія даного документа;

копія облікової картки платника податків підписувача, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, завірена підписом власника.

пунт 12. Відповідальному працівнику, який буде здійснювати забезпечення застосування електронного цифрового підпису в установі, звернутись до найближчого офісу Акредитованого центру сертифікації ключів із згаданим вище пакетом документів, запитами на формування сертифікатів відкритих ключів та Заявою про реєстрацію в електронному вигляді за отриманням послуги формування сертифікатів відкритих ключів.
Нагадуємо!!!!!! Що цей перелік документів тільки для Державних установ.

Для Юридичних осіб; Підприємців; Фізичних осіб - перелік документів інший відповідно до РЕГЛАМЕНТу РОБОТИ АЦСК, - передбачений у розділі «НОРМАТИВНІ АКТИ» та у розділах:




Юридичним особам; Підприємцям, нотаріусам, адвокатам; Фізичним особам




Б) Клацнути мишкою на слово заяви і у правому куточку появиться архівна папка, «загрузка завершена» після чого подвійним щілчком миші на цій архівній папці відкрити її.

При відкриті з’явиться вікно «Пожалуйста купите лицензию» у правому кутку є значок Х - червоного кольору і натискаємо на нього. Вікно повинно закритися. Тоді відкриваємо останній файл заяви, також подвійним щілчком миші. При відкритті називається - «Заява про реєстрацію». Цю заяву необхідно заповнити друкованим шрифтом на компютері, але перед цим її треба скачати або зберегти на діску D персонального комп’ютера. Для збереження у верхньому кутку персонального комп’ютера нажимаємо на слово «Файл» і вибираємо «Сохранить как», появляється віконечко «Сохранение документа» в пункті меню Папка вибрати «Робочий стіл» для продовження необхідно натиснути кнопку «Сохранить». Отже: на Вашому робочому столі персонального комп’ютера повинна бути заява і заповнюємо її друкованим шрифтом на персональному комп’ютері без виправлень і помилок.

Для того щоб скачати заяву необхідно залишатися на цьому сайті у розділі «ПОСЛУГИ ТА ТАРИФИ». У низу після ходу дій з малюнками розміщена таблиця з заявами. Назва документу, Приклад заповнення та жовті стрілочки.

Щоб завантажити той чи інший документ нажимаємо на ці жовті стрілочки. І шукаємо завантажені зави у «Загрузках» у Вашому персональному комп’ютері.


Знову!!!!!! Нагадуємо, що для Юридичних осіб; Підприємців; Фізичних осіб у розділах:

Державним установам; Юридичним особам; Підприємцям, нотаріусам, адвокатам; Фізичним особам

є також заяви, тільки потрібно натиснути кнопку миші на відповідний розділ.




3.2.2. Вибираємо «ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» і завантажуємо програмне забезпечення на Ваш персональний комп’ютер (ПК).

Як завантажити програмне забезпечення? - читаємо настанову оператора яку також тут завантажуємо. Наводимо мишку на жовту рисочку і отримуємо файл у якому чітко розкладено як завантажувати програму.

Програму вибираємо кожен собі окремо яка підходить.

Державна установа вибирає Завантажити програмне забезпечення ПК "ІІТ Користувач ЦСК-1" (ОС Microsoft Windows)


3.2.3. Проводимо генерацію особистих ключів

З відеоінструкцією щодо генерації особистих ключів для клієнтів АЦСК органів юстиції України можна ознайомитися у розділі «НОВИНИ» опубліковано 07 грудня 2016 року та у розділі «ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». А також роздрукувати НАСТАНОВУ ОПЕРАТОРА – Генерація особистого ключа, яку можна завантажити так само з цього ж сайту.

При проведенні генерації вставляємо у персональний комп’ютер «Флешку» (з’ємний носій), повинно згенеруватися дві ключові пари.
До цього, для роботи, створити ще українську електронну адресу (яку обов’язково вказати у заяві ); підготувати мамине дівоче прізвище (також у заяві вказати) та створити для себе пароль захисту, який ви будете використовувати на сайті НАЗК – Національне агентство з питань запобігання корупції для заповнення електронної декларації та обов’язково ввести його при проведенні генерації ключів.
На флеш носії повинні бути: ярлик програмного забезпечення, заповнена заява, два ключі (Key-6 та Key-11) та два запити на формування сертифікатів, які повинні обов’язково зберігатися з ім’ям у форматі який передбачений у НАСТАНОВі ОПЕРАТОРА – Генерація особистого ключа. (Якщо автоматично не зберігається формат на флешці, то особисто виправляємо.

Створюємо електронну папку на робочому столі. Можна і на діску D.

І такі самі документи як на флеш носії дублюємо у папку.




Флеш носій ( з’ємний носій) та оригінал заяви, разом з комплектом документів потрібно занести до Державного підприємства "Національні інформаційні системи" м.Чернівці вул.Шкільна,1 (зупинка «Боженка») для формування посилення сертифікатів.

Обов’язково запитати коли будуть готові сертифікати.

Через декілька днів знову заходимо на сайт nais.gov.ua Державне підприємство "Національні інформаційні системи" вибираємо розділ «СЕРТИФІКАТИ» і проводимо роботу щодо завантаження сертифікатів. Вводимо Код платника податків декларанта (у разі відсутності серія та номер паспорту). Пошук. Скачуємо два сертифікати на флеш носій до документів, які вже є на флешці.

Не забуваємо про те, що тільки Державним установам безкоштовна послуга.

Юридичним особам; Підприємцям, нотаріусам, адвокатам; Фізичним особам необхідно ще до комплекту реєстраційних документів оплатити послуги електронного цифрового підпису.

Якщо пройдена успішна робота щодо надійного засобу електронного цифрового підпису - розпочинаємо роботу щодо заповнення електронних декларацій.

Декларація заповнюється та подається особисто суб’єктом декларування на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Кожен декларант повинен пройти електронну ідентифікацію.

Знову заходимо в мережу Інтернет та в пошуковій системі Google набираємо слово «назк» і вибираємо сайт Національного агентства з питань запобігання корупції. Вибираємо розділ «ЗАДЕКЛАРУЙ»

Вибираємо - АЦСК органів юстиції

Вибираємо приватний ключ з «флешки» - Key-6

Та вводимо пароль особистого ключа (пароль захисту), який ми створили при генерації.

Перед тим як натиснути «увійти» на Вашу електронну адресу повинно прийти повідомлення, у зв’язку з чим Вам необхідно на електронній адресі індентифікуватись.

Декларація складається з правил заповнення форми декларації та шістнадцяти розділів.

Декларація заповнюється та подається особисто через власний персональний електронний кабінет шляхом заповнення електронної форми та в порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції».

НАПОЛЯГАЄМО !!!!!!!


ОЗНАЙОМИТИСЬ з:

- Порядком формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

- Формою декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

- та Формою повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування

що затвердженні Рішенням від 10.06.2016 № 3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089.
В Інтернеті також можна знайти Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю.
Рекомендуємо розпочати роботу вже сьогодні:
Купляємо «Флешки» і створюємо електронні адреси (тільки українські).

Ознайомлюємося з методичними рекомендаціями.

Оскільки при заповненні декларації виникає багато питань та непорозумінь і зависає робота електронної системи - розпочинайте...
Депутатам своїх місцевих рад також роздайте ці рекомендації та допоможіть, оскільки вони також зобов’язані з 1 січня 2017 року до 1 квітня 2017 року подати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію за минулий 2016 рік за формою, що визначена Національним агентством.
І на кінець, використовуйте тільки один і той же самий персональний комп’ютер, оскільки інформація у декларації зберігається на ньому.
З повагою, головний спеціаліст відділу правової роботи та залучення інвестицій Глибоцької районної ради, Воробець Інга Іванівна.




поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Який порядок заповнення додатку 4 до податкової декларації з пдв?
Форма та Порядок заповнення І подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджені наказом Міністерства фінансів...

Додаток 2 Перелік змін та доповнень (версія 22 0) (станом на 30. 03. 2016)
На виконання наказу Мінфіну від 31. 12. 2016 №3107 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової...

Правила прийому до Приватного вищого навчального закладу «Інститут ділового адміністрування»
Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2017році (далі – Умов прийому), затверджених наказом Міністерства освіти І науки...

Рішення Методичної ради з питань нотаріату при Головному управлінні юстиції у Київській області
Юється ст. 1283 Цивільного кодексу України, ст. 61 Закону України «Про нотаріат» та главою 9 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами...

Правила прийому до Херсонського національного технічного університету у 2016 році
України в 2016 році (далі – Умов прийому), затверджених наказом Міністерства освіти І науки України від 15 жовтня 2015 року №1085...

Правила прийому у 2016 році до структурного підрозділу приватного вищого навчального закладу
Приймальна комісія відповідно до Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2016 році, затверджених наказом Міністерства...

Юридичний радник науково-практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса»
Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22. 02. 2012 №296/5,...

Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2017 році
Порядку прийому для здобуття вищої та професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України,...

Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2017 році
Порядку прийому для здобуття вищої та професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України,...

Зміст положення (норми) чинного Положення про депозитарну діяльність,...
Порівняльна таблиця чинної та нової редакції положення про депозитарну діяльність

Правила прийому до Національного університету "Одеська морська академія" у 2017 році
Міністерства освіти І науки України №1236 від 13. 10. 16 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23. 11. 2016 за

Зміст порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України
Міністерства юстиції України від 22 лютого 2012 року №296/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 лютого 2012 року за...

Умов и прийому на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного...
Порядку прийому для здобуття вищої та професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України,...

Щодо дати виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість...
Наказ №943), яким внесені зміни до наказу Мінфіну України від 11. 02. 2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу...

Рішенням Конституційного Суду України від 31 березня 2015 року n 1-рп/2015
З 1 квітня 2016 року до цього Кодексу будуть внесені зміни згідно із Законом України від 4 лютого 2016 року n 994-viii

З 1 січня 2017 року нова форма декларації про майновий стан І доходи
України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», зареєстрований...

Правила прийому зі змінами (Наказ Міністерства освіти І науки України...
Вищому навчальному комунальному закладу «Одеське художнє училище імені Митрофана Борисовича Грекова» здійснюється відповідно до ліцензії...

Правила прийому зі змінами (Наказ Міністерства освіти І науки України...
Вищому навчальному комунальному закладу «Одеське художнє училище імені Митрофана Борисовича Грекова» здійснюється відповідно до ліцензії...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт