Довідка відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації за результатами здійснення державного нагляду (контролю ) за діяльністю навчальних закладів із незначним ступенем ризику у 2015 році. Одним із пріоритетних напрямків роботи відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації (далі –відділ освіти ) у 2015 році є реалізація державної політики у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів, які надають послуги у сфері освіти та видають документи про освіту державного зразка. У ході проведення заходів першочергова увага зверталася на забезпечення навчальними закладами вимог законодавства про освіту, зокрема, законних прав та інтересів учасників навчально-виховного процесу, вирішення пріоритетних освітніх завдань, визначених Указами Президента України, урядовими дорученнями, нормативно-розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України. Контроль за діяльністю навчальних закладів здійснювався відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 30.03.2011 № 311 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» (із змінами), від 08.10.2012 № 910 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі дошкільної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)», від 08.10.2012 № 911 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі позашкільної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)». Відповідно до вищезазначених постанов Кабінету Міністрів України заходи відділу освіти щодо державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів з незначним ступенем ризику планувалися та здійснювалися з періодичністю не частіше ніж один раз на п'ять років. Протягом 2015 року відділом освіти здійснено 3 заходи державного нагляду (контролю), а саме: експертизу організованого закінчення 2014/2015 навчального року проведено у 2 загальноосвітніх навчальних закладах, державну атестацію – у 1. За результатами перевірок складено відповідні акти, матеріали узагальнено довідками, що містять аналітичні матеріали, висновки та рекомендації, видано відповідні накази. Державна атестація навчальних закладів у 2015 році Державна атестація навчальних закладів району здійснювалася відповідно до нового Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 173/26618 (утратили чинність накази Міністерства освіти і науки України від 24 липня 2001 року № 553 «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 2001 року за № 678/5869, від 17 червня 2013 року № 772 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів», від 21 серпня 2003 року № 567 «Про затвердження Орієнтовних критеріїв оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів»). Відповідно до вищевказаного Порядку головним завданням державної атестації є визначення ефективності надання освітніх послуг навчальними закладами, їх відповідності державним стандартам певного освітнього рівня, дотримання навчальними закладами цих державних стандартів, а також – надання організаційно-методичної допомоги навчальним закладам, що атестуються. У 2015 році здійснено державну атестацію навчального закладу з незначним ступенем ризику - Петропавлівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Куп’янської районної ради Харківської області відповідно до наказу відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації від 17.03.2015 №112. На підставі висновку щодо результатів атестаційної експертизи та рекомендацій навчальному закладу щодо підвищення якості надання освітніх послуг населенню видано наказ відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації від 20.05.2015 №168, яким визнано Петропавлівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Куп’янської районної ради Харківської області атестованим та підтверджено його право на надання дошкільної освіти, початкової загальної освіти, базової загальної середньої освіти, з видачею документів про освіту державного зразка про відповідний рівень освіти. Навчальним закладом складено план заходів щодо усунення недоліків за результатами атестаційної експертизи. Державне інспектування навчальних закладів у 2015 році. На виконання наказу відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації від 07.04.2015 № 131 «Про здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів із незначним ступенем ризику у ІІ кварталі 2015 року» комісією відділу освіти було здійснено інспектування Грушівської, Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. з питань організованого закінчення 2014/2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації. Експертиза проводилась згідно з протоколами, затвердженими наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 20.03.2015 №121 з питань організованого закінчення 2014/2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації за такими напрямками діяльності:
Для оцінювання процесів, які відбуваються у загальноосвітніх навчальних закладах району на закінчення 2014/2015 навчального року, було використано кваліметричний підхід. І. Нормативність ведення ділової документації Адміністрацією Гусинської та Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. в основному відповідно до нормативних вимог ведеться ділова документація: книга наказів з основної діяльності, книга обліку руху учнів, алфавітна книга, книга протоколів засідань педагогічної ради тощо. У наявності накази щодо організованого закінчення навчального року та проведення ДПА у 4,9, 11-х класах. Дані питання розглядалися на засіданнях педагогічної ради та Ради школи, про що свідчать відповідні протоколи. У обох навчальних закладах у річному плані роботи на рік є розділ «План основних заходів щодо організованого закінчення 2014/2015 н.р. та проведення ДПА». Зауваження:
ІІ. Виконання вимог Державного стандарту Робочий навчальний план навчальних закладів затверджено в установленому порядку. Розклад уроків, графік роботи гуртків, факультативів затверджено відповідно до вимог, містяться на окремому інформаційному стенді для учнів. У наявності журнали факультативів з відповідними записами про виконання програм. Контрольно-аналітична діяльність адміністрації Грушівської та Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. здійснюється відповідно до річного плану роботи. У наявності книги відвідування уроків вчителів директором школи та заступником директора з НВР. Відповідно до річного плану роботи здійснюється вивчення стану викладання предметів інваріантної складової робочого навчального плану. Видаються установчі та підсумкові накази. Дані питання виносяться на розгляд наради при директорові, педагогічної ради. Зауваження:
ІІІ. Планування та виконання заходів з підготовки ДПА у ЗНЗ Склад атестаційних комісій, розклад ДПА та консультацій затверджено (погоджено) відповідно до нормативних вимог. Розміщені на стенді для учнів та в окремій папці з матеріалами ДПА. Заяви випускників всіх учнів 11-го класу з відповідними візами директора школи на вибір предмета для складання ДПА у наявності. Звільнених учнів від ДПА немає в обох навчальних закладах. ІV. Виконання заходів з проведення ДПА Протоколи ДПА оформлено відповідно до вимог. Своєчасно перевірено письмові атестаційні роботи. Всі учні, які зареєструвалися для складання ЗНО з української мови, з’явилися на ЗНО. Один учень 11-го класу Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст., який прибув із зони АТО, проходитиме ЗНО у додаткову сесію, один учень, який навчається за вечірньою (заочною) формою навчання складав ДПА з української мови на базі школи, що не суперечить чинному законодавству. Своєчасно перенесено бали ЗНО до класних журналів 11 (12)-х класів, додатків до атестатів у відповідності до сертифікатів. Розрахунки середнього бала атестата випускників 11 (12)-х класів, середнього бала свідоцтв випускників 9-х класів здійснено відповідно до нормативних вимог, про що свідчать записи у шкільній документації. Зауваження. - У протоколах ДПА Гусинської ЗОШ І-ІІІ ст. заповнено не всі розділи. V. Нормативність здійснення індивідуального навчання У Гусинській ЗОШ І-ІІІ ст. відсутні учні, що навчаються за індивідуальною формою навчання. У Грушівській ЗОш І-ІІІ ст. 1 учениця навчається за індивідуальною формою навчання. В окремому класному журналі фіксуються заняття відповідно до робочого навчального плану, який включає всі навчальні предмети інваріантної складової та навчальні досягнення учениці. Звільнених учнів, які навчаються за індивідуальною формою за станом здоров’я, від ДПА немає. Питання проведення ДПА за напрямками: І Створення умов для проведення ДПА: У Грушівській ЗОШ І-ІІІ ст. 08.06.2015 проводилася державна підсумкова атестація за освітній рівень основної загальної середньої освіти з біології учнів 9-х класів. Виконували письмову роботу 12 учнів. У Гусинській ЗОШ І-ІІІ ст. 25.05.2015 - державна підсумкова атестація за освітній рівень повної загальної середньої освіти з біології учнів 11(12)-х класів. Виконували письмову роботу 8 учнів (7 учнів денної форми навчання, 1- учень вечірньої школи). У Грушівській, Гусинській ЗОШ І-ІІІ ст. створено умови для проведення ДПА. Заздалегідь підготовлено кабінети, в яких учні складали державну підсумкову атестацію, з дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Учні - по одному за столом. Підготовлено місце для роботи атестаційної комісії. Завдання для проведення ДПА відповідали орієнтовним вимогам до змісту атестаційних завдань (додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 20. 02. 2015 № 192). Шкільна документація (списки учнів, які складають ДПА, класний журнал, протокол проведення ДПА) підготовлена без зауважень. Пакет з атестаційними матеріалами своєчасно відкрито, учням надано можливість вибору варіанту для виконання роботи. Надано рекомендації учням щодо раціонального використання часу та правильності заповнення бланків відповідей. Учні своєчасно закінчили виконання завдань. Проведено державну підсумкову атестацію з дотриманням процедури проведення ДПА. За результатами здійснення державного нагляду (контролю ) за діяльністю навчальних закладів із незначним ступенем ризику відділом освіти ініційовані питання щодо усунення вищезазначених порушень вимог законодавства у діяльності навчальних закладів (накази, довідки, листи надіслані адміністрації навчальних закладів) для вжиття відповідних заходів реагування. Результати заходів державного нагляду (контролю) розглядалися на засіданнях колегії відділу освіти (протокол від 22.03.2016 №1), на нараді директорів загальноосвітніх навчальних закладів (протокол від 19.06.2015, № 6), обговорювалися під час зустрічей із представниками громадськості. Заступник начальника відділу освіти Куп’янської районної державної адміністрації В.І.Балабай Оригінал підписано Літвінова І.В. Роженцова Л.О. Лозовська І.М. |
Сахновщинської районної державної адміністрації про виконання річного плану заходів державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних... | Київської міської державної адміністрації покладених на них завдань І обов’язків, з метою здійснення регулярного контролю за проходженням... | ||
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації | Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, нп(С)бо та інших нормативно-правових актів Кабінету Міністрів... | ||
Схвалено науково-методичною радою методичного кабінету відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації | Рекомендовано науково-методичною радою відділу освіти, молоді та спорту Мелітопольської районної державної адміністрації (протокол... | ||
Просянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області | Відповідно до Конституції України та з метою систематизації роботи, поліпшення ефективності праці та зміцнення дисципліни, визначення... | ||
Т. А. Ланчковська – завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Криворізької районної державної адміністрації | Маневицької районної державної адміністрації у звітному періоді було спрямовано на реалізацію державної регіональної політики, державних... | ||
Рецензенти: Шило Т. П. методист районного методичного кабінету відділу освіти, спеціаліст І категорії | Накази начальника відділу освіти районної державної адміністрації з основної діяльності (копії) | ||
Ф. Попіль – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти Ярмолинецької районної державної адміністрації | Крамаренко С. В., начальник відділу освіти Кіровоградської районної державної адміністрації | ||
Головне управління освіти І науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації | Рекомендовано методичною радою відділу освіти Валківської районної державної адміністрації, протокол №4 від 25. 01. 2013 р | ||
Т. А. Ланчковська – завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Криворізької районної державної адміністрації | Керуючись Положенням про відділ освіти Сарненської районної державної адміністрації (із змінами), затвердженим розпорядженням голови... |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |