Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М

Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М





Додаток 1

до листа Міністерства освіти і

науки, молоді та спорту України

від 08.02.2013 р. № 1/9-92
Державна підсумкова атестація з історії України проводиться в основній школі у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас» (авт. Власов В. С. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013) або усно за білетами.

Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Завдання укладені з урахуванням тематичного принципу: кожне завдання сприятиме перевірці рівня сформованості навчальних компетентностей на прикладі певної теми курсу. При цьому теми підібрано за класами відповідно до вимог програми.

Державна підсумкова атестація з історії України проводиться протягом 90 хвилин.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

В усній формі атестація з історії України проводиться за білетами. Кожний з 20 білетів складається з двох запитань, які передбачають перевірку знань школярів про основні історичні процеси та факти з історії України від найдавніших часів до початку XX століття.

Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводитиметься в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 9 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013) або усно за білетами.

Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться протягом 90 хвилин.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

В усній формі атестація із всесвітньої історії проводиться за білетами. Кожний з 22 білетів складається з двох запитань, які передбачають перевірку знань школярів про основні історичні процеси та факти із всесвітньої історії від зародження людства, цивілізацій до початку ХХ століття. Такий підхід дає можливість визначати причини, суть та наслідки подій, змальовувати портрети визначних історичних діячів.

Навчальний предмет «Правознавство. Практичний курс» передбачає вивчення законодавства України у частині прав та свобод малолітніх і неповнолітніх осіб, а також особливостей їх юридичної відповідальності. При цьому враховується чинність нормативно-правових актів на момент проведення атестації. Державна підсумкова атестація з практичного курсу правознавства проводиться в письмовій формі за «Збірником тестових завдань для державної підсумкової атестації з правознавства (практичний курс)» (авт. Ремех Т. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013) або усно за білетами.

Збірник містить 10 варіантів по 11 завдань у кожному, котрі охоплюють усі розділи навчальної програми з зазначеного предмета. Кожний варіант містить тестові завдання на вибір правильної відповіді, завдання на порівняння юридичних понять, аналіз фрагменту нормативно-правового акту, юридичну задачу та завдання творчого характеру Для відповіді на тестові завдання (1-7 та 11) використовується зразок бланка відповідей, розміщений на останніх сторінках посібника. Цей зразок учитель може скопіювати у необхідній кількості. Відповіді на завдання відкритого типу (8-10) учні виконують на окремих проштампованих навчальним закладом аркушах, що додаються до заготовлених бланків відповідей.

Державна підсумкова атестація з начального предмета «Правознавство. Практичний курс» проводиться протягом 90 хвилин.

В усній формі атестація з правознавства (практичний курс) проводиться за білетами. Кожний з 24 білетів складається з двох запитань, які передбачають перевірку знань школярів про основні правові поняття, процеси та явища.

ІІІ. Державна підсумкова атестація у старшій школі

Державна підсумкова атестація з історії України проводиться в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми в кожному варіанті: завдання з вибором однієї правильної відповіді; кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання стосуються різних аспектів вітчизняної історії, державного, політичного, розвитку, економіки, соціальних відносин, суспільного, культурного розвитку, зовнішньополітичних стосунків.

Завдання збірника спрямовані на виявлення в учнів рівня сформованості предметних компетентностей. Перше завдання всіх варіантів робіт перевіряє рівень сформованості просторової компетенції та картографічних умінь. Друге та третє завдання передбачають перевірку рівня сформованості хронологічної компетентності школярів. Учні мають встановити хронологічну послідовність подій та визначити дату на основі певних подій, явищ, процесів.

Наступні завдання перевіряють рівень сформованості у школярів логічної та інформаційної компетентностей. Оцінюються вміння учнів співвідносити факти (події) з історичними процесами; застосовувати поняття та терміни для пояснення історичних явищ, встановлювати причини та наслідки подій; з’ясовувати та визначати характерні ознаки подій, процесів; систематизувати факти, які пов’язані з характеристикою (діяльністю) історичних осіб.

Останнє завдання робіт передбачає оцінювання рівня сформованості інформаційної та аксіологічної компетентностей на основі аналізу фрагмента історичного джерела. Учні повинні вміти пояснити суть описаних у джерелі подій, постатей в історичному контексті, виокремити факти й емоційно-ціннісні судження автора, висловити власні судження про документ та його автора тощо.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Під час проведення державної підсумкової атестації в класах профільного рівня вчитель замість завдань № 3, 7 та 8 на свій розсуд обирає з додатка «Збірника завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» фрагмент історичного джерела – так, щоб його матеріал не збігався з матеріалом запропонованого варіанта.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою державна підсумкова атестація з історії України відбуватиметься за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (російською мовою). 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

У збірнику вміщено 15 варіантів, кожен з яких включає по 10 (12 – для учнів профільних 11 класів суспільно-гуманітарного напряму) завдань різної форми: завдання з вибором однієї відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Завдання охоплюють всі сфери життєдіяльності суспільства: соціально-економічну, політичну, культурну; особлива увага приділяється характеристиці історичних осіб. Визначається рівень навчальних досягнень учнів з основних понять, сучасних підходів до аналізу розвитку людства у ХХ столітті, перевіряються вміння визначати вплив загальносвітових процесів на Україну та роль України в розвитку світової цивілізації, вміння аналізувати історичні події, формулювати й аргументувати власну думку щодо них, висловлювати своє ставлення до історичних явищ і осіб.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Для проведення державної підсумкової атестації в класах профільного рівня пропонується замість завдань 4 та 8 у кожному з 15 варіантів виконати відповідно – 11, 12* завдання.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

У профільних класах (суспільно-гуманітарний напрям, правовий профіль) передбачається проведення державної підсумкової атестації з правознавства за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з правознавства. 11 клас» (авт. Ремех Т. О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Збірник складається з 15 варіантів по 12 типових завдань у кожному. Завдання охоплюють усі розділи відповідної навчальної програми з правознавства для профільного рівня.

Тестові завдання та завдання із визначення понять передбачають відтворення учнями на репродуктивному рівні основних знань з предмета. Розкриття сутності правового принципу (формули, явища) має на меті виявити в учнів вміння критично аналізувати й синтезувати юридичну інформацію. Розв’язання правових ситуацій спрямоване на виявлення навичок учнів застосувати набуті в процесі вивчення предмета знання й уміння, а також представляти свої оцінні судження щодо правових подій та явищ.

Кожний варіант містить тестові завдання різних форм; завдання із визначення поняття; завдання на розкриття змісту правової формули/правового принципу чи правового явища; аналіз статті законодавчого акта; правову ситуацію.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин. Відповіді на тестові завдання (1-8) слід заносити в спеціальний бланк, а завдання (9-12) записувати на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу

Державна підсумкова атестація з курсу «Людина і світ» проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Людина і світ». 11 клас» (авт. Бакка Т. В., Мелещенко Т. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Збірник містить 10 варіантів по 15 тестових завдань різної форми: завдання з вибором однієї відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на знання основних понять з навчального предмета; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. У збірнику подано два варіанти тестових завдань для профільного рівня (варіанти 9 та 10).

Завдання тестів включають основні соціологічні, політологічні, культурологічні та економічні питання і складаються із п’яти блоків тестових завдань і оцінюються за 12 бальною шкалою. Кожний із блоків містить завдання і питання, які покликані виявити знання, вміння і навички учнів з курсу «Людина і світ».

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

Правознавство (практичний курс)
Білет 1

1. Соціальні норми: поняття, види, призначення, приклади.

2. Наведіть приклади ситуацій, в яких особа звертається по юридичну допомогу до представників різних юридичних професій.

Білет 2

1. Правові норми як вид соціальних норм: поняття, основні ознаки, приклади. Галузі права: поняття, приклади.

2. Назвіть правоохоронні органи в нашій державі. Складіть пам’ятку (порадник) «Визначте права неповнолітніх осіб при затриманні, арешті, допиті».

Білет 3

  • Правовідносини: поняття, основні ознаки, види, склад. Юридичні факти: поняття, види (дії та події), приклади.

2.Поясніть, як співвідносяться права і обов’язки батьків та дітей. Складіть правову ситуацію, учасниками якої є батьки і діти. Сформулюйте до ситуації запитання та дайте відповідь на нього.

Білет 4

1. Закони і підзаконні акти: основні ознаки, види, приклади.

2. Як законодавство регулює та охороняє працю неповнолітніх осіб. Змоделюйте правову ситуацію, учасниками якої є роботодавець і неповнолітній працівник.

Білет 5

  • Правопорушення: основні ознаки, види, приклади.

  • Опишіть особливості укладання шлюбу неповнолітніми особами. Складіть правову ситуацію щодо укладання шлюбу неповнолітніми особами. Сформулюйте запитання до ситуації та дайте відповідь на нього.

Білет 6

1. Юридична відповідальність: поняття, ознаки та основні види.

2. Поясніть, що таке сім’я та в чому полягає її значення для вас особисто, суспільства, держави. Складіть правову ситуацію щодо прав і обов’язків подружжя. Сформулюйте запитання до ситуації та дайте відповідь на нього.

Білет 7

1. Конституція України: ознаки, основний зміст і значення.

2. Назвіть основні ознаки підприємницької діяльності. Визначте, який вид підприємницької діяльності вас приваблює найбільше і чому. Поясніть, як неповнолітня особа може стати підприємцем.

Білет 8

1. Права і свободи людини: поняття і види. ЗДПЛ та Конвенція ООН про права дитини: основний зміст і значення.

2.Поясніть, що таке склад злочину. Наведіть приклад ситуації скоєння злочину, визначте у ній елементи складу злочину.

Білет 9

1. Громадянство України: поняття, підстави набуття і припинення. Набуття громадянства дітьми.

2. Перерахуйте кілька ситуацій, в яких ви виступали в ролі споживача. Наведіть приклад порушення прав споживача. Надайте практичні поради споживачеві щодо захисту його прав у цій ситуації.

Білет 10

1. Конституційні права і свободи: поняття і види. Конституційні обов’язки.

2. Охарактеризуйте на конкретному прикладі договір купівлі продажу за сторонами, предметом і змістом. Поясніть, що, на вашу думку, означає усталений звичай «договори повинні виконуватись».

Білет 11

1. Форми участі громадян у житті демократичної держави. Громадські об’єднання та дитячі і молодіжні організації: види, членство, порядок реєстрації.

2. Перерахуйте кілька цивільних договорів. Поясніть, що означає принцип свободи укладання договору. Складіть правову ситуацію щодо договору дарування. Назвіть його предмет і сторони.

Білет 12

1. Право на освіту: зміст та способи реалізації. Учасники навчально-виховного процесу, їхні основні права і обов’язки.

2. Назвіть особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх осіб. Складіть правову ситуацію, в якій є склад адміністративного проступку. Поставте до ситуації запитання та дайте відповідь на нього.

Білет 13

1. Право власності: зміст, підстави набуття і припинення. Форми права власності, приклади. Право власності малолітніх і неповнолітніх осіб.

2. Поясніть, чи потребує дитина, на вашу думку, особливих прав, чому. Наведіть приклади прав дитини, які ви реалізуєте в своєму житті.

Білет 14

1. Цивільно-правові договори: поняття і види. Приклади договорів, які можуть укладати неповнолітні.

2. Складіть порадник для своїх однокласників «Як не стати жертвою зловмисників» (на вулиці, дискотеці, в громадському транспорті, дома тощо на вибір).

Білет 15

1. Цивільно-правова відповідальність малолітніх і неповнолітніх осіб: підстави, порядок відшкодування шкоди.

2. Наведіть приклад життєвої ситуації, в якій учасникам слід звернутись до правоохоронних органів. Складіть пам’ятку «Як звернутись до міліції».

Білет 16

1. Захист прав споживача: основні положення законодавства, способи, приклади.

2. Перерахуйте основні шляхи пошуку роботи та визначте, які з них, на вашу думку, є більш ефективними. Складіть порадник «Як написати резюме для працевлаштування».

Білет 17

1. Шлюб: поняття, умови, порядок укладання. Значення державної реєстрації шлюбу. Особисті немайнові та майнові права і обов’язки подружжя.

  • Поясніть конституційні принципи: невідчужуваність прав людини та непорушність прав людини. Наведіть приклади реалізації громадянами своїх прав. Назвіть способи захисту громадянами своїх прав і свобод.

Білет 18

1. Права та обов’язки батьків і дітей: підстави, види, приклади. Підстави позбавлення батьківських прав. Основні шляхи влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування.

2. Розкажіть про місцеве самоврядування у вашому населеному пункті чи про учнівське самоврядування у вашій школі: порядок утворення органів, форми діяльності, значення.

Білет 19

1. Право на працю: зміст, гарантії, способи реалізації.

2. Поясніть, у чому значення обставин, що виключають злочинність діяння особи. Наведіть приклад життєвої ситуації, в якій учасники діяли в стані необхідної оборони чи крайньої необхідності.

Білет 20

1. Трудовий договір: сторони, зміст, порядок укладання і розірвання. Порядок працевлаштування неповнолітніх осіб. Пільги неповнолітніх у трудових відносинах.

2. Назвіть основні відмінності між правомірною та протиправною поведінкою. Наведіть приклад життєвої ситуації, в якій порушено норми права. Визначте, до якого виду правопорушення (проступку чи злочину) слід віднести діяння учасників ситуації.

Білет 21

1. Адміністративні правопорушення: поняття, види, приклади. Види адміністративних стягнень.

2. Опишіть процедуру прийняття закону в нашій державі. Складіть коротку пам’ятку «Де і як знайти нормативно-правовий документ».

Білет 22

1. Злочин: ознаки, види, приклади. Склад злочину.

2. Наведіть два-три приклади правовідносин, визначте, нормами якої галузі вони регулюються. Назвіть учасників цих правовідносин та юридичні факти, що їх породили, змінили чи припинили. Поясніть, чому правовідносини називають «життям права».

Білет 23

  • Поняття кримінальної відповідальності. Покарання: основні ознаки і види. Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх осіб.

2.Наведіть приклади двох-трьох життєвих ситуацій, що регулюються нормами різних галузей права. Визначте, які це галузі. Сформулюйте власний висновок щодо важливості існування в суспільстві норм права.

Білет 24

  • Порядок розгляду кримінальних справ. Учасники кримінального процесу, приклади їхніх основних прав і обов’язків. Принцип презумпції невинуватості: зміст і значення.

  • Порівняйте норми моралі та норми права: що регулюють, де існують, чим підтримуються, ступінь загальнообов’язковості, наслідки порушення. Наведіть приклади моральних і правових норм з власного життя.

Хімія
Білет № 1

1. Розкрийте зміст закону збереження маси речовин, його значення в хімії. Поясніть сутність хімічних рівнянь.

2. Охарактеризуйте кислоти, їх склад. Поясніть хімічні властивості кислот у світлі теорії електролітичної дисоціації.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині.

Білет № 2

1. Опишіть предмет хімії, місце хімії серед наук про природу. Обґрунтуйте роль хімічних знань у пізнанні природи, значення хімічних процесів у природі, роль хімії в житті суспільства.

2. Охарактеризуйте молекулярну, структурну формули, фізичні та хімічні властивості, застосування оцтової кислоти.

3. Добудьте кисень і доведіть дослідним шляхом його наявність.

Білет № 3

1. Дайте характеристику природних родин хімічних елементів: лужні елементи, галогени, благородні гази.

2. Охарактеризуйте склад, структурну формулу, поширення у природі, фізичні та хімічні властивості метану.

3. Здійсніть реакції, характерні для розчинів лугів.

Білет № 4

1. Дайте характеристику воді як розчиннику. Поясніть будову молекули води. Розкрийте механізм утворення водневого зв’язку.

2. Охарактеризуйте склад молекули, поширення в природі, фізичні властивості та застосування сахарози. Опишіть загальну схему виробництва цукру.

3. Складіть рівняння реакцій, які відображають генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук.

Білет № 5

1. Поясніть сутність хімічних реакцій. Наведіть приклади класифікацій хімічних реакцій за різними ознаками.

2. Охарактеризуйте склад молекули, поширення в природі, фізичні властивості, застосування, біологічну роль глюкози.

3. Здійсніть хімічні реакції за наведеною схемою.
Білет № 6

1. Дайте характеристику хімічних елементів малих періодів за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

2. Охарактеризуйте склад жирів, їх утворення, поширення в природі, біологічну роль. Розкрийте суть гідролізу та гідрування жирів.

3. Складіть рівняння реакцій у молекулярній та йонній формах.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте кристалічні ґратки різних типів. Обґрунтуйте залежність властивостей речовин від типу кристалічної ґратки.

2. Охарактеризуйте кислоти, їх склад. Наведіть приклади їх класифікації, загальних способів добування. Опишіть заходи безпеки під час роботи з кислотами.

3 Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення молярної концентрації розчиненої речовини або молярної концентрації еквівалентів розчиненої речовини.

Білет № 8

1. Поясніть будову атома: ядро і електронні оболонки. Проаналізуйте склад ізотопів.

2. Охарактеризуйте солі, їх склад. Поясніть хімічні властивості середніх солей у світлі теорії електролітичної дисоціації.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення відносної густини і молекулярної маси газу.

Білет № 9

1. Поясніть суть реакцій йонного обміну, умови, за яких вони відбуваються.

2. Дайте характеристику фiзичних та хімічних властивостей заліза. Опишіть поширення Феруму в природі, застосування заліза.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення маси одного з продуктів реакції за відомою масою вихідної речовини, яка містить певну частку домішок.

Білет № 10

1. Охарактеризуйте розчини, їх склад, класифікацію. Розкрийте суть процесу розчинення речовин у воді. Поясніть вплив факторів на розчинність речовин у воді. Опишіть значення розчинів у природі та житті людини.

2. Охарактеризуйте молекулярну, структурну формули, фізичні та хімічні властивості ацетилену.

3. Здійсніть реакції, характерні для розчинів кислот.

Білет № 11

1. Дайте характеристику йонного зв'язку, розкрийте механізм його утворення.

2. Охарактеризуйте склад і будову молекул білків. Поясніть суть гідролізу та денатурації білків. Опишіть біологічну роль білків.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення масової частки елемента в речовині.

Білет № 12

1. Поясніть взаємозв’язок між розміщенням елементів у періодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном.

2. Охарактеризуйте амфотерні гідроксиди, їх склад, властивості.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення числа атомів (молекул) у певній кількості речовини.

Білет № 13

1. Розкрийте суть електролітичної дисоціації кислот, основ, солей у водних розчинах. Охарактеризуйте поняття «ступінь дисоціації». Наведіть приклади сильних й слабких електролітів.

2. Охарактеризуйте фізичні та хімічні властивості кисню. Наведіть приклади його добування в лабораторії. Опишіть застосування кисню, його біологічну роль.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення за рівнянням хімічної реакції об’єму продуктів, якщо відомі маси реагуючих речовин.

Білет № 14

1. Розкрийте суть періодичного закону та періодичної системи хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Поясніть структуру періодичної системи.

2. Охарактеризуйте склад, назви оксидів. Опишіть поширення оксидів у природі. Наведіть приклади способів їх добування.

3. За допомогою якісних реакцій визначить три органічні речовини або за допомогою індикатора визначить три неорганічні речовини.

Білет № 15

1. Дайте характеристику ковалентного зв'язку, розкрийте механізм його утворення. Поясніть різницю між ковалентним полярним і неполярним зв’язком.

2. Охарактеризуйте склад, класифікацію солей. Наведіть приклади загальних способів добування солей.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення маси речовини, яка виділяється на катоді, якщо крізь розчин пропускається струм певної сили.

Білет № 16

1. Поясніть періодичну зміну властивостей хімічних елементів ІІ періоду від зарядів ядер їхніх атомів.

2. Охарактеризуйте склад, класифікацію основ. Наведіть приклади загальних способів добування лугів та нерозчинних основ. Опишіть заходи безпеки під час роботи з лугами.

3. Складіть рівняння окисно-відновних реакцій, коефіцієнти підберіть методом електронного балансу.

Білет № 17

1. Розкрийте суть перетворення енергії під час хімічних реакцій. Наведіть приклади екзо- та ендотермічних реакцій. Поясніть поняття тепловий ефект реакції, термохімічне рівняння.

2. Охарактеризуйте молекулярну, структурну формули, фізичні та хімічні властивості, застосування етанолу.

3. Складіть рівняння реакцій гідролізу солей.

Білет № 18

1. Поясніть сутність закону Авогадро та поняття молярний об’єм газів.

2. Охарактеризуйте основи, їх склад. Поясніть хімічні властивості основ у світлі теорії електролітичної дисоціації.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення за рівнянням хімічної реакції кількості речовини реагуючої речовини, якщо відомі маси продуктів або маса іншої реагуючої речовини.

Білет № 19

1. Поясність суть поняття швидкості хімічної реакції. Обґрунтуйте залежність швидкості реакції від різних чинників.

2. Охарактеризуйте молекулярну, структурну формули, фізичні та хімічні властивості етилену.

3. Добудьте амфотерний гідроксид і доведіть його амфотерність.

Білет № 20

1. Поясність суть поняття електронегативності хімічних елементів. Поясніть взаємозв’язок між розміщенням елементів у періодичній системі та їх електронегативністю.

2. Охарактеризуйте оксиди, їх склад, класифікацію, хімічні властивості. Наведіть приклади використання оксидів.

3. Розв’яжіть розрахункову задачу на обчислення з використанням об’ємних відношень газів при хімічних реакціях.

поділитися в соціальних мережах





База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт