Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Тема уроку №5

Тема уроку №5





Тема № 5. Навчання у відділі „Молочні товари”.

Тема уроку № 5.5. Організація продажу яєць та яєчних продуктів.

Мета уроку:

Навчальна:

► закріпити знання з асортименту яєць та яєчних продуктів, способи пакування, маркування, умови та терміни зберігання;

► сформувати вміння та навички щодо підготовки товарів до продажу, розпізнавання ознак сортності яєць, визначення якості яєць, згідно стандартів, продаж – консультації із споживчих властивостей яєць перепелиних.

Розвиваюча:

► розвивати у учнів увагу, мовно – логічне мислення, пам‘ять;

► формувати науковий світогляд;

► вміння самостійно працювати з літературою;

► розвивати навчально- пізнавальну активність, самостійність та вміння використовувати знання на практиці.

Виховна:

► формувати повагу до праці та до обраної професії;

► виховувати дисціплінованість, сумлінність, відповідальність за результати праці, ініціативність, почуття поваги до товаришів, вміння працювати в групах;

► формувати бережне відношння до торгово – технологічного обладння, до матеріальних цінностей;

► виховувати акуратність до зовнішнього вигляду та спец. одягу.

Методична:

► удосконалення методики проведення уроку із використанням інтерактивних технологій навчання та сучасних виробничих технологій.

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

Методи проведення:

► словесні методи ( бесіда, пояснення, робота з документами);

► обговорення і вирішування проблемних ситуацій з елементами самостійної роботи в малих групах по педтехнології В.К. Д‘яченко.

Матеріально – технічне та дидактичне забезпечення уроку:

Технічні засоби:

► персональний комп‘ютер;

► мультімедійний проектор;

► овоскоп.

Навчальні засоби:

► щоденник;

► картки – завдання;

► картки – інформатори;

► бланки документів.

Натуральні зразки:

► курячі яйця, перепелині яйця, продукти переробки яєць.

Межпредметні зразки:

Предмет: Товарознавство продовольчих товарів.

Тема 5: Яйця та яєчні товари

Тема7: Організація зберігання яєчних товарів.

Предмет: Облік та звітність.

Тема 3.4:Документальне оформлення товарів.

Тема 4.1: Правила приймання товарів за кількістю та якістю.

Предмет: Організація та технологія продажу товарів.

Тема 4.3: Особливості продажу окремих груп товарів.

Предмет: Маркетинг.

Тема 5.7: Маркування товарів.

Структура уроку

1. Організаційна частина 5 хв.

2. Вступний інструктаж. 45хв.

2.1. Повідомлення теми і мети уроку

2.2. Перевірка знань та вмінь, необхідних для практичної роботи.

2.3. Пояснення нової теми та показ майстром запланованих практичних прийомів.

2.4. Повторення учнями показаних прийомів.

3. Поточний інструктаж 265хв.

- цільовий обхід №1. Розташувати учнів на робочі місця дотримуючись техніки безпеки.

- цільовий обхід №2. Перевірка дотримання правил техніки безпеки учнями на робочих місцях.

- цільовий обхід №3. Індивідуальна робота з учнями:

  • підрахування вартості покупки;

  • ідпрацювання навичок з визначенням асортименту яєць та яєчних продуктів,правил приймання за кількістю та якістю, визначення маркування та пакування.

- цільовий обхід №4. Прибирання робочого місця. Заповнення щоденників.

4. Заключний інструктаж 30хв.

  • аналіз роботи за день.

  • підсумки роботи учнів

  • оцінювання учнів

  • домашнє завдання


Хід уроку

1. Організаційна частина

  • доклад бригадира про готовність групи до уроку;

  • перевірка наявності учнів;

  • зовнішній вигляд та наявність щоденників.

2. Вступний інструктаж

2.1. Повідомлення теми і мети уроку

2.2. Перевірка знань з асортименту яєць та яєчних товарів; вмінь, необхідних для практичної роботи.

Майстер: Доброго дня! Сьогодні тема уроку виробничого навчіння: „Організація продажу яєць та яєчних продуктів”

Давайте перевіремо ваші знання з асортименту яєць та яєчних товарів. Проведемо цю перевірку у вигляді «мозкового штурму», де кожному надається можливість висловитися.

Критерії оцінювання та оцінювальна таблиця «Моніторінг» розташована на дошці, куди протягом уроку будуть заноситися оцінювальні бали.[Додаток 1, 2]

На ваших столах зразки яєць. Визначте, будь ласка, яке яйце по виду на столі?

Учень: курячі та перепелині.

Майстер: Чому до продажу поступають здебільш курячі яйця?

Учень: Кури самі яйценосні зі всіх домашніх птахів, а яйця уток і гусей бувають заражені збудниками сальмонельозу.

Майстер: Як класифікують курячі яйця в залежності від якості та термінів зберігання?

Учень: Яйця курячі харчові залежно від терміну їх зберігання та якості поділяють на:

  • Харчові дієтичні;

  • Яйця класу «extra» (призначені для експорту)

  • Харчові класу А;

  • Харчові столові;

  • Харчові класу В;

  • Харчові охолоджені;

  • Для промислового перероблення – переробні.

Майстер: Серед зразків знайдіть дієтичні. Скажіть, яке яйцо треба вважати дієтичним?

Учень: До дієтичних відносять яйця, термін зберігання яких не перевищує 7 діб, без врахування дня знесення, масою не меньш 44 грамів. Вони мають чисту шкарлупу, нерухому повітряну камеру висотой 4 мм.

Майстер: Як ви визначили, що це яйце дієтичне?

Учень: По маркуванню. На кожному з яєць ставиться штамп, з визначенням категорії

( ДВ, Д0, Д1, Д2) та дати знесення (число, місяць).

Майстер: На які категорії залежно від маси поділяють курячі яйця?

Учень: Залежно від маси яйця ділять на категорії:

СВ відбірна , з масою одного яйця не меньш 73 г, а 10 шт. – 735 г;

С0 вища категорія,відповідно –від 63 до 72,9 та 640 г.

М - перша – відповідно 53-62,9г і 540г;

S друга – 45 г і 460 г.

Дрібні - від 35 до 44,9г та 360г

Яйця дрібні, масою до 45 гр, а також із пошкодженою шкарлупою використовують для промислової переробки.

Майстер: Як ви вирішите проблемну ситуацію з яйцем дієтичним, у якого минув термін реалізації? Подивиться, чи є таке яйце на ваших столах? ( учні визначають категорію яєць)

Учень: Так, таке яйце є. Яйця, у яких термін реалізації більш 7 діб без врахування дня знесення, полягають переоцінки за актом до вартості столових яєць.

Майстер: Хто має право на переоцінку?

Учень: Складається комісія у складі голови комісії, товарознавця, бухгалтера та матеріально – відповідальній особі.

Майстер: Із запропонованих зразків знайдіть столове яйце. Як ви їх визначаєте?

( учні дивляться на зразки )

Учень: столовими вважають яйця, які не реалізовані протягом 7 діб. Столові яйця маркуються синьою фарбою. На штампі вказують групу і категорію.

Майстер: Подивиться на зразки, чи всі види яєць у вас на столі?

Учень: Немає дрібних яєць, масою до 45 грамів, які використовують для промислової переробки.

Висновок майстра: Ми з вами повторили асортимент курячіх яєць, але у вас на столі є перепелині яйця.

Учні підготували рекламу про перепелині яйця. Давайте послухаємо.

Учень: Перепелине яйце - фантастичні властивості



Перепелине яйце - найцінніший продукт. Воно володіє антибактеріальними, імуномодулюючими, протипухлиними властивостями. Перепелині яйця містять безліч мікроелементів і вітамінів, і все це - при повній відсутності в них холестерину!

У перепелиних яйцях ніколи не буває сальмонели. Це викликано тим, що у них дуже міцна подскорлупная оболонка і невеликі дихальні отвори в шкаралупі, які запобігають проникнення хвороботворних бактерій.

Завдяки високій температурі тіла (42 0С), перепілки стійкі до інфекційних захворювань. Це дозволяє утримувати їх, не вдаючись до вакцинації, що виключає накопичення в організмі та яйцях лікарських речовин.

На відміну від курячих, яйця перепелів не викликають алергію у дітей та дорослих. Навпаки, присутній у них білок овомукоід здатний пригнічувати алергічні реакції, тому на їх основі виготовляється медичний препарат (овомукоідний екстракт) використовують для лікування алергії. Овомукоідний екстракт виконує функцію постачання пацієнтів додатковим інгібітором трипсину, якого їм не вистачає в силу генетичних причин.

Перепелині яйця можна і навіть бажано вживати сирими для збереження в них багатьох поживних речовин, які можуть руйнуватися при обробці продукту.

Вживання в їжу перепелиних яєць дає прекрасні результати в лікуванні гастритів - виразкової хвороби шлунка та дванадцятипалої кишки, а також панкреатиту.


Майстер: На екрані ви бачите таблицю, де порівняльна характеристика курячих та перепелиних яєць (слайд)


Порівняльна характеристика курячих і перепелиних яєць

Мінеральні речовини і амінокислоти

Курячі яйця

Перепелині яйця

Мінеральні речовини, мг:







кальцій

52

76

фосфор

185

213

калій

124

620

залізо

88

404

мідь

9,6

17

кобальт

3,8

6,6

Амінокислоти, г:







лізин

0,75

1,05

цистин

0,28

0,43

метіонін

0,38

0,72

аспарагінова кислота

0,79

1,16

глутамінова кислота

1,44

1,72

триптофан

0,20

0,24




Учень: У порівнянні з курячим яйцем в одному грамі перепелиного міститься більше вітамінів: "А" - 2,5 рази, "В1" - в 2,8 і "В2" - в 2,2 рази. Вітамін "Д" міститься в перепелиних яйцях в активній формі, він перешкоджає розвитку рахіту.

У перепелиних яйцях в порівнянні з курячими в 5 разів вищий рівень фосфору і калію, в 4,5 рази - заліза. Як відомо, фосфор сприяє розумовому розвитку. Тому перепелині яйця корисно включати в раціон всім, особливо дітям . У Японії, наприклад, де давно і всебічно досліджені корисні властивості перепелиних яєць, кожен школяр щоденно обов'язково отримує два таких яйця в обід.

Майстер: Які ви знаєте продукти переробки яєць?

Учень: Яєчний меланж, яєчний порошок, сухий омлет.

Майстер: Чим відрізняється яєчний порошок від сухого омлету?

Учень: Яєчний порошок – порошкоподібний продукт жовтого кольору, він має запах яєць, вміст вологи – 9%, без комочків, його поділяють на в/с та 1й.

Омлет має світло – жовтий колір, тому що це висушена суміш яєць з пастеризованим цільним та знежириним молоком. Він однорідної консістенції, порошкоподібний, без комочків, без стореннєго смаку.

Майстер: Що таке меланж?

Учень: Меланж виготовляють з доброякісних яєць з додаванням солі. Яйце розбивають, жовток та білок збивають у однорідну суміш та заморожують. При відтаюванні він не повинен мати сторонніх запахів та смаків.

Майстер: Скажіть, яких регіональних постачальникі яєць курячих ви знаєте?

Учень: Луганська птахофабрика „Авис”; Чернухінська птахоферма «Червоний прапор» ОАО; Краснодонська птахоферма Лугань ООО, Волновахська птахофабрика (Донецький регіон).

Висновок майстра: Ми з вами закріпили навички та вміння з визначення вида та категорій яєць, яєчних товарів. Згадали регіональних постачальників. Свої відповіді ви обґрунтували з використанням натуральних зразків.

В оцінювальній таблиці виставляємо оцінки за «Мозковий штурм». Кожна правильна відповідь оцінюється в 3 бали, правильне виконаннє практичних завдань в 2 бали. Помилки зменшують оцінювання на 1 бал.

Перейдемо до питання маркування, зберігання яєць та яєчних продуктів.

2.3.Ознайомлення з маркуванням, пакуванням, умовами та термінами зберігання яєць та яєчних продуктів.

  • Практична частина:

    • визначення якості яєць з використанням овоскопу.

    • підготовка до продажу яєць та яєчних продуктів, оформлення цінників.

Для закріплення теми -рішення проблемних ситуацій в магазині.

Майстер: До вашої уваги ящик з яйцями, на якому нанесене маркування. Що ми можимо дізнатися, працюючи з ним?

Маркування наносять державною мовою України. На маркуванні вказують:

  • Назву підприємства – постачальника (виробника), місце знаходження (юридична адреса);

  • Реєстраційний номер господарства;

  • Товарний знак виробника(за наявності);

  • Назву продукту;

  • Позначання групи та категорії яєць;

  • Кількість штук;

  • Кінцеву дату споживання «Вжити до» або дату сортування (пакування) та строку придатності;

  • Умови зберігання;

  • Позначення стандарту.

Самі яйця маркують нешкідливими фарбами, які призначені для харчових потреб і дозволені Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров̓я.

На екрані ви бачите таблицю з умовними позначеннями груп та категорій яєць, які призначені для реалізації.

Умовні позначення на харчових яйцях

Групи яєць

Умовні позначення

відбірні

Вища категорія

1-ша категорія

2-га категорія

дрібні

Дієтичні

ДВ

Д0

Д1

Д2

-

Столові, охолоджені

СВ

С0

С1

С2

М

Столові яйця, які заготовляються і реалізуються підприємством споживчої кооперації, можуть бути не маркованими. Маркування ставиться на коробку, або ящик, в якому надійшли яйця до магазину.

Перейдемо до питання пакування яєць.

Яйця укладають тупим кінцем догори окремо за групами та категоріями у бугорчаті гофровані прокладки з чарунками згідно з чинними нормативними документами. Прокладки з яйцями розміщають у картонні ящики. Місткість 360 штук. Також яйця пакують у полімерні коробки місткістю 6-12 штук.

Меланж фасують у банки з білої жесті вагою 2,8 – 10кг, в коробки з гофрованого картону з вкладками з поліетиленової плівки, товщиною 18мкм вагою продукту 8,5 і 10кг.

Які умови зберігання яєць в магазині і який термін реалізації яєць та яєчних продуктів?

Для зберігання яєць у супермаркетах використовують збірні відкриті холодильні середньо температурні камери, в яких автоматично спрацьовує система охолодження, що забезпечує найкращі умови для зберігання яєць. Ця холодильна камера зручна для зберігання, виставки та продажу товарів.

На екрані таблиця, де вказані умови та тривалість зберігання яєць згідно з ДСТУ 5028:2008 [ Додаток 3]

Умови та тривалість зберігання яєць

Група яєць

Температура зберігання, 0С

Строк зберігання днів, не більш ніж

Дієтичні

Від 0 до 20

7

«Extra»

Від 5 до 15

8

Клас А

Від 5 до 15

25

Столові та клас В

Від 0 до 20

25

Охолоджені

Від мінус 2 до 0

90

Помиті

Від 5 до 8

12

Переробні:

  • Забруднені

  • З пошкодженою шкарлупою

Від 5 до 8

Не вище ніж 10

20

1

Примітки

  1. У строк зберігання не враховують день знесення яєць.

  2. Відносна вологість повітря у холодильниках повинна бути від 85% до 88%, у складських приміщеннях – у мережі 75%

Яєчний порошок зберігають при температурі до 200 С, відносній вологісті повітря не вище 75% до 6 місяців.

Висновок майстра: Ми закріпили знання з асортименту яєць курячих, ознайомились з маркуванням, пакуванням, умовами та терміном зберігання яєць та яєчних продуктів.

Практична робота по пунктам:

  1. визначення якості яєць з використанням овоскопу.

  2. підготовка до продажу та продаж яєць та яєчних продуктів.

Майстер: Наше завдання: визначити технічний брак яєць «овоскопом» .

Для цього необхідні зразки яєць. Перш ніж почати роботу з овоскопом необхідно перевірити техніку безпеки: подивиться ісправність розетки, вилки; шнур повинен бути ізольован, під ногами повинен бути гумовий килимок, тільки після цього можна включати «овоскоп».

Кладу яйце у відтвор овоскопа так, щоб тупий кінець яйця попадав до джерела світла, повертати яйце слід бережно, але швидко. Бажано це робити в темному приміщені.

На представленому зразку гарно видно жовток, білок, повітряну камеру.

На цих зразках я можу виявити наступні дефекти:

  1. Кров’яна пляма – наявність на поверхні жовтка або в білку кров’яних включень.

  2. Тумак – яйце непрозоре, зіпсоване під дією плісневих грибів і гнилісних бактерій.

  3. Красюк – розрив оболонки жовтка і повне змішування жовтка з білком.

Після роботи необхідно винути яйце та відключити овоскоп від мережі, дотримуючись правил безпеки .

Після приймання яєць за кількістю та якістю матеріально – відповідальною особою, яйця поступають в торговий зал, або розміщуються в холодильному обладнанні. Велике значення має підготовка до продажу яєць та яєчних товарів.

Яйця звільняють від тари, якщо вони надійшли у картоних ящиках по 360 шт., і фасують у пакувальні матеріали з папіру, або з полімерної плівки по 10 - 15 штук. Товар розміщується на відкритих прилавках – холодильниках так, щоб забезпечити щонайменьші товарні витрати і зручний доступ до даного товару. Яйця викладають за видами та категоріями.

На ціннику необхідно вказати :

    • Назву товару;

    • Групу;

    • Категорію;

    • Кількість штук;

    • Вартість цій кількості;

    • Дата та підпис матеріально – відповідальної особи

    • Штамп магазину.

Пропоную вам з моєю допомогою визначити технічний брак яєць та оформити цінники.

(учні визначають технічний брак яєць та оформляють цінники)

Закріплення матеріалу

Майстер: Пропоную вам вирішити проблемну ситуацію:

Покупець пред’являє покупцеві претензію з вартості яєць. Чому яйце без штампу крупніше, але за вартістю дешевше. А яйце з синім штампом менше, але вартість дорожче? Це помилка, або воно неякісне?

(Відповідь: Це не помилка. Всі яйця якісні. Ті яйця, які більші – це столові яйця, які заготовляються і реалізуються підприємством споживчої кооперації, вони можуть бути не маркованими. Маркування ставиться на коробку, або ящик, в якому надійшли яйця до магазину.)

Завдання у відділ перед поточним інструктажем

  1. Приступити до роботи, дотримуючись техніки безпеки та охорони праці.

  2. Вивчити асортимент яєць та яєчних товарів в супермаркеті «СПАР».

  3. Ознайомитися з постачальниками.

  4. Оформити цінник на яйце столове 2-ї категорії.

  5. Підготувати яйця до продажу, надати консультацію покупцеві про яєчні товари.

  6. Обслуговувати покупців.

  7. Підрахувати вартість покупки.

3. Поточний інструктаж

Цільовий обхід №1. Розташувати учнів на робочі місця дотримуючись техніки безпеки.

Цільовий обхід №2.Перевірка дотримання правил техніки безпеки учнями на робочих місцях.

Цільовий обхід №3. Індивідуальна робота з учнями:

  • Підрахування вартості покупки;

  • Відпрацювання навичок з визначенням асортименту яєць та яєчних продуктів, визначення маркування та пакування, підготовки до подажу та продаж яєць; оформлювання цінників.

Цільовий обхід №4. Прибирання робочого місця. Заповнення щоденників.

4. Заключний інструктаж

Майстер: заключний інструктаж проведемо у вигляді конкурсу.

В цьому конкурсі приймають участь команди:

  1. Продавці.

  2. Покупці.

В кожній команді є капітан, який аналізує ваші відповіді та заносить оцінки в оцінювальну таблицю «Моніторінг» (слайд з таблицею). Капітанів оцінює майстер.

Перше завдання: визначити технічний брак яєць «овоскопом» - завдання команді «Продавець»

Команді видаються зразки яєць. Учні перевіряють технічний брак. Кладуть яйце у відтвор овоскопа та перевіряют техніку безпеки: дивляться ісправність розетки, вилки; шнур повинен бути ізольован, під ногами повинен бути гумовий килимок, тільки після цього вони включають «овоскоп».

Вони виявляють наступні дефекти:

  1. Кров’яна пляма – наявність на поверхні жовтка або в білку кров’яних включень.

  2. Тумак – яйце непрозоре, зіпсоване під дією плісневих грибів і гнилісних бактерій.

  3. Красюк – розрив оболонки жовтка і повне змішування жовтка з білком.

Після роботи з овоскопом капітани виставляють оцінки в оцінювальний лист.

Друге завдання групі «Покупці»: визначити, згідно зразкам, яйце з дефектом:

  1. Яйця з пліснявою, які мають сірувато – чорні плями, переважно на межі повітряної камери, та тріщини на шкарлупі;

  2. Запашистість – зі стороннім запахом («запашисте»)

  3. Яйця, які мають вади шкарлупи ( вапняні нарости, шорсткість, зморшки тощо)

  4. Яйця, в яких жовток прилип до шкарлупи («присушка»)

Учень 1: Ми, покупці, визначали якість яєць, дивлячись на шкарлупу. Свіже яйце (дієтичне) має грубу, горохувату, нібито покрито вапном шкарлупу. Столове яйце має гладку та блискаву шкарлупу.

Учень 2: Свіжість яйця можна перевірити, якщо опустити його в склянку з водою, в якій розмішана 1 столова ложка солі.

  • Свіже (дієтичне) опускається на дно склянки.

  • Середньої свіжості (столове) буде плавати десь всередині.

  • Яйце, яке не підлягає до харчування – вспливе.

Учень 3: А я вважаю, що повністю довіряти таким засобам визначення якості не можна, тому що при зберіганні можуть виникнути інші пошкодження, такі як розкладання білка, зміна смаку. Найкраще перевіряти яйцо лабораторним методом, тому що зараз є випадки захворювання птахів «пташиним грипом». Бюро товарних експертів може зробити лабораторний аналіз.

Учень 4: Я хочу додати, що яйця уток та гусей бувають уражені збудниками сальмонельоза, тому їсти їх можна тільки звареними.

Третє завдання команді «Покупці» - необхідно оформити цінники на яйця столові першої категорії. А команді «Продавці». необхідно оформити цінники на яйця дієтичні другої категорії.

Висновок майстра: Завдяки цьому конкурсу ми побачили, що наші Покупці не поступаються своїми знаннями Продавцям. Всі команди впоралися с завданнями.

Майстер: сьогодні ми з вами закріпили знання та вміння, які отримали на теоретичному навчанні з предмету «Товарознавство продовольчих товарів» при вивченні теми: «Яйця та яєчні продукти». Навчилися розпізнавати яйця по видам та категоріям, дізналися про користь перепелиних яєць, ознайомилися з постачальниками, підготовкою до продажу яєць та яєчних товарів, навчилися оформлювати цінники, визначати якість товару та вирішувати проблемні ситуації.

Домашнє завдання:

  1. Вивчити асортимент яєць та яєчних товарів в торговельних підприємствах нашого міста.

  2. Оформити таблицю з вивчення асортименту яєць. [Додаток 4]

  3. Оформити картку – завдання [Додаток 5]

  4. Оформити таблицю „Питання для самоконтролю” [Додаток 6 ]

Майстер перевіряє щоденники та виставляє оцінки.

Додаток 1

Оцінювальна таблиця, бали

„Мозковий штурм

Нова тема

ТБ на робочому місці

Підрахунок

Заключний інструктаж

Підсумкова оцінка

До 12 б

Додаток 2

МОНІТОРІНГ

Призвище

учня

„Мозковий штурм”

Нова тема

ТБ на робочому місті

Підрахунок

Заключний

інструктаж

Щоденники

Підсумкова оцінка

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Додаток 4

Домашнє завдання


1. Вивчити асортимент яєць та яєчних товарів в торговельних підприємствах нашого міста.

2. Оформити таблицю з вивчення асортименту яєць.

Найменування товару

Постачальник

Термін реалізації

Торговельне підприємство ( магазин )

Вартість















































Додаток 5

Картка – завдання

Визначити вид,

категорію яєць

згідно маркуванню.

Додаток 6

Домашнє завдання

Питання для самоконтролю

Питання

Відповідь

Чому до продажу поступають здебільш курячі яйця?


Як класифікують курячі яйця в залежності від якості та термінів зберігання?


Яке яйцо треба вважати дієтичним?

На які категорії залежно від маси поділяють курячі яйця?

Як ви вирішите проблемну ситуацію з яйцем дієтичним, у якого минув термін реалізації?

Хто має право на переоцінку?

Яке яйцо треба вважати столовим?


Які ви знаєте продукти переробки яєць?


Чим відрізняється яєчний порошок від сухого омлету?


Що таке меланж?

Яких регіональних постачальників яєць курячих ви знаєте?


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ЛУГАНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №47




МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ

виробничого навчання

ТЕМА : «Організація продажу яєць та яєчних продуктів»

Професія: «Продавець продовольчих товарів»

Кваліфікація: четвертий розряд




Розробник:

майстер виробничого навчання

ЛУГАНСЬКОГО ВИЩОГО

ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА №47

Марущак Марина Олександрівна

Луганськ, 2012


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок української мови, проведений в 3 класі Тема уроку
Обладнання. Девіз уроку, тема уроку, малюнок із зображенням сніговика, зимові пейзажі, роздаткові картки, етапи уроку, матеріал для...

План-конспект уроку з української мови Клас: 7 Тема уроку
Тема уроку. Розвиток мовлення. Замітка дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі

План-конспект уроку з використанням ікт тема уроку
Тема уроку: «Переваги та недоліки у користуванні сучасними комунікативними технологіями». Проведення опитування та написання звіту...

Уроку-90хвилин. Тема(уроку фізики)
Тема(уроку фізики): Лабораторна робота №8 «Вимірювання потужності споживача електричного струму»

Урок №22 Тема уроку
Тема уроку: Розв’язування задач. Практична робота№8 «Складання програм із розгалуженнями»

Курчак М. Д. Свалявський професійний будівельний ліцей Тема уроку
Тема уроку. Використання логічних функцій при автоматизації бухгалтерського обліку

План уроку Тема: Облік коштів, розрахунків та інших активів
Тема уроку: Ведення обліку касових операцій. Заповнення первинних документів та облікових регістрів

Уроку: урок відкриття нових знань. Цілі уроку
Тема уроку «Префікси І прийменники. Зіставлення за значенням та способом написання»

План уроку виробничого навчання тема програми: Засвоєння прийомів...
...

Уроку. Відкриття нових знань Тема уроку. Порядок дій у виразах

Уроку Тема уроку
Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками. Оформлення договорів, рахунків постачальників

Уроку: навчальна
Тема уроку: Загальна характеристика мінерально-сировинних ресурсів. Паливні корисні копалини

Уроку Тема уроку
Узагальнення знань, отриманих учнями у початковій школі. Завдання предмета «Трудове навчання»

Уроку Дата Тема уроку
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом

Уроку з англійської мови у 2 класі Вчитель
Тема уроку: Повторення І закріплення вивченого матеріалу з теми «Мій дім. Моя кімната.»

Уроку: навчальна
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ І задач на дві дії різного ступеня

Урок №3 Тема уроку: Державний лад
Мета уроку: підвести учнів до розуміння видів форм правління та територіального устрою держави

План уроку з «Рудникової автоматики» Тема програми
Вид уроку: тестування, гра «Словесна баталія», контрольні вправи, перевірочні змагання



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт