Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році





Сторінка1/10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році

Лист МОНмолодьспорт № 1/9-92 від 08.02.13 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№ 1/9-92 від 08 лютого 2013 року

Міністерству освіти і науки, молоді та спорту

Автономної Республіки Крим,

департаментам (управлінням) освіти і науки обласних,

Київської та Севастопольської міських

державних адміністрацій

Інститутам післядипломної педагогічної освіти

Загальноосвітнім навчальним закладам

Про порядок закінчення навчального року та

проведення державної підсумкової атестації у

загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році

Закінчення 2012/2013 навчального року і проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти визначено відповідно до вимог Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 № 94 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за № 151/14842, зі змінами (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.2010 № 1116 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.12.2010 за № 1237/18532) та особливостей організації навчально-виховного процесу, передбачених у листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 23.05.2012 №1/9-399 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2012/2013 навчального року".

У 4-х, 9-х та 11-х класах у 2012/2013 навчальному році атестація проводиться за збірниками завдань, затвердженими наказами МОНмолодьспорту від 25.01.2013 № 55 "Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації", крім іспиту з технологій для учнів технологічного профілю.

Перелік збірників та методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації подаються у додатку 1.

У цьому навчальному році навчальні заняття завершуються 24 (25 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) травня. У цей день проводиться свято "Останній дзвоник".

Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61 та проводяться у 1-4 класах (27-30 травня), у 5-8 і 10 класах (27 травня – 7 червня). За рішенням закладу навчальні екскурсії і навчальна практика можуть бути проведені протягом навчального року.

У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 21 травня із української мови та читання, математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації і результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 28 травня по 11 червня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.

З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками завдань, рекомендованими МОНмолодьспорт. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні. Переліки білетів для проведення атестації в усній формі подаються у додатку 2.

Державна підсумкова атестація з української мови для випускників 9-х класів (диктант) проводитиметься 31 травня. Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо.

Конкретні дати проведення атестації з інших предметів визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти. При складанні розкладу проведення державної підсумкової атестації необхідно передбачити два-три дні для підготовки до проходження атестації з кожного предмета.

Державна підсумкова атестація розпочинається о 9.00. Інший час початку проведення державної підсумкової атестації має бути погоджений навчальними закладами з відповідними органами управління освіти.

Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з 27 по 31 травня з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань.

27 травня відбудеться державна підсумкова атестація з української мови (переказ, обов’язково). Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо.

Дати проведення атестації з двох інших предметів (з історії України або математики (для учнів, які навчалися за універсальним профілем) чи з профільного предмета (для учнів, які навчалися в класах інших профілів) та з предмета за вибором учнів) визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти.

Бали за державну підсумкову атестацію в основній та старшій школі виставляються у класному журналі у колонку з написом "ДПА" без зазначення дати після колонки з написом "Річна".

Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис (звільнений (а)).

Результати державної підсумкової атестації виставляються у додатки до атестатів про повну загальну середню освіту у графі "державна підсумкова атестація" та враховуються при визначенні середнього балу атестата.

Для проведення Державної підсумкової атестації з української мови, яка є обов’язковою для учнів усіх загальноосвітніх навчальних закладів, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України безкоштовно надсилає до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, відповідно до кількості навчальних закладів, для практичного використання збірники завдань, які видані ТОВ "Центр навчально-методичної літератури". Зазначені збірники завдань надійдуть до книжкових баз до 1 квітня поточного року.

Електронні версії всіх збірників завдань та білетів для державної підсумкової атестації буде розміщено до 1 квітня поточного року на офіційних веб-сайтах Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (www.mon.gov.ua) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua) для практичного використання в процесі підготовки та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Учні (вихованці) основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову лише в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється іноземними, російською, чи іншими мовами національних меншин Державна підсумкова атестація може складатися мовою вивчення предмета. У такому разі переклад необхідної кількості варіантів завдань за збірниками, рекомендованими Міністерством, здійснює навчальний заклад.

Учні 9-х та 11-х класів, які хворіли під час проведення державної підсумкової атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надаватиметься право пройти атестацію в інші терміни.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти учасники міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад звільняються від атестації з предметів, з яких вони стали переможцями (у відповідних випускних класах).

У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту чи атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів - 12 балів.

Переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук (у відповідних випускних класах) звільняються від атестації з предмета, який є базовим для оцінювання навчальних досягнень учнів під час конкурсу. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або (чи) атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів - 12 балів.

Учасники тренувальних зборів з підготовки до олімпіад, турнірів, змагань, конкурсів, які мають статус міжнародних, звільняються від атестації. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється річна та атестаційна оцінки 12 балів з того предмета, з якого учень(учениця) брав(ла) участь в олімпіаді; з інших предметів виставляються атестаційні оцінки за результатами річного оцінювання.

Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які мають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту (Deutches Sprachdiplom (DSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2 - німецька мова; DELF/DALF - французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, Pearson Test of English (PTE) рівня (B-1, B-2) - англійська мова; D.E.L.E. - іспанська мова), зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів.

При визначенні претендентів на нагородження золотою та срібною медалями та їх нагородженні необхідно дотримуватися вимог Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".

В окремих випадках при визначенні претендентів на нагородження золотою або срібною медалями за письмовою заявою батьків або осіб, що їх замінюють, для учнів (вихованців) загальноосвітніх санаторних та спеціальних навчальних закладів (шкіл-інтернатів) може проводитися державна підсумкова атестація, якщо ці учні навчалися за загальноосвітніми програмами.

Контроль за правильністю присудження золотої та срібної медалей покладається на Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Документи про повну загальну середню освіту вручаються випускникам 1-2 червня 2013 р. на урочистих зборах. Документи про базову освіту вручаються учням, які закінчили 9-й клас, 11-12 червня. До участі в зборах, як правило, запрошуються батьки, представники громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, засобів масової інформації.

Конкретна дата проведення урочистостей у регіонах визначається Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментами (управліннями) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Заступник Міністра Б.М. Жебровський

Додаток 1

до листа Міністерства освіти і

науки, молоді та спорту України

від 08.02.2013 р. № 1/9-92
Особливості проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році
І. Державна підсумкова атестація в початковій школі
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання), мови навчання в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин (мова і читання) та математики.

Державна підсумкова атестація з української мови (мова навчання), проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь і навичок правопису учнів, а також їхньої здатності практично застосовувати здобуті мовні знання. Для перевірки мовленнєвих умінь учням пропонується написати зв’язний текст на задану тему, правописних – списати запропонований текст. Мовні знання і уміння перевіряються за допомогою завдань тестового характеру.

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Гайова Л.А.).

Атестаційні контрольні роботи з української мови містять сім завдань, серед яких: три тестових завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування (55–60 слів) і творче завдання – написання тексту на задану тему (5–7 речень).

Зміст контрольних робіт державної підсумкової атестації з читання розроблено на основі вимог програми з читання для 1–4 класів за змістовими лініями: «Коло читання», «Літературознавча пропедевтика», «Усвідомлення жанрової специфіки творів», «Смисловий і структурний аналіз тексту», «Засоби художньої виразності, емоційно-оцінне ставлення читача до змісту твору», «Творча діяльність на основі прочитаного».

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В.).

Підсумкова контрольна робота з читання складається з тексту для самостійного читання та восьми завдань тестового характеру, а саме: 5 завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1−5); 2 завдання відкритого типу (завдання 6, 7): з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності; одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю (завдання 8 – творче).

Оскільки навчальна програма визначає основною мовленнєву змістову лінію, якій підпорядковуються знання з мови, завданням підсумкових контрольних робіт з української мови та читання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин є передусім перевірка мовленнєвих умінь учнів. Атестація проводиться за посібниками: «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою. 4 клас» (авт. Воскресенська Н. О., Харченко О. Я. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською, угорською). 4 клас)» (авт. Петрук О. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Атестаційна робота з української мови складається із семи завдань різних рівнів складності, серед яких: тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; тестові завдання відкритого типу, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь; завдання на переклад українською мовою; творче завдання – складання письмового висловлювання (5-6 речень) на задану тему.

Кожна підсумкова контрольна робота з українського читання для цих типів закладів складається з дев’яти тестових завдань різних рівнів складності, серед яких: шість завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді, три завдання відкритого типу з короткою відповіддю.

Пропоновані у «Збірнику завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською, угорською). 4 клас» (авт. Петрук О. М.) 16 контрольних робіт (по три варіанти) складаються із 4 завдань різного типу: тестові завдання закритого й відкритого типу, дописування/переписування текстів, творчі завдання. У збірнику також запропоновано тематичні малюнки, призначені для перевірки мовленнєво-комунікативних умінь учнів. Запитання і завдання спрямовані на визначення рівня сформованості знань та практичних умінь і навичок учнів з української мови як державної.

У навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

У разі її проведення, державна підсумкова атестація з мови навчання проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь учнів будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета.

Державна підсумкова атестація з читання спрямована на перевірку розуміння учнями змісту прочитаного тексту; володіння літературознавчими поняттями на елементарному рівні; уміння узагальнювати зміст прочитаного (розкривати головну думку); практичних умінь роботи над текстами різних жанрів; умінь виконувати творчі завдання на основі прочитаного, висловлювати власну думку з приводу прочитаного.

Атестаційні роботи з російської мови та читання (мова навчання) проводяться за посібниками: «Сборник заданий для государственной итоговой аттестации по русскому языку для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке. 4 класс» (авт. Сильнова Э. С., Каневская Н. Г., Олейник В. Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013); «Сборник заданий для государственной итоговой аттестации по чтению для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке. 4 класс» (авт. Лапшина И. Н., Попова Т. Д. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Атестаційна контрольна робота з російської мови складається з 10 завдань, різних рівнів складності: сім завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих; два завдання відкритого типу, виконання яких вимагає самостійності: побудова словосполучення, конструювання речень; одне творче завдання – письмове висловлювання на задану тему (5-7 речень).

Державна підсумкова атестація з мови навчання та читання для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з навчанням мовами національних меншин проводиться за посібниками:

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови та читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. 4 клас» (авт. Мамутова М. Р.);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з молдовської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 4 клас» (авт. Фєтєску Л. І., Пасат Н. В.); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням молдовською мовою. 4 клас» (авт. Фєтєску Л. І., Пасат Н. В.);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з польської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою . 4 клас» (авт. Іваницька Е. В., Слободяна І. А., Савчак М. Й.);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською мовою. 4 клас» (авт. Іваницька Е. В., Слободяна І. А., Савчак М. Й.);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з румунської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 4 клас» (авт. Пілігач О. Г., Скріпа О. К.); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням румунською мовою. 4 клас» (авт. Пілігач О. Г., Скріпа О. К.);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з угорської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою . 4 клас» (авт. Сергійчук Ю. П., Гадар Ю. І.); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням угорською мовою. 4 клас» (авт. Сергійчук Ю. П., Гадар Ю. І.).

Збірники завдань для державної підсумкової атестації з мов національних меншин призначені для комплексної перевірки навчальних досягнень учнів з мови навчання. Учням пропонуються різнорівневі тестові завдання відкритого та закритого типів, завдання творчого характеру, які спрямовані на визначення рівня засвоєння програмового матеріалу з мови навчання та сформованості знань та практичних умінь і навичок.

Збірники завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин укладено у формі збірників підсумкових контрольних робіт. Кожна робота складається з тексту для самостійного читання та завдань тестового характеру закритого та відкритого типів. Також учням пропонується виконати одне творче завдання з розгорнутою письмовою відповіддю.

Контрольні роботи з математики дозволяють визначити рівень засвоєння учнями математичних знань, сформованості умінь та навичок, здатності застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань із числами, числовими і буквеними виразами, рівностями, нерівностями, рівняннями, величинами, геометричними фігурами, розв’язування сюжетних задач. Державна підсумкова атестація проводиться за посібниками: «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 4 клас» (авт. Онопрієнко О. В., Пархоменко Н. Є., Листопад Н. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013); «Сборник заданий для государственной итоговой аттестации по математике для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке. 4 класс» (авт. Оноприенко О. В., Пархоменко Н. Е., Листопад Н. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Кожна робота складається з восьми завдань: п’яти тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1–5); двох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю (завдання 6, 7); одного завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю – розв’язування сюжетної задачі (завдання 8).

Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською, молдовською, польською, румунською та угорською мовами переклад завдань з математики здійснюється Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними департаментами та управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Підсумкові контрольні роботи для державної підсумкової атестації учнів 4 класів складаються із завдань різного рівня складності, серед яких – тестові завдання закритого типу з визначенням однієї правильної відповіді; завдання відкритого типу з короткою письмовою відповіддю, завдання творчого характеру тощо.

Зміст завдань для державної підсумкової атестації сформовано відповідно до вимог, викладених у Програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (К.: Початкова школа, 2006, 2007).

Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці.

На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година.

Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивних змаганнях, переїзд на інше місце проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового оцінювання.

Додаткові види перевірочних робіт у 4 класах не проводяться.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...
України 09. 12. 2010 за №1237/18532 та особливостей організації навчально-виховного процесу, передбачених у листі Міністерства освіти...

За рішенням закладу
«Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014...

Відділ освіти виконкому жовтневої районної у місті ради
«Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах району...

1. у 2011 – 2012 н р. навчальні заняття в 11 класах завершити 03...
Дніпропетровської облдержадміністрації від 28. 02 2012 року №162/0/212-12 «Про порядок закінчення навчального року та проведення...

Алгоритм щодо порядку закінчення 2016-2017 навчального року в загальноосвітньому...
З метою організованого завершення навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах та проведення державної підсумкової атестації...

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...
Міністерству освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти І науки обласних, Київської...

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...
Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. №686-р «Про деякі питання завершення 2011/2012 навчального року у зв’язку з проведенням...

Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів...
Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році

Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...

Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Он україни), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за №157/26602, надсилаємо орієнтовні вимоги до проведення...

Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Он україни), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за №157/26602, надсилаємо орієнтовні вимоги до проведення...

Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Он україни), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за №157/26602, надсилаємо орієнтовні вимоги до проведення...

Лнвк «зош І-ІІІ ступенів №22 – ліцей» наказ
Про порядок закінчення 2012-2013 навчального року та проведення державної підсумкової атестації

Наказ
Про порядок організованого закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х...

Нака з
Про порядок організованого закінчення 2014/2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х...

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної...

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт