|
Макіївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 90 Макіївської міської ради Донецької області АКМЕОЛОГІЧНА КАРТА РОЗВИТКУ Й САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ____________________________________ 2011 - 2017 АКМЕОЛОГІЧНА КАРТА РОЗВИТКУ Й САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ Порядок роботи з Амеокартою
Прогнозується бажаний рівень професійного розвитку, який буде досягнутий наприкінці міжатестаційного періоду. В подальшому проводиться самодіагностика та аналіз виконання планів професійного самовдосконалення в міжатестаційний період. За підсумками щорічного самоаналізу до Акмеокарти вносяться корективи, плануються додаткові заходи.
ВСТУП. АКМЕОГРАМА вчителя МЗШ І-ІІ ступенів № 90 (заповнюється на початку міжатестаційного періоду) Загальні відомості (заповнюється вчителем)
______________________________________________________________
Макіївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 90 Макіївської міської ради Донецької області
Дата заповнення _________________________________________ Підпис _________________________________________ Особистісна характеристика (складається самостійно педагогічним працівником шляхом самооцінки)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ І. ДІАГНОСТИКА. САМООЦІНЮВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ (заповнюється на початку міжатестаційного періоду) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ Мета: По закінченні міжатестаційного періоду, в ході атестації ___________року отримати _____________________ кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «__________________________». Завдання:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема атестаційного дослідження: _________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ
ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ, НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ (заповнюється по мірі участі протягом міжатестаційного періоду) 1. Рівень організації навчальних занять (уроків, відкритих заходів, індивідуальної роботи з учнями)
|
На основі громадського обговорення проблемних тем створено школу молодого вчителя та школу педагогічної майстерності. Протягом минулого... | МО, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя,... | ||
В. П. Беспалько. Він розкрив цей процес через професійну самосвідомість, яка виступає невід’ємною частиною професійної майстерності... | Учительського проекту з’ясувати, яким має бути учитель у сучасній школі; надати допомогу педагогам з питання формування творчого... | ||
Мета: підвищення професійної кваліфікації І удосконалення педагогічної майстерності вчителів через впровадження в навчально-виховний... | |||
Відгук на педагогічну діяльність вчителя керівника ммо вчителів англійської мови міста | Педагогічна рада Ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, де заслуховують стереотипні доповіді, проголошують... | ||
Згідно з планом роботи школи на 2012-2013 н р та з метою підвищення професійної майстерності вчителів щодо реалізації принципу «Школа-родина»... | «Сучасне освітнє середовище – основа формування компетентного фахівця інноваційної педагогічної культури», її п’ятого етапу «Підготовка... | ||
План проведення занять Школи педагогічної майстерності молодого викладача на 2012-2013 навчальний рік | ... | ||
Вдосконалення педагогічної майстерності шляхом впровадження інноваційних технологій | Проведення відкритих уроків – одна з форм удосконалювання педагогічної майстерності майстра | ||
Проведення відкритих уроків – одна з форм удосконалювання педагогічної майстерності майстра | Кафедра, циклова комісія Педагогічної майстерності та менеджменту імені І. А. Зязюна | ||
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його... | Баришівського району», наказу Морозівського нвк від 29. 03. 2017 №32 «Про проведення державної підсумкової атестації у 2016/2017... |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |