Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Скальна служба

Скальна служба





Сторінка1/4
  1   2   3   4
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

МАР’ЇНСЬКА ОБ’ЄДНАНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

ЗВІТ

про виконання плану роботи Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

на 2016 рік

м. Курахове

2017 рік
Мар'їнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області з центром у м. Мар'їнці з Вугледарським та Великоновосілківським відділеннями є територіальним органом Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), який підпорядковується ДФС та Головному управлінню ДФС у Донецькій області (далі - ГУ ДФС).

Мар'їнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області (далі - Мар'їнська ОДПІ) забезпечує реалізацію повноважень ДФС на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження податків, зборів та інших платежів, а також єдиного внеску до бюджетів та державних цільових фондів

З метою забезпечення виконання встановлених завдань із надходження податків, зборів та інших платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) до бюджетів та державних цільових фондів, здійснювалось прогнозування надходжень у відповідності до вимог наказу ГУ ДФС від 10.12.2014 №61 «Про організацію діяльності Головного управління ДФС у Донецькій області із прогнозування та забезпечення надходжень платежів» зі змінами та доповненнями. Попередній прогноз складався щомісячно за 5 робочих днів до початку місяця, погоджувався з керівництвом та направлявся до ГУ ДФС.

Щодня на протязі місяця інформація уточнювалась та надавалась до ГУ ДФС.

Індикативні показники доходів державного та місцевих бюджетів та сплати єдиного соціального внеску (далі – індикативи, індикативні показники), встановлені відповідними наказами ГУ ДФС, щомісячно доводились до структурних підрозділів інспекції наказами Мар’їнської ОДПІ:

від 20.01.2016 №8 «Про уточнення індикативних показників доходів на листопад та грудень 2015 року»;

від 20.01.2016 №9 «Про індикативні показники доходів на І квартал 2016 року»;

від 18.02.2016 №25 «Про уточнення індикативних показників доходів на І кварталу 2016 року»;

від 15.04.2016 №88 «Про індикативні показники доходів на ІІ квартал 2016 року»;

від 21.04.2016 №95 «Про уточнення індикативних показників доходів на І квартал 2016 року»;

від 21.04.2016 №96 «Про уточнення індикативних показників доходів на березень 2016 року»;

від 22.07.2016 №178 «Про індикативні показники доходів на ІІІ квартал 2016 року;

від 15.08.2016 №196 «Про уточнення індикативних показників доходів на ІІІ квартал 2016 року;

від 19.09.2016 №228 «Про уточнення індикативних показників доходів на ІІІ квартал 2016 року»;

від 09.11.2016 №281 «Про уточнення індикативних показників доходів на ІІІ квартал 2016 року»;

від 09.11.2016 №282 «Про індикативні показники доходів на ІV квартал 2016року».

За рахунок вжитих заходів,забезпечено виконання індикативів, встановлених відповідними наказами ГУ ДФС на січень - грудень 2016 року.

Так, підсумками 2016 року забезпечено збір коштів до бюджетів усіх рівнів у сумі 956847,3 тис. грн. та виконання індикативу на 170,8 відс., (індикатив 560118,5 тис. грн.), до бюджету додатково надійшло 396728,8 тис. гривень (діаграма 1).

Надходження до місцевих бюджетів за січень – грудень 2016 року по інспекції склали 669123,5 тис. грн., індикатив виконано на 200,7 відс. (індикатив 333421,7 тис. грн.), понад встановленого завдання до місцевих бюджетів додатково надійшло 335701,8 тис. гривень (діаграма 3).

Збір до Державного бюджету за січень – грудень 2016 року склав 287723,8 тис. грн., при доведеному індикативі 226696,8 тис. грн.,що на 61027,0 тис. грн. більше індикативного показника. Індикатив виконано на 126,9 відсотків (діаграма 2).

Діаграма 1



Забезпечено виконання індикативних показників із надходження коштів до загального фонду Державного бюджету по наступних джерелах (діаграма 4):

податок на додану вартість виконано на 117,5 відсотків, при доведеному індикативному показнику 98973,9 тис. грн., фактично надійшло 116297,7 тис. грн.;

податок на доходи з фізичних осіб виконано на 113,9 відсотків, при доведеному індикативному показнику 65496,1 тис. грн., фактично надійшло 74627,3 тис. грн.;

військовий збір виконано на 108,6 відсотків, при доведеному індикативному показнику 22433,7 тис. грн., фактично надійшло 24367,4 тис. грн.;

частину чистого прибутку виконано на 106,7 відсотків, при доведеному індикативному показнику 4318,7 тис. грн., фактично надійшло 4608,4 тис. грн.;

рентну плату за спеціальне використання води виконано на 200,6 відсотків, при доведеному індикативному показнику 6184,4 тис. грн., фактично надійшло 12406,4 тис. грн.;

екологічний податок виконано на 1616,4 відсотки, при доведеному індикативному показнику 4710,9 тис. грн., фактично надійшло 76146,9 тис. грн.;

рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України виконано на 223,1 відсотки, при доведеному індикативному показнику 3,9 тис. грн., фактично надійшло 8,7 тис. грн.;

Не забезпечено виконання по наступним платежам:

податок на прибуток виконано на (-5802,7 відсотків), при доведеному індикативному показнику 394,1 тис. грн., фактично надійшло (-22868,3 тис. грн.);

рентна плата за користування надрами - доведене завдання складає 22950,3 тис. грн., фактично надійшло 853,9 тис. грн. (-22096,4 тис. грн.) або 3,7 відс.;

Завдання із надходжень єдиного соціального внеску виконано на 99,95 відсотків.

Надходження єдиного соціального внеску при індикативі 235793,0 тис. грн. склали 235679,6 тис. гривень.
Діаграма 2


Діаграма 3


Виконання доведених індикативів з надходжень коштів до місцевого бюджету на 2016 рік становить по:

- податку з доходів фізичних осіб – 107,5 відс.;

- земельному податку та орендній плат і– 151,3 відс.;

- єдиному податку для суб'єктів малого підприємництва – 127,1 відс;

- платі за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами – 116,8 відс.;

- акцизному податку -112,3 відс.;

- лісовим ресурсам -164,8 відсотків.

Діаграма 4



З метою виявлення резервів збільшення надходження платежів до бюджетів усіх рівнів, щомісячно проводився аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, бюджетоутворюючих платників податків, за видами економічної діяльності, підприємств ризикової категорії. Забезпечено ефективне відпрацювання наявних резервів. Відповідні аналітичні матеріали надавались керівництву на засідання колегій ГУ ДФС, апаратні та робочі наради.

На протязі року проводився аналіз показників фінансово-господарської діяльності, техніко-економічних показників платників податків, складались інформаційні довідки.

Забезпечено організацію проведення за участю керівництва інспекції нарад, заслуховувань з питань забезпечення надходжень до бюджету.

Щодня керівництву інспекції надавалась інформація щодо надходження платежів у розрізі податків, зборів (щоденний аналіз надходження коштів, звіт про суми надходжень, зведена інформація надходження коштів).

Проводився постійний моніторинг стану прогнозно-аналітичної роботи у частині визначення прогнозних надходжень до загального фонду державного бюджету та надання відповідних пропозицій, щоденний контроль за надходженнями платежів до бюджету, порівняльний аналіз сум, які надійшли на звітну дату.

Постійно ведеться робота по відпрацюванню підприємств які використовують схеми ухилення від оподаткування, мінімізують податкові зобов’язання, з метою їх залучення до оподаткування.

Здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств з метою упередження виникнення необґрунтованих витрат, на підставі якого надано 82 висновки до відділу аудиту для включення суб’єктів господарської діяльності до плану-графіку перевірок.

Здійснено комплекс заходів щодо відпрацювання платників, задіяних у міжрегіональних схемах ухилення від оподаткування та ризикових суб’єктів господарювання

За 2016 рік відпрацьовано 32 СГ юридичних осіб, доведених в межах наказу ДФС від 05.09.2014, від 28.07.2015 задіяних в схемах ухилення від оподаткування ПДВ.

Проведено позапланові перевірки по 3-м СГ. За їх результатами донараховано та сплачено до бюджету 366,0 тис. грн. ПДВ.

Складено 20 податкових інформацій по 16-ти СГ на суму схемного податкового кредиту 2266,3 тис. гривень.

За підсумками проведеної роботи 11-СГ відмовились від сумнівного податкового кредиту та надали уточнені розрахунки на зменшення податкового кредиту на 511,0 тис. гривень.

В ході відпрацювання сумнівного податкового кредиту по вигодонабувачах, доведених Департаментом аудита за схемами міжрегіонального значення залишаються не відпрацьованими:

1 вигодонабувач на суму схемного кредиту 1 333,6 тис. грн., доведений до відпрацювання у 2014році;

4 вигодонабувача на суму схемного кредиту 3 385,2 тис. грн., доведені до відпрацювання у 2016 році.

Встановлений контроль за трансфертним ціноутворенням відповідно до вимог Податкового кодексу України. Протягом року платники Мар’їнської ОДПІ контрольовані операції не здійснювали.

Протягом 2016 року вживались заходи щодо забезпечення своєчасного та достовірного декларування та сплати податку на прибуток.

На обліку в Мар’їнської ОДПІ знаходиться 356 платників податку на прибуток, якими за підсумками декларування за 2015 рік нараховано 3504,4 тис. грн. та сплачено 2940,3 тис. грн. податку на прибуток.

За підсумками декларування податку на прибуток за 2015 рік, 16 СГ мали обсяг доходу більше 20 млн. гривень та подавали протягом 2016 року звітність щоквартально. Протягом 2016 року ними задекларовано та сплачено 2763,1 тис. грн. податку на прибуток.

Забезпечено повноту сплати авансових внесків з податку на прибуток у відповідності до вимог Податкового кодексу України. Починаючи з 1 січня 2016 року щомісячні авансові внески з податку на прибуток підприємств не нараховувались і не сплачувалися.

Платники податку на прибуток, у яких базовий податковий період квартал, були зобов’язані сплатити до 31 грудня 2016 року разовий авансовий внесок з цього податку у розмірі 2/9 податку на прибуток, нарахованого за три квартали 2016 року (пункт 38 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України). У грудні 2016 року вказаною категорією платників податку на прибуток був нарахований та сплачений авансовий внесок з податку на прибуток у сумі 369,7 тис. гривень.

Податкове навантаження з податку на прибуток за три квартали 2016 року - 0,807 відс., при середньо обласному навантаженні 0,757 відсотків.

Податковий борг з податку на прибуток до Зведеного бюджету на 01.01.2017 (без банкрутів) складає 23 867,7 тис. грн. по 67 СГ.

Надміру сплачена сума з податку на прибуток до Зведеного бюджету (без банкрутів) станом на 01.01.2017 склала 3 393,5 тис. грн. по 113 СГ.

З метою скорочення надміру сплачених сум податку на прибуток та недопущення їх росту:

- проведені камеральні перевірки;

- проаналізовано причини виникнення переплат та їх структуру тощо.

Протягом 2016 року надміру сплачені суми податку на прибуток зменшено на 8536,1 тис. гривень.

Протягом 2016 року проведено 31 камеральну перевірку наданих суб’єктами господарської діяльності уточнюючих розрахунків та додатків ВП до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (виправлення помилок). Встановлено порушення за підсумками 1 камеральної перевірки.

За підсумками роботи за 2015 рік задекларували збитки 19 СГ, сума збитків склала 37 083,9 тис. гривень. Причинами збитковості є наявність збитків попередніх періодів та припинення діяльності в результаті проведення активних бойових дій за місцезнаходженням СГ.

За результатами проведеної роботи з платниками податку, чотири підприємства самостійно зменшили збитки на суму 497,4 тис. грн. та задекларували прибуток.

За підсумками роботи за ІІІ квартали 2016 року задекларував збитки 1 СГ, сума збитків склала 1102,0 тис. гривень. Причинами збитковості є наявність збитків попередніх періодів , а саме збитків, які виникли у 2014 році. Доходи СГ у 2014 році зменшились у зв’язку зі скороченням обсягів реалізації майже у два рази (2013 рік - 21656,9 тис. грн., 2014 рік - 13180,8 тис. грн.), а постійні витрати СГ залишались на тому ж рівні, в тому числі оренда складських приміщень, заробітна плата, інші послуги.

Проведено аналіз адекватності нарахувань з податку на прибуток суб’єктами господарської діяльності, а також втрат бюджету з урахуванням макроекономічних показників в економіці (у розрізі галузей економіки) за підсумками 2015 року та трьох кварталів 2016 року.

За 2015 рік неадекватність зростання нарахованого податку на прибуток до зростання отриманих доходів мають 4 СГ на суму втрат податку на прибуток 1422,7 тис. гривень.

З наданих 10 декларацій за три квартали 2016 року неадекватність зростання нарахованого податку на прибуток до зростання отриманих доходів мають 5 СГ на суму втрат податку на прибуток 205,3 тис. гривень.

Інформацію щодо ймовірних ризиків допущених зазначеними СГ за підсумками декларування податку на прибуток за 2015 рік та три квартали 2016 передано до відділу аудиту.

З платниками податку на додану вартість (далі – ПДВ) постійно проводилась робота щодо повноти та своєчасності декларування та сплати задекларованих сум ПДВ. За рахунок вжитих заходів у 2016 році надходження з ПДВ склали 116297,7 тис. гривень.

Було відпрацьовано 6 СГ, які сформували податковий кредит за рахунок податкових накладних, з моменту виписки яких сплинуло понад 365 днів на суму 27 тис. гривень. За рахунок вжиття відповідних заходів, платниками були надані уточнюючи розрахунки на зменшення податкового кредиту.

За підсумками відпрацювання 17 СГ, якими було включено до податкового кредиту податкові накладні, не зареєстровані продавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних або зареєстровані з порушенням порядку реєстрації:

подали уточнюючи розрахунки щодо виключення з податкового кредиту накладних з порушенням термінів реєстрації 16 СГ на суму 182,4 тис. грн.;

за підсумками камеральної перевірку 1 СГ зменшено податковий кредит та донараховано 37,1 тис. гривень.

Протермінована заборгованість із відшкодування ПДВ відсутня.

Заявки від СГ щодо бюджетного відшкодування ПДВ протягом 2016 року не надходили. За результатами перевірок СГ з питань правомірності декларування сум від’ємного значення виявлені порушення та зменшено від’ємне значення ПДВ на суму 77,3 тис. гривень.

Відпрацьовано підприємства, які мають суми розбіжностей за результатами автоматизованого співставлення податкових зобов'язань і податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів. Усунено завищення податкового кредиту на суму 209,9 тис. грн. та заниження податкових зобов'язань на суму 55,7 тис. гривень шляхом надання платниками уточнюючих розрахунків та розрахунків коригування.

Інформація щодо результатів проведеної роботи підготовлена та надана керівництву Мар’їнської ОДПІ а також на виконання контрольних завдань до ГУ ДФС. До відділу аудиту передано 6 службових записок щодо ризиків завищення податкового кредиту.

Відповідно пункту 184.1 статті 184 Податкового Кодексу України протягом 2015 року було анульовано реєстрацію 70 платників ПДВ, з них: 66 платників – юридичних осіб, 4 платників – фізичних осіб-підприємців.

Протягом 2016 року - анульовано реєстрацію 25 платників ПДВ, з них: 21 платника – юридичну особу, 4 платників – фізичних осіб-підприємців (діаграма 5).

За ініціативою Мар’їнської ОДПІ анульовано реєстрацію ПДВ 16 платникам, з них: 14 платників – юридичних осіб, 2 платники – фізичні особи.
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Державна фіскальна служба служба лист від 26. 08. 2015 №31730/7/99-99-19-03-02-17...
Про особливості перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку платника

Д ержавна податкова служба України Державна податкова служба у Вінницькій...
Великий податок є пожертвування власності, принесене громадянином для користі І безпеки всього суспільства”

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення платника податку щодо питань, пов'язаних з вивезенням в митному режимі експорту...

Державна фіскальна служба служба лист
Закону України від 24 грудня 2015 року №909-viii «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України...

Державна податкова служба україни
Державна податкова служба України надає Методичні рекомендації щодо документальної перевірки платників, які включили до складу податкового...

Законукра ї н и
Стаття 21. Психологічна служба в системі освіти у системі освіти діє державна психологічна служба

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо порядку оподаткування пдв операції із внесення фізичною особою рухомого...

Служба охорони праці підприємства
Для реалізації перелічених вище цілей служба охорони праці опрацьовує ефективну цілісну суоп підприємства, проводить оперативно-методичне...

Державна фіскальна служба україни лист
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення [ ] щодо заповнення у податковій накладній обов'язкового реквізиту "код товару...

Моєї курсової “Документування служби зайнятості. Кадрове діловодство”...
Пропозиції роботодавцю щодо надання дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних с. 20

Державна фіскальна служба україни лист від 19. 01. 2015 р. №1403/7/99-99-19-03-01-17
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

Державна фіскальна служба України ввійшла у топ-5 «відкритих» розпорядників
Державна фіскальна служба України у рейтингу топ-5 «відкритих» розпорядників серед органів центральної влади, які виконали постанову...

Державна фіскальна служба україни лист від 10. 05. 2017 р. №7955/5/99-99-13-01-01-16...
Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо роз'яснення окремих норм законодавства І повідомляє таке

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру

Служба у справах дітей та сім’ї Васильківської районної державної адміністрації

Служба у справах дітей та сім’ї Васильківської районної державної адміністрації

Служба у справах дітей та сім’ї Васильківської районної державної адміністрації



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт