Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості та для об’єктів нежитлової нерухомості

1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості та для об’єктів нежитлової нерухомості





Сторінка1/2
  1   2


У К Р А

Н А Дружбівська міська рада Ямпільського району, Сумської області Восьме скликання десята сесія

Р І Ш Е Н Н Я

13 липня 2017 року м. Дружба

Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік 

      Відповідно до статті 10,  пункту 12.3 статті 12, статтей 265, 266, 267, 268, 268-1 Податкового кодексу України  із змінами, Закону України  «Про засади державної  регуляторної політики  у сфері  господарської діяльності» , постанови  Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 р. № 634 «Про порядок підготовки пропозицій щодо удосконалення  проектів регуляторних актів, які розробляються органами місцевого самоврядування», пункту 24 частини 1 статті 26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, враховуючи протокол № 1 наради з суб’єктами   мікро та малого підприємництва від 27.03.2017 року ,  аналіз регуляторного впливу,  експертний висновок  постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку , міська рада

в и р і ш и л а :

      1.Встановити з 1 січня 2018 року на території Дружбівської міської ради місцеві податки і збори    :

  1.1  Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості  та   для об’єктів нежитлової нерухомості згідно додатку 1.   

 1.2. Єдиний податок, згідно додатку 2.  

          2. Першому заступнику міського голови Шаповаловій А.В. :

          2.1. Після врахування поданих зауважень та пропозицій,  в тому числі і від Державної регуляторної служби України та   прийняття цього рішення Дружбівською радою, оприлюднити  його  та  аналіз   регуляторного впливу в друкованих ЗМІ  та на  Інтернет - сайті міської ради  до 15  липня цього року.

         2.2.Направити копію цього регуляторного акта  в Шосткинську МДПІ.

         3.Дане рішення набирає чинності з  дня  його оприлюднення, але не раніше  01.01.2018 року.

      4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

Міський голова Є.І. Харитонов       

 

Додаток № 1 до рішення десятої сесії VIIІ скликання Дружбівської міської ради від 13.07.2017 року

 

1.Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової нерухомості  та   для об’єктів нежитлової нерухомості

(визначення понять згідно п.п. 14.1.129 п.14.1 статті 14  ПКУ).

     1.1.1. платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки вказані  в п. 266.1.статті 266 ПКУ;

     1.1.2. об’єкти  оподаткування вказані в п.п.266.2.1 п.266.2 статті 266 ПКУ, а об*єкти, що не є  об’єктом оподаткування, вказані в п.п. 266.2.2 п. 266.2. статті 266 ПКУ;

     1.1.3. згідно п.п. 266.3.1. п.266.3. статті 266 ПКУ, базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток;

     1.1.4. згідно п.п.266.4.1. п.266.4 статті 266 ПКУ, база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

 а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

 б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

 в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

 Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік);

    1.1.5.ставки податкуна нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для  об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються на 2018 рік рішенням міської ради у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування :

Типи об’єктів житлової та нежитлової нерухомості

Фізичні особи

( у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 квадратний метр загальної площі об’єкта житлової та нежитлової нерухомості)

 

Юридичні особи

( у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 квадратний метр загальної площі об’єкта житлової та нежитлової нерухомості)

Об’єкти житлової нерухомості з них

 

 

а) житлові будинки :

- житловий будинок садибного типу

- житловий будинок квартирного типу різної поверховості

 

0,1

 

1



б) прибудова до житлового будинку

0,1

1

в) квартира

0,1

1

г) котедж

0,1

1

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах

0,1

1

д) садовий будинок

0,1

1

е) дачний будинок

0,1

1

Об’єкти нежитлової нерухомості з них

 

 

а) будівлі готельні (готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку)

 

0,1

1,5

б) будівлі офісні (будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей)

0,1

1,5

в) будівлі торговельні (торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування)

0,1

1,5

г) гаражі (гаражі наземні й підземні та криті автомобільні стоянки)

0,1

1,5

ґ) будівлі промисловості та склади

0,1

1,5

д) будівлі для публічних виступів

0,1

1,5

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо) в разі використання цих будівель та приміщень в некомерційних цілях

0

0

є) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, майстерні тощо  в разі використання цих будівель та приміщень в комерційних цілях (у підприємницькій діяльності)

0,1

1,5

ж) інші будівлі ( інші складські приміщення )

0,01

1,5

1.1.6. встановити  пільгу з податку, що сплачується  з об’єктів  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності  релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями);

1.1.7.згідно п.п. 266.6.1. п.266.6. статті 266 ПКУ, базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року;

    1.1.8.порядок обчислення суми податку визначений п.266.7 статті 266 ПКУ;

    1.1.9.строки сплати податку визначені п.266.10 статті 266 ПКУ.

 Секретар ради І.Є. Родоман

                         Додаток № 2 до рішення десятої сесії VIIІ скликання Дружбівської міської ради від 13.07.2017 року                                                                                               

2.Єдиний податок

       2.1. Платники податку є юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим Податковим кодексом, та реєструється платником єдиного податку в порядку визначеному цим кодексом.

       Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності та ставки єдиного податку яких встановлюються міською радою,  поділяються на такі групи платників єдиного податку:

І - фізичні особи - підприємці, які не використовують найману працю, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів на ринках та/або надають побутові послуги населенню, маючи обсяг доходу протягом календарного року не більше 300 тис. гривень;

ІІ - друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

 не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

        2.2. не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої групп, особи які вказані в п.291.5. статті 291 ПКУ;        

         2.3.  під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються  види послуг, вказані в п. 291.7 статті 291 ПКУ; 

         2.4. порядок визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку першої - третьої груп вказаний в  статті 292 ПКУ;

         2.5. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік ;

         2.6.ставки, встановлені пунктами 293.3-293.5 ПКУ, застосовуються з урахуванням  особливостей, вказаних п.293.8 статті 293 ПКУ;

         2.7. для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування), вказаних в п. 293.9. статті 293 ПКУ;

       2.8. Податковий (звітний) період вказаний в статті 294 ПКУ;

       2.9. порядок нарахування та строки сплати єдиного податку вказані в статті 295 ПКУ.

       2.10.Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

        2.11. ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі - прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі  - мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються міською радою  для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;

2) для другої групи платників єдиного податку – 12 відсотків розміру мінімальної заробітної плати :                            

 

Секретар ради І.Є. Родоман

Аналіз  регуляторного  впливу рішення   міської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів  на 2018 рік»

         Проект  рішення   міської ради  « Про встановлення  місцевих податків і зборів  на 2018 рік»   » розроблений відповідно до норм Податкового кодексу України.

           Проект рішення   розроблений з метою  поповнення  бюджету міської ради  для виконання  програми  соціально - економічного  розвитку  територіальної громади , сприяння регуляторному середовищу.           

    Аналіз впливу  цього регуляторного акта  розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  11 березня 2004 р. № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України  № 1151 від 16.12.2015 р.

 У процесі проведення аналізу визначались:

- проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання;

- цілі державного регулювання;

- прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей:

- механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи;

- можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта;

-  очікувані результати прийняття акта;

-  строк дії акта ;

- показники результативності акта;

- заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

Результати аналізу викладені  письмово згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від  11 березня 2004 р. № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України  № 1151 від 16.12.2015 р.


                                     І. Визначення проблеми

     Податковим кодексом  визначено, що до місцевих податків і зборів належать:

- податок на майно;

- транспортний податок ;

- єдиний податок .

     Пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» задекларовано, що встановлення  розмірів ставок місцевих податків і зборів у межах, визначених законом, відноситься до виключної компетенції органів місцевого самоврядування.

      Згідно п.12.3.4 ст.12 ст. 12 Податкового кодексу України рішення про встановлення місцевих податків і зборів  повинно бути офіційно оприлюднене до 15 липня року,  що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлених місцевих податків і зборів або зміни.     

    Пунктом 12.3.5. статті 12 Податкового кодексу України встановлено, що в  разі якщо міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок 

     Цю проблему пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.

     Вказана проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів та діючих регуляторних актів,  оскільки статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до виключної компетенції міської  ради належить встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України. Місцеві податки і збори встановлюються на один рік.

     Проблема  має вплив на суб’єктів господарювання, членів об’єднаної територіальної громади , місцеву владу, органи фіскальної служби.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

                     +

 

Держава

                     +

 

Суб’єкти господарювання,

                      +

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

                   70

 

 

     Таким чином, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття рішення міської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів  на 2018 рік»  .

В зв’язку з цим та з метою визначення  джерел наповнення міського бюджету розроблено та виноситься на затвердження черговою сесією міської ради проект рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2018 рік».

     Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є складовою  податку на майно та має об’єктом оподаткування житлову і нежитлову нерухомість та їх частки.         

     Органи місцевого самоврядування повноважні на встановлення ставок та пільг щодо бази оподаткування, визначеної Податковим кодексом України.

     Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для  об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються на 2018 рік рішенням міської ради у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

     Ставка транспортного податку встановлюється Податковим кодексом та не підлягає регулюванню органами місцевого самоврядування.

     Єдиний податок

     Повноваженнями ОМС залишаються встановлення фіксованих ставок єдиного податку для платників першої - другої груп, до яких відносяться:

І - фізичні особи - підприємці, які не використовують найману працю, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів на ринках та/або надають побутові послуги населенню, маючи обсяг доходу протягом календарного року не більше 300 тис. гривень;

ІІ - друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

      Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

      Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються міською радою для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;

2) для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

         П. Цілі державного регулювання         

         Проект регуляторного акту спрямований на виконання норм Податкового кодексу в частині встановлення місцевих податків та сприяння  регуляторному середовищу.

        Основними цілями прийняття регуляторного акту є:

- впорядкування сплати місцевих податків ;

- поповнення дохідної частини міського бюджету за рахунок надходжень від сплати місцевих податків;

-  встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання та відповідно до потреб міського бюджету;

- визначення порядку нарахування та строків сплати податків і зборів;

-    забезпечення необхідних надходжень до міського бюджету.     

  Ш. Визначення та оцінка  альтернативних   способів  досягнення    цілей.

           1. Визначення альтернативних способів

           В якості  альтернативи  до  запропонованого  регулювання  можна розглянути   збереження  існуючої  ситуації , що призводить  до поглиблення  існуючої проблеми, можливе  не донадходження коштів у місцевий бюджет .

          Або, враховуючи баланс інтересів та обговоривши це питання з суб’єктами господарювання,  встановити менші ставки місцевих податків ніж їх максимальний розмір.

          У той  же час обраний спосіб досягнення встановлених цілей є раціональним :

         - оскільки забезпечує принципи  державної регуляторної політики ;

         - досягнення  цілей  державного  регулювання  ;

         - забезпечує реалізацію потреб у вирішення проблем місцевого значення;

        - встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок місцевих податків і зборів  з населення, що надходять до місцевого бюджету .

                   1. Визначення альтернативних способів

____________________________________________________________________

Вид альтернативи                                Опис альтернативи

____________________________________________________________________

Альтернатива 1                                        відсутність регулювання

 

Альтернатива 2                                      створення фінансових стимулів

                                                              (враховуючи баланс інтересів встановити менші

                                                              ставки місцевих податків ніж їх максимальний розмір)

 

  Основними групами , на які проблема справляє вплив є громадяни та  суб’єкти господарювання.

    Проблема не може бути розв’язана за допомогою відсутності регулювання,  ринкових механізмів, а також діючих регуляторних актів, оскільки ПКУ вимагає встановлення конкретних ставок місцевих податків і зборів  рішенням міської ради  .            

    2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

     Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання:                      

 

                                  Оцінка впливу на сферу інтересів держави

____________________________________________________________________________

Вид альтернативи                                Вигоди                                                   Витрати

_____________________________________________________________________________

 

Альтернатива 1                                    не має                                        зменшення  надходжень

                                                                                                                до бюджетів усіх рівнів;

Альтернатива 2                          наповнення бюджету                                      не має         

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

_____________________________________________________________________________

Вид альтернативи                             Вигоди                                                   Витрати

_____________________________________________________________________________

Альтернатива 1                                не має                                                        не має       

Альтернатива 2                        збільшення доходів

                                                місцевого бюджету                                          не має

_____________________________________________________________________________          

                     Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

___________________________________________________________________________

Показник                                           Великі         Середні        Малі         Мікро            Разом _____________________________________________________________________________

Кількість суб’єктів

господарювання, що підпадають

під дію регулювання,

(одиниць)                                              не має             не має      70          не має               70

Питома вага групи

у загальній кількості,

суб’єктів господарювання

(відсотків)                                             0                     0                 100%          0%         100%

___________________________________________________________________________  

 

При цьому, враховано, що згідно статті 55 ГКУ

  • до мікро суб’єктів господарювання відносяться , суб’єкти в яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) становить до 10 осіб, а річний дохід від будь-якої діяльності до 2 мільйонів євро за середньорічним курсом НБ;

  • до малих суб’єктів господарювання відносяться суб’єкти , в яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) становить до 50 осіб, а річний дохід від будь-якої діяльності до 10 мільйонів євро за середньорічним курсом НБ;

___________________________________________________________________________  

Вид альтернативи                              Вигоди                                                Витрати

____________________________________________________________________________

Альтернатива 1                                    не має                                               не має

Альтернатива 2                    врахування інтересів                              330000грн.                                                                                                                

_____________________________________________________________________________

                               Оцінка вибраного  способу  досягнення цілей

Сфера впливу регуляторного акта

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок сплати місцевих  податків і зборів

Відсутні

Приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Відсутні

прозорість і гласність у процесі формування місцевих податків і зборів

Відсутні

Суб’єкти господарювання

Прозорість механізму нарахування місцевих  податків і зборів

Сплата місцевих  податків і зборів  за діючими ставками

 

Громадяни 

Можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями

Відсутні

 Отже, альтернативний спосіб досягнення мети є неприйняття вказаного  регуляторного акту, у зв’язку з чим  будуть застосовуватися ставки місцевих податків і зборів, які були встановлені раніше, не  має вигод для для жодної із сторін .

         В зв’язку з неприйняттям  проекту рішення, відповідно до п.12.3.5 ст.12 Податкового кодексу України,   будуть застосовуватись мінімальні ставки, відповідно надходження до міського бюджету будуть зменшені.

         Діючі рішення що стосуються місцевих податків і зборів прийняті тільки на один рік і їх дія закінчується по закінченню 2017 року.

         Альтернативні варіанти будуть суперечити чинному законодавству України та поглиблювати існуючі проблеми, що стосуються нарахування та сплати місцевих податків та зборів.

        IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

       Вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

       Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

 4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

 3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

 2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

 1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

_____________________________________________________________________________

Рейтинг результативності       Бал результативності Коментарі щодо присвоєння бала

_____________________________________________________________________________

Альтернатива 1                                        1                         (проблема продовжує існувати)

 

Альтернатива 2                                        4                        ( проблема більше існувати не буде)

_____________________________________________________________________________

Рейтинг результативності  Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування

                                                                                                                  відповідного місця 

                                                                                                                  альтернативи у

                                                                                                                  рейтингу ___________________________________________________________________________

 

Альтернатива 1                        відсутні               відсутні                  (проблема продовжує

                                                                                                                 існувати)

Альтернатива 2                     збільшення доходів                              ( проблема більше

                                                місцевого бюджету                                існувати не буде)

_____________________________________________________________________________                                                                                           

____________________________________________________________________________

Рейтинг           Аргументи щодо переваги                                        Оцінка ризику зовнішніх

                       обраної альтернативи/причини                                  чинників на дію

                        відмови від альтернативи                                          запропонованого

                                                                                                              регуляторного акта

_____________________________________________________________________________

 

Альтернатива 1           збільшення надходжень до                             не має

                                    бюджету –відсутнє

Альтернатива 2           збільшення надходжень до

                                   бюджету                                                            не має         

_____________________________________________________________________________ 

        Досягнення визначеної мети планується шляхом прийняття даного рішення міською радою.

Затвердження ставок місцевих податків і зборів  у межах визначених Податковим кодексом України.

Ступінь ефективності даного регуляторного акта буде оцінуватися за результатами аналізу розміру надходжень сум місцевих податків  до місцевого бюджету.

Регуляторний акт має місцевий характер впливу.

      Механізм дії регуляторного акту полягає у забезпеченні:

- затвердження рішення  про місцеві податки і збори;

-  інформування  платників про встановлені правила справляння податків і зборів на 2018 рік;

 - сприяння веденню підприємницької діяльності суб’єктами господарювання, які є платниками місцевих податків і зборів, з метою росту рівня їх платоспроможності;

- забезпечення надходжень встановлених податків і зборів до міського бюджету.
  1   2

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Розділ XІI. Місцеві податки І збори стаття 265. Податок на нерухоме...
Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості

Декларацію з податку на прибуток можливо
Податкового кодексу України від 02. 12. 2010 №2755-vi зі змінами та доповненнями (далі – пку) платниками податку на нерухоме майно,...

Оподаткування об’єкта житлової нерухомості, який є робочим місцем нотаріуса
Податкового кодексу України щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Відповідно до ст. 265 Податкового кодексу...

Відомості про наявні об’єкти житлової нерухомості
Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 1

Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Положення визначає ставки, порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території м....

Методичні рекомендації щодо заповнення податкової декларації з податку...
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Податок) є однією із складових податку на майно та належить до...

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в 2016 році
Гу дфс у Харківській області звертає увагу на деякі зміни та доповнення в обчисленні податку на нерухоме майно, відмінне від земельної...

До якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі...
Платники Станично-Луганської одпі сплатили до місцевого бюджету майже 18,5 млн грн. єдиного податку

Приклади заповнення уточнюючих Декларацій з податку на нерухоме майно,...
Підприємство здійснює господарську діяльність у сфері надання в оренду й експлуатацiю власного нерухомого майна (код вед 68. 20),...

Порядок денний пленарного засідання чергової 46 сесії Зеленодольської...
Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Затверджено нову форму податкової декларації з податку на нерухоме...
Слов'янсько-Лиманське управління Головного управління дфс у Донецькій області інформує

До рішення Срібнянської селищної ради
Положення про порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Срібнянської селищної ради

На питання платників податків, які надійшли в телефонному режимі...
Питання: Що є базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Таращанської міської ради
«Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Таращанської міської ради на 2017...

Рішення Одеської міської ради №6258-vi від 21. 01. 2015р. Про встановлення...
Зділу 10 інших перехідних положень Податкового кодексу України та пункту 4 «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін...

Форма анкети земельної ділянки
Відстань від ділянки до межі житлової зони (згідно з генпланом розвитку населеного пункту) (км)

Звіт Ради координаторів проекту «бонуз»
Проведений аналіз систем класифікації об'єктів нерухомості показав, що на сьогоднішній день в Україні існує класифікація на двох...

У номері: Коли верстався номер
Експрес-аналіз застосування норм Тимчасового порядку визначення оціночної вартості нерухомості та об’єктів незавершеного будівництва,...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт