Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Територіальними органами дфс дніпропетровської області надано понад 172 тисяч адміністративних послуг

Територіальними органами дфс дніпропетровської області надано понад 172 тисяч адміністративних послуг





Сторінка1/7
  1   2   3   4   5   6   7


Територіальними органами ДФС Дніпропетровської області надано понад 172 тисяч адміністративних послуг


Протягом семи місяців 2017 року Центрами обслуговування платників органів ДФС Дніпровського регіону було надано 172,8 тисяч адміністративних послуг.

З початку року майже половину наданих адмінпослуг зайняла видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – майже 77,2 тисяч послуг. Також, платники отримали майже 14,8 тисяч витягів з реєстру платників єдиного податку. Фахівці Центрів зареєстрували понад 13,8 тисяч книг обліку розрахункових операцій, більше 13 тисяч платників єдиного податку тощо.

Загалом, в органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників. Діяльність центрів обслуговування платників у Дніпропетровській області забезпечує 213 працівників структурних підрозділів, які надають платникам області широкий спектр адміністративних, інформаційних та консультативних послуг.
Щодо оприбуткування готівки за день у касовій книзі та співпадіння із сумою оприбуткування готівки в книзі обліку розрахункових операцій за умови наявності двох кас із різним режимом роботи

КОРО та касова книга — це різні книги обліку, які відображають різні форми оприбуткування готівки, однак ведення однієї книги не виключає ведення іншої.

Тож у разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО чи використанням РК оприбуткуванням готівки є сукупність таких дій: фіксація повної суми фактичних надходжень  готівки у фіскальних звітних чеках РРО (даних РК) та відображення на їх підставі готівки в КОРО.

Підприємство, яке здійснює розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі під час надання медичних послуг, має своєчасно та повною мірою оприбутковувати всю готівку, що надходить до кас, і щоденно, тобто кожного робочого дня по закінченню зміни, але не пізніше 24 години цього ж дня, друкувати на РРО фіскальні звітні чеки й забезпечувати їх зберігання в КОРО.



Внесені зміни до програмного забезпечення ДФС для формування та подання звітності в електронному вигляді

Інформуємо, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/) розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (версія 1.25.20.0) станом на 11.08.2017.

1. Згідно з наказом Міністерства фінансів України (далі – МФУ) від 28.04.2017 №468 «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України (далі – МЮУ) 22.05.2017 за №652/30520) додано нові документи (початок дії з 01.08.2017):

- J0104704Звіт про контрольовані операції;

- J0147104 Відомості про особу, яка бере участь у контрольованих операціях (додаток до звіту про контрольовані операції;

- J0147204 Інформація про пов’язаність осіб (інформація до додатка до звіту про контрольовані операції).

2. Відповідно до наказу МФУ від 28.04.2017 №469 «Про затвердження змін до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації» (зареєстровано у МЮУ 22.05.2017 за №653/30521) додано наступні форми (початок дії з 01.01.2018):

- J0101911 Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації;

- J0119711 Додаток ВП до рядків 7 – 9 Звіту про використання доходів(прибутків) неприбуткової організації;

- J0119811 Додаток ГД до рядків 1.6.2 ГД, 2.4.2 ГД та 3.1 ГД Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.

3. У зв’язку з набранням чинності Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» та наказу МФУ від 24.04.2017 №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального» (зареєстровано у МЮУ 16.05.2017 за №627/30495), якими визначається особливості порядку обліку пального у системі електронного адміністрування реалізації пального, що відвантажується на умовах ст.229 Податкового кодексу України, додано наступні форми (початок дії з 01.08.2017):

- F/J 1312701Запит щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в ЄРАН на відвантаження на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;

- F/J 1412701Витяг щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в ЄРАН на відвантаження на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;

- F/J 1312801Запит щодо залишку невикористаних квот встановлених постановою Кабінету Міністрів України, які платник має право отримати на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;

- F/J 1412801Витяг щодо залишку невикористаних квот встановлених постановою Кабінету Міністрів України, які платник має право отримати на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України.

4. Внесено зміни у такі форми:

- J0902202Звіт про фінансовий стан (Баланс) /Проміжний скорочений звіт про фінансовий стан (Баланс) – внесено зміни щодо обов’язкової наявності одного з елементів «Звітний», «Консолідований», «Проміжний»;

- J0902702Звіт про рух грошових коштів/Проміжний скорочений звіт про рух грошових коштів за прямим методо – приведено у відповідність до pdf-файлу (видалено зайві елементи «R013G2S», «R013G3», «R013G4»).
До якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі – власнику декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених у різних населених пунктах, для проведення звірки даних?

Нагадуємо, що відповідно до п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 106.07 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

  1   2   3   4   5   6   7

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Майже 54 тисячі адміністративних послуг надано органами дфс чернігівщини
Дфс області надано 53,8 тисяч адміністративних послуг платникам податків, у тому числі 42,3 тисячі послуг через Центри обслуговування...

Майже 290 тисяч адміністративних послуг отримали в цопах
Також значну кількість послуг надано з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – майже 27 тисяч; з надання витягу з реєстру...

За даними Головного управління дфс у Дніпропетровській області найбільш...
Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних...

Розпорядженн я
Про затвердження переліку адміністративних послуг, стандартів надання адміністративних послуг, інформаційних та технологічних карток...

Про роботу центрів надання адміністративних послуг з обслуговування...
Ро адміністративні послуги”, відповідно до якого при міських радах (їх виконкомах) І райдержадміністраціях були створені центри надання...

Дніпропетровської області
Завідувач сектору підготовки керівного складу та оповіщення населення управління з питань нс та у цзн департаменту взаємодії з правоохоронними...

Інформація про роботу Центру адміністративних послуг міської ради...
Результатом здійснення Концепції реформування системи надання адміністративних послуг в Україні є Центри надання адміністративних...

Рішення виконкому міської ради від 28 грудня 2011 року №321 «Про...
Про затвердження Переліку І стандартів адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами Святогірської міської ради, у новій...

Рішення виконкому міської ради від 28 грудня 2011 року №321 «Про...
Про затвердження Переліку І стандартів адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами Святогірської міської ради, у новій...

Регламент центру надання адміністративних послуг Кам’янка-Бузької...
Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року №588 "Про затвердження...

Рішення виконкому
Стандарти адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами Святогірської міської ради

Оформлення та видача паспорта громадянина України Черкаський районний...
Посадова особа територіального підрозділу дмс або адміністратор центру надання адміністративних послуг(у разі надання послуги через...

Регламент роботи Новомосковського центру надання адміністративних послуг
Регламент) встановлює порядок діяльності Новомосковського центру надання адміністративних послуг (далі – Центр), зокрема, порядок...

Проект
Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг міста Южноукраїнська та Переліку адміністративних послуг, що надаються...

Завдяки операції «Урожай 2015» на Харківщині підвищено заробітну...
Вовчанська одпі гу дфс у Харківській області повідомляє, що у зв’язку з реорганізацією територіальних органів Міндоходів шляхом їх...

Звіт про результати моніторингу надання адміністративних послуг,...
Цей звіт містить результати дослідження якості надання адміністративних послуг І рівня задоволеності клієнтів

Настанова з організації державного архітектурно-будівельного контролю...
Руководство по организации государственного архитектурно-строительного контроля и надзора за производством строительных материалов...

Інструкція щодо застосування Порядку видачі дозволів Державним комітетом...
З метою розмежування повноважень між центральним апаратом Держнаглядохоронпраці України та його територіальними управліннями щодо...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт