Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Рішення виконавчого комітету Сумської міської від 17 грудня 2013 року №650 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми»

Рішення виконавчого комітету Сумської міської від 17 грудня 2013 року №650 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми»





Сторінка1/6
  1   2   3   4   5   6
ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (М-Тест)

М- ТЕСТ - рішення виконавчого комітету Сумської міської від 17 грудня 2013 року № 650 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми».
4.1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником у період з «3 » серпня 2015р. по «22» серпня 2015 р.


Таблиця Д4.1.

№ п/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Проведені телефонні консультації

5




2

Проведенні 6 робочих зустрічей (нарад) з представниками рекламного бізнесу та представниками органу місцевого самоврядування

15





4.2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі).

4.2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: _______________ (одиниць), у тому числі малого підприємництва: ____________ (одиниць) та мікро- підприємництва ___________ (одиниць).

4.2.2. Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив __________ (%) (див. Таблиця п.3.2.3 Методики).


АСТИНА І. ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЗОВНІШНЮ РЕКЛАМУ
4.3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання





Таблиця Д4.3.1. Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за 5 років

4.3.1.1.

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

Кількість необхідних одиниць обладнання*вартість одиниці

0

0

0


4.3.1.2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

(Прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + Витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання)*вартість часу суб’єкта малого підприємництва (з/плата)*оціночна кількість процедур обліку за рік)*кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0


4.3.1.3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

Оцінка витрат на експлуатації обладнання (розхідні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) *кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0


4.3.1.4.

Процедури обслуговування обладнання (ТО)

Формула:

Оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) * Кількість процедур ТО на рік на одиницю обладнання * кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

0

0

0


4.3.1.5.

Інші процедури (уточнити):

________________________________

0

0

0


4.3.1.6.

Разом, грн.

Формула:

( 4.3.1.1. + 4.3.1.2.+ 4.3.1.3.+ 4.3.1.4.+ 4.3.1.5.)

0

Х

0

4.3.1.7.

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць




4.3.1.8.

Сумарно, грн.

Формула:

Відповідний стовпчик «разом» * кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання (4.3.1.6.* 4.3.1.7.)

0

Х

0







Таблиця 4.3.2. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний рік)

Витрати за 5 років

4.3.2.1.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

Витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок *вартість часу суб’єкта малого підприємництва (з/плата)*оціночна кількість форм
Детальніше в додатку 1.

103,50 грн.\одиниця









4.3.2.2.

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

Витрати часу на розробку та впровадження внутрішніх для суб’єкту малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання * вартість часу суб’єкта малого підприємництва (з/плата)*оціночна кількість внутрішніх процедур
Детальніше в додатку 1.

2102,5 грн.\одиниця






.3.2.3.

Процедури офіційного звітування

Формула:

(Витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + Витрати часу на заповнення звітних форм + Витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + Оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) * вартість часу суб’єкта малого підприємництва (з/плата)*оціночна кількість оригінальних звітів * кількість періодів звітності за рік

54,50 грн. \одиниця






4.3.2.4.

Процедури по забезпеченню процесу перевірок

Формула:

Витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів* вартість часу суб’єкта малого підприємництва (з/плата)*оціночна кількість перевірок за рік










4.3.2.5.

Інші процедури (уточнити):
Втрачена вигода із-за необґрунтованого терміну очікування на одну конструкцію


від 1500 до 4500 грн







4.3.2.6.

Разом, грн.

Формула:

(4.3.2.1. + 4.3.2.2.+ 4.3.2.3.+ 4.3.2.4.+ 4.3.2.5)

2260,5 грн.

Х




4.3.2.7.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

Рекламні конструкції (628 шт.):

Біг-борди - 376 шт.
Сіті-лайти - 133 шт.
Конструкції . 3х4 - 14шт.
Розтяги - 105 шт.
Суб’єкти господарювання –

4.3.2.8.

Сумарно, грн.

Формула:

Відповідний стовпчик «разом» * кількість суб’єктів малого підприємництва, що мають виконати вимоги регулювання (4.3.2.6.* 4.3.2.7.)




Х



  1   2   3   4   5   6

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Рішення від 28. 04. 2016 №247
Типових правил розміщення зовнішньої реклами», постанови Кабінету Міністрів України від 23. 05. 2012 №495 «Про внесення змін до Типових...

Постанова від 29 грудня 2003 р. N 2067 Київ Про затвердження Типових...
Установити, що дозволи на розміщення зовнішньої реклами, надані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку...

2. визначення термінів
України, а також у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”...

4. Рішення набирає чинності з 01 січня 2012 року І є обов’язковим...
Закону України "Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від...

Рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від...

До рішення міської ради від 2016 року порядок розміщення вивісок
Порядок розміщення вивісок в місті Луцьку (далі-Порядок), регулює правові відносини, що виникають між органами місцевого самоврядування...

Розпорядження міського голови 1
Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, рішення сесії Новокаховської міської ради від 18 червня 2013 року №1117 „Про затвердження...

Затверджено
Умані (далі днз №23, дошкільний навчальний заклад №23) створений згідно з рішенням виконавчого комітету Уманської міської ради народних...

До рішення виконавчого комітету
Дане Положення визначає порядок, випадки І терміни проведення демонтажу рекламних засобів, що розміщені з порушенням діючого законодавства...

Рішення 52 сесії 6 скликання Новокаховської міської ради від 12....
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12. 03. 2003 року №305 та рішення виконавчого комітету Новокаховської міської...

Рішення виконавчого комітету
Кабінету Міністрів України від 29. 12. 2010 року №1253«Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за...

Рішення виконавчого комітету міської ради 31. 10. 2012
Закон України та рішення Запорізької міської ради від 25. 07. 2012 №34 «Про затвердження Положення про порядок передачі житлових...

Документація для проведення торгів на право розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної
Згідно наказу № 5 від 25 лютого 2016 року комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (кмда) оголошує...

Документація для проведення торгів на право розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної
Згідно наказу № 5 від 25 лютого 2016 року комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (кмда) оголошує...

Рішення від «25»
Про затвердження Положення про відділ організаційно-кадрової роботи та контролю виконавчого комітету Баштанської міської ради

Рішення від
Про затвердження Положення про відділ організаційно-кадрової роботи та контролю виконавчого комітету Баштанської міської ради

Рішення набирає чинності з дня офіційного оприлюднення в засобах...
Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування»

До рішення сесії
України від 21. 10. 2011р. №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт