Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Рішення проект від 12 липня 2016

Рішення проект від 12 липня 2016





Сторінка1/13
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Дата публікації:10.06.2016р.

УКРАЇНА

ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

7 сесія 7 скликання

РІШЕННЯ

Проект
 

від  12 липня  2016  року №                                                      

    м.Перечин

 

Про встановлення місцевих

 податків і зборів

 

 

Відповідно до Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”, а також пункту 24 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила:

  1. Встановити на території Перечинської міської ради наступні місцеві податки і збори на 2017 рік:

1.1. Податок на майно, який складається з:

1.1.1. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

1.1.2. транспортного податку;

1.1.3. плати за землю.

1.2. Єдиний податок.

1.3. Туристичний збір.

  1. Установити для підакцизних товарів (в частині реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), реалізованих в м.Перечин відповідно до підпункту 213.1.9. пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України, ставку акцизного податку у розмірі 5 відсотків від вартості (з податком на додану вартість).

  2. Затвердити Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (додаток №1), Положення про транспортний податок (додаток №2), Положення про плату за землю (додаток №3), Положення про туристичний збір (додаток №4) та Положення про єдиний податок (додаток№5).

  3. Встановити з 01.01.2017 року розмір фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців першої групи платників єдиного податку (Додаток №6).

  4. Встановити з 01.01.2017 року розмір фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців другої групи платників єдиного податку (Додаток №7).

  5. Встановити, що у разі здійснення платниками єдиного податку видів гос-подарської діяльності, дозволених кодексом для платників першої та другої груп, але не вказаних відповідно в додатках №6 та №7 застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, а саме:

для платників єдиного податку першої групи – 10% до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;

для платників єдиного податку другої групи – 20% до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

  1. Звільнити в 2017 році об’єкти нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

  2. Забезпечити оприлюднення даного рішення шляхом публікації в засобах масової інформації.

  3. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів,соціально-економічного розвитку та підприємницької діяльності (Шинкарчук Я.І.).

 

 

  

Міський голова                                         І.М.Погоріляк

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    


   Додаток  №1

                                                                                                                до рішення Перечинської міської ради VІI скликання

                                                                                                                                 від 12 липня 2016 р. № ___    

           

ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Перечинської міської ради

 

  1. Визначення понять

1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - це місцевий податок, що сплачується платниками за об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості і зараховується до місцевого бюджету.

1.2. Об'єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

1.3. Об′єкти нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені до житлового фонду.

 

  1. Платники податку

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та /або нежитлової  нерухомості.

2.2. Платниками податку, в разі перебування об'єктів житлової та /або нежитлової  нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб, є:

а) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової  нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової  нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб - власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової  нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

  1. Об’єкт оподаткування

3.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та  нежитлової  нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності державної влади, територіальної громади Перечинської міської ради, а також  організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

в) гуртожитки;

г) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням Перечинської міської ради;

г) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.

д) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

е) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

є) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

ж) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

  1. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платників податків, зокрема документів на право власності.

4.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

 

  1. Пільги із сплати податку

  • База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

  • Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

  • Пільги з податку, що сплачується на території  Перечинської міської ради з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

    5.3.1. об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподаткованої площі, затвердженої рішенням Перечинської міської ради;

     5.3.2. об′єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності, тощо);

    5.3.3. Перечинська міська рада до 1 лютого поточного року подає до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

  • Пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

  • Рішенням сесії Перечинської міської рада  встановлює  пільги з податку, що сплачується на території Перечинської міської ради з об’єктів житлової  та /або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

 

  1. Ставка податку

6.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року, за 1кв.метр бази оподаткування, згідно) з додатком.

6.2. Ставки податку для об’єктів житлової та/або не житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, які використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності, тощо) оподатковуються за ставками, встановленими для юридичних осіб.

6.3. За наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів "а"-"г" цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

 

  1. Податковий період

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

  1. Порядок обчислення суми податку та строк подання звітності

8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неоподаткованої площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неподаткову-ваної площі таких об’єктів ( у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього пункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної  площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з пунктом 8.1. даного Положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, Перечинської міської ради за місцем знаходженням кожного з об′єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

  • об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

  • розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

  • права на користування пільгою із сплати податку;

  • розміру ставки податку;

  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

8.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  ст.46  Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

8.6. Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової  нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

 
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від...
Рішення від 10. 06. 2016 №2, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за №958/29088, Про початок роботи системи...

Рішення від 21 липня 2016 року №201 VII про виконання районного бюджету...
Виконані всі затверджені доходні джерела. Районний бюджет по доходам разом із трансфертами по загальному фонду виконаний на 99,7%....

Рішення Колегії Міністерства освіти І науки України, п ротокол №6/6-20...
Рішення Колегії Міністерства освіти І науки України, протокол №6/6-20 від 03 липня 2015 року «Про проведення в 2016 році зовнішнього...

Рішення від 21 липня 2016 року №209-vіі
Затвердити Статут Великокомишуваської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області в новій...

Рішення Від 22 липня 2016 р. №118
Заслухавши інформацію сільського голови Свірзької сільської ради І. М. Серняка,щодо встановленя місцевих податків І зборів на території...

Рішення від 26 липня 2017 року №410 V i І про виконання районного...
При плані 10856,8 тис грн надійшло 14863,7 тис грн доходів, що на 4006,9 тис грн більше, ніж було заплановано. В порівнянні з аналогічним...

Рішення набирає чинності від 1 січня 2017 року та підлягає оприлюдненню...
Про внесення змін до рішення сімдесят п’ятої сесії Нетішинської міської ради VІ скликання від 07 липня 2015 року №75/1852 «Про місцеві...

Рішення від 20 травня 2016 року №117 VII про виконання районного...
Виконані всі затверджені доходні джерела. Районний бюджет по доходам разом із трансфертами по загальному фонду виконаний на 86%....

Рішення проект грудня 2016 року
Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 77 Бюджетного кодексу...

Рішення від 29. 06. 2016 №96
Про внесення доповнень до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Святогірської міської ради, затвердженої рішенням виконкому...

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності...
Проект Змін до Умов прийому 2017 року враховує такі законодавчі акти та управлінські рішення, які набрали чинності після затвердження...

«29» липня 2016 р с. Рукшин Про внесення змін до сільського бюджету на 2016 рік
Керуючись пунктом 17 частини 1 статті 43 І статтею 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи показники...

Охтирська районна рада сьоме скликання одинадцята сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 22. 12. 2016 «Про районний бюджет на 2017 рік»

Охтирська районна рада сьоме скликання чотирнадцята сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 22. 12. 2016 «Про районний бюджет на 2017 рік»

Охтирська районна рада сьоме скликання восьма сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 23. 12. 2015 «Про районний бюджет на 2016 рік»

Охтирська районна рада сьоме скликання десята сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 23. 12. 2015 «Про районний бюджет на 2016 рік»

Охтирська районна рада сьоме скликання четверта сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 23. 12. 2015 «Про районний бюджет на 2016 рік»

Охтирська районна рада сьоме скликання дванадцята сесія рішення
Про внесення змін до рішення Охтирської районної ради від 22. 12. 2016 «Про районний бюджет на 2017 рік»



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт