|
Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії Навчально-методичний посібник Схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (протокол №7 від 24.10.2013) Бондарук І.П. Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії: навчально-методичний посібник / І.П. Бондарук. – Біла Церква: КОІПОПК, 2013. – 107 с. У навчально-методичному посібнику розкрито сутність поняття "критичне мислення" в психолого-педагогічній літературі, наведено характеристики й ознаки, що відрізняють критичне мислення від інших його типів, проаналізовано можливості шкільного курсу історії у формуванні критичного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором визначено методичні умови формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії; наведено приклади навчання учнів стратегіям критичного мислення у відповідності до змісту історичного матеріалу, подано їх характеристику та методичні рекомендації щодо залучення вчителем школярів до діяльності з опанування чи використання стратегій розвитку критичного мислення у процесі навчання історії. Стане в нагоді вчителям суспільствознавчих предметів, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, викладачам вищих навчальних закладів і системи післядипломної педагогічної освіти. © Бондарук І.П.,2011, 2012 ©КОІПОПК, 2013 Зміст
|
Схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (протокол №11 від 31.... | Т. О. Гребенчук. Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква:... | ||
Схвалено науково-методичною радою методичного кабінету відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації | Рекомендовано Центральною методичною Радою Запорізького державного медичного університету в якості навчально-методичного посібника... | ||
Розглянуто цикловою методичною комісією педагогічних працівників з професій економічного напрямку та операторів комп'ютерного набору... | Рекомендовано Центральною методичною Радою Запорізького державного медичного університету в якості навчально-методичного посібника... | ||
Розроблено згідно дспто 8322. Оі. 00. 60. 24-2012, знп І п для птн ддітнр та підтверджено із І мн, погоджено з Державним Комітетом... | Схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти (протокол №1 від 18. 01. 2007р.) | ||
Схвалено науково-методичною радою Володарської загальноосвітньої школи-інтернату (протокол №4 від 27. 12. 2006 р) | Автор Олійник Ю. М., вчитель початкових класів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради» | ||
Навчально-методичний посібник. Нвк «Маневицька зош І-ІІІ ступенів №2-гімназія імені А. П. Бринського»68 стор | Акредитація від а до Я. Глосарій з акредитації. Навчально-методичний посібник. Автори: М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська. – Д.:... | ||
Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Звенигородської райдержадміністрації протокол №3 від 07.... | Я. Ю. – доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри теорії І методики викладання суспільствознавчих І гуманітарних дисциплін... | ||
Рекомендовано вченою радою нувгп як навчально-методичний посібник для підготовки магістрів, аспірантів та перепідготовки викладачів... | ... | ||
... | Методичний посібник підготовлено педагогічним колективом Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності... |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |