Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Вступ 4

Вступ 4







ЗМІСТ

ВСТУП 4

НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 6

ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БУХГАЛТЕРІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 10

ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЛОЗІВСЬКІЙ ФІЛІЇ ХАРКІВСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНО – ДОРОЖНЬОГО ТЕХНІКУМУ 14

16

ВИСНОВОК 17

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20



ВСТУП


Останні роки ХХ та початок ХХІ століть ознаменувались значними змінами у соціально-економічному розвитку України, у тому числі в її освітній сфері. Значно активізувалися міжнародні зв'язки нашої держави, посилився її авторитет у світовому і європейському просторі. Все це стало передумовою для вагомих трансформаційних процесів, які відбуваються у вітчизняній освітній галузі. Особливе місце серед них належить змінам у сфері вивчення іноземних мов.

Соціальне і культурне значення іноземної мови важко переоцінити, особливо у цей історичний період соціально-економічної та політичної розбудови нашої держави і визначення та стабілізації її місця й ролі на міжнародній арені. Все це і зумовило переосмислення ролі іноземної мови як важливого і необхідного засобу міжкультурного спілкування. Тому іноземна мова дедалі активніше набуває статусу соціально-економічного і політичного механізму порозуміння між різними представниками світової спільноти у різноманітних сферах їх життєдіяльності.

Іноземна мова сьогодні є найважливішим засобом міжнародного спілкування. Світ наш невпинно змінюється. Зміни в суспільстві висувають нові вимоги щодо удосконалення системи навчання іноземних мов, зокрема в частині оновлення змісту навчально-методичної роботи, запровадження новітніх технологій викладання, нових навчальних курсів, корегування навчальних програм відповідно до рекомендації Ради Європи та Міністерства освіти і науки України.

Вивчення іноземної мови в сучасному світі - це один з найважливіших складових моментів сучасної, успішної людини. Знання хоча б однієї іноземної мови розширює кругозір, дозволяє довідатися культуру й звичаї іншого народу. Здається, що кожна людина прагла б бути успішною і щасливою у бізнесі. А в цьому випадку знову ж дуже навіть може допомогти знання іноземної мови. По-перше це додаткові знання, по-друге фахівця, що володіє іноземною мовою роботодавці охотніше беруть на роботу. Втім, і це не найголовніше. Основний момент - це можливість зануритися в світ загадкового й незбагненного, це можливість спілкування з людьми й з іншим шаром світогляду й ментальності. Загальноприйнято вивчати англійську мову, як міжнародний еквівалент спілкування. Вважається, що через декілька років 1,5 мільярди людей - чверть всього світового населення — буде розмовляти англійською.

Кожна сучасна молода людина прекрасно розуміє, що без вивчення іноземної мови вона не зможе одержати належних знань, а в майбутньому і відповідного робочого місця. Кожна молода людина розуміє, що без елементарних знань у плані користування комп'ютером вона не тільки не зможе працювати за будь-якою професією, а й буде виглядати у колі свої друзів людиною із застарілими поглядами на життя.

У сучасному світі англійська мова стала мовою техніки, науки, культури, бізнесу...

НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ


У сучасному світі іноземні мови відіграють величезну роль, проте є люди, що сумніваються в цьому. Так навіщо ж вивчати іноземну мову?

Як дисципліну, ми починаємо вивчати англійську мову ще в школі, надалі викладання триває у вузах, тому, говорити про те, що не було можливості вивчати його раніше - це прості відмовки. І, дуже часто ми не маємо належного підходу до вивчення мови, і, як результат, маємо лише неглибокі знання. Зазвичай, тільки коли перед нами стає гостра необхідність мати хороші знання англійської мови, наприклад, щоб отримати хорошу посаду, можливість закордонних відряджень і так далі, ми починаємо займатися оперативним її вивченням.

Зараз ми маємо цілий ряд можливостей вивчати мову, як з «нуля», так і для її поліпшення.

Перейшовши на нову сходинку розвитку, суспільство почало розуміти, що знання іноземної мови має величезну роль в житті кожної освіченої людини. Займаючись будь-якою діяльністю ми стикаємося з іноземною мовою, та розуміємо, що рано чи пізно її знання значно полегшить наше життя серед техніки і суспільства.

Проведемо експеримент, задамо оточуючим питання, чи потрібно їм вивчати іноземні мови. Що ви почуєте? «Звичайно, потрібно!» Тоді поцікавтеся: «А навіщо?» Більшість або затрудняється з відповіддю, або скаже загальні, мало що значущі слова, наприклад: «Міжнародна мова: Всі на ній говорять:». Але що значить «всі на ній говорять»? На якій мові ми розмовляємо на роботі, в технікумі, вдома? Англійською? Ні, звісно, українською. Американський фермер говорить англійською, німецький інженер німецькою, французький доктор французькою. Виходить, що більшість з нас прекрасно обходяться без знання іноземних мов, не відчуваючи в них жодної потреби.

Але більшість іноземців говорять на декількох мовах, а в нашій країні мало хто знає хоча б одну іноземну мову. Цікаво, що якихось п'ятнадцять-двадцять років тому ми також прекрасно обходилися без мобільних телефонів, а двадцять п'ять років тому чудово себе почували без комп'ютерів. Чи ми можемо зараз уявити своє життя без цих речей. Дуже сумніваюся. Так чому ж ми купуємо телефон, телевізор, вчимося працювати на комп'ютері, але не знаємо іноземні мови. Відповідь проста. Ми чудово розуміємо, навіщо нам телефон або комп'ютер, але зовсім не уявляємо, які конкретні плюси і можливості нам дає знання іноземних мов.

Які ж ці можливості, і чи є реальні плюси, заради яких варто витратити дорогоцінний для нас час?

  1. Ваше оточення

Коли ви вивчаєте іноземні мови, то ви раптом з'ясовуєте, що навколо вас є іноземці. Можливо, ваші близькі або знайомі, родичі або колеги володіють іноземною мовою. Зі знанням мови ви будете краще розуміти хід їх думок. Що стосується сім'ї, у мультинаціональній сім'ї, мову одного з подружжя може стати стимулом для вивчення мови.

  1. Наука

На дворі 21 століття - століття інформаційних технологій, найцінніше багатство - це володіння інформацією. Саме тому, величезне значення має інтернет, оскільки саме там представлено велику кількість інформації, тим більше, що одержання інформації через інтернет, робить ваш пошук більш комфортним. Обсяг англійської мережі інтернету в 10 разів більше української частини. Знаючи іноземні мови, ви зможете черпати інформацію з першоджерел і в більшому обсязі. Вам буде корисно отримати інформацію, освітлену іншою ментальністю, іншим ходом думок. Ви будете мати перевагу, відрізнятися від колег, які знаходять інформацію тільки в україномовній мережі.

  1. Подорожі

Подорожувати люблять всі, адже відстані не є перешкодою. Мінімальне володіння іноземною мовою стане в нагоді в подорожі, в чужій країні ви зможете поспілкуватися з місцевими жителями, купити їжу, замовити квитки, ви спокійно зможете переміщатися по місту, не боячись заблукати. Знання мови додасть вам упевненості і спокою.

  1. Культура

Вивчаючи мову, ви знайомитеся з іншим способом мислення, тому ви вже починаєте розуміти, чому німці такі пунктуальні, французи самозакохані, а італійці експресивні, англійці - стримані, американці - товариські. Подорожуючи, зустрічаючи іноземців, ви вже починаєте розуміти, що інша мова - інша культура, інша ментальність. Знаючи мову, ви можете читати літературу в оригіналі, дивитися фільми, розуміти пісні, адже часто при перекладі вони втрачають свою «родзинку».

  1. Робота

Більшість людей вчать іноземні мови саме тому, і в більшості випадків це саме англійська, так як її можна назвати мовою міжнародного ділового спілкування. Володіння іноземною мовою допоможе вам знайти міжнародні зв'язки та налагодити співпрацю з іноземними компаніями, брати участь у переговорах, підписанні контрактів. Як правило, у людей, які володіють іноземними мовами, швидке кар'єрне зростання. Також, вивчаючи мови, ви пізнаєте інший спосіб мислення, а це формує вашу ділову хватку.

Знання людиною іноземних мов вважається престижним і вигідним з комунікативної точки зору. У повсякденному житті ми часто стикаємося зі словами і фразами зарубіжної лексики, найчастіше англійськими. Ця мова є універсальною, жителі багатьох країн спілкуються тільки на ній. Вивчення англійської мови відкриває ряд можливостей для людини і привносить значний внесок в його розвиток.

Невід’ємною складовою професійної підготовки спеціалістів різного профілю є вивчення іноземної мови, яка є важливою частиною сучасного ритму життя. Вивчення іноземної мови – крок надто важливий, тобто потребує значних зусиль. Це також запорука майбутньої вдалої кар’єри студентів.

Знання іноземної мови необхідно і бухгалтеру, якщо він планує працювати в міжнародній корпорації або в українській компанії, яка веде звітність за МСФО або GAAP.

Зрозуміло, сама затребувана мова - англійська, що й зрозуміло, адже вся звітність за міжнародними стандартами складається саме англійською.

Глобалізація економіки, розвиток міжнародних зв'язків, необхідність спілкуватися з іноземними партнерами - все це змушує керівників компаній при інших рівних умовах віддавати перевагу кандидатам, які знають хоча б одну мову - і найчастіше це англійська.

Іноземна мова для фахівців відрізняється від літературної мови: якщо ви читаєте Шекспіра в оригіналі, це ще не означає, що з такою ж легкістю ви зрозумієте опис програмного забезпечення, закон про інтелектуальну власність, міжнародні стандарти обліку або історію хвороби пацієнта. Мало того що спеціальна англійська рясніє термінами - в ній і звичайні слова можуть набувати зовсім іншого значення.

Особливо цінним володіння іноземною мовою може стати для фахівців, яким доводиться витримувати на ринку праці серйозну конкурентну боротьбу. І виграє її той, хто має не лише фундаментальну освіту, але і додаткові переваги. Одна з них - знання іноземної мови. Для яких професій цей фактор стає ключовим?

Володіння англійською мовою потрібно бухгалтерам, особливо якщо вони планують влаштуватися не на рядову позицію в невелику компанію, а у велику організацію. Відмінне знання іноземної мови необхідно фахівцям юридичного та фінансового сектору: незначна, здавалося б, помилка в офіційному документі може призвести до серйозних наслідків, тому від професіоналізму цих працівників залежить репутація і добробут бізнесу компанії в цілому. Як повітря, необхідна іноземна мова і IT-фахівцям: без знання англійської неможливо прочитати інструкції до нового обладнання, наприклад, до останньої моделі «мишки», не кажучи вже про те, що будь-яка комп'ютерна програма виходить в світ англійською.

ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БУХГАЛТЕРІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ



Сьогодні Україна впевнено бере курс на інтеграцію в європейське політичне, освітнє, наукове, культурне, та особливо економічне співтовариство, тому гостро постає питання підвищення якості підготовки з іноземної мови майбутніх фахівців економічної галузі, в тому числі і бухгалтерів. Майбутній працівник бухгалтерії повинен вміти користуватися всесвітньою мережею Internet, закордонними науковими виданнями, розширювати знання про тенденції розвитку науки в світі. Саме знання іноземної мови допомагає зробити цей процес плідним, своєчасним, формує фахівця, конкурентоспроможного на світовому ринку праці.

Єдиний європейський простір пропонує «мобільність» викладачів та студентів. Передбачається, що освіта в усьому світі повинна відповідати міжнародним кваліфікаційним вимогам, щоб фахівець незалежно від того, де саме він одержав освіту, почував себе впевнено в будь-якій країні.

Ділова англійська мова розглядається як мова професійної спрямованості, вона передбачає певний мовний корпус та певні види комунікацій в діловому контексті. Ділова англійська мова використовується в бізнесовому оточенні, її концепція формується та набуває ваги з поглибленням ділової інтеграції. Таким чином, викладання англійської мови професійного ділового спрямування включає не тільки надання мовних знань, умінь та навичків, але і формування свідомості природи комунікацій в бізнесі, оволодіння методами їх реалізації, кросс-культурної свідомості, а також узагальнення на прагматичному рівні знань і навичків, отриманих студентами при вивченні спеціальних, соціальних і гуманітарних дисциплін.

У процесі навчання ділової іноземної мови ставиться мета оволодіння мовленнєвою компетенцією у сфері ділового спілкування, що передбачає розвиток спеціальних знань у студентів, ознайомлення їх із основними положеннями бізнес-сфери, з вимогами до ведення ділових переговорів, оформлення ділової кореспонденції тощо. Одним із аспектів вивчення ділової іноземної мови є оволодіння студентами офіційно-діловим стилем писемного професійного спілкування іноземною мовою. При цьому позитивний результат вивчення вимагає безпосереднього і систематичного керівництва їхньою навчальною діяльністю, яке і реалізується у процесі викладання. Воно, звичайно, потребує ретельного планування діяльності викладача, що виражається у визначенні освітнього змісту і відповідних йому пізнавальних завдань і вправ .

Зрілий і готовий до сучасної ситуації представник економічної професії повинен не лише володіти цілісним, без протиріч, та адекватним до вимог ринку уявленням про обрану ним професію, але й з можливістю пристосування до нових соціально-культурних та економічних форм ділової взаємодії. Ділове спілкування передбачає вміння встановлювати та розвивати ділові контакти, що набуває пріоритетного значення у міжкультурному (міжособистісному та міжнародному) співробітництві, вміння обирати адекватний поведінковий сценарій, що передбачає не тільки володіння мовою, але й вміння розшифровувати та сприймати соціокультурний контекст комунікантів .

В процесі ділових контактів має місце професійне міжкультурне спілкування. В процесі міжкультурного професійного спілкування здійснюється обмін інформацією, встановлюються контакти. Професійне спілкування, у тому числі іноземною мовою, є соціопсихологічною взаємодією як мінімум двох суб'єктів, що виконують професійні завдання за допомогою впливу на інтелект, погляди, поведінку і емоції один одного.

Міжкультурна професійна комунікація є процесом безпосередньої професійної взаємодії ділових культур, яка здійснюється в рамках неспівпадаючих національних стереотипів мислення і поведінки. Співвідносити мовні засоби з нормами мовної поведінки неможливо без знань про реалії країни мови, що вивчається. Щоб досягти розуміння в міжкультурному спілкуванні, фахівець повинен володіти знанням не тільки професійної картини світу, але і уміти встановлювати контакт, орієнтуватися на національно специфічні риси свого партнера, співпереживати і розуміти співбесідника як представника певної соціальної групи. Таким чином, в процесі міжкультурного спілкування фахівця-бухгалтера виникає проблема розуміння, яка може розглядатися як на лінгвістичному, так і на соціокультурному рівні в контексті сприйняття партнера по комунікації.

Навчання міжкультурній компетенції має за мету підвищити здатність студентів ефективно вирішувати міжнародні ділові завдання. Тому що професіонал, успішний в своєму рідному, знайомому йому середовищі, необов’язково буде мати успішну діяльність в новому середовищі з відмінною культурою. Серед навичок, що складають компетенцію, виділяють наступні: спостереження, розпізнавання, порівняння та протиставлення, обговорення, висловлення своєї точки зору, з урахуванням думки інших.

Раніше вважалося, що сприймати культурні знання готові студенти з високим рівнем володіння мови. Але зараз міжкультурні знання є невід’ємною частиною вивчення мови, і важливі на всіх рівнях навчання, починаючи з початкового.

Здавалося б, навіщо бухгалтеру вивчати англійську мову? Адже для гарного фахівця головне - знання своєї справи. Однак з розвитком спільного та іноземного бізнесу в нашій країні знати англійську мову необхідно і бухгалтеру. При цьому знання мови «зі словником» для роботи в іноземній компанії буде недостатньо. Так, різні звіти для керівника потрібно аналізувати і давати рекомендації щодо мінімізації витрат, податків і т. д. Крім того, під час роботи бухгалтеру доведеться узгоджувати і вирішувати різні питання з керівництвом, спілкуватися з фахівцями інших підрозділів, спілкуватися з представниками центральної бухгалтерії за кордоном. А тут без вільного володіння мовою не обійтися. Наприклад, це потрібно, якщо вітчизняна фірма співпрацює з зарубіжними партерами. У цьому випадку бухгалтеру доведеться працювати з документами, складеними на іноземних мовах, - контрактами, інвойсами, товарними накладними (CMR-ки) та ін., А кожен з документів повинен мати підрядковий переклад українською мовою. Фінансовому спеціалісту більш високого рівня (головний бухгалтер, начальник відділу, менеджер проектів) вже потрібне вільне володіння мовою, а також знання специфічної ділової лексики.

Якщо обов'язки бухгалтера будуть пов'язані з зовнішньоекономічною діяльністю або йому доведеться спілкуватися з іноземними постачальниками, то він повинен мати хорошу розмовну та письмову англійську (не нижче Intermediate). Якщо ж він вестиме листування англійською мовою або працювати в міжнародних програмах, то досить впевненого базового рівня (Pre-Intermediate). Ну а коли кандидат претендує на вакансію головного бухгалтера в міжнародній компанії, йому необхідний рівень Upper Intermediate (верхній середній рівень) і вище. Також багато фірм практикують стажування співробітників у своїх зарубіжних представництвах. І спілкуватися з англомовними колегами доведеться не тільки на побутові теми.

Крім того, все більша кількість вітчизняних компаній прагнуть вийти на міжнародний ринок капіталу, а іноземних інвесторів не цікавлять звіти за вітчизняними бухгалтерськими стандартами. А отже, бухгалтеру необхідно вивчати міжнародні стандарти фінансової звітності та отримувати міжнародний диплом. Британський сертифікат АССА (Association of Chartered Certified Accountants) є найбільш визнаним і відомим у світі. Але щоб його отримати, необхідно здати 14 іспитів англійською мовою. Фахівець з хорошим знанням мови набагато швидше пройде ці екзаменаційні випробування.

А чи варта гра свічок? Чи є сенс витрачати час на вивчення англійської? Я впевнена, що знання іноземної мови підвищує шанси знайти більш цікаву і високооплачувану роботу. А також розширює вибір: фахівці можуть розглядати не тільки українські, але й західні компанії.

ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЛОЗІВСЬКІЙ ФІЛІЇ ХАРКІВСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНО – ДОРОЖНЬОГО ТЕХНІКУМУ



Про те, що означають такі терміни, як Balance Sheet, taxes і cash flow, багато сучасних бухгалтерів можуть здогадатися. Сенс же слів COGS, retain earning, loans і stocks без особливих знань англійської мови зрозуміти вже складніше. Але ж «вартість» фахівця з обліку, що вміє не тільки розшифрувати, але й визначити ці показники, у середньому на 15-20 відсотків перевищує зарплату звичайного бухгалтера, який з легкістю рідною українською все розповість про прямі витрати, прибуток, позики і запаси. Так що якщо ви вирішили зміцнити свої позиції на кадровому ринку, то вивчення англійської мови - це важлива цеглинка в будівництві професійного фундаменту, адже в сучасному світі вільний рівень володіння англійською додає впевненості в собі. Адже робота бухгалтера - це не тільки маніпуляції зі звітами і документами - спробуйте поглянути на свою професію ширше. Спілкуючись з діловими партнерами англійською мовою, ви отримуєте чудову можливість розвинути свої комунікативні навички, які не раз знадобляться в майбутньому.

Так оволодіння іноземною мовою в Лозівській філії Харківського автомобільно – дорожнього технікуму для студентів спеціальності 5.03050901 «Бухгалтерський облік» здійснюється в межах вивчення дисциплін «Іноземна мова» та «Іноземна мова за професійним спрямуванням» протягом двох років.

Традиційними стали для викладачів філії комплексні, міждисциплінарні заняття. Вони дозволяють студентам поєднати знання з різних дисциплін, зробити узагальнюючі висновки. Проводяться бінарні заняття з дисциплін “Фінансовий облік” та “Іноземна мова за професійним спрямуванням” та ін. Причому, починали ми з занять, які поєднують знання з економічних дисциплін, а в подальшому розробили заняття, що дозволяють поєднати спеціальні і гуманітарні дисципліни.

Одним з таких занять було комплексне бінарне заняття у формі ділової гри з теми “Отримання кредиту в іноземному банку ”. Цінність цього заняття не тільки в демонстрації можливостей комплексного підходу при підготовці фахівців в процесі вивчення дисциплін “Фінансовий облік” та “ Іноземна мова за професійним спрямуванням ”, але і у виховному значенні.
Проведенням цієї гри досягалися такі навчально-виховні цілі:

Навчальна - узагальнення і систематизація знань і вмінь студентів, отриманих у процесі вивчення відповідної теми, ознайомлення з особливостями кредитних взаємовідносин банку і клієнтів, відпрацювання навичок складання кредитної заявки підприємством-позичальником і оформлення бухгалтерської документації.

Виховна - формування умінь роботи в команді, вироблення навичок ділового спілкування та навичок цілеспрямованих дій в запропонованій ситуації. Прищеплення інтересу до майбутньої професії, виховання почуття відповідальності за здійснювані операції.

Розвиваюча - розвиток логічного мислення, пізнавальної активності у ході закріплення вивченого матеріалу, розвиток навичок підготовленого монологічного і непідготовленого (діалогічного) мовлення іноземною мовою на професійну тему, розвиток навичок синхронного перекладу.

Викладачі виступали у ролі консультантів та координаторів ділової гри. Протягом всієї гри викладачі слідкували за роботою гравців, направляли їх дії, допомагали побачити і виправити помилки.

На завершення викладачі підводили підсумки ділової гри і оцінювали роботу студентів. Перевагою гравців вважається: вміння працювати з бухгалтерською документацією; вибір потрібної інформації, швидке та якісне вирішення завдання; здатність правильно заповнити бухгалтерський баланс, перевести статті балансу на англійську мову, зробити висновки; уміння приймати рішення, адекватні економічній ситуації; наявність навичок ділового спілкування.

Отже, можна зробити висновок, що провідним завданням навчання іноземної мови у Лозівській філії на сучасному етапі є не просто «навчити студентів користуватися нею як засобом спілкування в усіх видах мовленнєвої діяльності в різноманітних ситуаціях», а використовувати іноземну мову в усіх видах мовленнєвої діяльності в ситуаціях професійної діяльності, оскільки й «ефективність навчання безпосередньо залежить від ступеня наближення процесу передачі знань, формування навичок і вмінь до реальних умов їх практичного застосування».


ВИСНОВОК


В наш час досить складно, а може навіть і неможливо домогтися успіхів в бізнесі, без знання ділової англійської мови. Все частіше і частіше компанії необхідно конкурувати не тільки з вітчизняними, а й з іноземними фірмами. І тут без консультацій і співробітництва із західними колегами просто не обійтися. Особливо важлива англійська мова для бухгалтерів, тому що ділова іноземна лексика дуже відрізняється не тільки від розмовної лексики, але і від загальновживаної. Поряд зі спеціалізованою термінологією бухгалтерами широко використовуються скорочення і абревіатури, усталені словосполучення і кліше. Англомовна документація, фінансова звітність, податкові системи, аудит, все це так само відрізняється від російськомовних аналогів і має свої особливості. Крім того, необхідно досконало знати основи ділового листування та документації, для ефективного використання фахової літератури, довідників і посібників.

Все більше компаній виставляють в якості обов'язкової вимоги до кандидатів знання однієї, а краще кількох іноземних мов. Найбільш далекоглядні фахівці почали вивчати іноземну мову ще до кризи, багато компаній організовували корпоративне навчання англійської мови для своїх співробітників. Багато хто з якихось причин відкладав своє навчання, зараз в терміновому порядку підбирають відповідні курси. Не стали винятком і скорочені працівники, які часто використовують вихідну допомогу і вільний час для інтенсивного підвищення своєї кваліфікації, у тому числі й в області іноземних мов. І, як показує практика, влаштуватися на роботу після цього набагато простіше, при цьому цілком можна розраховувати і на більш привабливу зарплату. А вже якщо у кандидата є який-небудь міжнародний сертифікат (IELTS, FCE, BEC), то, думаю, поповнювати ряди безробітних такий фахівець навряд чи буде довго.

Звичайно, говорити про те, що знання іноземної мови потрібні абсолютно всім, не можна. В одній і тій же сфері діяльності іноземна мова може бути необхідною, а може і не використовуватись взагалі, в залежності від посади. Наприклад, працівникам на виробництві іноземна мова не потрібна, а роботодавець з більшою готовністю доплатить працівникові за навички, що відносяться безпосередньо до процесу створення продукції. Менеджеру з регіонального продажу виробленого товару може знадобитися знання, наприклад, англійської на середньому рівні, щоб оперувати професійними термінами і зуміти підтримати розмову із закордонними клієнтами. А ось менеджеру по роботі з міжнародними клієнтами цієї ж самої компанії необхідно вільне володіння мовою для ефективних продажів і проведення переговорів з іноземними партнерами. Такі приклади, думаю, можна знайти майже в будь-якій галузі. Але не варто також забувати і про те, що якщо зараз іноземна мова фахівцям не потрібна, то це зовсім не означає, що вона не знадобиться йому через півроку. Погодьтеся, прикро втратити перспективну, добре оплачувану посаду тільки з-за того, що півроку тому ви вирішили почекати з вивченням мови.

Сьогодні знання англійської мови - це частина бізнес-етикету. Така ж невід'ємна, як і той факт, що на зустрічі з клієнтом потрібно обов'язково бути в діловому одязі і з візитками. Мову можна знати не на найвищому рівні, але на такому, щоб можна було чітко порозумітися з діловими партнерами. Ніякий секретар або перекладач ніколи не замінить особистого листування і спілкування «тет-а-тет». Сучасному бухгалтеру без англійської мови ніяк не обійтись. Технічному фахівцеві необхідно читати документацію і інформацію про закордонні новинки. Маркетологу потрібні актуальні новини в індустрії і не тільки в Україні, але і за кордоном. Зрозуміло, що, якщо ви бухгалтер на певній ділянці, та збираєтеся все життя на ній працювати, то можна обійтися і без знання англійської мови. А якщо ви плануєте розвиватися, вибудовувати свою кар'єру, то мову всерівно доведеться вчити. Звичайно, «доплачувати» за знання іноземної мови ніхто з роботодавців не збирається. Але у вас з'являється більше можливостей при виборі роботи.

Вивчаючи та вдосконалюючи мови, ми розвиваємо всі свої інтелектуальні здібності. Тільки з вивченням іншої мови ми починаємо звертати увагу на свою рідну. Адже, поки ми не стикаємося з іноземним нам немає ніякої необхідності аналізувати своє власне, а значить вникати в те, що ми вкладаємо в слова і фрази, які вимовляємо. Ми не витрачаємо свій час на те, щоб зрозуміти, як формуємо свої думки, як оформлюємо їх у слова. З вивченням іноземної мови, нам так чи інакше доводиться розділяти слова і думки, звертати увагу на нашу рідну мову, і заново вчитися висловлювати свої думки як рідною, так і іноземною мовою. У нас відкривається внутрішній зір, ми починаємо бачити відтінки, багатозначимість і відмінність слів. Чужа для нас іноземна мова пробуджує наше рідне і змушує думку працювати, бути більш чіткою, точною і повноцінною.


СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Заболотська О. О. Формування кроскультурної компетенції у студентів / О. О. Заболотська // Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – 2011. – №13(224). – Ч. І. – С. 74–86.

2. Запорожцева Ю. С. Міжкультурна компетенція як професійна якість учителя іноземної мови [Електронний ресурс] / Ю. С. Запорожцева. – Режим доступу : http://www.zippo.net.ua/index.php?page_id=586.

3. Федорова І. А. Методичні рекомендації щодо навчання ділового англійського монологічного мовлення / І. А. Федорова // Преподавание языков в высших учебных заведениях образования на современном этапе. Межпредметные связи. Научные исследования. Опыт. Поиски : сборник научных статей. – Выпуск 15. – Харьков, 2009. – C. 141–149.

4. Коротка Л. М. Міжкультурний підхід формуваня англомовної лексичної компетенції в майбутніх економістів у середніх спеціальних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. М. Коротка. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/stgerm/2009_1/Korotko.pdf.

5. Бахов І. С. Міжкультурний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов // Преподавание языков в высших учебных заведениях образования на современном этапе. Межпредметные связи. Научные исследования. Опыт. Поиски : сборник научных статей. – Выпуск 16. – Харьков, 2009. – C. 18–26.

6. Пейчева О. О. Формування полікультурної особистості майбутнього економіста [Електронний ресурс] / О. О. Пейчева, О. П. Ганжа. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pfto/2010_9/files/pd910_77.pdf.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

«Про практику здійснення апеляційним судом процесуального повноваження...
Вступ

Урок вивчення нового матеріалу, формування умінь І навичок. Форма...
Обладнання: підручник В. С. Власова «Історія України (Вступ до історії). 5 клас», настінна карта Дніпропетровської області, туристичні...

Урок вивчення нового матеріалу, формування умінь І навичок. Форма...
Обладнання: підручник Власова В. С. «Історія України (Вступ до історії). 5 клас», настінна карта України, роздатковий матеріал (чисті...

Вступ

Підручника, дізнайся, твори якої тематики ми будемо читати. Прочитай...
Познайомся з підручником: розглянь обкладинку, форзаци, титульний аркуш, умовні позначення. Знайди І проглянь зміст підручника, дізнайся,...

Затверджено
Вступ

Тема Вступ

Затверджено погоджено
Вступ

Вступ 7 фонетика й вимова 10

Інформаційно комунікативні
Вступ

Про становище
Вступ

2.Інтерактивні технології навчання
Вступ

Уроках математики Звичайні дроби
Вступ

Відділ освіти Ямпільської райдержадміністрації
Вступ

Міністерство аграрної політики україни
Вступ

Зміст вступ
Класифікація дебіторської заборгованості

Особисте споживання в умовах формування
Вступ

Теоретичні аспекти забезпечення ефективності
Вступ



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт