Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035, тел. (061) 286-33-59, факс (061) 286-33-67

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035, тел. (061) 286-33-59, факс (061) 286-33-67






логотип зоэ1

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»

(ПАТ «Запоріжжяобленерго»)

вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035, тел. (061) 286-33-59, факс (061) 286-33-67

E-mail: kanc@zoe.com.ua Web: http://www.zoe.com.ua

Код ЄДРПОУ 00130926


Запит ЦІНОВИХ пропозицій

щодо проведення торгів із закупівлі товарів, робіт, послуг
090818/1 від 09.08.2018 р.


  1. Замовник: ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130926).

1.1.Поштова адреса: 69096 м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а.

1.2.Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70.
2. Інформація про товари, роботи, послуг: послуги
3. Найменування та кількість (або номенклатура та обсяги закупівлі):

Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (послуги з друку на конвертах).

Номенклатура та обсяг: відповідно додатку 1
4. Місце поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору.
5. Строк поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору.
6. Кінцевий термін прийняття цінових (комерційних) пропозицій, встановлений замовником:

до 10-00 год. 10.08.2018 р.
7. Дата і час розгляду цінових пропозицій: о 14-30 год. 10.08.2018 р.
8. Пропозиції надати: поштою - 69096, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а, каб. 1 (приймальня), або факс (061) 225-38-71, або електронна адреса: O.Mehanoshina@zoe.com.ua
9. Місце розгляду цінових пропозицій: 69096, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а, каб.1 (приймальня)
10. Істотні умови договору:

10.1.Загальна ціна товару визначається згідно з ціновою пропозицією, специфікацією (яка є додатком до укладеного за результатами Запиту цінових пропозицій договору).

10.2.Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України – гривні, шляхом переказу коштів на поточний рахунок. Визначається при укладанні договору. (Учасник має право пропонувати умови розрахунків, але в будь якому випадку Замовник Запиту цінових пропозицій має право не приймати їх до розгляду).

10.3.Приймання товарів: визначається при укладанні договору.

10.4.Термін дії договору: визначається при укладанні договору.
11. Додаткова інформація:

11.1.Пропозиції, які відповідають основним вимогам, будуть оцінені порівнянням цін у гривні. Перемога буде присуджена найкращій пропозиції з найменшою ціною.

11.2.В ціну товару, що буде постачатися, мають бути включені витрати на транспортування, перевезення, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів.

11.3.Пропозиції приймаються у вигляді цінових (комерційних) пропозицій, завірених печаткою та підписом уповноваженої особи.

11.4.Учасник ЗЦП у випадку участі за декількома (або всіма) лотами має право надати одну цінову пропозицію, але, в будь якому випадку, в цілому на весь обсяг товарів за кожним лотом. Пропозиції, які надані на частковий обсяг товарів за лотом, до розгляду не приймаються.
12. За довідками звертатись:

з організаційних питань: Ковалжи О.В., економіст з матеріально-технічного забезпечення 2 категорії тендерного відділу, т./ф. (061) 225-38-75.
13. Учасник-переможець ЗЦП повинен надати документи, згідно переліку, зазначеному у додатку 2.
Голова тендерного комітету, заступник директора

з матеріально-технічного забезпечення Черкас О.М. ________________

Заступник голови тендерного комітету, заступник директора

з економічної безпеки та охорони об’єктів з питань інформаційної безпеки Власюк В.М. ________________
Заступник голови тендерного комітету, начальник тендерного відділу Дятченко Г.О. ________________

Відповідальний секретар тендерного комітету,

економіст з матеріально-технічного забезпечення 2 категорії тендерного відділу Ковалжи О.В.________________
Директор з перспективного розвитку та інвестицій Кравчук Д.В. ________________
Начальник відділу захисту правових інтересів та корпоративних прав Седляров В.С. ________________
Головний метролог Вороной В.М. ідпустка)______
Заступник директора з енергозбуту з технічних питань Куліш О.О. ________________

Додаток 1
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (послуги з друку на конвертах)

(найменування предмета закупівлі згідно ДК 021:2015)


Найменування

Од. вим.


Кіль-кість


Технічні та якісні характеристики

Друк на конверті С-4

шт.

10000

Друк Конверта поштового формату С-4.

Розмір: (229х324 мм). Папір: білий офсет, щільність 80г/м².

Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверта).

З нанесенням у лівому нижньому куті конверта логотипу Товариства

(за зразком), печать на конверті флексографія в 1 фарбу (колір – синій).

Обов`язкова поставка товару на склад: м. Запоріжжя, вул. Каховська,3 а.

Друк на конверті С-5

шт.

14000

Друк Конверта почтового формату С-5.

Розмір: С-5 (229х162 мм) не марковані; Папір: білий офсет, щільність 80г/м². Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверта).

З нанесенням у лівому нижньому куті конверта логотипу Товариства

(за зразком), печать на конверті флексографія в 1 фарбу (колір – синій).

Обов`язкова поставка товару на склад: м. Запоріжжя, вул. Каховська,3 а.

Друк на конверті С-6

шт.

10000

Друк Конверта поштового формату С-6.

Розмір: С-6 (81х162 мм) не марковані; Папір: білий офсет, щільність 80г/м². Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверта).

З нанесенням у лівому нижньому куті конверту логотипу Товариства

(за зразком), печать на конверті флексографія в 1 фарбу ( колір – синій).

Обов`язкова поставка товару на склад м. Запоріжжя, вул. Каховська,3 а.

Друк на конверті DL

шт.

10000

DL/E 65, розмір: (110х220 мм) Евро не марковані з віконцем;

Папір: білий офсет, щільність 80г/м². Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверту).

З нанесенням у лівому нижньому куті конверту логотипу Товариства

(за зразком), печать на конверті флексографія в 1 фарбу ( колір – синій).

Обов`язкова поставка товару на склад м. Запоріжжя, вул. Каховська,3 а.

Загальна кількість:

шт.

44 000





Примітки:
1. У пропозиції обов’язково вказувати ціну (без / з ПДВ) та загальну вартість -  з двома десятковими знаками після коми.

  1. Додатково зазначати інформацію щодо:

- умов доставки (чи включені витрати на транспортування, перевезення в ціну товару, що буде постачатися);

- умов оплати (100 % передоплата, 50/50, по факту, тощо).

Додаток 2
Перелік документів,

які мають бути надані учасником-переможцем процедури закупівлі
1. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту:

1.1. Копія Статуту або іншого установчого документа.

1.2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб).

1.3. Копія паспорту (для фізичних осіб).
2. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством:

2.1. Оригінал або копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по податкам та обов'язковим платежам до бюджету, дійсну на день її надання до ПАТ «Запоріжжяобленерго».

2.2. Копія інформації з реєстру платників податку на додану вартість (свідоцтво, витяг тощо) або свідоцтва про сплату єдиного податку, (наведені документи/інформація надаються Виконавцем у разі наявності).
3. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження відповідності вимогам ПАТ «Запоріжжяобленерго»:

3.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

3.2. Довідка в довільній формі про чисельність постійного та контрактного персоналу, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю;

3.3. Довідка у довільній формі про перелік осіб, уповноважених здійснювати господарські операції (укладати договори на поставку товарів, надання послуг, виконання робіт), підписувати на їх виконання первинні документи, податкові накладні та копія документа(ів), що встановлює такі повноваження (протокол, наказ або довіреність тощо);

3.4. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;

в) банківські реквізити.

3.5. Істотні умови договору.

3.6. Копія балансу та звіту про фінансові результати за попередній рік та останній звітний період (для юридичних осіб).
Копії документів, що надаються згідно з цим Переліком, мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника-переможця процедури закупівлі.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035,...
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035,...
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго»

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035,...
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго»

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035,...
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго»

Пат «Запоріжжяобленерго») вул. Сталеварів, 14, м. Запоріжжя, 69035,...
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго»

Тб «Електронні торги України» Пономарьової Злати Юріївни
Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу...

Вих. №17/01-14/40-oг/мю від 17. 01. 2014 року міністерство юстиції україни
Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу...

Вих. №05/12-13/521/692-ог від 05. 12. 2013 року міністерство юстиції україни
Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу...

01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 Державному органу з питань...
Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу...

Товарна Біржа «Електронні торги України»
Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу...

Зразок позовної заяви про визнання особи такою, що втратила право...
Яка зареєстрована та мешкає за адресою: 03125 м. Київ, вул. Монтажників, 15, кв. 1, д т. 286-56-75

Комунальний вищий навчальний заклад «харківська академія неперервної...
Тел./факс (057) 731-21-31 e-mail: web-сайт: edu-post-diploma kharkov ua

Державний методичний центр
Україна, м. Київ–1, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11, тел./факс 8 (044) 279-10-42; тел. 279-10-88

Електронна пошта
Леніна, 168, м. Запоріжжя, 69107, тел. 212-44-00, факс 212-44-03, код єдрпоу 37941997

Чернівецької області вул. М. Грушевського, 2а, смт. Глибока, 60400,...
М. Грушевського, 2а, смт. Глибока, 60400, тел. 2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, raionarada07@bigmir net

65029, Україна, м. Одеса, вул. Мечнікова, 6 тел.: (048) 773-14-31; факс: (048) 749-86-40
Україна, м. Одеса, вул. Мечнікова, 6 тел.: (048) 773-14-31; факс: (048) 749-86-40

Україна міністерство освіти І науки
Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin

Україна міністерство освіти І науки
Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт