Запит ЦІНОВИХ пропозицій щодо проведення торгів із закупівлі товарів, робіт, послуг 090818/1 від 09.08.2018 р.
1.1.Поштова адреса: 69096 м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а. 1.2.Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70. 2. Інформація про товари, роботи, послуг: послуги 3. Найменування та кількість (або номенклатура та обсяги закупівлі): Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (послуги з друку на конвертах). Номенклатура та обсяг: відповідно додатку 1 4. Місце поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору. 5. Строк поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору. 6. Кінцевий термін прийняття цінових (комерційних) пропозицій, встановлений замовником: до 10-00 год. 10.08.2018 р. 7. Дата і час розгляду цінових пропозицій: о 14-30 год. 10.08.2018 р. 8. Пропозиції надати: поштою - 69096, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а, каб. 1 (приймальня), або факс (061) 225-38-71, або електронна адреса: O.Mehanoshina@zoe.com.ua 9. Місце розгляду цінових пропозицій: 69096, м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а, каб.1 (приймальня) 10. Істотні умови договору: 10.1.Загальна ціна товару визначається згідно з ціновою пропозицією, специфікацією (яка є додатком до укладеного за результатами Запиту цінових пропозицій договору). 10.2.Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України – гривні, шляхом переказу коштів на поточний рахунок. Визначається при укладанні договору. (Учасник має право пропонувати умови розрахунків, але в будь якому випадку Замовник Запиту цінових пропозицій має право не приймати їх до розгляду). 10.3.Приймання товарів: визначається при укладанні договору. 10.4.Термін дії договору: визначається при укладанні договору. 11. Додаткова інформація: 11.1.Пропозиції, які відповідають основним вимогам, будуть оцінені порівнянням цін у гривні. Перемога буде присуджена найкращій пропозиції з найменшою ціною. 11.2.В ціну товару, що буде постачатися, мають бути включені витрати на транспортування, перевезення, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. 11.3.Пропозиції приймаються у вигляді цінових (комерційних) пропозицій, завірених печаткою та підписом уповноваженої особи. 11.4.Учасник ЗЦП у випадку участі за декількома (або всіма) лотами має право надати одну цінову пропозицію, але, в будь якому випадку, в цілому на весь обсяг товарів за кожним лотом. Пропозиції, які надані на частковий обсяг товарів за лотом, до розгляду не приймаються. 12. За довідками звертатись: з організаційних питань: Ковалжи О.В., економіст з матеріально-технічного забезпечення 2 категорії тендерного відділу, т./ф. (061) 225-38-75. 13. Учасник-переможець ЗЦП повинен надати документи, згідно переліку, зазначеному у додатку 2. Голова тендерного комітету, заступник директора з матеріально-технічного забезпечення Черкас О.М. ________________ Заступник голови тендерного комітету, заступник директора з економічної безпеки та охорони об’єктів з питань інформаційної безпеки Власюк В.М. ________________ Заступник голови тендерного комітету, начальник тендерного відділу Дятченко Г.О. ________________ Відповідальний секретар тендерного комітету, економіст з матеріально-технічного забезпечення 2 категорії тендерного відділу Ковалжи О.В.________________ Директор з перспективного розвитку та інвестицій Кравчук Д.В. ________________ Начальник відділу захисту правових інтересів та корпоративних прав Седляров В.С. ________________ Головний метролог Вороной В.М. (відпустка)______ Заступник директора з енергозбуту з технічних питань Куліш О.О. ________________ Додаток 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (послуги з друку на конвертах) (найменування предмета закупівлі згідно ДК 021:2015)
Примітки: 1. У пропозиції обов’язково вказувати ціну (без / з ПДВ) та загальну вартість - з двома десятковими знаками після коми.
- умов доставки (чи включені витрати на транспортування, перевезення в ціну товару, що буде постачатися); - умов оплати (100 % передоплата, 50/50, по факту, тощо). Додаток 2 Перелік документів, які мають бути надані учасником-переможцем процедури закупівлі 1. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту: 1.1. Копія Статуту або іншого установчого документа. 1.2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб). 1.3. Копія паспорту (для фізичних осіб). 2. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством: 2.1. Оригінал або копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по податкам та обов'язковим платежам до бюджету, дійсну на день її надання до ПАТ «Запоріжжяобленерго». 2.2. Копія інформації з реєстру платників податку на додану вартість (свідоцтво, витяг тощо) або свідоцтва про сплату єдиного податку, (наведені документи/інформація надаються Виконавцем у разі наявності). 3. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження відповідності вимогам ПАТ «Запоріжжяобленерго»: 3.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3.2. Довідка в довільній формі про чисельність постійного та контрактного персоналу, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю; 3.3. Довідка у довільній формі про перелік осіб, уповноважених здійснювати господарські операції (укладати договори на поставку товарів, надання послуг, виконання робіт), підписувати на їх виконання первинні документи, податкові накладні та копія документа(ів), що встановлює такі повноваження (протокол, наказ або довіреність тощо); 3.4. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) банківські реквізити. 3.5. Істотні умови договору. 3.6. Копія балансу та звіту про фінансові результати за попередній рік та останній звітний період (для юридичних осіб). Копії документів, що надаються згідно з цим Переліком, мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника-переможця процедури закупівлі. |
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70 | Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | ||
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | ||
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Яка зареєстрована та мешкає за адресою: 03125 м. Київ, вул. Монтажників, 15, кв. 1, д т. 286-56-75 | Тел./факс (057) 731-21-31 e-mail: web-сайт: edu-post-diploma kharkov ua | ||
Україна, м. Київ–1, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11, тел./факс 8 (044) 279-10-42; тел. 279-10-88 | Леніна, 168, м. Запоріжжя, 69107, тел. 212-44-00, факс 212-44-03, код єдрпоу 37941997 | ||
М. Грушевського, 2а, смт. Глибока, 60400, тел. 2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, raionarada07@bigmir net | Україна, м. Одеса, вул. Мечнікова, 6 тел.: (048) 773-14-31; факс: (048) 749-86-40 | ||
Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin | Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |