Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Звіт міського голови перед територіальною громадою

Звіт міського голови перед територіальною громадою





Сторінка1/3
  1   2   3

Звіт

міського голови перед територіальною громадою

міста Хорола про свою роботу та роботу виконавчого комітету за 2018 рік

Настав час третього за рахунком звіту міського голови, так як 25 листопада 2018 року виповнилося вже три роки від старту першої каденції Волошина Сергія Михайловича на посаді голови Хорольської міської ради.

Відповідно до п.7, ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міський голова звітується раз на рік на відкритій зустрічі з громадянами.

Головна мета міського голови, виконавчого апарату Хорольської міської ради, депутатського корпусу та виконавчого комітету – досягти таких результатів злагодженої спільної праці, щоб вивести життя територіальної громади на новий якісний рівень.

Робота міської ради відбувалася в незмінному складі депутатів у кількості 26-ти осіб від семи різних політичних партій. Міський голова й депутати продовжили роботу в межах своїх повноважень згідно чинного законодавства. Робота міської ради проводилася відповідно до регламенту роботи ради.

У сьомому скликанні Хорольської міської ради всього відбулося 55 пленарних засідань сесій (станом на 01.11.2018 р.). За звітний 2018 рік проведено 17 сесій, з яких 6 – позачергово. На сесійних засіданнях депутатами розглянуто 332 питання, в тому числі 211 – на регулювання земельних відносин на території міста Хорола. Не прийнято з них – 15, зокрема 10 – із земельних питань.

Усі питання, які виносилися на розгляд сесій, в обов’язковому порядку проходили попередній розгляд на засіданнях постійних комісій:

- з питань регламенту, місцевого самоврядування, депутатської діяльності, гласності та законності;

- з питань економічного розвитку, планування бюджету та розвитку підприємництва;

- з питань землекористування, екології, комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою міста;

- з соціально-гуманітарних питань, молодіжної політики та спорту.

Приймалися відповідні рішення у формі пропозицій до сесії.

Виконавчий комітет проводив свою роботу, націлену на вирішення соціально-економічних, адміністративно-господарських та інших важливих проблем міста. До його складу включені представники різних сфер діяльності та галузей виробництва, які мають досвід професійної діяльності і можуть впливати безпосередньо на вирішення ключових проблем міста.

Виконавчий комітет координує й контролює роботу апарату виконавчого комітету та підприємств і установ, що належать до власності територіальної громади міста. Робота виконавчого комітету, як і ради, також проводилась відповідно до регламенту. Виконавча діяльність міської ради здійснювалася через роботу виконавчого комітету.

Усього за звітний період проведено 12 засідань виконавчого комітету, з яких 10 відбулося в плановому порядку і 2 – в позаплановому. Усього розглянуто 229 питань, не прийнято – 5. Із прийнятих 224-х рішень 150 – на виконання делегованих повноважень. Рішень між засіданнями виконавчого комітету, які прийняті в робочому порядку, – 18.

У 2018 році розглядалися питання:

- про підсумки виконання міського бюджету;

- про хід виконання «Програми соціально-економічного розвитку міста на 2018 рік» щоквартально;

- про фінансово-господарську діяльність КП «Комунсервіс»;

- про заходи та підсумки по проведенню загальноміського двомісячника чистоти і благоустрою;

- про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті та комунальних підприємствах міської ради;

- про облік громадян, які перебувають на квартирній черзі при виконавчому комітеті Хорольської міської ради;

- про звіт уповноваженої особи з питань запобігання корупції та застосування превентивного антикорупційного механізму;

- про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання КП «Комунсервіс», на вироблену теплову енергію ТОВ «Полтава-теплоенерго» та ТОВ «ТЕГ», на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території ХАПК ПДАА;

- про надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста на лікування та вирішення соціально-побутових умов проживання;

- питання будівельного характеру (про присвоєння та впорядкування адрес об’єктам нерухомого майна, видачу дозволів на проведення будівництва чи реконструкції будівель) та багато інших.

Міським головою за 2018 рік (станом на 01.11.2018 р.) видано 288 розпоряджень, в тому числі з основної діяльності – 102.

Штатна чисельність апарату Хорольської міської ради складає 22,5 одиниць. Станом на 01.12.2018 року фактично зайнятих посад – 20,5 одиниць, в тому числі 17 – посадових осіб, 1 – службовець, 2,5 одиниці – працівники.

Функції виконавчо-розпорядчої діяльності міської ради виконують шість відділів:

- соціально-економічного та стратегічного розвитку міста;

- містобудування, архітектури та земельних відносин;

- правової роботи та кадрових питань;

- загальний відділ;

- бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення та відділ з питань державної реєстрації.

Поза відділами в штаті працюють два спеціаліста інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю.

Одним з основних напрямків діяльності виконкому міської ради є робота із зверненнями громадян та надання якісних адміністративних послуг.

Працівниками загального відділу за звітний період (станом на 01.11.2018 р.) зареєстровано понад 280 письмових звернень громадян, в тому числі 53 колективних, 9 запитів на публічну інформацію, 35 депутатських звернення та запити, з яких 32 – від депутатів міської ради та 3 – від депутатів Хорольської районної ради та Полтавської обласної ради. Найбільше звернень стосувалося питань соціального захисту – 122 та комунального господарства – 83.

Зареєстровано 677 заяв від громадян – фізичних осіб і 1800 – листів від підприємств, установ, організацій. На запит громадян видано 8200 довідок різного призначення.

Секретарем ради видано понад 200 характеристик особам у різні інстанції та затверджено понад 250 актів обстеження депутатами міської ради матеріально-побутових умов та фактичного місця проживання громадян.

За звітний період працівниками відділу реєстрації усього прийнято 1417 громадян. Із них 635 звернулись з питання реєстрації місця проживання та 632 – з питання зняття реєстрації. Знято з реєстрації посмертно 150 громадян. Усього за поточний звітний період надано 704 довідки з питань реєстрації , а також постійно проводилася консультативно-роз’яснювальна робота з громадянами – надано 1267 консультацій.

Восени поточного року розширено спектр адміністративних послуг, які надаються громадянам Хорольською міською радою. Відповідним рішенням 53-ої сесії міської ради від 28 вересня 2018 року створено комунальну установу «Реєстраційна служба», яка з 1 жовтня цього року надає послуги з проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Хорольська міська рада, представляючи інтереси громади, є засновником цієї комунальної установи.

Міський голова завжди відкритий до громади, тому активно контактує та підтримує прямі комунікативні зв’язки з громадськістю через соціальну мережу Facebook. Відбувається оперативний збір та оброблення інформації від громадян з відповідним врахуванням їх зауважень, скарг, побажань та пропозицій.

У напрямку забезпечення відкритості та доступності населення до інформації продовжується робота по висвітленню діяльності міського голови, Хорольської міської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів, п’яти дорадчих органів при виконавчому комітеті, а також міського комунального підприємства «Комунсервіс» у засобах масової інформації, а саме на офіційному сайті міської ради та в друкованому виданні «Наш Хорол».
Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін
Міський бюджет на 2018 рік був прийнятий 23 грудня 2017 року рішенням 38-ої сесії Хорольської міської ради 7-го скликання №903. Дохідна частина бюджету на 2018 рік запланована на рівні 13239000,0 гривень.

До міського бюджету мобілізовано доходи від сплати таких податків: акциз, податок на прибуток, місцеві податки, кошти від реалізації безхазяйного майна та неподаткових надходжень. Місцеві податки в свою чергу включають єдиний податок, туристичний збір та податок на майно, який складається з податку на майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку, орендної плати та транспортного податку.

Доходи міського бюджету (без урахування трансфертів за звітний період) порівняно з уточненим планом виконано на 106%. Всього за звітний період бюджет міської ради поповнився на 16849548,0 гривень, а з урахуванням трансферт – на 18225301,0 гривню.
Аналіз виконання плану

по доходах бюджету Хорольської міської ради

(станом на 01.11.2018 р.)

Доходи

Уточнений план за період (грн.)

Факт

(грн.)

% виконання

Акциз

3135000,0

3982976,0

127%

Рентна плата

0

1362,0

0%

Податок на прибуток

64000,0

63827,0

100%

Місцеві податки, в тому числі:

11929931,0

11846767,0

99%

1.Податок на майно, в тому числі:

4891931,0

4663576,0

95%

1.1

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1022500,0

903418,0

88%

1.2

Земельний податок

571431,0

571876,0

100%

1.3

Орендна плата

3267000,0

3165365,0

97%

1.4

Транспортний податок

31000,0

22917,0

74%

2.Туристичний збір

0

4649,0

0%

3.Єдиний податок

7038000,0

7178542,0

102%

Кошти від реалізації безхазяйного майна

34000,0

34838,0

102%

Неподаткові надходження

759000,0

919778,0

121%

Всього

(без урахування трансферт)

15921931,0

16849548,0

106%


В структурі доходів міського бюджету (без урахування трансфертів) найбільшу питому частку складають:

1) єдиний податок – 7178542,0 гривні, що становить 42,60% від загального обсягу дохідної частини міського бюджету;

2) акцизний податок – 3982976,0 гривень, це 23,64%, в тому числі:

- акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів – 556330,0 грн.;

- акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 2277851,0 грн.

- акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкогольних напоїв та тютюнових виробів) – 1148795,0 грн.

3) орендна плата – 3165365,0 гривень, що становить 18,79% від загальної суми дохідної частини бюджету.

Хорольська міська рада, як розпорядник та одержувач бюджетних коштів, постійно працює над забезпеченням достовірності, відкритості та прозорості інформації у відкритому доступі для громадськості про доходи та видатки міського бюджету з дотриманням вимог чинного законодавства.

Фінансування видатків міського бюджету проводилось у відповідності з затвердженими в установленому порядку кошторисами витрат бюджетних установ. Всього сума видатків станом на 01.11.2018 року склала 18938796,0 грн., в тому числі по загальному фонду –13485831,0 грн., що складає 71% від загальної суми видатків і по спеціальному фонду 5452965,0 грн., 29% – відповідно.

Повноваження щодо управління комунальною власністю
У комунальній власності Хорольської міської ради знаходяться: комунальна організація «Трудовий архів», комунальне підприємство «Комунсервіс» та новостворена комунальна установа «Реєстраційна служба». Колишня контора ДКЖЕП здається в оренду Хорольському територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хорольської районної державної адміністрації.

Щорічно на сесіях Хорольської міської ради заслуховується звіт директора комунального підприємства «Комунсервіс» про його фінансово-господарську діяльність та інформація завідувачки комунальної організації «Трудовий архів» про виконання робіт, направлених на розвиток архівної справи, про стан ведення обліку документів ліквідованих підприємств та використання відомостей, що містяться в них і централізовано перебувають на зберіганні.

Програмою розвитку комунальної організації «Трудовий архів Хорольської міської ради на 2018-2019 роки» у цьому році передбачено 147,5 тис. гривень.
Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв’язку. Повноваження у галузі будівництва
Одним з пріоритетних напрямків роботи виконавчого апарату міської ради є утримання та розвиток транспортної інфраструктури. У місті налічується 145 вулиць та провулків загальною протяжністю понад 100 кілометрів.

Щорічно на території міста Хорола проводяться ремонтні роботи дорожнього покриття та тротуарів по двох напрямках:

- капітальний ремонт, проводиться спеціалізованими будівельними підприємствами на основі розробленої проектно-кошторисної документації;

- поточний ремонт, який проводиться спеціалізованими будівельними підприємствами на основі складених дефектних актів.

Хорольська міська рада як замовник робіт здійснює процедуру публічних закупівель у відповідності з вимогами чинного законодавства на електронному майданчику державних та комерційних закупівель України «Держзакупівлі. Онлайн» системи публічних закупівель ProZorro.

На порталі prozorro.gov.ua міська рада розміщує замовлені послуги чи роботи, вартість яких становить 50,0 тис. грн. і більше, з прикладеною тендерною документацією в електронному вигляді у формі відкритих даних (протоколи засідань тендерного комітету Хорольської міської ради та укладені договори).

На початку весни капітально відремонтовано дорожнє покриття по вулиці Лермонтова загальною протяжністю 593 погонних метрів. Сума видатків на будівництво об’єкту транспортної інфраструктури міста склала 1338049,91 гривень.

Капітально ремонтувалася в 2018 році основна стратегічно важлива дорожна артерія міста, яка забезпечує транспортне сполучення з сусідніми населеними пунктами і має найбільший транспортний потік. Це ділянка дороги на спуску від центральної вулиці Небесної Сотні до вулиці Івана Хмари. Здійснено авансовий платіж підрядній організації в сумі 429650,0 тис. гривень.

Всього за весняно-осінній період у 2018 році виконано поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття тридцяти чотирьох вулиць, трьох провулків та поточний ремонт тротуару по вулиці Небесної Сотні з облаштуванням зупинки громадського транспорту. Загальна сума видатків з міського бюджету склала 4526178,8 гривень. Ремонтували як центральні вулиці міста, так і околиці, де дорожнє полотно було у вкрай незадовільному стані. Відремонтовано 38 об’єктів транспортної інфраструктури міста, тоді як в минулому році було здійснено поточний ремонт 13-ти об’єктів (11-ти вулиць і двох провулків). Але, на жаль, і цього виявилось недостатньо, про що свідчать численні звернення депутатів та мешканців міста.
  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Звіт міського голови

Перші вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів
Відповідно до частини першої статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» (надалі –Закону) кандидат на посаду сільського, селищного,...

Перші вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів
Відповідно до частини першої статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» (надалі –Закону) кандидат на посаду сільського, селищного,...

Звіт міського голови про роботу виконавчих органів за 1 квартал 2016...
Відповідно до рішення міської ради від 19. 02. 2016 року №130 «Про затвердження Положення про звітування Знам’янського міського голови,...

Вінницька міська рада розпорядження міського голови
«Про забезпечення виконання Закону України «Про очищення влади», керуючись частиною 8 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування...

Методичні рекомендації щодо заповнення Декларації про майно та доходи...
Втономної Республіки Крим, місцевих рад та на посаду сільського, селищного, міського голови з вимогами щодо заповнення Декларації...

Звіт уповноваженого з питань системи управління якістю щодо функціонування...
Оригінал: заступника міського голови керуючого справами, уповноваженого з питань суя

Звіт міського голови
Стратегії інновацій та доброго врядування, Кодексом етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління Славутицької...

Кнду «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку...
Києві державних адміністрацій у порядку та за методикою, визначеними в окремому дорученні Київського міського голови від 01. 04....

Звіт завідувача дошкільного навчального закладу «Попелюшка»
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти І науки України від 23. 03. 2005 р. №178, «Положення про порядок звітування...

Порядок проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування...
України, а також міністрів, керівників центральних органів виконавчої влади, які не входять до складу Кабінету Міністрів України,...

До рішення виконавчого комітету
З метою забезпечення належної роботи адміністративних комісій Баглійського, Дніпровського та Заводського районів при виконавчому...

Розпорядженн я міського голови
«Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі»,Положення про інвентаризацію активів І зобов’язань...

Посадова інструкція
Маріупольської міської ради. Призначається на посаду шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, яка передбачена діючим законодавством...

Затверджено Розпорядження міського голови
Наказу Служби Безпеки України від 12. 08. 2005 n 440 «Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю» та інших...

Звіт голови правління за господарський 2002 р
Оголошення — це документ, у якому міститься необхідна інформація. За змістом оголошення поділяються на два види

Житлово
Житлово-комунальне підприємтво маріупольської міської ради «житло «центр», іменований далі – «Виконавець», в особі т в о директора...

Міського голови
Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт