Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Огляд новин законодавства

Огляд новин законодавства





Сторінка1/4
  1   2   3   4



ОГЛЯД НОВИН ЗАКОНОДАВСТВА
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до Вашої уваги огляд новин законодавства за листопад 2010 року.

Зміст


1.

Щодо відмов у прийнятті декларацій з податку на додану вартість

Лист ДПАУ від 22.10.2010 р. № 11096/6/31-4019

4-5

2.

Про повернення податкового кредиту

Лист ДПАУ від 15.10.10 р. № 21918/7/17-0217(Витяг)

5-6

3.

Про податок на додану вартість

Лист ДПАУ від 26.10.2010 р. № 22882/7/16-1517

6-11

4.

ПДВ за представницькими витратами

Лист ДПАУ від 20.10.2010 р. № 22314/7/16-1517-16

11-12

5.

Про відображення в декларації з ПДВ неоподатковуваних операцій повернення товарів або передоплати

Лист ДПАУ від 06.10.2010 р. № 12659/5/16-1516

12-13

6.

Про податковий кредит при імпорті основних засобів, увезених після ремонту

Лист ДПАУ від 20.10.2010 р. № 22312/7/16-1517-20

13-14

7.

Щодо місця поставки послуг зі створення комп'ютерних програм

Лист ДПАУ від 27.09.2010 р. № 20064/7/16-1517-26 (Витяг)

14-15

8.

О сроках перечисления налогов

Письмо НБУ от 29.09.2010 г. № 25-110/2348-16721

15

9.

Относительно разъяснения некоторых норм Закона Украины от 28.12.94 № 334/94-ВР "О налогообложении прибыли предприятий"

Письмо ГНАУ 24.09.2010 г. № 11969/5/15-0316

16

10.

Про розгляд листа, щодо включення до податкового обліку витрат, засвідчених копіями розрахункових документів про сплату мита, й витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу

Лист ДПАУ від 14.10.2010 р. № 10697/6/17-0215|13087/5/17-0216 (Витяг)

17-18

11.

Про реєстрацію нерезидентів в органах ДПС як платників податків

Лист ДПАУ від 12.10.10 р. № 21540/7/17-0717

18-19

12.

Щодо оподаткування доходів суб'єктів підприємницької діяльності, виплачуваних за виконання господарських договорів з юридичними особами

Лист ДПАУ від 25.10.2010 р. № 11157/6/17-0716 (Витяг)

19-21

13.

Относительно некоторых вопросов налогообложения доходов физических лиц

Письмо ГНАУ от 12.10.2010 г. № 12932/5/17-0716

21-22

14.

Про подання фізичними особами – засновниками господарських товариств майнових декларацій

Лист ДПАУ від 19.10.2010 р. № 507/4/17-0713

22-23

15.

Щодо відрядження членів спостережної ради

Лист ДПАУ від 06.10.2010 р. № 10344/6/17-0716

23-24

16.

Щодо обчислення середньої заробітної плати

Лист Мінпраці та соціальної політики України від 13.09.2010 р. № 804/13/84-10

24-25

17.

Щодо правиль­ності визначення розрахункового періоду для обчислення розмірів допомоги за загально­обов'язковим державним соціальним страхуванням

Лист Мінпраці та соціальної політики від 09.09.10 р. № 244/18/99-10

25-26

18.

Щодо виплати матеріального забезпечення за страховими випадками у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації

Лист ФСС з ТВП від 18.10.2010 р. № 04-29-1989

26-27

19.

Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю

Порядок Мінпраці та соціальної політики України від 14.10.2010 р. № 260

27-30

20.

О трудоустройстве инвалидов

Письмо Фонда социальной защиты инвалидов от 20.08.2010 г. № 1/0-267/06

30-32

21.

Про забезпечення підприємств, організацій та установ незалежно від підпорядкування та форм власності медичними аптечками

Лист ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 31.08.2010 р. № 823-06-2

32

22.

Щодо підстав для визнання договорів нікчемними

Лист ДПАУ від 29.09.2010 р. № 20289/7/16-1617 (Витяг)

32-33

23.

Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку та визнання такими, що втратили чинність, наказів Міністерства

Наказ Мінфіну України від 24.09.2010 р. № 1085

34

24.

Щодо оформлення права власності чи користування на земельну ділянку

Лист Державного комітету України із земельних ресурсів від 09.08.2010 р. № 15268/17/6-10

34-35

25.

Щодо порядку внесення земельної ділянки до статутного фонду господарського товариства

Лист Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.10.2010 р. № 19522/17/К4438-10

35-36




  1. Щодо відмов у прийнятті декларацій з податку на додану вартість


Лист Державної податкової адміністрації України від 22.10.2010 р. № 11096/6/31-4019

Державна податкова адміністрація України засвідчує Вам свою повагу та повідомляє, що розглянула Ваш лист від 23.09.2010 № 950/2010/АС щодо відмов у прийнятті декларацій з податку на додану вартість та повідомляє наступне.

Згідно ст. 3 Закону України від 4 грудня 1990 року № 509-XII "Про державну податкову службу в Україні", із змінами і доповненнями, органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

Стосовно незаконних відмов у прийомі звітності повідомляємо, що відповідно до пп. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4. Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Відмова службової (посадової) особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється та розцінюється як перевищення службових повноважень такою особою, за що передбачено відповідальність у порядку, визначеному законом.

Для приймання документів податкової звітності в органах ДПС спеціально виділене та обладнане за принципом операційного залу приміщення із встановленими робочими станціями із системою приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності (за технологією "єдиного вікна").

Слід зазначити, що на Колегії ДПА України, яка відбулася 24.09.2010 року, розглядалися окремі питання, стосовно прийняття податкової звітності. При цьому керівників обласних ДПА попереджено про персональну відповідальність за порушення чинного законодавства при прийнятті податкової звітності.

Треба зазначити, що масовий перехід платників податків на подання звітності в електронному вигляді, при якому електронні документи створюються у форматі, затвердженому ДПА України з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису, дозволить знизити напругу у даному питанні, так як при поданні електронних документів виключається сама можливість створення більшості помилок.

Водночас, запровадження обов'язкового подання платниками податкової звітності за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку передбачено проектом Податкового кодексу.

Щодо прийняття податкової звітності ТОВ "Монсанто Україна" та ТОВ "Лего Україна" то за інформацією ДПА у м. Києві прийнята та внесена до бази даних ДПІ у Солом'янському районі м. Києва.


  1. Про повернення податкового кредиту


Лист Державної податкової адміністрації України від 15.10.10 р. № 21918/7/17-0217(Витяг)

Державна податкова адміністрація України на виконання п. 11 доручення Президента України від 16.05.2010 р. № 1-1/2169 за підсумками робочої поїздки до Київської області та засідання ради регіонів у м. Буча 9 вересня 2010 р. щодо вжиття заходів по поверненню надміру сплачених сум податку з доходів фізичних осіб громадянам, що проживають в області, які подали декларації про свій майновий стан та доходи за минулі роки та яким органами державної податкової служби проведені розрахунки сум податку, що підлягає поверненню, внаслідок застосування ними права на податковий кредит, відзначає наступне.

Відповідно звернень громадян, зокрема, які мешкають в Київській обл., мають місце випадки, коли фізична особа подала декларацію на отримання податкового кредиту, але у зв'язку з тим, що вона працювала за основним місцем роботи не у тому регіоні, де зареєстрована, окремі фінансові органі (зокрема у м. Буча) не погоджують реєстри висновків, які направляють податкові органи для повернення сум податку, по такому громадянину.

Статтею 67 Конституції України визначено, що громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.

Процес декларування в Україні проводиться в умовах дії Закону України від 22 травня 2003 року № 889 "Про податок з доходів фізичних осіб" (далі - Закон № 889).

Згідно з п. 19.1 "а" ст. 19 Закону № 889 платник податку має право подавати декларацію з метою повернення надміру сплаченого податку, у тому числі при застосуванні права на податковий кредит.

Повернення коштів за податковим кредитом, як і повернення з бюджету надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів) або помилково сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів), здійснюється у відповідності до ст. 50 Бюджетного кодексу України та спільного наказу Державної податкової адміністрації України, Міністерства фінансів України, Державного казначейства України від 3 лютого 2005 року № 58/78/22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 лютого 2005 р. за № 247/10527 "Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби України, фінансових органів та органів Державного казначейства України в процесі повернення помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів) платникам податків" (далі - Порядок).

Відповідно до п. 7 Порядку орган державної податкової служби України на підставі даних особових рахунків платників готує висновки та Реєстри висновків за платежами, належними місцевим бюджетам, та не пізніше ніж наступного робочого дня від дати отримання висновку, погодженого районним (міським) фінансовим органом, передає його згідно з Реєстром висновків територіальному органу Державного казначейства України.

Пунктом 18.8 ст. 18 Закону та п. 11 Порядку передбачено, що сума коштів, яка підлягає поверненню платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, визначену у декларації, протягом 60 календарних днів від дня отримання такої декларації.

Згідно з пп. 20.4.3 п. 20.4 ст. 20 Закону № 889 повернення суми надміру сплаченого податку, у тому числі внаслідок застосування права на податковий кредит, та штрафів відповідно до підпункту 20.4.2 цього пункту здійснюється органом державного казначейства з рахунка, на який зараховується цей податок до його розподілу між рівнями відповідних місцевих бюджетів.

Разом з тим у відповідності з п. 3 ст. 66 Закону України від 21.05.97 р. № 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (із змінами та доповненнями), у разі коли вичерпано можливості збалансування доходів і видатків місцевих бюджетів і при цьому не забезпечується покриття видатків, необхідних для здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм законом повноважень та забезпечення населення послугами не нижче рівня мінімальних соціальних потреб, держава забезпечує збалансування місцевих бюджетів шляхом передачі необхідних коштів до відповідних місцевих бюджетів у вигляді дотацій, субвенцій, субсидій відповідно до закону.

При цьому відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, передбаченими іншими місцевими бюджетами, є керівники місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів рад та їх секретаріатів, керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів рад.

Згідно із п. 1 ст. 111 цього Кодексу Міністерство фінансів України здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу як стосовно державного бюджету, так і місцевих бюджетів, якщо інше не передбачено законодавством України.

<...>


  1. Про податок на додану вартість


Лист Державної податкової адміністрації України від 26.10.2010 р. № 22882/7/16-1517

Державна податкова адміністрація України у відповідь на запити органів державної податкової служби щодо відображення у податкових деклараціях з податку на додану вартість звітного періоду податкових накладних, які було виписано у попередніх періодах, повідомляє.

Згідно з підпунктом 7.7.1 пункту 7.7 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" (далі - Закон) сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

За визначенням, наданим пунктом 1.5 статті 1 Закону, звітний (податковий) період - це період, за який платник податку зобов'язаний проводити розрахунки податку та сплачувати його до бюджету.

Таким чином, за результатами звітного періоду платник податку зобов'язаний сформувати як суму податкових зобов'язань такого звітного періоду, так і суму дозволеного в цьому ж звітному періоді податкового кредиту.

При цьому, для достовірного відображення сум дозволеного податкового кредиту мають дотримуватися наступні положення Закону.

Податкове зобов'язання - загальна сума податку, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, що визначена згідно з цим Законом (пункт 1.6 статті 1 Закону).

Податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, що визначена згідно з цим Законом (пункт 1.7 статті 1 Закону).

Згідно з підпунктом 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Закону податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку протягом такого звітного періоду.

Правила, які передбачають формування податкових зобов'язань продавця і податкового кредиту покупця в одному звітному періоді, та дають можливість платнику своєчасно і в повному обсязі реалізувати надане йому право на формування свого податкового кредиту, встановлено прямими нормами Закону.

Так, підпунктом 7.2.3 пункту 7.2 статті 7 Закону передбачено, що податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надається покупцю. При цьому ні даним пунктом Закону, ні будь-яким іншим не передбаченого жодних причин для отримання можливості затримки у наданні покупцю податкової накладної.

У відповідності з загальними правилами визначення дати виникнення податкових зобов'язань (підпункт 7.3.1 пункту 7.3 статті 7 Закону) такою датою вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

- або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають продажу, а у разі продажу товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку;

- або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.

Підпунктом 7.2.1 пункту 7.2 статті 7 Закону встановлено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, а підпунктом 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону визначено, що податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту, а також передбачено умови, за яких платник податку отримає право на податковий кредит навіть при відмові продавця надати йому податкову накладну.

Тобто, на дату, визначену підпунктом 7.3.1 пункту 7.3 статті 7 Закону, продавець зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, а якщо ця вимога Закону не дотримана, отримувач товарів (послуг) вправі вимагати її надання, а у випадку відмови - звернутися зі скаргою на такого постачальника до органу податкової служби (підпункт 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону).

Таким чином, своєчасне включення податкових накладних до складу податкового кредиту, а також забезпечення ним контролю за своєчасним їх отриманням, є обов'язком платника податку, і Законом передбачено ряд можливостей для безперешкодної реалізації такого обов'язку.

При цьому Державна податкова адміністрація України звертає увагу, що відповідно до підпункту 7.2.8 пункту 7.2 статті 7 Закону платники податку зобов'язані вести окремий облік операцій з поставки та придбання товарів (послуг), які підлягають оподаткуванню цим податком, а також які не є об'єктами оподаткування згідно із статтею 3 та звільнених від оподаткування згідно із статтею 5 цього Закону. Зведені результати такого обліку на підставі реєстру отриманих та виданих податкових накладних відображаються у податкових деклараціях, форма і порядок заповнення яких визначаються відповідно до закону. Пунктом 3.4 Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПА України від 30.05.97 р. № 166 (з урахуванням змін і доповнень), визначено, що платник податку самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає в декларації, а дані, наведені ним в декларації, мають відповідати даним його бухгалтерського та податкового обліку, оскільки фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку (пункт 2 статті 3 Закону України від 16.07.99 р. № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні").

Особливості ведення бухгалтерського обліку, завдяки системі подвійного обліку, дозволяють у будь-якому випадку, протягом балансового періоду, а саме звітного кварталу, виявити помилку, пов'язану із невключенням до бухгалтерського та податкового обліку первинного документа. Таким чином, несвоєчасне (більше балансового періоду) включення до складу податкового кредиту сплаченого (нарахованого) у звітному періоді податку на додану вартість може бути пов'язане з штучним спотворенням показників податкової звітності. Винятком є лише окремо визначені Законом особливі умови формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, які було виписано у попередніх періодах, зокрема:

- отримання товарів (послуг) платником податку, який застосовує "касовий метод" податкового обліку (визначення надано в пункті 1.11 статті 1 Закону), а контрагент (продавець) свої податкові зобов'язання визначає за загальними правилами;

- придбання товарів для використання в звільнених від оподаткування операціях або операціях, які не є об'єктом оподаткування, та подальшого використання цих же товарів в інших звітних періодах в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності;

- придбання невиробничих основних фондів та переведення їх в інших звітних періодах у категорію виробничих, або їх продаж чи ліквідація.

Враховуючи те, що податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом (підпункт 7.2.3 пункту 7.2 статті 7 Закону), та з урахуванням визначення, наданого пунктом 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, яке затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. № 88 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 05.06.95 р. за № 168/704 (далі - Положення № 88), податкова накладна відноситься до категорії первинних документів.

Порядок реєстрації податкової накладної як вхідного первинного документа визначається з урахуванням правил, встановлених Положенням № 88, облік податкових накладних та їх передача (пересилання) повинні ґрунтуватись на правилах, які встановлені для відповідних бухгалтерських документів.

Відповідно до пункту 2 Порядку оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.97 р. № 799 (далі - Порядок № 799), звіти, розрахункові документи і декларації (далі - звіти) приймаються до відправлення листами (посилками, бандеролями) з оголошеною цінністю (далі - поштові відправлення) з позначкою "Звіт" та з рекомендованим повідомленням про вручення, то податкові накладні, які відправляються продавцем поштою покупцю, повинні надсилатися поштовим листом з рекомендованим повідомленням про вручення.

Враховуючи зазначене, податкові накладні, які відправляються продавцем поштою покупцю, повинні надсилатися поштовим листом з рекомендованим повідомленням про вручення.

Рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень видаються адресатам під розписку (пункт 11 Порядку № 799). У містах Києві та Севастополі, обласних центрах, містах обласного підпорядкування, районних центрах повідомлення про вхідні поштові відправлення доставляються адресатам не пізніше робочого дня, що настає після надходження відправлення до підприємства поштового зв'язку (пункт 10 Порядку № 799). Відправнику надсилається повідомлення після вручення поштового відправлення адресату (пункт 6 Порядку № 799).

Таким чином, документальним підтвердженням правомірності включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість на підставі податкової накладної, яку було виписано у будь-якому з попередніх періодів, для платника податку - покупця є документ, який підтверджує дату надходження такої податкової накладної від продавця, а саме зареєстровані відповідно до вимог Положення № 88 лист з рекомендованим повідомленням про вручення із зазначенням на ньому відбитку календарного поштового штемпеля та отримана разом з цим листом податкова накладна з відображенням на ній дати реєстрації на штампі вхідної кореспонденції (за умови дотримання інших вимог Закону щодо формування податкового кредиту).

Отже, у разі отримання податкових накладних, в тому числі і тих, що виписані в різних податкових періодах, але отримані платником в поточному звітному періоді (податкові накладні, які було виписано у попередніх періодах), але лише за наявності документального підтвердження такого запізнення, платник податку - покупець товарів (послуг) повинен на дату отримання цих податкових накладних відобразити їх у розділі 1 реєстру отриманих та виданих податкових накладних з урахуванням особливостей його заповнення, визначених пунктом 9 Порядку ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, затвердженого наказом ДПА України від 30.06.2005 р. № 244 "Про внесення змін до наказу ДПА України від 30.05.97 р. № 165" (з урахуванням змін і доповнень), і (за умови дотримання вимог щодо формування податкового кредиту) в рядку 10.1 розділу II "Податковий кредит" податкової декларації з податку на додану вартість.

При цьому записи в податковому обліку про податкові накладні, які було виписано у попередніх періодах, не можуть бути прирівняними до записів про самостійно виправлені помилки, оскільки такі операції не відповідають визначенню арифметичної чи методологічної помилки (лист ДПА України від 11.08.2004 р. № 15316/7/15-2417).

Повідомляючи про викладене, Державна податкова адміністрація України зобов'язує:

- забезпечити належний збір доказової бази для визнання чи невизнання права платника податку на отримання податкового кредиту на підставі наявності податкових накладних, які було виписано у попередніх періодах;

- при проведенні документальних перевірок (незалежно від категорії перевірки) ретельно досліджувати формування податкового кредиту з використанням податкових накладних, які було виписано у попередніх періодах, з урахуванням правил ведення податкового та бухгалтерського обліку, зокрема досліджувати факти поставки товарів, по яких не проведено оплату, їх використання в оподатковуваних операціях та/або їх фактичну наявність на момент декларування та перевірки, а також факти отримання товарів після проведення авансової оплати за них і їх реальне використання в оподатковуваних операціях, з обов'язковою перевіркою відображення первинних документів щодо оплати/отримання товарів в бухгалтерському обліку та в податковому обліку з податку на прибуток. При цьому, в першу чергу мають, бути досліджені взаємовідносини платника з контрагентами, обліковий стан яких відмінний від стану "основний";

- при проведенні камеральних перевірок податкової звітності у разі виявлення фактів формування податкового кредиту з використанням податкових накладних, які було виписано у попередніх періодах, і у яких різниця в датах їх виписки та отримання перевищує балансовий період (звітний квартал) та які призвели до виникнення розбіжностей з показниками податкової звітності контрагентів, вжити заходів, передбачених наказом ДПА України від 18.04.2008 р. № 266, забезпечивши при цьому отримання від платника податку обгрунтованих пояснень таких фактів та документальних підтверджень фактичної дати отримання податкових накладних, а у разі відсутності таких пояснень та документів, на підставі статті 111 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" забезпечити проведення позапланової виїзної перевірки платника податків;

- при встановленні фактів умисного викривлення показників податкової звітності вживати передбачених діючим законодавством заходів щодо притягнення таких платників до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...

Огляд новин законодавства
З метою своєчасного врахування в бухгалтерському та податковому обліку, складанні фінансової та податкової звітності пропонуємо до...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт