Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Анкета учасника 3-го всеукраїнського туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

Анкета учасника 3-го всеукраїнського туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»





АНКЕТА

учасника 3-го всеукраїнського туру

Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»


  1. ПІБ: Хитровська Світлана Миколаївна

  2. Дата народження – 17.12.1985

  3. Домашня адреса: вул. Кооперативна, 71»а»/кв.5, м.Мукачево

Поштовий індекс: 89600; телефон: (095)5518054

e-mail: lana.svetka@gmail.com

4. Освіта – вища, спеціальність – вчитель англійської мови та зарубіжної літератури

5. Місце роботи: Мукачівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Мукачівської міської ради Закарпатської області. Адреса: вул. І.Зріні, 34, м.Мукачево; телефон: 2-21-21; 4-21-43 e-mail: szosh4@gmail.com

6. Стаж роботи: педагогічний – 9 років, у тому числі класним керівником: 3 роки

7. Кваліфікаційна категорія – І категорія

  1. Звання – відсутні.

  2. Державні нагороди, відзнаки: Грамота з нагоди професійного свята – Дня працівників освіти (2008 р.), Грамота – переможець конкурсу «Шукаємо молоді педагогічні таланти» І місце (2009 р.), Грамота з нагоди професійного свята – Дня працівників освіти (2015 р.).

10. Проблема, над якою працюю: «Формування української ментальної культури та духовно-моральне виховання учнівської молоді на основі загальнолюдських моральних цінностей»

11. Інноваційні форми виховної роботи: інтерактивні форми (інтелектуально-пізнавальні, художньо-прикладні, проекти (дослідження), інтерактивні ігрові, театралізовані), інтелектуальні ігри, флеш-моб, тренінги, огляди-конкурси, рольові ігри, диспути, презентації, тематичні стенди, проблемний «круглий стіл», промови «на захист добра і милосердя», суди над шкідливими звичками, проблемні діалоги, уроки моральності, вечори запитань та відповідей, акції, тематичні вечори, тренінгові заняття, тематичні виставки малюнків, плакатів, стінгазет за методикою «Розмовляюча стіна», зустрічі з цікавими людьми, волонтерська діяльність, едукаційна робота.

У ході виховного процесу намагаюсь використовувати різні технології, що забезпечує різнобічний вплив на кожного вихованця окремо та увесь учнівський колектив загалом. Серед них:

  • технологія виховання духовної культури школяра;

  • технологія тьюторської підтримки та супроводу дитини;

  • технологія саморозвитку особистості;

  • технологія виховання успішної особистості;

  • комп’ютерні та нові інформаційні технології;

  • інтерактивні технології;

  • проектна технологія;

  • технологія співробітництва.

  1. Навчальна література: праці відомих педагогів В.О.Сухомлинського, А.С.Макаренка, Ш.А.Амонашвілі та ін.; навчальні посібники: Н.П.Пихтіна «Основи педагогічної техніки», Л.Кузьмінський, В.Омеляненко «Педагогіка у запитаннях і відповідях», Н.Т.Тверезовська, В.К.Сидоренко «Методологія педагогічного дослідження»; журнали «Виховна робота в школі», «Відкритий урок», «Завуч виховної роботи», навчально-методичні посібники видавництв «Основа», «Ранок», «Шкільний світ»; інтернет-ресурси, зокрема навчальні матеріали он-лайн на сайті pidruchniki.com.

  2. Педагогічне кредо: «Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їх особистості»

  3. Власний особистісний і педагогічний портрет.

Чесно кажучи, якось «дивно» мені описувати власний портрет. Можливо, тому що не стикалася з подібним завданням, а, можливо, тому що набагато легше чути про себе від інших людей, яким з боку видніше. Скоріш за все: і те, й інше. У будь-якому разі, це може бути навіть цікаво, тому…

Думаю, найголовніше те, що я люблю дітей, незалежно від різних факторів, чинників, особливостей чи ситуацій. З тієї простої причини,що вони – діти. Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові та повазі вчителя та учня, у вмінні «запалити» до роботи. Вважаю, що, насамперед, треба зрозуміти дитину як особистість. В роботі з дітьми стараюсь бути справедливою та небайдужою, відкритою і доступною для будь-якого учня, не викликаю у них страху, даю їм можливість висловлювати свої думки та почуття, відверта у своїх поглядах, виявляю емпатійне розуміння. Намагаюся дозувати навчальний матеріал, розставляти в ньому різні акценти, в залежності від потреб та можливостей учнів, створюючи для них ситуацію вибору, стимулюючи саморозвиток, їхнє бажання до самовдосконалення та самореалізації. Вважаю учня суб’єктом навчальної діяльності, виконуючи при цьому роль організатора, порадника та помічника, забезпечуючи педагогічний супровід діяльності учня, стимулюю його самостійність, активність та ініціативність.

Не визнаю викладацького зазнайства, повчального тону. Пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, і тому переймаю досвід у колег, відвідую семінари, конференції, тренінги. Адже кожна людина вчиться протягом всього життя. Дуже не люблю «показні» уроки. Прагну, щоб навчання було захоплюючим, цікавим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. Вважаю, що найкращим показником роботи є те, що більшість учнів охоче відвідують та з бажанням працюють на моїх уроках, є позитивно налаштовані та зацікавлені у вивченні предмета. У своєму учнівському колективі намагаюсь виявляти розумну вимогливість, організаторські здібності та вміння впливати на мікроклімат, вміння створювати атмосферу співпраці, що базується на доброзичливих стосунках між усіма учнями класу. Даю можливість кожному рухатися самостійно та робити власні помилки, долаючи власні перешкоди. При цьому не докоряю дитині за допущену помилку. Намагаюсь надати реальну допомогу кожному.

Не можу не сказати про зовнішній вигляд вчителя. Адже діти люблять красиве у всіх проявах. Тому завжди намагаюсь виглядати гарно, охайно та сучасно.

Сім’я, улюблена справа, дружба, відповідальність та організованість, чуйність, порядність та доброзичливість – загальнолюдські цінності, на яких будую своє життя. Тому набагато важливішим для мене є не просто бачити високі навчальні досягнення своїх учнів та вихованців, а спостерігати в них розвиток, вміння, і головне бажання бути та залишатися справжньою Людиною в цьому світі (хай навіть не з найвищими балами в атестаті).

Наостанок хочу поділитися рядками, якими керуюсь у роботі з дітьми: не забороняти, а направляти; не змушувати, а переконувати; не командувати, а організовувати; не обмежувати, а надавати свободу вибору.

  1. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням: так.


Підпис учасника _________ Дата: 26.10.2015

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Інструктивно-методичні матеріали щодо проведення Всеукраїнського...
«Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2015 році, відповідно до Положення, затвердженого наказом Міністерства...

Матеріали учасника районного туру всеукраїнського конкурсу
Дата І місце народження. 06 березня 1949 року село Леніно-Ульянівка Маловисківський район Кіровоградська область

Анкета переможця шкільного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014»
Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського Печенізької районної ради Харківської області

Анкета учасника Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»
Ае 385677, виданий Апостолівським рв умвс україни в Дніпропетровській області, 04 березня 1997, вул Леніна 12/2

Умови та порядок проведення другого (обласного) туру Всеукраїнського...
Про проведення в області у 2015/2016 навчальному році першого та другого турів Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016” у таких...

Анкета учасника II етапу конкурсу
...

Анкета учасника Всеукраїнського конкурсу
Дата І місце народження 25. 02. 1968р с. Пам’ять Ілліча Апостолівського району Дніпропетровської області

В. Панкеєва, Б. 6, кв. 22, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області 50106
Адміністрації за якісну підготовку матеріалів іу обласного ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини- 2008», диплом...

Опис педагогічного досвіду учителя хімії Федірківського нвк хоменко Наталії Григорівни
Вчитель вищої категорії, вчитель методист. Лауреат III туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2006 у номінації «Хімія». Делегат...

Наказ начальника
Про проведення у 2013-2014 навчальному році районного туру всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2014”

Конкурс проводиться щорічно з 1 березня до 30 квітня. Конкурс проводиться...
Цей Порядок визначає механізм проведення першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» районної державної...

До Програми проведення Конкурсу у 2012 році рекомендації для учасників...
Рекомендації для учасників всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг)

До Програми проведення Конкурсу у 2011 році рекомендації для учасників...
Рекомендації для учасників всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг)

До Програми проведення Конкурсу у 2008 році, затвердженої на засідання...
Рекомендації для учасників всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг)

Матеріали для участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» особиста заява

Положення всеукраїнського фестивалю-конкурсу молодих митців музичного,...
Головним ініціатором та організатором Всеукраїнського фестивалю-конкурсу молодих митців музичного, театрального, хореографічного...

Положення всеукраїнського фестивалю-конкурсу молодих митців музичного,...
Головним ініціатором та організатором Всеукраїнського фестивалю-конкурсу молодих митців музичного, театрального, хореографічного...

Тема номера: „корпоративне право”
Підсумки IV всеукраїнського щорічного конкурсу нотаріусів «Єдина нотаріальна практика» у номінації «Нотаріус року» 8



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт