Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/4
  1   2   3   4
f:\metod_otdel\book covers pics and scans\pearson pics\logo partner dinternal.jpg


Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

ISLANDS 1 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: ISLANDS 1 (Семестр 1)


Вступний модуль: Welcome

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я, друзі. Школа. Шкільне приладдя.





Unit Welcome:

Ст.4-5


Давайте познайомимося!
Приєднуйся до нашого квесту!

  • Привітатися

  • Попрощатися

  • Представити себе та інших

  • Виконувати прості інструкції




Кольори:

red, green, yellow, blue

Дієслово to be

Структура I’m


Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Прослуховування та відтворення пісні Quest

Говоріння: парна робота: привітання та представлення себе

  • Обирати та вживати відповідні до ситуації привітання

ст. 2-3




Unit Welcome:

Ст.6-7


Давайте рахувати разом!

Якого кольору твій рюкзак?

Цифри від 1 до 10

Кольори, цифри, шкільне приладдя

Спонукальні речення у стверджувальній формі

Присвійні займенники

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).


Говоріння: відпрацювання вимови цифр

Парна робота: представлення себе та своїх друзів

ст. 4-5




Unit Welcome:

Ст.8-9

На уроці.
Що ми робимо у класі?

Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Спонукальні речення у стверджувальній формі


Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).


Говоріння: парна робота: привітання та виконання інструкцій

ст. 6-7

Модуль 1: My Birthday

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля. Природа. Свята і традиції (день народження)





Unit 1:

Ст.10-11

Який твій улюблений колір?
Приєднуйся до нашого квесту!

  • Вітати зі святом

  • Називати щось\когось

  • Ставити прості запитання

Кольори

brown, white, pink, black, orange, purple

Питальні речення: What’s your name?

How old are you?

What’s your favourite colour?

Спонукальні речення у стверджувальній формі

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Говоріння: діалогічне мовлення: Скільки тобі років?

  • Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування




  • Співпрацювати у групі




  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

ст. 8-9




Unit 1:

Ст.12-13

З днем народження!
Давайте святкувати!

Дієслова clap, stamp, jump, walk, run, dance, hop, climb

Дієслово to be у структурі

Is it…? Yes, it is. No, it isn’t.

Прослуховування та відтворення пісні Happy Birthday

Говоріння: робота у парах та групах: опис предметів

ст. 10-11




Unit 1:

Ст.14-15

Готуймося до дня народження!
Смачні подарунки

Консолідація числівників та кольорів

Множина іменників

Вимова звуків /æ/, /p/,/s/,/t/

Прослуховування історії

Говоріння: відтворення історії по ролях

ст. 12-13




Unit 1:

ст.16-17

Природа навколо нас.

Рослинний та тваринний світ
Вечірка з нагоди дня народження

Іменники на позначення флори та фауни: bird, fish, flower, leaf, butterfly

Спонукальні речення у стверджувальній формі
Множина іменників

Читання та прослуховування презентації себе Святкування свого дня народження

Проект: листівка з нагоди дня народження

ст.14-15




Unit 1:

ст.18-19

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

ст.16-17




Модуль 2: At School

Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя (школа, мій клас, предмети у класі)





Unit 2:

Ст. 20-21

Чим ти користуєшся у школі?
Приєднуйся до нашого квесту!

  • повідомити про спроможність виконувати дії;

  • просити вибачення

Предмети шкільного вжитку: desk, pen, ruler, book, rubber, chair, table, pencil, pencil case, pencil sharpener

Стверджувальні речення описового характеру: A yellow pencil and a blue pen. A brown table and an orange chair.

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Говоріння: діалогічне мовлення: що це?

  • обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова та фрази;

  • вживання та вибір форм звертання

  • усвідомлювати мету поставленого завдання;




ст. 18-19




Unit 2:

Ст. 22-23

Рахуймо разом!
Якого кольору ці предмети?




Цифри від 11 до 20

Кольори, цифри, мій клас

Множина іменників. Питальні речення: How many rulers? What are these?

Аудіювання: прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності, запитання та відповіді на них

Говоріння: робота у парах та групах: опис предметів




ст. 20-21







Unit 2:

Ст. 24-25

День у школі.
Цікаві шкільні речі.

Консолідація назв шкільних речей.

Вимова звуків /d/, /ɪ/, /m/, /n/

Прослуховування історії

Говоріння: відтворення історії по ролях

ст. 22-23




Unit 2:

Ст. 26-27

Речі навколо нас. Світ музичних інструментів.
Моя школа.

Іменники на позначення музичних інструментів: guitar, piano, violin, drum

Стверджувальні речення описового характеру.
Кількість предметів.

Читання та прослуховування презентації своєї школи та опис уроку музики

Проект: постер про свій улюблений шкільний кабінет

ст. 24-25




Unit 2:

Ст. 28-29

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні




ст. 26-27




Модуль 3: My Family

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі




Unit 3:

Ст. 30-31

Знайомтесь з моєю родиною.
Приєднуйся до нашого квесту!

  • представляти себе дорослим і ровесникам, представляти співрозмовників;

  • запрошувати інформацію про співрозмовника;




Члени сімї: granny, grandad, brother, sister, dad, mum, friend

Опис членів родини: This is my brother. He’s ten.

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Говоріння: діалогічне мовлення: хто це?

  • стежити за презентованою інформацією;




ст. 28-29




Unit 3:

Ст. 32-33

Моя мама – лікар.
Чим займаються твої батьки?




Професії: artist, pilot, doctor, vet, dancer, cook, farmer, dentist

Неозначений артикль.

Загальні запитання та коротка відповідь на них.
Аудіювання: прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності, запитання та відповіді на них

Говоріння: робота у парах та групах: опис членів родини




ст. 30-31




Unit 3:

Ст. 34-35

Мої найближчі люди.
Я люблю свою родину.




Консолідація назв членів родини

Вимова звуків /k/ /g/ /ɒ/

Прослуховування історії

Говоріння: відтворення історії по ролях




ст. 32-33




Unit 3:

Ст. 36-37

Речі навколо нас. Світ мистецтва.
Моя родина.




Іменники на позначення видів мистецтв: painting, collage, sculpture, drawing

Стверджувальні речення описового характеру. Загальні запитання та короткі відповіді.

Читання та прослуховування презентації видів мистецтв та своєї родини.

Проект: родинний портрет. Ким ти хочеш стати?




ст. 34-35




Unit 3:

Ст. 38-39

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.




Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні




ст. 36-37




Halloween
Ст. 94

Святкування Хеловіну




Атрибути свята: pumpkin, witch, monster, cat, bat

Відпрацювання вимови лексичних одиниць по темі

Аудіювання: прослуховування та відтворення пісні

Говоріння: робота в малих групах: мій святковий гарбуз.




ст. 92




Модуль 4: My Body

Тематика ситуативного спілкування: Людина Частини тіла.




Unit 4:

Ст. 40-41

Частини мого тіла.
Як виглядає твій домашній улюбленець?




Частини тіла людини та тварини: fingers, hands, legs, body, arms, feet, wings, head, toes, tail

Опис своєї зовнішності та домашнього улюбленця. I’ve got green arms.

Виключення у множині іменників.

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Говоріння: діалогічне мовлення: що в тебе є?

  • розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;




ст. 38-39




Unit 4:

Ст. 42-43

Мій улюблений одяг.
Незвичайні друзі.

  • описувати людину, предмет, тварину, місце, дії;

  • виражати свій настрій




Одяг: T-shirt, hat, jumper, trousers, dress, skirt, shoes, socks

Стверджувальні речення описового характеру.

Аудіювання: прослуховування та відтворення пісні, встановлення відповідності, запитання та відповіді на них

Говоріння: робота у парах та групах: опис малюнків




ст. 40-41




Unit 4:

Ст. 44-45

Я люблю морозиво.
Є ідея!




Консолідація назв частин тіла

Вимова звуків /e/,/ k/

Прослуховування історії

Говоріння: відтворення історії по ролях




ст. 42-43




Unit 4:

Ст. 46-47

Чисті руки.
Свята світу




Вирази по дотриманню особистої гігієни: dirty hands, clean hands, a dirty face, Wash your hands!

Стверджувальні речення описового характеру. Спонукальні речення.

Читання та прослуховування презентації різних свят світу

Проект: постер по збереженню чистоти. Свята твоєї країни.
Письмо: встановлення відповідності.




ст. 44-45




Unit 4:

Ст. 48-49

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.




Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні




ст. 46-47




Christmas

Ст. 95

Святкування Різдва




Атрибути свята: reindeer, Santa, present, sleigh

Відпрацювання вимови лексичних одиниць по темі

Аудіювання: прослуховування та відтворення пісні

Говоріння: робота в малих групах: святкові листивкі.




ст. 93
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі. Мій день народження

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні...

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 6 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 1 Календарно-тематичне...
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 1

Календарно-тематичне планування Розробки уроків
Посібник містить розробки уроків з трудового навчання, календарно – тематичне планування

Підручника Get 200! Book 2 Календарно-тематичне планування до курсу
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

Тематичне планування за підручником
Календарно тематичне планування за підручником „ Deutsch 5“ (5-й рік навчання) ІІ семестр

Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво...
Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво (5- 7 кл.), та художня культура (9-10 класи)

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт