МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ РОБІТ ТА АВТОРСЬКОГО ПРОЕКТУ Загальні положення Метою виконання випускної творчої роботи є підвищення рівня теоретичної та методичної підготовки слухачів курсів, систематизація та поглиблення теоретичних і практичних знань з обраної теми за проблематикою курсів, удосконалення або набуття досвіду самостійної творчої роботи, розвиток навичок самоосвіти. Слухач курсів має розробити та захистити авторський проект, ураховуючи власні педагогічні та методичні напрацювання. Проект може бути представлений у формі:
Обов'язковими ознаками проекту повинні бути науковість, авторська методика, творчий підхід до розв'язання проблеми. Критерії оцінювання авторського проекту 1. Актуальність теми, що розробляється, новизна, практична спрямованість і значущість роботи. 2. Обсяг і повнота розробок, їх самостійність, завершеність. 3. Аргументованість запропонованих рішень, підходів, висновків. 4. Якість і правильність (науковість, методична, мовна й мовленнєва грамотність) оформлення. Обов'язки слухача У період виконання творчої роботи слухач курсів повинен:
Обов'язки наукового керівника У процесі виконання слухачем творчої роботи науковий керівник повинен:
Вибір теми та написання творчих робіт та проектів Рекомендована тематика робіт надається слухачам на консультації. Структурно атестаційна робота має містити:
Титульна сторінка роботи оформлюється за встановленою формою (додаток). Зміст або план охоплює назву всіх розділів із зазначенням сторінки, на якій розпочинається розділ. Вступ до роботи містить обгрунтування актуальності теми та мети роботи; аналіз сучасного стану проблеми, яка розглядається; підстави та вихідні положення (або дані) для розробки теми, завдання роботи. Обсяг вступу має не перевищувати трьох сторінок рукописного тексту. В основній частині роботи слід:
Обсяг цієї частини роботи має становити 10-15 сторінок рукописного тексту. У заключній частині доцільно сформулювати стислі висновки за завданнями атестаційної роботи і пропозиції щодо їх практичного використання. Обсяг цієї частини роботи не повинен перевищувати 3-5 сторінок рукописного тексту. Список використаної літератури містить перелік літератури та інших документальних джерел, використаних під час виконання роботи. Приклади оформлення бібліографічного списку літератури наведено у додатку. Додатки (за їх необхідності) мають уміщувати допоміжний матеріал, що використовується для повноти сприйняття виконаної роботи: малюнки, таблиці допоміжних числових і статистичних даних, плани, схеми, графіки, інструкції чи витяги з них, копії необхідних документів, описи алгоритмів і програм задач, що розв'язуються на ПК тощо. Завершена робота мусить задовольняти такі вимоги:
Роботу можна подавати до захисту в друкованому, рукописному чи електронному варіантах. Вимоги щодо оформлення творчої роботи У творчій роботі на основі аналізу й узагальнення ряду літературних джерел (монографій, брошур, статей, методичних рекомендацій) необхідно зв'язно, грамотно і логічно обґрунтувати вибрану тему, її актуальність, дати оцінку вивченим роботам, обов'язково потрібно висловити свою точку зору щодо проблеми, яка розглядається, проаналізувати власний досвід роботи. У вступній частині важливо дати теоретичний аналіз проблеми, здійснити методологічне обґрунтування, оцінити ступінь інноваційної, теоретичної та практичної значимості. В основній частині необхідно показати, як дана проблема вирішується слухачем особисто, обґрунтувавши актуальність власного педагогічного досвіду. Заключна частина, як правило, вміщує висновки, пропозиції і методичні рекомендації, які пропонуються автором для вдосконалення освітньо-виховного процесу. Робота над темою, як правило, починається з підбору і первинного ознайомлення з необхідною літературою. Існують загальноприйняті правила опису використаної літератури. Цих правил і слід дотримуватися. Про кожен документ (книжку) подаються такі відомості:
Кожна група відомостей відокремлюється одна від одної знаком крапка і тире (. - ). Бібліографічний опис роблять мовою документа. Наприклад: Баханов К.О. Лабораторно-практичні роботи у викладанні історії України. -К.: Генеза, 1996. - 205с. Якщо на титульному листі відсутнє прізвище автора (або авторів), то запис даних про книжку починають з назви книжки, після чого вказують прізвище редактора та його ініціали, які ставлять перед прізвищем, і всі останні елементи під прізвищем автора. Наприклад: Воспитание детей в игре /Под ред. Д.В.Менджерицкой. - М.: Просвещение, 1979. - 175 с. У відомостях про твори видатних педагогів, опублікованих в окремих збірниках праць, подаються такі дані: прізвище та ініціали автора; повний заголовок твору; найменування видання, в якому міститься цей твір; номер тому і номер сторінок, на яких надрукований твір. Наприклад: Сухомлинський В.О. Біля джерел життєвого ідеалу. - Вибрані твори, т. 3. - К.: Вища школа, 1977. - С. 218-225.Відомості про статті, які опубліковані в збірниках, журналах та інших періодичних виданнях, повинні мати прізвище та ініціали автора статті; заголовок статті; після якого йде повна назва джерела, в якому знаходиться стаття (книжки чи збірника) за викладеними вище правилами, а для періодичних видань - назва журналу або газети, рік випуску, номер журналу, сторінки, а для газети - число і -місяць. Наприклад: Кузьменко О. М. - Народи об'єднаних націй. /Історія в школах України. - 1999. - №4. - С. 35-40. Оформлення бібліографічного опису джерел З липня 2007 року набув чинності новий національний стандарт ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання». Алгоритм оформлення статті з періодичного друкованого видання: Один автор: Прізвище ініціали автора. Назва статті. / ім’я, по батькові автора або ініціали та прізвище автора // Назва журналу. – Рік. – № . – С. ?–?. Наприклад: Волинець І. М. Краєзнавчі матеріали на уроках зарубіжної літератури / І. М. Волинець // Світло. – 2002. – № 4. – С. 112–116. Два автори: Прізвище ініціали першого автора. Назва статті. / ініціали, прізвище першого автора, ініціали, прізвище другого автора // Назва журналу. – Рік. – № . – С. ?–?. Алгоритм оформлення статті з електронного видання: Прізвище ініціали автора. Назва статті [Електронний ресурс] / ім'я, по батькові автора або ініціали прізвище автора // Назва журналу. – Рік. – № . – Режим доступу: електронна адреса, за якою розміщена стаття http://www... Наприклад: Кабан Л. В. Оцінювання інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів регіону [Електронний ресурс] / Лариса Василівна Кабан // Народна освіта. – 2007. – Випуск 1. – Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku\1\statti\2kaban\2kaban.htm Зміни в оформленні книг (посібників, збірників, монографій тощо): Змінено правила вживання великої та малої літер. У списку джерел з маленької букви пишуть відомості, що відносяться до заголовку (підруч. для вузів, матеріали конф., тези, навчально-методичний посібник тощо), відомості про відповідальність (ред., упоряд., редкол. та ін.) наприклад: Психологія : підруч. для вузів. Психология : словарь / отв. ред. Гончарук П. В. Звертаємо увагу на зміни в написанні знаків пунктуації! У новому стандарті застосовують проміжок в один друкований знак до і після приписного знака: тире (–), скісна риска (/), дві скісні (//), двокрапка (:). Виняток – крапка (.) та кома (,) – проміжки залишають тільки після них. Детальніше ознайомлення з новими правилами оформлення списку бібліографії представлено у таблиці:
Додаток ЗРАЗОК Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» Гімнастика для піднебіння, губ, щік, язика дітей із ринолалією Автор проекту: Іванова Вікторія Іванівна слухач курсів підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів, вчитель-дефектолог Крюківщинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Іванківського району Керівник: Татаринцев Олександр Володимирович Біла Церква 2015 |
Слухач курсів має розробити та захистити авторський проект, ураховуючи власні педагогічні та методичні напрацювання. Проект може... | Слухач курсів має розробити та захистити авторський проект, ураховуючи власні педагогічні та методичні напрацювання. Проект може... | ||
Слухач курсів має розробити та захистити авторський проект, ураховуючи власні педагогічні та методичні напрацювання. Проект може... | Слухач курсів має розробити та захистити авторський проект, ураховуючи власні педагогічні та методичні напрацювання. Проект може... | ||
Методичні рекомендації містять загальні вимоги до структури та змісту дипломних робіт, рекомендації щодо організації й здійснення... | Методичні рекомендації) визначається процедура формування та документального оформлення проведення культурно-мистецьких заходів,... | ||
Методичні рекомендації щодо виконання й захисту магістерських робіт обговорені та схвалені на засіданні вченої ради Киму №1 від «29»... | Методичні вказівки до виконання І захисту курсових робіт обговорені І схвалені на засіданні Вченої ради КиМУ, протокол №1 від 29... | ||
Методичні рекомендації до виконання курсових робіт. – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. – 45 с | Бухгалтерський облік та оподаткування господарських операцій з об’єктами права інтелектуальної власності, при укладанні та виконанні... | ||
Загальні положення | |||
Додаток П. Мовні конструкції, які використовуються у наукових працях для виконання функції зв’язку між реченнями | Методичні вказівки до виконання контрольних робіт із дисципліни «Діловодство» для студентів заочної форми навчання зі спеціальності... | ||
Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Кримінальне право» для студентів заочної форми навчання... | Спеціалізація, концентрація та інтеграційні процеси в сільськогосподарському виробництві | ||
Методичні вказівки щодо виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни "Контроль І ревізія" для студентів заочної форми навчання... | Методичні рекомендації містять тематичний план дисципліни „Основи Кримінального кодексу України, навчальну програму, порядок виконання... |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |