Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Навчально-методичний посібник 2014» номінація «Навчально-методичний посібник»

Навчально-методичний посібник 2014» номінація «Навчально-методичний посібник»





Сторінка1/9
  1   2   3   4   5   6   7   8   9


Департамент освіти

Вінницької міської ради

Міський методичний кабінет

Міський конкурс

«Кращий навчально-методичний посібник 2014»

номінація «Навчально-методичний посібник»

Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради»

Ю. М. Олійник

ДОСЛІДНИЦЬКЕ НАВЧАННЯ В 1 КЛАСІ

Методичний посібник з навчального курсу «Природознавство»

для вчителів початкових класів

Вінниця

2014

Автор Олійник Ю. М., вчитель початкових класів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради»
Олійник Ю. М., Дослідницьке навчання в 1 класі. Методичний посібник з навчального курсу «Природознавство» для вчителів початкових класів / Ю. М. Олійник. – Вінниця: ММК, 2014. 84 с.


Рецензенти:

О.В. Лесіна – завідувач відділу початкового навчання Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

Ю. М. Антонішина – методист ММК, член науково-методичної ради ММК.

Рекомендовано науково-методичною радою закладу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради»

(протокол № 4 від 30.01.2014)

У запропонованому посібнику висвітлені сучасні підходи до вивчення природознавства у першому класі початкової школи згідно до нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти. Детально описана методика проведення дослідницьких практикумів, дослідів, екскурсій, спостережень, міні-проектів та практичних робіт, що визначені новою програмою з природознавства для 1-го класу. Запропоновані та чітко описані види позакласної екологічної діяльності із залученням батьків.

Для вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, керівників гуртків екологічного напрямку.
ЗМІСТ

ВСТУП 6

Розділ 1. НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА 7

1.1. Особливості нового змісту Державного стандарту
початкової загальної освіти 7

1.2. Тематика досліджень у першому класі 11

1.3. Алгоритми проведення дослідницької діяльності 13

1.3.1. Практичні роботи 17

1.3.2. Навчальні проекти (міні-проекти) 17

Розділ 2. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ 18

2.1. Керівництво навчальним процесом. Вибір форм навчання 18

2.2. Модельні дослідження 20

2.2.1. ТЕМА «СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ» 20

2.2.2. ТЕМА «СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ» 30

2.2.3. ТЕМА «СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ» 46

2.2.4. ТЕМА «РІДНИЙ КРАЙ» 54

2.2.5. ТЕМА «МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА» 61

ДОДАТКИ: 69

ДОДАТОК А. Понятійний апарат 69

ДОДАТОК Б. Методичний порадник 70

ДОДАТОК В. Дидактичні ігри з природознавства 88

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 95


ВСТУП


Входження України в європейський простір вимагає трансформації всієї системи освіти. З 1 вересня 2012 року розпочалася модернізація початкової школи на засадах нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти. Пріоритетною метою нової філософії освіти є формування загальнолюдських цінностей та принципів науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.

Для досягнення цієї мети обов’язковим стає впровадження нової моделі освіти, яка ґрунтується на компетентнісному підході. Його застосування акцентує увагу на результативній складовій початкової освіти, а не нарощуванні обсягу змісту.

Вчителі початкових класів повинні забезпечити комплексний підхід до формування в учнів певного рівня знань, умінь, навичок, цінностей та ставлень, які можна застосовувати у широкій сфері діяльності людини.

У посібнику подані нові підходи до викладання навчального курсу «Природознавство», проаналізовано зміст навчальної програми в площині дослідницького навчання, запропоновано практичний інструментарій для вчителя (окреслені прийоми, методи та технології навчання). Кожен педагог відповідно до професійної підготовки, досвіду може обрати як окремі вправи чи прийоми, так і використати вже складені розробки занять.

Специфіка посібника полягає у його відповідності потребам початкової школи в контексті впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Навчально-методичний посібник Схвалено науково-методичною радою
Бондарук І. П. Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії: навчально-методичний посібник / І. П. Бондарук. –...

Навчально-методичний посібник Автор розробки Карпук Оксана Василівна...
Навчально-методичний посібник. Нвк «Маневицька зош І-ІІІ ступенів №2-гімназія імені А. П. Бринського»68 стор

Навчально-методичний посібник доцільно використовувати для студентів...
Акредитація від а до Я. Глосарій з акредитації. Навчально-методичний посібник.  Автори: М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська. – Д.:...

Навчально-методичний посібник: Використання інформаційних та комп’ютерних...
Розглянуто цикловою методичною комісією педагогічних працівників з професій економічного напрямку та операторів комп'ютерного набору...

Навчально-методичний посібник 1 Модуль «Моє здоров’я… Моє рішення…...
Профілактика наркотичних та алкогольних проблем серед учнів. Навчально-методичний посібник. /Вієвський А. М., Лепеха К. І., Балакірєва...

Навчально-методичний посібник Біла Церква 2015 ббк 63. 3(0)63. 3(4Укр)...
Т. О. Гребенчук. Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти: Навчально-методичний посібник. – Біла Церква:...

Методичний посібник складається з наступних розділів
Методичний посібник підготовлено педагогічним колективом Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності...

Гончарук С. М. Долбнєва Д. В. Практикум з навчальної дисципліни „...
Гончарук С. М. Аудит. Практикум : [Навчально-методичний посібник] / С. М. Гончарук, Д. В. Долбнєва. – [2-ге вид., перероб доп.]....

Міністерство освіти І науки України Гадзевич О.І., Кулинич М. Б....
Рекомендовано Міністерством освіти І науки України як навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів

Навчально-методичний посібник Артемівськ
Методичний посібник адресовано практичним психологам та соціальним педагогам навчальних закладів, завідувачам І вихователям-методистам...

Методичний посібник розглянуто на засіданні обласного методичного...
...

Методичний посібник для вчителів економіки
Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту славутської райдержадміністрації старокривинський навчально-виховний...

Курсова робота з методики професійного навчання Навчально-методичний...
Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 010104 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології»

Методичний посібник «корпоративні права»
Методичний посібник розроблено приватним нотаріусом Тернопільського міського нотаріального округу Березій З. А

Методичний посібник Про права та обов’язки дітей І батьків
Методичний посібник розрахований для використання в профілактичній та інформаційній роботі з батьками та дітьми

Міністерство освіти І науки України
Сидоренко В.І., Дудник Л. Б. Навчально-методичний посібник «Сучасний учитель – креативний учитель». 2014. 25с

Кафедра біологічної хімії
Навчально-методичний посібник для самостійної позааудиторної підготовки до занять

Бухгалтерський облік
Навчально-методичний посібник за кредитно-модульною системою організації навчального процесу



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт