Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

День народження

День народження





ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЖОВТНЕВОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97

Відкритий урок

з теми:

День народження

в 2 класі

Розробила:

Вчитель англійської мови

Фролова Людмила Миколаївна

м. Кривий Ріг

План – конспект уроку № 42 в 2 класі

Тема: Іграшки.

Підтема: День народження.

Цілі уроку:

Практична:

  • практикувати учнів у вживанні слів та виразів з теми «День народження»;

  • ввести вираз класного вжитку “Raise your hands”;

  • відпрацювати структури “What a …!” та “I like it” у діалогічному мовленні;

  • повторити абетку;

  • тренувати учнів у читанні віршів напам’ять та виконанні пісень англійською мовою.

Освітня:

розширювати освітній кругозір учнів з вживання слів та виразів з теми «День народження».

Розвиваюча:

  • розвивати навички зв’язного мовлення учнів;

  • удосконалювати фонетичні та лексичні навички;

  • розвивати уміння діалогічного мовлення;

  • розвивати навички читання та письма;

  • розвивати пам'ять, увагу, мислення учнів.

Виховна:

  • виховувати в учнів культуру спілкування англійською мовою;

  • виховувати повагу до англійських традицій;

  • виховувати почуття колективізму.

Обладнання:

Підручник, англійська абетка, картки з буквами, малюнок торту, паперові свічки, опорні схеми, фарби, іграшковий ведмедик, картки з ЛО.

Схематичний план уроку.

І Організаційна частина уроку.

  1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

  2. Мовна розминка. Пісня “Happy Birthday”

ІІ Основна частина уроку.

  1. Фонетична зарядка. Гра “Name the letter”.

  2. Перевірка домашнього завдання.

  1. Перевірка засвоєння нових ЛО:

а) гра “Show me …”;

б) гра в парах “What is it?”

2) Читання тексту. Гра “Перекладач”.

3) Декламування віршів напам’ять.

  1. Фізкультхвилинка.

  2. Подання нового мовного матеріалу.

  1. Введення нових ЛО.

  2. Читання діалогу за вчителем.

  3. Контроль розуміння. Гра “Find the sentence”.

  4. Розігрування сценки святкування дня народження.

  1. Письмо. Гра “A Zoo”

  2. Пісня “The ABC Song”

ІІІ Заключна частина уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання.

  2. Підведення підсумків уроку.

  3. Завершення уроку.

Хід уроку.

І Організаційна частина уроку.

  1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Stand up, please! Good morning, children!

Учні вітають вчителя віршем “Good morning”.

T: Sit down. Let’s start our lesson. Today’s topic is “Birthday”.

Тема нашого уроку «День народження». На минулому уроці ми закінчили вивчати всі англійські букви. Як ви вважаєте, хто у нас сьогодні іменинник?

Р: Англійський алфавіт.

T: You are right. Ви праві “The English Alphabet”, який приїхав до нас в гості на поїзді. Однак по дорозі загубились маленькі букви. Для того, щоб паровозик зміг поїхати далі, нам потрібно знайти букви та посадити їх в потрібні вагончики. Діти, що ви звичайно роблять на дні народженні?

P: Грають, танцюють, дарують подарунки, співають, спілкуються.

T: Today we shall play, recite poems , dance, sing songs.

  1. Мовна розминка. Пісня “Happy Birthday”.

T: Let’s sing song “Happy Birthday”.

ІІ Основна частина уроку.

  1. Фонетична зарядка. Гра “Name the letter”.

T: Look at the blackboard. Here you can see a cake with the candles. Вам потрібно вибрати свічку будь-якого кольору, прочитати на зворотному боці звук і назвати відповідну букву (i, m, n, o, r, z, s, v, t). Who will be the first? Raise your hands! What is your favourite colour? Take the candle!

  1. Перевірка домашнього завдання.

  1. Перевірка засвоєння нових ЛО:

а) гра “Show me …”

T: Давайте повторимо слова, які ми вивчили на мину лому уроці. Приготуйте свої малюнки. Let’s play а game “Show me”. ( Вчитель називає слово, діти показують відповідний малюнок.)

б) гра в парах “What is it?”

P1: показує малюнок і запитує: What is it? P2: What a nice cake!

  1. Читання тексту. Гра “Перекладач”.

T: Open your books at page 89. Let’s read the text and play a game “ Translator”. (Один учень читає, інший перекладає речення.)

  1. Декламування віршів напам’ять.

Т: Ми з вами вже знайшли 9 букв, які загубились. Для того, щоб знайти наступні букви, потрібно розповісти віршики, присвячені цим буквам. Who wants to recite a poem? Raise your hands? ( Учні за бажанням декламують вірші, присвячені буквам a, с, d, е, h, p, u, w, x).

  1. Фізкультхвилинка. “Show a letter”.

T: I think you are tired a little. Stand up, please. Let’s do some exercises and play the game “Show a letter”. (Учні під музику показують різні букви: T, P, R, F, I, L, J, C, O, Y, X).

  1. Подання нового мовного матеріалу.

  1. Введення нових ЛО.

T: Now open your books at page 90.Look at the pictures, listen and repeat. Paints- Jack-in the box – Open and see! Учні розглядають малюнки на с. 90 і повторюють слова за вчителем). Look at the paints. Name the colours. (Учні називають кольори).

  1. Читання діалогу.

T: Look, listen and repeat the dialogue. (Учні читають діалог за вчителем).

  1. Контроль розуміння. Гра “Find the sentence”.

T: Let’s play a game. I read the sentence in Ukrainian. You find it quickly in the dialogue. Джек-стрибунець. Що в коробці? Цей подарунок для тебе. Відкрий і побачиш. Мені він подобається.

  1. Розігрування сценки.

T: Let’s act out the birthday party. Pair work. ( Учні в парах розігрують сценку за зразком).

  1. Письмо. Гра “A Zoo”

T: Let’s find the rest letters. Давайте знайдемо інші букви англійського алфавіту. Вони побігли до зоопарку. Look at the pictures. Whom can you see?

Ps: A giraffe and a monkey.

T: Вони допоможуть нам знайти зугублені букви.У жирафа довга шия, тож він буде шукати букви вгорі. У мавпи довгий хвостик, тому вона шукатиме букви внизу. Вам потрібно виписати високі букви біля жирафу, a букви з хвостиком - біля мавпи. (Учні виписують букви b, g, q, l, f, y, k, j в потрібних місцях).

T: Пасажири всі в вагонах. Більш немає вільних місць. Нам горить зелене світло. Можна їхати вперед!

  1. Пісня “The ABC Song”

T: Let’s sing “The ABC Song”.

ІІІ Заключна частина уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання.

T: Open your day-books and write down your home task. Вивчити нові слова на с. 90 та принести листівку-вітання з днем народження.

  1. Підведення підсумків уроку.

Т: Вам сподобався урок? Що найбільш запам’яталось вам сьогодні на уроці? На початку уроку ви сказали, що на день народження дарують подарунки. Ви всі сьогодні старанно працювали, тому я вам подарую маленький паровозик з англійським алфавітом.

  1. Завершення уроку.

Т: Stand up. The lesson is over. Thank you. Good-bye.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі. Мій день народження

Премія Ірини Вільде Дарья Дмитріївна Макогон (Ирина Вільде)
Щорічно 5 травня в день народження Ірини Вільде премією відзначаються українські письменники за визначні літературні здобутки, новаторство...

40-й день народження Житомирського музею космонавтики ім. С. П. Корольова
Лілія Кавун, науковий співробітник Житомирського музею космонавтики ім. С. П. Корольова

Зразок заяви нотаріально завіреної для консульства та проходження кордону
Албанії, Греції та інших країн Шенгенської угоди нашому/ій сину/дочці – (прізвище ім’я по батькові дитини), (дата народження) року...

Урок №7 Тема: Російський живопис
Хіоса, побачивши на дверях своєї оселі відбиту яскравим сонцем тінь від постаті нареченого, грудочкою глини окреслила контур цієї...

1. Отримати у пологовому будинку документи, що підтверджують народження...
Проблеми, пов’язані з відсутністю документів, що посвідчують особу, та алгоритми розв'язання цих проблем

Президента України «Про день захисника України»
Про день захисника України» від 14. 10. 2014 року №806, Постанови Верховної ради України «Про відзначення пам’ятних дат І ювілеїв...

Зразок: Позовна заява про розірвання шлюбу
Я, Особа 1, 02. 1977 року народження уклав шлюб з відповідачем Особа 2 06. 05. 1980 року народження, 25 вересня 1999 року

Розклад занять на день. Алгоритм дій
Знайти на 14-15 сторінках посібника у графі «Індекс конкретного очікуваного результату» освітні галузі, які реалізуються відповідними...

Катерина Білокур народилася в селі Богданівка Пирятинського повіту...
Київської області). Коли саме – до кінця не з'ясовано. Сама художниця називала І 23, І 24 листопада, І 1900, І 1901 рік. Офіційною...

Календар бухгалтера на червень 2017 року
Святковий день 4 червня (Трійця) збігається з вихідним днем. Тому, згідно зі ст. 67 КзпП, вихідний день переноситься на 5 червня...

Це документ, в якому особа повідомляє основні факти своєї біографії....
Текст, у якому зазначаються:- прізвище, ім’я, по-батькові;- дата народження;- місце народження;- відомості про освіту повне найменування...

Заява про встановлення факту народження дитини
України, на якій неможливо отримати медичний документ, що може бути прийнято відділом державної реєстрації актів цивільного стану...

Пам’ятка для члена виборчої комісії можливі порушення виборчого законодавства...
Голосування проводиться у день виборів та у день повторного голосування з 8 до 20 год

Сценарій містер Технікум 2009
Сьогодні День Збройних Сил України! Саме тому День Збройних Сил України стало святом не тільки військових, а й усього народу. Наше...

Ної адміністрації (до 200-річчя від дня народження М.І. Костомарова)...
Перший професійний історик України : (до 200-річчя від дня народження М.І. Костомарова) : методико-бібліографічні матеріали / [уклад....

Напередодні 15 березня, який відзначається світовою спільнотою як...
Всесвітній день прав споживачів під гаслом “Споживачі – за справедливість!”, делегати І учасники iii-ого Всеукраїнського З’їзду Союзу...

Корінець медичного свідоцтва про народження



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт