Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/8
  1   2   3   4   5   6   7   8



Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

ISLANDS 2 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: ISLANDS 2 (Семестр 1)


Вступний модуль: Welcome

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сімя та мої друзі. Мій день народження.





Unit Welcome:

Ст.4-5


Давайте познайомимося!
Приєднуйся до нашого квесту!

  • Привітатися

  • Попрощатися

  • Представити себе та співрозмовників

  • Виконувати прості інструкції

  • Називати місяці та дні тижня




Дієслова: stand up, jump up, turn around, look for
Кольори: red, pink, blue, yellow, purple, green


Привітання:

Hello. How are you? - I’m fine, thank you.

Структура Im


Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Прослуховування та відтворення пісні Quest

Парна робота: привітання та представлення себе

  • Вживання та вибір привітань

  • Вживання та вибір форм звертання

  • Запитувати про уподобання з метою ознайомлення інтересів інших людей

  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;




ст. 2-3




Unit Welcome:

Ст.6-7


Який сьогодні день?
Чи подобаються тобі овочі?

Дні тижня

Мої уподобання

Спонукальні речення у стверджувальній формі

Питальні речення

Do you like…?
Відпрацювання вимови днів тижня


Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).


Парна робота: запитання про уподобання

ст. 4-5




Unit Welcome:

Ст.8-9

Назви місяців
Коли твій день народження?

Назви місяців

Цифри 1-10

Вік

Запитальні речення та відповіді на них:

When’s your birthday?

How old are you?


Аудіювання: знаходження відповідності.


Говоріння: парна робота – відтворення діалогів.

Проектна робота: створення таблиці з графіком днів народжень учнів у класі

ст. 6-7

Модуль 1: My Toys

Тематика ситуативного спілкування: Мої улюблені іграшки, на ігровому майданчику.





Unit 1:

Ст.10-11

Що це?
Мої іграшки

  • Питати про назви предметів

  • Називати кількість речей

  • Запитувати про кількість

  • запрошувати інформацію про співрозмовника

  • вітати зі святом (днем народження)




Назви іграшок

Кольори

Питальні речення: What’s this/that?-It’s a…

What are these/those?- They are…


Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Діалогічне мовлення: Що це?

  • Висловлювати зацікавленість іншими людьми




  • Співпрацювати у групі




  • Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя




  • стежити за презентованою інформацією;




ст. 8-9




Unit 1:

Ст.12-13

Весела лічба
У магазині іграшок

Числа 1-50

Структура:

There is/ there are

у питальних на стверджувальних реченнях

How many … are there?

Прослуховування та відтворення пісні

Count with me!


Робота у парах та групах: опис малюнків

Написання відповідей на питання

Написання чисел 1-50 ст. 105

Робота в парах і групах:

Гра ст.105


ст. 10-11




Unit 1:

Ст.14-15

Час історії
Мій друг

Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур
Вимова буквосполучень

sh, ch

Прослуховування історії

Відтворення історії по ролях

ст. 12-13




Unit 1:

ст.16-17

Транспортні засоби
Подорож до школи

Транспорт:

Bus, motorbike, lorry, plane, helicopter

Структура:

I go to school by…

Im (age).

Множина іменників



Читання та прослуховування, презентації себе та засобів пересування до школи.

Проект: Хто як дістається до школи (інших місць)?

Малюнок-розповідь

ст.14-15




Unit 1:

ст.18-19

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні

ст.16-17




Модуль 2: My Family

Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина. Наша домівка.





Unit 2:

Ст. 20-21

Моя родина
Хто це?




  • Запитувати про членів родини

  • Описувати свою домівку

  • Презентувати свій дім




Іменники за темою «Родина»:

Uncle, granny, aunt, etc.


Особові займенники:

He/she/they
Питальні речення:

Who is she/he?

Who are they?

Прослуховування та відтворення чанту (ритмівки).

Діалогічне мовлення:

Хто це?



  • Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;

  • Розуміти родинні цінності різних культур

  • Співпрацювати у парі/групі

  • Познайомитися з місцями проживання людей в інших країнах та їх повсякденним життям

ст.18-19




Unit 2:

Ст. 22-23

Моя домівка
Моя кімната




Іменники на позначення теми «Моя домівка»:

Kitchen, hall, etc.


Питальні речення:

Where is my sister? – She is in the..

Спонукальні речення у стверджувальній формі

Структура:

There is/There are…in my room.

Прослуховування та відтворення пісні


Робота у парах та групах: опис малюнків

Написання речень за малюнком
Написання активних слів ст. 107

Робота в парах і групах:

Гра ст.107





ст.20-21







Unit 2:

Ст. 24-25


Час історії
Мій друг


Консолідація лексики

Консолідація граматичних структур

Різна вимова буквосполучення Th


Прослуховування історії

Читання вголос

Відтворення історії по ролях

ст. 22-23




Unit 2:

Ст. 26-27

Батьки та діти
Моя родина

Члени сімї:

Baby, parents, grandparents, children, young, old

Структура:

This is my …

How many have you got?

Where do they live? Etc.



Читання та прослуховування, презентація своєї родини

Проект: Лист-розповідь про своє родинне дерево до кузена або кузини


ст.24-25




Unit 2:

Ст. 28-29

Весело грати разом
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Узагальнення лексики розділу

Вимова вивченої лексики та структур

Аудіювання: встановлення відповідності

Консолідація вживання вивчених структур та лексики в усному мовленні




ст.26-27
  1   2   3   4   5   6   7   8

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні...

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 6 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 1 Календарно-тематичне...
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 1

Календарно-тематичне планування Розробки уроків
Посібник містить розробки уроків з трудового навчання, календарно – тематичне планування

Підручника Get 200! Book 2 Календарно-тематичне планування до курсу
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

Тематичне планування за підручником
Календарно тематичне планування за підручником „ Deutsch 5“ (5-й рік навчання) ІІ семестр

Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво...
Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво (5- 7 кл.), та художня культура (9-10 класи)

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт