Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Твір-опис у художньому стилі «Світ краси природи у творчості Т. Шевченка»

Твір-опис у художньому стилі «Світ краси природи у творчості Т. Шевченка»





Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)

5 клас
І. «Садок вишневий коло хати», «Вітер з гаєм розмовляє», «Реве та стогне Дніпр широкий» – твори Т.Шевченка, наповнені розмаїтими описами краси природи.

Напишіть невеликий твір-опис у художньому стилі «Світ краси природи у творчості Т.Шевченка» за мотивами вивчених творів.

Обсяг – 0,5 – 1 сторінка.

У творчій роботі використайте прості речення, ускладнені вставними словами, однорідними членами з узагальнювальним словом (по 1–2). 18 б.

(12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання речень, ускладнених вставними словами, однорідними членами з узагальнювальним словом)


ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «Краса і велич дружби». 12 б.

Максимальна кількість балів – 30

Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)

6 клас

І. Допитливий, вразливий, цікавий до всього маленький Тарас Шевченко не вдовольнявся звичайними забавками своїх однолітків. Його вабив довколишній світ, у якому стільки незрозумілого, загадкового й дивного. Хлопчик виростав мовчазний, завжди замислений. Ніколи не тримався хати, а все бував десь на природі... Одного разу навіть ходив шукати залізних стовпів, що десь підпирають на обрії небо…
У жанрі оповідання напишіть про те, як маленький Тарасик ходив шукати залізні стовпи, що підпирають на обрії небо.

Обсяг – до 1 сторінки.

У творчій роботі використайте діалог або пряму мову. Уведіть у речення 2–3 доречні фразеологізми.

18 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання діалогу чи прямої мови, фразеологізмів)

ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «Зло нічого не дає, крім зла» (М.Луків). 12 б.

Максимальна кількість балів – 30
Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)
7 клас

І. Ви вже знаєте про нелегку долю Шевченка.

Напишіть твір-замальовку від імені письменника «Ніхто не бачить, як сирота плаче».

Обсяг – 1 – 1,5 сторінки.

У творчій роботі використайте прості речення, ускладнені поширеними звертаннями (2–3). Уведіть у речення 3–4 доречні фразеологізми.

18 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання речень, ускладнених поширеними звертаннями, фразеологізмів)

ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «Люби, плекай природу нашу,

цвітінь, росою споєну» (Д.Білоус).

12 б.
Максимальна кількість балів – 30


Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)
8 клас

І. Напишіть творчу роботу в публіцистичному стилі «Уроки життя від Великого Кобзаря».

Обсяг – 1,5 сторінки.

У творчій роботі використайте 2–3 доречні фразеологізми, 1–2 прикладки, по 2 дієприкметникові й дієприслівникові звороти. 18 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання фразеологізмів, прикладок, дієприкметникових і дієприслівникових зворотів)

ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «П’ять пальців твоєї руки неоднакові. Де ж ти бачив двох подібних людей?» (В.Підпалий). 12 б.
Максимальна кількість балів – 30

Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)
9 клас

І. Ви вже знаєте, що Т. Шевченко був позбавлений можливості жити на Батьківщині.

Напишіть ліричну сповідь від імені автора про його долю «Моя хата – мандрівочка, моя сестриця – в криниці водиця, мої перини – степові травини».

Обсяг – до 2 сторінок.

Проілюструйте висловлення цитатами (2–3) із вивчених творів Т.Шевченка. Використайте 2–3 доречні фразеологізми. Ускладніть речення риторичними звертаннями й питаннями (по 1–2).
18 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання цитат, фразеологізмів, риторичних звертань і питань)


ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «Та не молися мовою чужою, бо на колінах стоячи, умреш» (Д.Павличко).

12 б.
Максимальна кількість балів – 30

Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)
10 клас

І. Напишіть ліричну сповідь у художньому стилі за віршованими рядками з поеми «Єретик» Т. Шевченка:
Господи, помилуй,

Спаси Ти нас, святая сило…

Не дай знущатися лукавим

І над Твоєю вічно-славой,

Й над нами, простими людьми!
Обсяг – 2 – 3 сторінки.

Проілюструйте своє висловлення доречними прикладами з поетичних творів Т.Шевченка. У роботі використайте риторичні поширені звертання (3–4); речення, ускладнені порівняльними зворотами (2–3) і вставними словами (2–3).
18 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 6 – за використання риторичних поширених звертань, речень, ускладнених порівняльними зворотами і вставними словами)
ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «А хто від правди ступить на півметра – душа у нього сіра й напівмертва» (Л.Костенко).
12 б.
Максимальна кількість балів – 30

Харківська академія неперервної освіти

Завдання ІІ етапу VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

у 2015/2016 навчальному році

(листопад 2015 р.)
11 клас

І. «Нині Україна самостверджується для себе і для світу під знаком Шевченка, під знаком Шевченка наш народ повертає собі національну самосвідомість і гідність, хоче, як сказав Янка Купала, «людьми бути». А Шевченків ідеал – Україна великої сім’ї, «вольної, нової». Україна без зла», – писав Іван Дзюба.

Напишіть есе «Україна без зла», використавши приклади із суспільно-політичного життя й вивчених творів Кобзаря.

Доберіть епіграф.

Обсяг – 2,5 – 3,5 сторінки.

У творчій роботі використайте поширені прикладки (3–4), називні речення (2–3), складні речення з різними видами зв’язку (3–4). 19 б. (12 – за зміст і мовне оформлення; 1 – за епіграф; 6 – за використання поширених прикладок, називних речень, складних речень із різними видами зв’язку)
ІІ. Напишіть твір-мініатюру за темою «Мусимо бути європейцями на ґрунті українському» (П.Грабовський). 12 б.
Максимальна кількість балів – 31


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Тема уроку. Твір-опис за картиною Т. Г. Шевченка «Автопортрет» 1840
Т. Г. Шевченка. Формувати вміння учнів складати твір-опис зовнішності людини за картиною,повторити ознаки художнього стилю,поглибити...

Твір-опис приміщення в художньому стилі
Словлювання; розвивати культуру усного та писемного мовлення школярів, спостережливість, увагу; познайомити учнів з життям наших...

Тема: Твір-опис процесу праці за власним спостереженням в художньому стилі
Обладнання: слайдова презентація уроку, пісня М. Поплавського «Борщ», поезії про борщ, відеоролик про кондитерську фабрику «рошен»,...

Тема. Навчальний письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі...
Розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний І мовний аналіз художнього твору розповідного характеру...

Урок розвитку зв’язного мовлення. Хід уроку І. Організаційний момент...
Мета: поглибити знання учнів про твір-опис, познайомити з особливостями опису портрета за картиною; повторити ознаки художнього стилю;...

Усний твір опис процесу праці за власними спостереженнями в науковому стилі
Тема: Усний твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в науковому стилі

Урок розвитку мовлення та образотворчого мистецтва Тема: Усний твір...
Тема: Усний твір – опис пам’яток історії та культури за картиною в публіцистичному стилі за складним планом

Твір-опис рослини (тварини) за планом. 12. Складання оповідання за...
Розвивати уміння добирати порівняння, синоніми, слова в переносному значенні. Формувати орфографічну пильність. Виховувати любов...

Урок Тема
Тема. Розвиток мовлення. Твір-опис приміщення в науковому стилі на основі особистих вражень (слайд 1)

Дивосвіт краси Марії Приймаченко. Підготовка до письмового відгуку на твір мистецтва
Тема: Дивосвіт краси Марії Приймаченко. Підготовка до письмового відгуку на твір мистецтва

Неповторний світ природи, мистецтва, творчості (квілінг)
Мета: Вчити дітей працювати з папером, створити умови для самореалізації творчої особистості, формувати практичні навички І здібності,...

Перлина Козельщини Усний твір-опис пам ’ ятки історії та культури...
Тема. «Перлина Козельщини». Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за власним спостереженням (за складним планом)

В україні вишивка з давніх часів була одним із найпоширеніших І доступних...
Звичай прикрашати свої зачіски та одяг різнокольоровими та вузькими полосками тканини був використанний ще в доісторичні часи та...

Урок засвоєння нових знань
Тема. Майстерне відтворення краси природи, життєдайність, патріотичні почуття в поезії П. Тичина «Не бував ти у наших краях!»

«Пізнай світ через гру» Опис досвіду «Пізнай світ через гру» Вступ
Погляди видатних педагогів І психологів на застосування ігор у навчальній діяльності навчальних школярів

Конспект уроку Тема. Біологія наука про живу природу. Рослинний світ складова частина природи
Тема. Біологія наука про живу природу. Рослинний світ — складова частина природи

Урок 1 Тема: Стилі, стилі, стилі… Великі європейські стилі: античний,...
Мета: Повторити з минулого року теми 1 семестру. Вміти надавати характеристику пам’яткам мистецтва минулого, вчитись розпізнавати...

Євген Гуцало
Сім'я дикої качки твір про людину І світ крізь призму морально-етичних проблем



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт