Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
ПІ




Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

FOCUS 1 (рівень Elementary) (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: FOCUS 1 (Семестр 1)


Вступний модуль: Starter Unit

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої уподобання

Ключові компетентності:

  • Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання;

  • Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами: використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

  • Соціальна та громадянська компетентності: формулювати власну позицію;співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;

розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях







Starter Unit:

Ст. 4

Давай повторимо слова.




Мовні вирази для роботи в класі

Наказовий спосіб дієслова;

Структура Lets




Діалог: пропозиція та відповідь


«Громадянська відповідальність»

дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі, обґрунтовуючи власні погляди конкретними прикладами із життя світової спільноти.

«Здоров’я і безпека»

уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;

усвідомлення впливу шкідливих звичок



ст. 4






Starter Unit:

Ст. 5


Я – з України.

Розповідати про себе і свою країну , національність.

Країни та національності

Вимова скорочених форм дієслова to be

Аудіювання: цифри та назви країн

Розповідь про себе

ст. 4



Starter Unit:

Ст. 6

Мої улюблені речі.

Розповідати та описувати свої улюблені речі.

Уподобання та преференції

Вказівні займенники this/these, that/those
Множина іменників

Аудіювання: заповнення пропусків



Опис предметів

ст. 5



Starter Unit:

Ст. 7

Моя сім’я.

Розпитувати про сім’ю та надавати інформацію про свою родину.

Члени родини, родинні стосунки

Присвійні займенники

Розповідь/діалог про родину




ст. 5



Starter Unit:

Ст. 8

Що я вмію робити.

Ставити питання про хоббі та вміння. Улюблені заняття.

Дієслова щоденного вжитку

Модальне дієслово can
Аудіювання: вибір необхідної інформації з тексту

Письмо: питальні речення

Екологічна безпека та сталий розвиток»

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

«Громадянська відповідальність»

Порівнює сімейні традиції.



ст. 6



Starter Unit:

Ст. 9

Приходь до мене у гості!

Представити гостям та друзям свій дім, квартиру, житло.

Опис кімнати/житла

Прийменники місця; структура there is/are
Читання: розуміння загальної інформації

Письмо: опис житла




ст. 6



Starter Unit:

Ст. 10

Сучасні засоби комунікації і інформації.

Як ими засоби комунікаціїї я користуюсь. Розповісти про свого хобі свого друга.

Наука і технічний прогрес


Структура have got
Читання: детальне розуміння інформації

Говоріння: парна/групова робота (обговорення переваг/недоліків сучасних засобів комунікації )




ст. 7



Starter Unit:

Ст. 11

Котра зараз година?

Називати дати,години планувати час.,

Назви днів тижня, місяців, пір року

Порядкові числівники;

Вимова назв днів тижня, місяців, пір року

Парна робота: питання-відповіді




ст. 7

Модуль 1: Family and Friends

Тематика ситуативного спілкування: Моя сім’я та друзі Розповідати про особливі події у вашому житті

Ключові компетентності:

  • Уміння вчитися упродовж життя: самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення.

  • Соціальна та громадянська компетентності: переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел









Unit 1:

Ст.12

Коли я вдома.

Як я провожу свій день вдома.

Дозвілля/ види відпочинку



Читання: детальне розуміння інформації

Говоріння: розповідь про власні інтереси

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

«Громадянська відповідальність»

Порівнює сімейні традиції.
«Здоров’я і безпека»
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.


ст. 8,



Unit 1:

Ст.13

Word store

Ст.3

Мій вільний час.

Мій вільний час та спілкування з друзями.

Колокації з теми «Дозвілля та вільний час»




Аудіювання: заповнення пропусків


Парна робота: обговорення

ст. 9

word store

(SB cт.3)



Unit 1:

Ст.14

Мій найкращий друг.

Розповідати про загальні факти, вподобання та щоденні справи.




Present Simple (affirmative and negative)

Вимова закінчень /s/, /z/, /iz/

Читання: розуміння загальної інформації

Письмо: заповнення пропусків, написання речень

ст. 10



Unit 1:

ст.15

Як я проводжу свої вихідні.

Розуміти конкретну інформацію і радіопередач

і(інтерв’ю) про те як люди проводять вихідні..




Вимова звуків, що позначаються літерою с

Аудіювання: множинний вибір

Говоріння: розповідь про типовий вихідний день

ст. 11



Unit 1:

Ст.16-17

Мої обов’язки у сім’ї.

Знаходити необхідну інформацію у статті про сімейне життя

Колокації (щоденні обов’язки)



Читання: множинний вибір

Говоріння: обговорення нетипового розподілу обов’язків у сім’ї

ст. 12-13



Unit 1:

Ст.16-17

Моя родина.

Розповідати про свої обов’язки у родині.

Фразові дієслова;

Лексичні одиниці, що можуть бути різними частинами мови







Письмо: заповнення пропусків

Говоріння: мої обов’язки вдома (групова робота)

ст. 12-13



Unit 1:

Ст.18

Факти з мого життя.

Вміти ставити питання та розпитувати одне одного про життя родини




Present Simple (стверджувальна, заперечна, питальна форми)
Аудіювання: заповнення пропусків, знаходження відповідності

Говоріння: питання та відповіді про життя однолітків

ст. 14
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі. Мій день народження

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 6 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 1 Календарно-тематичне...
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 1

Календарно-тематичне планування Розробки уроків
Посібник містить розробки уроків з трудового навчання, календарно – тематичне планування

Підручника Get 200! Book 2 Календарно-тематичне планування до курсу
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

Тематичне планування за підручником
Календарно тематичне планування за підручником „ Deutsch 5“ (5-й рік навчання) ІІ семестр

Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво...
Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво (5- 7 кл.), та художня культура (9-10 класи)

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт