ХІІІ тиждень
|
Українська мова (5/6 год.)
|
№
| Зміст
| Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)
| Дата
| Примітка
|
1.
| Монологічне висловлювання. Роль епітетів (без вживання термінів) у художньому тексті. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Письмо букв на позначення приголосних (голосних) звуків. Запис під диктовку слів з відомими літерами.
| сприймає монологічне висловлювання /2МОВ 1.1-2;
виявляє і пояснює роль епітетів (без вживання термінів) у художньому тексті/2МОВ 4.1-10;
позначає звуки буквами на письмі/2МОВ 4.1-3;
вправляється в написанні літер/2МОВ 3.1-2;
називає в словах відомі букви/2МОВ 4.1-3;
читає вголос короткі тексти для здобуття інформації/2МОВ 2.2-2;
використовує фактичний матеріал (хто?, що?, де?, коли?) для обговорення усної інформації/2МОВ 4.1-3;
записує під диктовку слова з відомими літерами/2МОВ 1.2-2
|
|
|
2.
| Читання вголос коротких текстів. Письмо букв на позначення приголосних (голосних) звуків. Велика/мала літера у власних/загальних назвах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
| читає вголос короткі тексти для здобуття інформації/2МОВ 2.2-2;
називає букви/звуки, які розпізнає в записаних словах/2МОВ 4.1-7;
вживає велику/ малу літеру у власних/загальних назвах/2МОВ 4.1-2;
сприймає монологічне висловлювання, досліджує його особливості/2МОВ 1.1-2;
ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання /2МОВ 1.2-1;
розвиває навички письма/2МОВ 3.1-2;
відтворює графічні знаки самостійно або за зразком/2МОВ 3.1-2
|
|
|
3.
| Монологічне висловлювання. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, коротких словосполучень. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.
| сприймає монологічне висловлювання/2МОВ 1.1-2;
утворює нове слово із відомих складів/2МОВ 4.1-1;
представляє інформацію графічно (рисунки, схеми)/2МОВ 2.6-2;
вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів/2МОВ 4.1-2;
вправляється в написанні літер/2МОВ 3.1-2;
досліджує значення слів/2МОВ4.1-4
|
|
|
4.
| Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.
| експериментує з мовними одиницями (творить нові слова, змінюючи звуки у слові/2МОВ 4.2-1;
досліджує значення слів, пов’язаних із темою тижня/2МОВ4.1-4;
розвиває навички письма/2МОВ 3.1-2;
підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власній роботі/2МОВ 3.1-1;
відтворює графічні знаки самостійно або за зразком/2МОВ 3.1-2
|
|
|
5.
| Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Відтворення графічних знаків за зразком.
| читає вголос короткі тексти для здобуття інформації/2МОВ 2.2-2;
використовує фактичний матеріал (хто?, що?, де?, коли?) для обговорення усної інформації/2МОВ 4.1-3;
вправляється у правильній вимові слів/2МОВ 4.1-2;
розвиває навички письма/2МОВ 3.1-2;
відтворює графічні знаки за зразком/2МОВ 3.1-2
|
|
|
6.
| Робота з дитячою книжкою. Формування початкових умінь читати-розглядати дитячу книжку. Прогнозування орієнтовного змісту тексту за заголовком та ілюстраціями на обкладинці книжки.
| прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком (ілюстраціями) /2МОВ 2.2-1;
читає вголос або подумки різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання/2 МОВ 2.2-2;
ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння/2 МОВ 2.2-3;
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного/2 МОВ 2.2-4;
знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їх значення, виходячи з контексту/2 МОВ 2.2-5;
ділиться своїми думками та емоціями від прочитаного/2МОВ 1.8-1;
уживає відповідно до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику/2МОВ 1.7-1
|
|
|
«Я досліджую світ»: мовно-літературна галузь (2 год.)
|
1.
| Сюжетно-рольові ігри. Діалогічне та монологічне висловлювання. Уживання відповідної до ситуації спілкування лексики і несловесних засобів. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
| бере участь у сюжетно-рольовій грі/2МОВ 1.7-3;
уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби /2МОВ 1.7-1;
обговорює сюжетно-рольову гру, в якій брав/брала участь/2МОВ 2.5-6;
сприймає монологічне висловлювання й використовує усну інформацію з конкретною метою/2 МОВ 1.1–2;
з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі/2 МОВ 1.1–1;
створює короткі письмові повідомлення/2МОВ 3.1-3
|
|
|
2.
| Прості медіатексти. Створення та розгадування ребусів. Запис елементарних повідомлень.
| висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа текстів /2 МОВ 2.5–1;
створює та розгадує ребуси /2 МОВ 4.2–1;
ділиться досвідом та описує свої почуття, належно використовуючи просту лексику/2 МОВ 2.5–7;
записує елементарні повідомлення/2 МОВ 3.1.–1
|
|
|
Математика (3 год.)
|
1.
| Лічба до 10 в прямому і зворотному порядку. Число 10. Записування числа 10 двома цифрами. Читання і запис чисел в межах 10 словами і цифрами. Порівняння чисел в межах 10 з використанням відповідних знаків. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.
| лічить до 10 в прямому і зворотному порядку /2МАО 3.1-1;
утворює рівності на основі знань про склад чисел 2-10/2МАО 2.1-1;
читає і записує числа в межах 10 словами і цифрами /2МАО 2.1-1;
співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом/2МАО 2.1-3;
знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше/2МАО 2.1-2;
порівнює числа в межах 10/2МАО 2.1-2
|
|
|
2.
| Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 10. Склад чисел 2-10. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел 2-10. Попереднє та наступне число. Знаходження суми, різниці зручним способом у межах 10. Побудова відрізка заданої довжини (1-10см). Вимірювання довжин предметів або відрізків (до 10см).
| лічить об’єкти навколишнього світу /2МАО 3.1-1;
утворює число 10 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа /2МАО 2.1-1;
порівнює числа в межах 10/2МАО 2.1-2;
співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом (до 10)/2МАО 2.1-3;
утворює рівності на основі знань про склад чисел 2-10/2МАО 2.1-1;
оперує числами в межах 10/2МАО 3.3-1;
знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють (наприклад, на пальцях) /2МАО 3.3-2;
вимірює довжину предметів/2МАО 3.2-1
|
|
|
3.
| Співвідношення кількості елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки. Утворення рівностей на основі знань про склад чисел 2-10. Арифметичні дії додавання, віднімання (ілюстрування за допомогою схем).
| знаходить суму (додає), різницю (віднімає) в межах 10, користуючись предметами або засобами, які їх замінюють/2МАО 3.3-2;
утворює рівності на основі знань про склад чисел 2-10/2МАО 2.1-1;
знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії/2МАО 1.5-1;
обирає схему для ілюстрування арифметичних дій додавання, віднімання/2МАО 3.3-2;
співвідносить кількість елементів в групі з відповідним числом і навпаки (до 10)/2МАО 2.1-3
|
|
|
«Я досліджую світ»: математична галузь (1 год.)
|
1.
| Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Співвідношення цифри з її зображенням на лінійці, купюрах, циферблаті годинника тощо. Двовимірні (площинні) та тривимірні (об’ємні) фігури на предметах навколишнього середовища, малюнках.
| позначає час на зображенні/макеті циферблату годинника зі стрілками/2МАО 1.3-4;
«записує» (за допомогою природного матеріалу) числа цифрами/2МАО 2.1-1;
знаходить знайомі двовимірні (площинні) та тривимірні (об’ємні) фігури на предметах навколишнього середовища, малюнках /2МАО 4.2-3;
демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих
напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору/2МАО 1.1-2
|
|
|
«Я досліджую світ»: природнича галузь (2 год.)
|
1.
| Спостереження за сезонними змінами в природі. Зміни в живій та неживій природі взимку. Рослини та тварини взимку.
| формулює запитання про все, що його/її цікавить/2 ПРО 4.4-1;
запитує, щоб довідатися більше/2 ПРО 4.2-2;
провадить (самостійно або в групі) прості спостереження/2 ПРО 1.4-1;
розпізнає зміни в неживій та живій природі взимку/2 ПРО 3.1-2;
спостерігає за сезонними змінами у природі/2 ПРО 3.1-3;
впізнає знайомі дерева своєї місцевості/2 ПРО 3.1-6;
описує рослини та тварин/2 ПРО 3.1-8;
аналізує явища живої природи в різні пори року (восени та взимку)/ 2 ПРО 3.1-4
|
|
|
2.
| Спостереження за тваринами взимку. Поведінка людини в довкіллі взимку. Зимові розваги. Правила безпеки під час розваг.
| провадить (самостійно або в групі) прості спостереження/досліди/2ПРО 1.4-1;
пояснює, навіщо він/вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами/явищами/2 ПРО 1.2-1;
спостерігає за птахами, що зимують у їхній місцевості та описує їхню поведінку/2 ПРО 4.3-8;
описує поведінку пташок взимку/2 ПРО 3.1-8;
розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження/2 ПРО 2.3-1;
пояснює, як змінюється поведінка тварин взимку/2ПРО 3.1-7;
установлює взаємозв’язок між порою року і погодою /2 ПРО 3.1-5;
використовує інформацію з різних джерел/2ПРО2.1-1;
дотримується правил безпечної поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим /2 ПРО 3.2-2
|
|
|
«Я досліджую світ»: технологічна галузь (1 год.)
|
1.
| Виконання практичної роботи (виготовлення виробу за власним задумом: розробка ескізу виробу; використання матеріалів для оздоблення: лелітки, бісер, стрічки, шитво, нитки, фарби, папір та ін.) Планування послідовності технологічних операцій за допомогою дорослих (використання технологічних карт). Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
| виготовляє виріб за власним задумом/2 ТЕО 4.2-2;
планує послідовність технологічних операцій/2ТЕО 1.1-2;
з допомогою дорослих та самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами/2 ТЕО 4.1-1;
самостійно робить припущення про потрібну кількість
матеріалів для виконання простого завдання/2ТЕО2.1-1;
дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів, пристосувань/2ТЕО2.1-1;
демонструє іншим результати власної діяльності/2 ТЕО1.5-1
|
|
|
Мистецтво (2 год.)
|
1.
| Ознайомлення з творами мистецтва про зиму. Малювання фарбами (по всій площині аркуша). Експериментування з кольорами, лініями, формами. Презентація власної творчості.
| сприймає твір мистецтва, добираючи із запропонованих ті слова, які співзвучні особистим емоціям та враженням/2МИО2.1-1;
малює фарбами /2МИО1.1-5;
пояснює, що подобається, а що не подобається у творі мистецтва /2МИО2.2-1;
розповідає про твір мистецтва (картину), який вразив /2МИО2.2-3;
експериментує з кольорами, лініями, формами/2МИО1.2-4;
пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум/2МИО3.1-4;
ділиться емоціями від сприймання мистецьких творів/2МИО3.3-3;
презентує результати власної творчості/2МИО3.2-1
|
|
|
2.
| Виконання творів про зиму. Характеристика мелодії.
| характеризує мелодію/2МИО2.2-1;
ділиться емоціями від сприймання мистецького твору/2МИО3.3-3;
бере участь у колективному виконанні творчого задуму/2МИО 1.3-2;
виявляє свої враження від мистецтва різними художніми засобами (звуками, мімікою, рухами)/ 2МИО2.2-2
|
|
|
Фізична культура (3 год.)
|
1.
| Виконання метання різними способами на дальність та в ціль. Рухливі ігри. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
| дотримується безпечної поведінки під час ігор та розваг/2ФІО 3.2-1;
грає в рухливі ігри/2ФІО 1.3-1;
виконує метання різними способами на дальність та в ціль/2ФІО1.1-8;
співпрацює й досягає спільних командних цілей під час рухливих ігор та естафет/2ФІО3.1-3;
активно вболіває за результат команди/2ФІО3.1-4;
застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності/2ФІО1.3-2
|
|
|
2.
| Виконання метання різними способами на дальність та в ціль. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
| грає в рухливі ігри, бере участь в естафетах /2ФІО 1.3-1;
виконує метання різними способами на дальність та в ціль/2ФІО1.1-8;
застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності/2ФІО1.3-2;
дотримується безпечної поведінки під час ігор та розваг/2ФІО 3.2-1;
ефективно співпрацює з іншими у спільних заняттях із фізичного виховання/2ФІО3.1-2
|
|
|
3.
| Виконання метання різними способами на дальність та в ціль. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку. Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
| виконує метання різними способами на дальність та в ціль/2ФІО1.1-8;
грає в рухливі ігри/2ФІО 1.3-1;
дотримується безпечної поведінки під час ігор та розваг/2ФІО 3.2-1;
застосовує рухливі ігри для розвитку фізичних якостей та під час навчання, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності/2ФІО1.3-2
|
|
|
ХІІІ –ХІV тижні
|
«Я досліджую світ»: соціальна і здоров’язбережна галузь (0,5 год.)
|
1.
| Емоції, почуття та настрій людини. Активний та пасивний відпочинок. Правила поведінки в довкіллі.
| спілкується з вчителем та однокласниками/2СЗО 4.4-1;
описує зміни власних емоцій, почуттів, настрою/2СЗО 2.2-8;
пояснює можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі/2СЗО 2.2-1;
пояснює, яку просту першу допомогу можна надати/2СЗО 1.3-4;
усвідомлює важливість рухів та активної поведінки для себе та інших/2СЗО 3.3-5;
пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини/2СЗО3.1-1;
повідомляє про своє самопочуття дорослим/2ІФО4.1-2;
пояснює вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я/2 СЗО 3.3-3;
визначає свої потреби, бажання, інтереси та цілі/2СЗО 3.3-1;
об’єднується з іншими дітьми в групу для навчання та гри/2СЗО 4.4-6
|
|
|
«Я досліджую світ»: громадянська та історична галузь (0,5 год.)
|
1.
| Дії і наслідки, їхній вплив на людину. Дотримання встановлених в освоєному громадському просторі правил.
| прогнозує наслідки різних дій, їхній вплив на людину/2 ГІО 6.3-3;
дотримується встановлених в освоєному громадському просторі правил /2 ГІО 2.3-1;
представляє зібрані відомості доступними виражальними засобами/2 ГІО 4.2-2;
надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку/2 ГІО 7.2-2;
переконує у важливості поваги до інших, спираючись на власний досвід і доступні джерела (почуте, прочитане)/2 ГІО 6.2-1
|
|
|
Для нотаток
|
|
|
|
|
|